globalmoto_kveten





Téma: Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
 
19.10.2010 v 07:34
Zdravím,sorry že to dávám sem,ale spousta lidí vozí touhle dodávkou motorky za zábavou.
Zajímá mě,jak je na tom s motorem,jestli se se..e a popřípadě co.Jak z ní jdou rychle vyyndat zadní sedačky,no prostě všechno kolem auta.
Dík za info.

1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 21:15 | Nahoru | #31
Taky teď řeším výměnu rodinné Astry kombíka za dodávku, zatím vede T4, Vito jsem měl taky v hledáčku, ale myslím, že není tak spolehlivé jako T4.
Teď jsem objevil jednu T4 Caravelle ve výbavě, prý stav 1A, r.v.98, první majitel, najeto 280tis.km, chce za ni nějakých 100tis.
Jen má motor diesel 2,4 55kW bez turba, tak nevím jak je na tom s dynamikou, spolehlivost by měla být dobrá, vzhledem k tomu, že je to pětivál bez turba, tak se tam nemá relativně co podělat...
Tak nevím, jestli to nebude zase moc velkej lenochod... i když, na to moje ježdění...

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 21:23 | Nahoru | #32
martin.hsb> T4 mám jako služebáka, auto z firmy po skončenén leasingu. Toho co máš v merku. Ročník tuším 98)) najeto v roce 2004 necelých 200, já na tom za 6 let najezdil dalších 100. Je to naprosto spolehlivej strůj, kterej ale moc nejede je to traktor, kterej na dálnici musí do pruhu pro kamiony((( já ho ale před těma šesti lety koupil za "protekčních" tisíc korun pro hasiče. Takže pětivál super, spolehlivost super, ale dynamiku bohužel nenajdeš((( ale na jízdu kolem "komína" super volba...

3 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 21:30 | Nahoru | #33
wert> díky.
Nehledám letadlo, budu to mít jako rodinný vůz a příležitostnou dodávku na motorku na trénink či závod, takže spíš mi jde o spolehlivost a spotřebu, než aby to jezdilo 180km/h...
Ale zase aby to jelo aspoň těch 130 no...
Právě že jinak je ta Caravella moc pěkná a zachovalá, interiér jako novej, jen ten slabej motor no...

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 21:34 | Nahoru | #34
martin.hsb> ale zase je to pětivál))a 130 to i jede))) ale bohužel ne furt)

Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 21:36 | Nahoru | #35
wert> takže je to takové kochací auto jo?
Jestli to má dynamiku aspoň jako Fabia HTP, tak to beru...

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 21:39 | Nahoru | #36
martin.hsb> jinak si ještě vzpomínám, že když jsem ho "kupoval" tak říďa firmy co ho nechával říkal, že začal brát VW 2,5 turba a za rok dva zkušeností už do firmy nevzal ani jednoho. Strašný problémy s poruchovostí. Takže spočítal, že když koupí Vita, tak dá víc, ale bohatě se mu to vrátí na ušetřených prašulích za servis. Ale nezapoměl poznamenat, že T4 bylo nejlepší auto, co ve firmě měl..

1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 21:41 | Nahoru | #37
máme Vito 4x4 115 cdi r.v.2007 najeto 120 000-3x výměna předního diferenciálu, 3x výměna silentbloků na motoru.Průměrná spotřeba 10-11l/100km.Nyní opět nutná výměna silentbloků a ložisek na zadní nápravě.V 90ti % jezdím jenom po dálnici...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 21:48 | Nahoru | #38
prillerpips> když jsem kupoval Viano, tak jsem chtěl taky 4x4, když jsem ale s prodejcem konzultoval mé využití čtyřkolky, nebo jen zadku na to co jezdím, tak mi čtyřkolku jasně rozmluvil. Ta s pravidelnou dálnicí prostě nejde dohromady jestli si dobře vzpomínám, tak to zdůvodňoval podobnými důvody co jmenuješ. 4matic říkal jen do hor, ale rozhodně ne na dálnici..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 21:57 | Nahoru | #39
wert> Těch zbývajících 10% jezdím v horách. To auto nemá ani uzávěrku, ani diferák se zvýšenou svorností, jenom to blbí ASC, který nejde vypnout, jenom potlačit. Je to prostě k hovnu.

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 22:01 | Nahoru | #40
prillerpips> jj, taky názor, jsem rád, že jsem prodejce poslech a koupil ne 4matic, ale klasiku se zadkem. Sice s tím nic nevyjedu na sněhu, nebo bahýnku ale za ušetřený prašule si snad najmu lidi aby mě vytlačili))) a ta klasika mi k hovnu zrovna nepřijde..

1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 22:05 | Nahoru | #41
Jen takovej blbej dotaz,delaj se tyhle novy Vita taky s prednim nahonem?

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 22:06 | Nahoru | #42
Murkin> předpokládám že ne, ale třeba se pletu...

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 22:07 | Nahoru | #43
Murkin> Dost se tady porovnává, ale Murkin tady položil otázku na konkrétní auto, ne? Já, VIANO 2,2 - po dvou letech najeto 37000, koroze zatím nikde. Průměrná spotřeba na závody (plný auto + vozejk s motorkou) 9 - 9,5 l, sedačky mám v autě 6+1 a na závody prostřední a zadní řadu vyndávám (sám, dá se to).Auto dobrý, jen na zimu to není úplně 100%, ale 4x4 nechci všichni mě od toho zrazovali a kdo naběhnul, ten nadává. Jinak prosinec, leden jsem u tebe s motorkou, tak jsem zvědavej co koupíš.

Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 22:16 | Nahoru | #44
No rad bych,aby se mi do toho vesel treba novej VMax,nebo intros 1800,to jsou takovy velky a tezky svine

Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 22:34 | Nahoru | #45
Taky řeším dodávku, napřed jsem myslel na VW, nebo MB. Nakonec jsem objednal transita v longu, protože se mi tam vlezou dvě motorky a mám tam pořád dvě řady sedaček. Takže všici můžeme jet jedním autem. A cena byla taky rozhodující (větší auto - míň peněz).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 22:52 | Nahoru | #46
martin.hsb> S tím motorem jsem jel dvakrát na slovakiaring. Má ho kamarád v Multivanu rok tuším 93. Moc to nejede, ale na cestu na závody to stačilo. Když se ho snažíš potlačit, tak papá. Ale je to prostě nesmrtelný motor. Jede furt. A když jsem se bavil s lidma co do VW dělají, tak tento motor nejede ale drží, 2,5t jede, ale odchází turba a převodovky, proto je lepší 1.9T, tam je menší poruchovost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

21.10.2010 v 09:33 | Nahoru | #47
Jiřina97> Tak teď si nejsem jistej jestli nehází T4 a T5 dokupy. Že se 2,5TDI v T4 sere? Jak už tady někdo napsal, to je nesmrtelný auto a je to jediná dodávka o který bych přemýšlel kdybych šel kupovat. Je to o věco potřeby a vkusu. Ale když máš garáž nebo místo aby ti to neukradli. Tak T4 Multivan nebo T4 Caravelle s 2,5 TDi je to nej. T5 mě nebere, neznám nikoho kdo přešel z T4 na T5 a nenadává. Jsou to .......

1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

21.10.2010 v 09:47 | Nahoru | #48
Jakej je rozdíl mezi transportérem, caravellou a multivanem když bych do toho eventuálně chtěl dát motorku? má multivan oka na zemi jako transporter nebo je tam s chycením motorky problém?

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

21.10.2010 v 09:47 | Nahoru | #49

vldouš>Jiřina97> Tak teď si nejsem jistej jestli nehází T4 a T5 dokupy. Že se 2,5TDI v T4 sere? Jak už tady někdo napsal, to je nesmrtelný auto a je to jediná dodávka o který bych přemýšlel kdybych šel kupovat. Je to o věco potřeby a vkusu. Ale když máš garáž nebo místo aby ti to neukradli. Tak T4 Multivan nebo T4 Caravelle s 2,5 TDi je to nej. T5 mě nebere, neznám nikoho kdo přešel z T4 na T5 a nenadává. Jsou to .......



jo mota se to tu dohromady, v T4 je 2,5tdi vyhlasenej drzak, v T5 uz je na tom s povesti vyrazne hur...

Naposledy editováno 21.10.2010 09:48:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

21.10.2010 v 10:45 | Nahoru | #50
vldouš> Hele říkal mi to kluk co to měl v T4. Ale mohla to být náhoda. Jinak u T5 je to často průser. Znám 4 lidi v oikolí, kteří na nich dělali převodovky

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

21.10.2010 v 10:55 | Nahoru | #51

Jiřina97>vldouš> Hele říkal mi to kluk co to měl v T4. Ale mohla to být náhoda. Jinak u T5 je to často průser. Znám 4 lidi v oikolí, kteří na nich dělali převodovky



jo tak kazdopadne je ten motor slozitejsi + vetsi vykon= vice namahane prevodovky, diferaky apod, kamos mel taky T4 s 2,5 kde odeslo syncro.. prekopal to na predokolku:)
tzn atmosferickej bude spolehlivejsi... ale zase to u toho TDi neni takova tragedie, za ten vykon navic to asi stoji... kazdopadne maj uz nalitano asi vsechny nesmysl, bude problem sehnat v ok stavu, nebo bude strasne drahej. v t5 je urcite lepsi volba 1,9...

nebo co treba VR6 + LPG ?:)

Naposledy editováno 21.10.2010 10:56:26

2 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

21.10.2010 v 11:49 | Nahoru | #52
Prave jsem premeril novyho Vmaxe a ma 2,4m od predniho kola,az po zadni blatnicek,takze je tu hned dalsi pozadavek na delku prostoru to abych zacal uvazovat o prodlouzenym Traficovi.

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

21.10.2010 v 11:55 | Nahoru | #53

Murkin>Prave jsem premeril novyho Vmaxe a ma 2,4m od predniho kola,az po zadni blatnicek,takze je tu hned dalsi pozadavek na delku prostoru to abych zacal uvazovat o prodlouzenym Traficovi.



ty ruzny draky budou jeste delsi ne? to cos tam mel minule prikurtovany bylo taky docela dost na malou dodavku.. ikdyz bezna motorka se vejde do jumpy, 2,4 bys mohl dat do kazdy dodavky typu transpik/vito...

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

21.10.2010 v 11:55 | Nahoru | #54

Murkin>Prave jsem premeril novyho Vmaxe a ma 2,4m od predniho kola,az po zadni blatnicek,takze je tu hned dalsi pozadavek na delku prostoru to abych zacal uvazovat o prodlouzenym Traficovi.



O tom jsem přemýšlel taky, ale chci vozit víc lídí a Trafic v longu se dvěma řadama sedaček má jen 185cm.

3 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

21.10.2010 v 12:05 | Nahoru | #55
Asi vezmu metr a objedu nejakej bazar a premerim to,dalsi podminka je,aby se tam vesla motocrosova motorka na vejsku,nebo nejaky endurko(jasne ze bez zrcatek)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

21.10.2010 v 15:18 | Nahoru | #56
Murkin> Tak to v klidu zvládne T4 i Vito. Třeba ale T5 mi příjde nižší, ale možná to je jen pocit. A alespoň u mne je to otázka financí

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

21.10.2010 v 15:22 | Nahoru | #57

Murkin>Asi vezmu metr a objedu nejakej bazar a premerim to,dalsi podminka je,aby se tam vesla motocrosova motorka na vejsku,nebo nejaky endurko(jasne ze bez zrcatek)



stryc ma taky na prodej LT SDI tu nejvetsi skrin, tam bys nacpal i brzdu:) ale skoro to nejede, 55kW fakt malo rekl bych:)

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

21.10.2010 v 19:03 | Nahoru | #58
Murkin>Tak i do krátký t4 se 2,4m vejde a na vejšku 126cm.

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

22.10.2010 v 09:35 | Nahoru | #59

karf>Jakej je rozdíl mezi transportérem, caravellou a multivanem když bych do toho eventuálně chtěl dát motorku? má multivan oka na zemi jako transporter nebo je tam s chycením motorky problém?



transporter -a tady se mluví o modelu kombi, je dodávka se sedačkama
caravella je osobák v kastli dodávky...lepší vábava, lepší vnitřní materiály, u t4 prý měly první provedení lepší přední nápravu z passata
multivan je limuzína v kastli dodávky

oka v podlaze mají v základu všechny (aspoň u t5), pokud je majitel nenechal odstranit

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

22.10.2010 v 09:41 | Nahoru | #60

Jiřina97>Murkin> Tak to v klidu zvládne T4 i Vito. Třeba ale T5 mi příjde nižší, ale možná to je jen pocit. A alespoň u mne je to otázka financí



t5 má uvnitř 1,4 metru a malou motorku tam nacpeš. u velký musíš sundavat plexi/zrcátka, ...
t4 nevím, ale myslím, že plus/minus pár milimetrů stejně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist