globalmoto_duben_nolan





Téma: Rám na srada
 
3.10.2010 v 22:00
Zdarec lidi mate nekdo zkusenost s predelavanim ramu?Jen by me zajimalo jestli bude pasovat do ramu s k1-3 motor ze srada.Predem dik za odpovedi k tematu

1 reakcí na tento příspěvek Rám na srada

4.10.2010 v 06:36 | Nahoru | #1
Nějako jsem nepochopil co autor chtěl říci ??? Jak má rám pasovat do rámu k1-3? Jak chceš rám do rámu napasovat to fakt nechápu?
Jestli tím ale chceš říct, že chceš rám ze sradu ustrojit díly z k1 pak odpovím, že nevím. Ale zadní stavba nebude pasovat zcela určitě na plasty k1. Viděl jsem u jednoho člověka v garáži srada co měl zadek z k1 a měl tam krom plastů i zadní stavbu. Moc jsem to nezkoumal jestli někde něco neohnul nebo tak něco (dotyčný byl docela kutil a možné u něj bylo všechno ) ale díry na šrouby v hlavní části rámu pasovaly -vařeno tam nebylo jen pak moc nenavazoval ten prolis co máš dole na nádrži který ti teď navazuje na pod-sedlovej plast. zeptal bych se toho člověka jak to udělal nebo na další jeho postřehy. Ale to už bohužel nedopadne.

Naposledy editováno 04.10.2010 06:38:11

(reakce na) Rám na srada

4.10.2010 v 18:22 | Nahoru | #2
_BoB_> Chtel sem vedet jestli se da dat motor ze srada 97 do ramu z K1-k3.Ramy vypadaji stejne jen vybezky pro pridelani podsedlovky jsou vis nebo je tam vic zmen?

Rám na srada

4.10.2010 v 20:57 | Nahoru | #3
je tam hodne zmen , uz jen jiny profil , rozmery , uhel rizeni , myslim ze to sedet nebude

1 reakcí na tento příspěvek Rám na srada

4.10.2010 v 23:57 | Nahoru | #4
znamej ma borenej ram a chtel by koupit rovnou novejsi.Byl by to mazec srad v novejsim ramu.snad jeste nekdo napise.nebo nejak pomerat to uchyceni.nemohly by jste to nekdo pomerat?udelat nacrtek s koutama?

(reakce na) Rám na srada

5.10.2010 v 06:43 | Nahoru | #5
Spieke> kde je vůle ,tam bývá i výsledek
V tvém případě si ale myslím, že chceš dělat kravinu. Máš pěkného srada na pohled tak proč ho kurw*t. Když pominu několik hodin práce a budu uvažovat ,že to půjde bez vážných komplikací, tak co získáš? Rozčuníš celou moto, kompletně změníš její chování. Šance, že to bude lepší než předtím je zde podle mého 3-5% max. A pak potažmo, jak to ošetříš legislativně?Každej typ má určenej nějakej typ motoru. budeš přerážet písmenka ? nebo přerážet čísla na rámu a nejtovat štítky? osobně bych si takovou motorku pak od tebe nekoupil pokud bych ji neměl na Stunt nebo něco takového.
Hele vykašlal bych se na to ... pokud te Srad přestal bavit, prodej ho někomu kdo z něho bude mít radost a kup nebo začni si stavit nějakou slátaninu celou z ND :)

Rám na srada

5.10.2010 v 08:47 | Nahoru | #6
když dýš motor ze srada , do ámu K1 , nebudou sedět úchyty , možná hlavní jo, ale zbytek kolem dokola ne , nebude sedět nádrž , má jiný tvar , nebudou sedět kapoty , držáky a chladič a ostatní příslušenství , budíky a podobně , kdo ví jestli je čep kyvky stejný , uchycení tlumiče a podobně , vždyť i srad 600 a 750 mají rozdíly v rámu a to je to koncepčně stejný stroj

1 reakcí na tento příspěvek Rám na srada

5.10.2010 v 09:03 | Nahoru | #7
Nejsem si jistej ale rámy z modelů K1 a dál měly rám užší oproti sradovi o 4mm

(reakce na) Rám na srada

5.10.2010 v 11:25 | Nahoru | #8
vypítko> 4mm jerelativně docela prd. to máš 2mm na stranu. Tak pokud jsi trochu šikula tak 2mm někde obereš. Určitě tam bude silnější materiál než 2mm třeba na bloku motoru. Ale ani tak bych se do toho celkově nepouštěl.
Nějako v tom nevidím smysl Podle mě tím akorát zničí hezkou moto
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist