paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Elektronika
17.10.2010 v 19:20
Zdravím frajeři,potřebuji radu,nedávavno sem si pořídil mito rv 1990, chvilec sem jezdil, ale nyní mám problém se startováním,konrétně přs startér, na rozlačení chytne hned,při jízdě není problém, motor táhne,neztrácí výkon jen pro upřesnění......problém je někde v elektronice někdy chytne někdy ne prostě někdy přijdu otočím klíčkem dám sytič startér a chytne, ovšěm teď se mi často stává že při zmáčknutí startéru jenom cvakne něco pod sedlem řidiče vlevo,kulatá věciška typl bych s že je to relé (nezlobte se eletrice nehovím radši tu mechanickou část)a to je vše jenm v tom cvakne a nic jde poznat že to odebírá nějaký proud jelikož jde vidět malé oslabení světel,někdy funguje normálně někdy prostě ne, nevím kde začít co by to mohlo být, ale postřehl jsme že se mi podařilo několikrát při otočení řidítek v pravo normálně nastartovat,ikdyž předtím jen cvakala,nevím jestli to má s tím něco společného nebo to je jen náhoda.Nestalos e to už někomu? Dky za jakékoliv rady.

Elektronika

17.10.2010 v 19:28 | Nahoru | #1
A když ti to teda nejde, hoď tam rychlost a trošku stim cukni třeba ti zůstavá vyset pastorek..

Elektronika

17.10.2010 v 19:28 | Nahoru | #2
začal bych asi kontrolou kabeláže, jestli ti tam teče proud, když máš řídítka nalevo

Elektronika

17.10.2010 v 19:53 | Nahoru | #3
to seikos:jen pro upřesnění,ono to se to povedlo tak 6x ze 100 s těmy říditky v pravo

Elektronika

17.10.2010 v 22:59 | Nahoru | #4
No pokud rele cvaká tak zkontroluj jestli přes něj něco teče, může taky mít opálený kontakty.

1 reakcí na tento příspěvek Elektronika

17.10.2010 v 23:51 | Nahoru | #5
Podivej se hlavne na dobre ukostreni a ciste kontakty na baterce, taky je moznost, jak bylo uz uvedeno, ze jsou opalene kontakty na startovacim relatku.Zmerit voltmetrem, kde se ztraci napeti, od baterky az po starter
Vetsina motorek nema zadny pastorek , ale volnobezku

Naposledy editováno 17.10.2010 23:58:06

(reakce na) Elektronika

18.10.2010 v 08:10 | Nahoru | #6
dedek new> a právě Mito je jedna z výjimek, to pastorek má...
jak tu bylo řečeno, šel bych po tom, kde se ztrácí napětí. Pokud nikde nepřijdeš na problém s kontakty apod. mrkni i na ten pastorek, jestli volně chodí.
Vycházím z toho, že baterku máš OK.

Elektronika

18.10.2010 v 21:49 | Nahoru | #7
takže pocuknout s rychlostí nestačí .......

1 reakcí na tento příspěvek Elektronika

27.10.2010 v 22:11 | Nahoru | #8
takže zlobil kontakt na startérů, byla to kombinace zaolejovaného opáleného a zkorodovaného kontaktu asi tam vznikla přechodový odpor jelikož se to hřálo jak sviňa

(reakce na) Elektronika

27.10.2010 v 22:22 | Nahoru | #9

Gormen>takže zlobil kontakt na startérů, byla to kombinace zaolejovaného opáleného a zkorodovaného kontaktu asi tam vznikla přechodový odpor jelikož se to hřálo jak sviňa



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2894 2.6.2024 v 15:34 Beranidlo
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
Sváření plastů v Praze a nejbližším... Cagiva Mito 125, Ostatní Elektromoto TRIBES 3 3.4.2022 v 17:19 Ditemejdanu


TOPlist