Téma: K 100 rok 1982
23.9.2010 v 01:05
Zdravím,
neporadí někdo s tímto typem?
Nemohu ji 2 roky rozchodit. Chytá jen studená, po ohřátí pokud nechytí na první otočení tak se uleje a nechytne (uleje a odpálí totálně svíčky).
Scháním hodnoty pro měření, čidla teploty,průběhy křivek na osciloskop,hodnoty pro průtok vzduchu apod.
Montoval jsem to rok, pak jsem to vzdal a známý který se motorkama živí to tam má už taky rok.
Dík za jakoukoli radu která by mohla vést ke zprovoznění.

Franta

K 100 rok 1982

23.9.2010 v 07:50 | Nahoru | #1
Napiš na bmwgs.cz tam je několik borců co maj nebo znaj k100.

K 100 rok 1982

23.9.2010 v 19:42 | Nahoru | #2
já se vyznám jenom v e36 325i

1 reakcí na tento příspěvek K 100 rok 1982

23.9.2010 v 20:46 | Nahoru | #3
Nic ve zlém,ale není jednodušší odvéz motorku do BMW nebo BOSCH servisu? Vlastnil jsem K100 dva a půl roku a taky jsem dlouho řešil problém s Hall snímačem (jak jsem se později dozvěděl).Nakonec motorka putovala do BOSCH sevisu kde problém objevili a opravili.Vše bylo hotovo za dva dny. Uvolnil se káblík od snímače a ten fungoval,nefungoval,fungoval.......a já jak debil seřizoval,měřil,čistil....... A prd.
Pokud už jsi zkontroloval ventily,kabely a "fajfky",cívky......prostě ty klasické "kurvítka",řekl bych že laické možnosti se vyčerpaly a je čas to svěřit lépe vybaveným a informovanějším.

Mimochodem.K100 je pro mě dodnes srdeční záležitost a pořád si pohrávám s myšlenkou že si ji znovu pořídím.Jen tak pro potěšení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 100 rok 1982

24.9.2010 v 00:22 | Nahoru | #4
restore>
-to by byl dobrý postup ale nemohu se smířit s tím, že to v republice nikdo neumí. Navíc jsem to zkoušel a nechtěj vědět co si za diagnostku řekli v Praze na Autecu a to ještě nevěděli jestli to vůbec budou umět.
Mám kontakt do Dilgofingu ale to je až to poslední. Zatím sháním ta data a údaje na měření.

Franta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 100 rok 1982

24.9.2010 v 20:19 | Nahoru | #5

modeln>restore>
-to by byl dobrý postup ale nemohu se smířit s tím, že to v republice nikdo neumí. Navíc jsem to zkoušel a nechtěj vědět co si za diagnostku řekli v Praze na Autecu a to ještě nevěděli jestli to vůbec budou umět.
Mám kontakt do Dilgofingu ale to je až to poslední. Zatím sháním ta data a údaje na měření.

Franta


No Autec to je kapitola sama pro sebe ,ale zkus ještě BOSCH servis.Je to jejich elektronika .Proměří co jde a buď potvrdí nebo vyvrátí závadu na elektronice.Od toho se potom dá odpíchnout.Já u nich kdysi uspěl.
Kdybys byl z okolí Ostravy,dal bych ti tip na jeden BOSCH servis.Velice šikovní pánové tam pracují
Pomohli mi tam i s odhalením haprující lambdy na R1150GS,když tzv.BMW servis selhal a tvrdil že je OK.

(reakce na) K 100 rok 1982

27.9.2010 v 13:35 | Nahoru | #6
restore>

dík, ale jsem bohužel až u Plzně. To bych musel mít 100°/° jistotu že to spraví abych tam motorku táhl.

1 reakcí na tento příspěvek K 100 rok 1982

27.9.2010 v 16:03 | Nahoru | #7
S tim ulejvanim bych se zameril na cidlo mereni prutoku vzduchu, tedka nevim jestli ma dratkovej nebo vrstvovej(nachylnej na znecisteni), ale jakmile ten bude blbe merit, tak to je zabity, to cidlo teploty by sice taky mohlo byt vadny, ale to by se nejak rozkuckalo ....na koleji bych mel mit podrobnej servisni manual na K100 z doby, kdy jsem delal diplomku ohledne ridici jednotky. Myslim ze tam vsechny potrebny informace na diagnostiku byly, muzu poslat

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 100 rok 1982

29.9.2010 v 23:43 | Nahoru | #8
Jindra650> Tak jsem nasel na pocitaci original anlajtung bidny kvality a pak Haynes manual v pekny kvalite oskenovany, posli pres PM zpravu jestli je chces poslat... pak mam pdf popisujici vstrikovani BOSCH L-Jetronic ktery je pouzity prave u puvodni rady K, ve verzi LE-Jetronic, uz s elektronickymi korekcemi davky paliva na teplote...ale podrobny popis pouzitych cidel a rizeni bohuzel nemam, to jsem mel tehdy pujceny jako papirovou knihu u nas z knihovny na ustavu ....jinak tedka jsem si trochu ozivil a uz si asi vzpominam jak to mely Kcka, stary by mely mit jeste mechanickou "vahu" vzduchu s klapkou na pruzine puvodniho L-Jetronicu a novejsi uz modernejsi verzi L-Jetronicu s dratkovym ci vrstvovym anemometrem na prutok ...mel bys mit to prvni.

Naposledy editováno 30.09.2010 00:00:22

(reakce na) K 100 rok 1982

4.10.2010 v 22:51 | Nahoru | #9
Jindra650>
- dík za reakci,
"váha vzduchu" je klapkoví s drátkovým měřením. Jestli je možné poslat co máš byl bychrád za cokoli. Nechci se smířit stím že to nespravím. Mezitím jme přišli na to že ještě nejdou vstřiky, nerozprašují, což by také mohlo být ono. Na to si ale musím udělat test.
Jak bude možné data poslat? A co ze to budeš chtít?
Mail mám modeln@seznam.cz a adresu
Nečas František V Luhu 290 330 08, Zruč-Senec tel 736604190

-dík Franta

(reakce na) K 100 rok 1982

14.10.2010 v 22:25 | Nahoru | #10
Jindra650>

-- zdravím, prosím tě o kontakt.....

Franta

(reakce na) K 100 rok 1982

22.10.2010 v 12:52 | Nahoru | #11
Jindra650>

-ahoj,
je možné něco poslat na tu K 100?

Franta
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
spolehlivé, dostatečně výkonné moto... [1, 2] Yamaha TDM 850, Suzuki GSX 750 F, Yamaha FZS 600 Faz... Matesimo 40 7.8.2015 v 00:31 Ondrus84
Stránka s náhradními díly? BMW K 100 spilmik 5 1.9.2011 v 18:01 spilmik

TOPlist