paolo_novy Přidat reklamu

Téma: GSXR 1000 K3
8.10.2010 v 22:12
Ahoj borci a mařký
Rád bych zjistil pro kamaráda,který tady nemá profil,páč zatím nemá bike, co si myslíte o K3 v litru.
Prosím, nepište mi že to tady někde je , děkuji. mám potřebu na to založit téma, snad mne po litru vína chápete
Zvažuje koupit sportovní litr, na výběr je klasika : Fároš 04 , ZX10r tuším 07 , R1 pičowoe 04,
GSXR K3 , a možná RSV factory, i když V2 asi nakonec nevezme, páš chce aby to jelo nahoře . Takže Vás tímto prosím o názor, nejlépe Vás se zkušenostmi s K3 a zbytkem strojů.

Děkuji všem zůčastněným a přeji krásnou noc
Anketa: Kteró ?
gé es iksero
54%
19
er jednička
6%
2
fajrblejt
3%
1
desitka nindža
20%
7
er es véčko faktory
9%
3
Big kahoona burger
9%
3

1 reakcí na tento příspěvek GSXR 1000 K3

8.10.2010 v 22:37 | Nahoru | #1
teď ji mám doma, jsem na to zvědav R1 nejhezčí ale taky asi nejvíc okruhovka, gsxr k3 je takovej trambus no, vypadá bytelnějc ale nemůžu si pomoct, ve zpracování a kvalitě je honda 3 kroky napřed....aprilije to bych nechtěl a ninju možná ale tam je to taky takový zpíchnutý horkou jehlou...

Naposledy editováno 08.10.2010 22:37:53

GSXR 1000 K3

8.10.2010 v 23:00 | Nahoru | #2
gsxr - super síla a zátah odspoda až nahoru, mazec nevýhoda jsou jen ty brzdy, chce to dobrý desky, pancíře a celkem to funguje.

R1 04 - je strašně slabá ve spod, o to víc se zdá že se to hejbe nahoře ale realita při letmým sprintu na motor oproti gsxr je jiná. GSXR jí nechá za sebou brzdy super, je náchylná na žraní oleje

1000 rr 04 - fakt slabej litr, je to hrozně hodný a výkonem je to fakt takový no prostě je to taková hodná motorka která je nejlepší volba při přechodu na litr, příjemná motorka do provozu, blbě umístěná řídící jednotka (při pádu na pravou stranu jde do hajzlu), bočnice jsou hodně vyboulený a tudíš není problém kontakt s asfaltem, problémy s regulátorama

Naposledy editováno 08.10.2010 23:02:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 1000 K3

8.10.2010 v 23:01 | Nahoru | #3
teamwhd> v čem konkrétně je horší zpracování toho gsxr?! Myslím že právě fároš 04-05 je zpracováním a nedomyšleností za gsxr

2 reakcí na tento příspěvek GSXR 1000 K3

8.10.2010 v 23:14 | Nahoru | #4
Grassel : takže je to dobrá volba , GSXR K3 ?? chc ezrovna tento ročník, má to přímo nějaký zásadní mouchy ??? díkec

(reakce na) GSXR 1000 K3

8.10.2010 v 23:19 | Nahoru | #5
Foggy996> Má jí pár známých a je to defakto K1-2 s jiným designem, dokonce i když jsem si na ní sednul tak jsem byl okamžitě doma mouchy to nemá krom těch brzd a klasika je sraní přívěry ale i když jí vyndáš tak ten spodek je kurevskej. Mě GSXR sedí prostě nejvíc jelikož to jede odspodu líp než kdejakej dvouválec a letí to až nahoru jak kokot. Takže pokud hledá tvůj kámoš tohle a má rád takový ty nasraný stroje tak myslím že volba super

Další velký plus je že při zkouškách na motor při letmých sprintech necháš za sebou spoustu novějších strojů co maj v papíru napsanej výkon 180 koní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 1000 K3

8.10.2010 v 23:21 | Nahoru | #6
Foggy996> jo a máš pěknej bajk jakože DUC nemusím, suchou spojku vůbec ne ale 916-998 je pecka stylová

(reakce na) GSXR 1000 K3

8.10.2010 v 23:32 | Nahoru | #7

GRASSEL>Foggy996> jo a máš pěknej bajk jakože DUC nemusím, suchou spojku vůbec ne ale 916-998 je pecka stylová



děkuji mooc mě se zase ze V4 líbí nejvíc K1-K7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 1000 K3

8.10.2010 v 23:40 | Nahoru | #8

GRASSEL>teamwhd> v čem konkrétně je horší zpracování toho gsxr?! Myslím že právě fároš 04-05 je zpracováním a nedomyšleností za gsxr

Třeba v praskáním rámu?

GSXR 1000 K3

9.10.2010 v 00:00 | Nahoru | #9
R1 je možná hezčí ale od gsxr 1000 K3 dostane kdykoliv a kdekoliv výprask jak malá holka.O Firem ani nemluvím.Měl jsem gsxr 1000 K1 i K3 a sou to rakety jako svina a je neuvěřitelný,co všechno vydrží.No a hlavně oproti R1 neberou olej a to nedělá i Fire.Takže gixo tohodle kalibru jen a jen schvaluju.Jo a koštnul jsem i K6!!!Tak to sme zas o kousek někde jinde.Rsv si ke gixum nemůže ani čuchnout.Taky jsem porovnal když jsem z K3 sedl na rsv,tak jsem se ještě hodinu smál do helmy a říkal jsem si,zda nejedu na rsv 500 nebo tak nějak.U vrchu totální propadák a zatím největší moto zklamání co jsem poznal.

1 reakcí na tento příspěvek GSXR 1000 K3

9.10.2010 v 08:25 | Nahoru | #10
na V-Maxe si po tom litru vína zapoměl?

(reakce na) GSXR 1000 K3

9.10.2010 v 08:57 | Nahoru | #11

Dony929RR>Třeba v praskáním rámu?



mluví se zde o modelu 03-04 jak si určitě pochopil viď?!

GSXR 1000 K3

9.10.2010 v 09:57 | Nahoru | #12
K3/K4 je dobrá, ale určitě by měl před koupí vyzkoušet K1/K2. Pokud má více peněz, tak určitě K5/K6.

GSXR 1000 K3

9.10.2010 v 10:36 | Nahoru | #13
osoně bych šel až do K5. Z těhlech na silnici Farika kvuli podvozku, na okruh R1. Kawu nemam rad, proto ji nevolim jel jsem jen na 04 a taky to nebylo spatny.

PS: stejně je nejlepší SS litr GSXR 750

Naposledy editováno 09.10.2010 10:38:06

(reakce na) GSXR 1000 K3

9.10.2010 v 14:29 | Nahoru | #14

pesastor>na V-Maxe si po tom litru vína zapoměl?



nezapomněl to je ale trochu jiná káva, navíc podle mě jedině starej Max 12. taková zlá děfka s kurevským podvozkem.

1 reakcí na tento příspěvek GSXR 1000 K3

9.10.2010 v 14:48 | Nahoru | #15
Neváhej a běž do K3, vynikající stroj!!! výkon, ovladatelnost, podvozek, i ty brzdy jsou v pohodě!!! a pokud jde o srovnání s K2, tak tam je skoro stejný pouze motor (oboje tam mají jaderný reaktor ) jinak je to uplně jiná motorka, ovladatelnost je mnohem lepší, je štíhlejší, působí lehčím dojmem, lepší brzdy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 1000 K3

9.10.2010 v 14:57 | Nahoru | #16
Flyer> No souhlasím ale s brzdama a ovladatelností nevím nevím, když jsem na tom jel tak brzdy brzdili hůř než u mojí GSXR (ale samozřejmě jde o desky a já měl třmeny po repásce) no a ovladatelnost byla naprosto stejná (stejnej profil gum) ale je fakt že K1-2 je taková macatější, kulatější a K3 už je trochu new hranatej design motor hodnotit nemá smysl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 1000 K3

9.10.2010 v 15:04 | Nahoru | #17
GRASSEL> brzdy jsou na K3 o hodně lepší, Na K1/2 jsou ještě staré sraďácké 6ti písty a fakt je to bída, musíš si stím pohrát aby to brzdilo no... za tou ovladatelností si stojím jezdil jsem všechny modely od K1 až po K9

(reakce na) GSXR 1000 K3

9.10.2010 v 15:09 | Nahoru | #18
Flyer> No má radialy ale jen třmeny bez pumpy, pumpa je stejná jako na K1-2 a třmeny.........no je fakt že jsem jel na kámošovo K1 a to brzdilo strašně takže pokud to takhle brzdí každýmu tak se nedivím že si na to stěžujou

mě to brzdilo taky nic moc ale repasoval jsem třmeny a brzdí to konkurenčně k jiným japoncům včetně třeba R1 nebo RR akorát mi vadne páčka což má na svědomí ta sračkoidní pumpa takže půjde Brembo radiálka. Takže záleží na deskách a v jakým jsou stavu třmeny, taky kapalina ale když jsem jel na K4 tak brzdila hůř

já si za tou ovladatelností taky stojím, bylo to úplně stejný při stejných gumách

GSXR 1000 K3

9.10.2010 v 15:23 | Nahoru | #19
Za mně k3.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35885 Dnes v 18:39 oxygen
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 600 Včera v 14:08 IvanDvoutakťák
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist