Mno a ještě se chci zeptat na přední gumu, z hlediska funkčnosti, je lepší 120/70 a nebo co tam patří 120/60. Díky Progear
Jinak jedná se o Yamahu YZF-R6 rv. 2000 co mám v profilu.
Př. pneu jedu 120/70. (/60 se snad dnes ani nedělá). Jen musíš trochu zvednout přední blatník. V případě použití Dunlop D211GP ještě trochu víc. Navíc musíš počítat s místem pro nahřívák.
Možná ti trochu pomůže můj popis úprav na okruh co mám v profilu.
Ať ti dělá radost
Naposledy editováno 25.10.2010 11:55:52
No a s tou gumou je to tak že stačí zvednout blatník, ok...
Dělal si v něm nové díry a nebo si ho zvedal jinak...?
Proto ty s ohledem na ni, si raději nech řetěz snýtovat s rozetou 52z někde uprostřed, možná více vzad na rastru pro napínání řetězu. Ta guma je tak super, že ti tuto komplikaci vrátí...
Já mám vepředu carbonový blatník a svrtával jsem ho kvůli pneu 120/70 výš. Ovšem D211 je i v rozměru 120/70 nějaká vyšší než Pirelli a tak to mám teď tak tak.
Jinak s tím blatníkem díky za radu, než půjde na lak, tak ho zkusim nějak bud převrtnout a nebo zkusim vymyslet nějaký držáky ve stylu co mám na banditu jako držák origo blatníku.
Jinak znovu děkuji...
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu na Most, Brno, Lausitz u R6
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu na Most, Brno, Lausitz u R6
Já ty streety jezdil na Banditu, a tam stačily jedna báseň...
Jakou viskozitu oleje používáš a hlavně jestli máš vidlici popuštěnou v brejlích nebo ne. Viděl sem pár fotek okruhovek a ty měly popuštěno snad nesmyslně mnoho. Dle fotek tipuju tak 3 cm minimálně..
Vidlice je popuštěna o 25mm. Ale jak píše Shorty je to zejména změnou montáže závodních řídítek pod brýle:
[img]
Jinak kluci co jezdili tyto mopedy dřív (tehdy to nebyly mopedy, ale hustokrutý rejsingy, woe že jo ) tak tam lili Shell a paradoxně ne syntetiku. Prostě to, co je v manuálu ( tuším minerální 15W-40 nechce se mi to hledat). Konkrétně Jakub Glaser tam jednou nalil Castrol a prý mu klouzala spojka. Pak tam dal Shell a OK.
Za sebe mohu říci, že jsem tam měl plnou syntetiku Castrol (ten nejdražší) a teď o řadu nižší castrol a vždy OK. Myslím, že se to příliš démonizuje. Důležitý je, aby tam byl olej
Od Vik51 vím, že se vozí víc oleje než obvykle. Tedy k horní rysce na měrce. A bacha, měrka musí být při měření oleje položena (ne zašroubována). To ale platí u všech moto (pokud vím). Samozřejmostí je motorka na rovině...
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu na Most, Brno, Lausitz u R6
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu na Most, Brno, Lausitz u R6
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu na Most, Brno, Lausitz u R6
Dawe02 píše: Most i Lausitz chteji trochu kratsi prevod, ale i s 'Brnenskym' se to da jezdit. Zalezi jestli ti jde o vozeni se, nebo zavody.
Vždycky jedu naplno! Takže Most a Lausitz zkusim na 15/52. A uvidí se...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu na Most, Brno, Lausitz u R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu na Most, Brno, Lausitz u R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu na Most, Brno, Lausitz u R6
Jiřina97 píše: Progear> Kua kua to jsouale hustokrutý přípravy
Jo to víš, nejni čas pak na jaře šaškovat...
PS: už mám i krátkej plyn, takže v kombinaci s převodem to bude masakr....
Progear píše: Jo, to jak se měří olej vím :) Jinak právě sem si myslel, že bych dal třeba 15W-50, ale asi na to zatim seru a kdyžtak budu laborovat až jestli to bude žrát olej nebo ne... Jinak ty jestli si dával nové kruhy a gufera na ventily (gumičky) , tak chápu že to přestalo žrát, pač pak už to prostě nemá kudy mizet :)
Díval jsem se na označení a měl jsem tam Castrol Power1 racing 10W-50. Teď tam mám Castrol power 1 GPS 10W-40.
Jo a ty šprcky jsem tak ňák zvoslil
Dawe02 píše: Progear> naplno? Ja jen aby to pro tebe ze zacatku nebylo kontraproduktivni. Ona ta motorka je pak uz dost 'ostra' a ne kazdy to ma rad.
Tak já uvidím. určitě to aspon zkusim, když mi to nebude sedět, dám dopředu 16 zubů kolečko, nejlacinější varianta jak to vrátit trochu do normálu. Ale napřevodovanýho mám i Bandita a sem na to zvyklej, takže si myslim že to nebude problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu na Most, Brno, Lausitz u R6
Progear píše: Jo to víš, nejni čas pak na jaře šaškovat...
PS: už mám i krátkej plyn, takže v kombinaci s převodem to bude masakr....
Hůstěěěěěěěě
Aniž bych chtěl moralizovat, tak se na prvních pár ježdění ukázni a soustřeď se jen na nájezd a průjezd zatáčkou. Hledej stopu. Na výjezdy zatím rezignuj. Jen lehce otvírej plyn. Není úplně taktický si nechat nalískat a rozšroubovat motku v 3. vinglu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu na Most, Brno, Lausitz u R6
DavidH píše: Hůstěěěěěěěě
Aniž bych chtěl moralizovat, tak se na prvních pár ježdění ukázni a soustřeď se jen na nájezd a průjezd zatáčkou. Hledej stopu. Na výjezdy zatím rezignuj. Jen lehce otvírej plyn. Není úplně taktický si nechat nalískat a rozšroubovat motku v 3. vinglu
Už ho vidim jak lehce votvírá plyn
se stopou si myslím už se popasoval (alespoň na těch základních tratích), že to někde zahodí to asi přijde, ale viděl bych to někde dál jak ve třetím vinglu
Progu tahéééj budu ti v patách (ne že bych tě chtěl předjet, ale budu tě sledovat ... alespoň pár zatáček)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu na Most, Brno, Lausitz u R6
XJelen píše: Už ho vidim jak lehce votvírá plyn
se stopou si myslím už se popasoval (alespoň na těch základních tratích), že to někde zahodí to asi přijde, ale viděl bych to někde dál jak ve třetím vinglu
Progu tahéééj budu ti v patách (ne že bych tě chtěl předjet, ale budu tě sledovat ... alespoň pár zatáček)
Jelen: dík za uznání ale tak nějak s davidem souhlasim, ale ne tak ani o stopě, která se jistě změní oproti jízdě na B6, ale hlavně si musim zvyknout na řídidla dole.. avšak jak se znám, zvykat si budu tím, že se budu snažit jet co nejrychlejc a tak zvaně "všude plný" jinak jestli koupíš tu R1, tak si myslím že spolu můžem pojezdit v pohodě, na Inkvizovejch akcích
David: děkuji za názor, cením si ho máš totiž pravdu, stopu bude jiná s jinou moto. ale doufám že se s tim popasuju rychle. jinak dík za to info o oleji. Já se chystám dát tu 10W-40 pač kamarád má R6 a když dal 10W-50 tak mu prej přišlo že převodovka mlátí vic neě předtím.
Jinak za sebe jsem si nevšim změny hlučnosti převodovky s výměnou oleje. Ale já olej během sezony neměním (většinou najedu kolem 400km) a tak po zimě čovek zapomene, jak to znělo před tím. Ale myslím, že mám motku potichou s jakýmkoli olejem
Ale brzdovku jsem si v poslední době zvyknul alespoň ucvrknout z brzdičů (a samo dolít) po ježdění. Prostě dole je poněkud v jiným stavu, než nahoře v hadicích... (rada od 2-násobnýho MR ve 250 byť hodně, hodně dávno, že Máro? ) Navíc máš 100% klid, že máš odvzdušněno na další ježdění.
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu na Most, Brno, Lausitz u R6
Jenže já sem lenoch a určitě se mi to po každé jízdě nebud chtít dělat... Takže asi jen vždy večer... Jinak používám Motul RBF 600 a je to Takže do R6 tahle dobrota přijde taky...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 0 | Dnes v 04:45 hanssik19 |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R | Yamahatorr | 2 | 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr |