Téma: Tuning koloběžky
Omyl .....
Naposledy editováno 30.09.2010 06:12:41
Naposledy editováno 30.09.2010 06:12:41
No to zapalko mislim ze fakt funguje a neco vykonejsiho nejde mam ridicak do 125 ccm a 11 kw. Mám totiž v me yuki motor z 200ccm a chci nějak ještě zvyšit výkon. A ten motor je stejnej jak v X-moto proto se ptam na to.
Naposledy editováno 24.09.2010 20:39:56
Naposledy editováno 24.09.2010 20:39:56
A kde jej koupim ?? reba toto Je to pred pulkou stranky s nazvem Racing CDI zapalování (200, 250ccm) na strance http://sohoo.cz/nabidka_dilu.htm
Tk nejzákladnější bude, pokud máš seřízený ventily, včas měníš olej a vzduchovej filtr čistej a dobrou svíčku, tk pokračuj karbec a výfuk, ale jakou trysku dát, to si musíš někde zjistit nebo laborovat s různejma velikostma. Co Dynojet kit(?) Výfuk- odpoj a zaslep EGR ventil, nějaký dusítka jesli tam nejsou, odstraň, vyrabuj katalyzátor. Za třetí -sání, jakej máš filtr? Nečekej nějakej nárůst, max 1 koně, ale spíš třeba lepší dejchání motoru, rychlejší roztáčení. To je vše, co zmůžes, další upravování je absolutně nesmyslný, kup silnější motorku. Ale jinak sem slyšel, že Yuki TR 200 jede pěkně
CoolEK, šúp nohama po zemi a ser na racing CDI. Na hlave motora sú sacie a výfukové kanále s malým priemerom, viac paliva a vzduchu tam nedostaneš, ani keď sa posereš. A ak tam aj hukneš ostrú vačku, tak to akurát začne detonačne spaľovať, lebo zvyšok hlavy na ňu nie je spravený. A vlastne ani zvyšok motora, u číňaňkov je motor robený bez rezervy, tak odpoj EGR ventil, to je jediný rozumný "tuning". Hold sme si nakúpili sračky, tak to hovno ide
1 reakcí na tento příspěvek Tuning koloběžky
Na základe premazania upravujem: "CoolEK-hochu,Ty smrdis BANem."
Naposledy editováno 01.10.2010 11:00:33
Naposledy editováno 01.10.2010 11:00:33
1 reakcí na tento příspěvek Tuning koloběžky
No06, tu zmizli všetky príspevky, ktoré ma viedli k tomu môjmu, ach jo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.