globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???
15.9.2010 v 05:56
Zdravím, rideři... (zejména Horneťáci)

jezdim na škrcenym (25KW)Hornetoj 600F a docela mě zajímá o co přesně de... Vim že jde více méně o jakýsi kroužky s menšim průchodem vzduchu, ale jesli sou za klapkama (před karburátorama), nebo až za nima v přírubách, to fakt nevim... Nemáte někdo zkušenost se zavíráním nebo otevíráním? Prostě a jednoduše mě zajímá na čem jezdim...!

Dík za typy!!! Příbor

1 reakcí na tento příspěvek Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

15.9.2010 v 06:31 | Nahoru | #1

+Hustejší filtr.Toto je zmé motorky,takže by to mělo být stejne i u tebe

(reakce na) Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

15.9.2010 v 08:00 | Nahoru | #2

demon90>
+Hustejší filtr.Toto je zmé motorky,takže by to mělo být stejne i u tebe



Sice jiná mašina, ale měl jsem to podobně, navíc ještě můžou být jiný jehly v karbcích.

Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

15.9.2010 v 09:50 | Nahoru | #3
Taky se používaj dorazy na šoupátka, prostě že se ti šoupátka otevřou jen do půl zdvihu a pak už je tam doraz, takže se nedostaneš na plný výkon, ale jen na těch 25kw.

Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

15.9.2010 v 11:50 | Nahoru | #4
Já si jej nechal škrtit (model 2003) a mám psané 4x sací hrdlo + řídící jednotka, to platí, ale pro model 2003+ (s imobilizérem), tvůj model se škrtil pouze sacíma hrdlama.

1 reakcí na tento příspěvek Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

15.9.2010 v 13:09 | Nahoru | #5
Mám Horneta rok výroby 2003 (model pc36)a na 25 kW ho stáhli pouze těmi plechovými kroužky jako demonovi90. Při jejich odstranění musíš vyndat airbox a odsadit karburace, potom je stačí jen vydloubat šroubovákem a vše znovu složit dohromady. Motorka je potom zase jako dřív na 71 kW a pokud bude špatně fungovat tak si stačí dát seřídit karburace. Mě osobně stačilo vyndat kroužky a vše bylo v poho jako dřív.

(reakce na) Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

15.9.2010 v 13:14 | Nahoru | #6
Mix13> Hm já to vyndavat nemusel,měl sem schovany origo hrdla.V servise mi daly vše co tam bylo než mi to stahly na 25KW.Až na ten filtr ten mi nedaly...Ty si nedostal ty origo ?

1 reakcí na tento příspěvek Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

15.9.2010 v 14:07 | Nahoru | #7
Mix13> u mojí motorky si to asi předchozí majitel taky myslel že stačí vyndat jen ty kroužky, já tam mám i jiné jehly, výsledkem je že jsem najezdil přes 6000 km při velmi chudé směsi, budu teď montovat Dynojet a doufám, že nemám nějaký píst podpálený

(reakce na) Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

15.9.2010 v 14:12 | Nahoru | #8
Eddie666> To ti to neškubalo?

Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

15.9.2010 v 14:18 | Nahoru | #9
V nízkých otáčkách to nejelo uplně optimálně, občas za studena trochu škublo, ale jinak to jelo uplně v poho, dokonce i graf z brzdy byl pěkný (mám to v deníku), horší co ukázala lambda. Měl jsem tam seriový výfuk, pak jsem tam hodil laďák tak se to asi ještě trochu víc ochudilo a jelo to trochu hůř, tak jsem to hodil na seřízení na brzdu a na všechno se došlo

1 reakcí na tento příspěvek Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

15.9.2010 v 17:43 | Nahoru | #10
Eddie666> no a nebylo to jen tim laďákem??? ten tu směs hustokrutě ochudí... jináč moc dík za upozornění!

Mix13> dík za typ!!! až budu otevírat, bude se mě to moc hodit !!!

..Roko..> řídící jednotku neznám, takže snad jen ty hrdla

mischa638> ty šoupátka bych měl asi zjistit po případnym otevření... na nezavřený sem jel... tak snad poznám

demon90> dík moc!!!! aspoň vim co pak nědky vyndat

(reakce na) Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

15.9.2010 v 18:16 | Nahoru | #11
příbor> No jesli měl Demon90 na cbr škrcený změnšením průtoku sacích hrdel, tak to budeš mít taky ty, protože motor z Horneta vychází z motoru z cbr, takže na šoupátkách už nic nebude. Bývá to řešeno vždy jedním způsobem, ne kombanicí víc způsobů, aspoň sem se s tím zatím nesetkal.

2 reakcí na tento příspěvek Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

15.9.2010 v 18:24 | Nahoru | #12
No.. tak sem v papírech našel todlencto... nic víc o tom co tam namontovali není.. na faktuře je jen ,,škrtící sada 25KW atd atd....,, no ale nejsem němčinář.... ty 4 drosselblende... to sou ty škrtící kroužky... ale to druhý slovo?? nevíte někdo? ,,typen,, chápu jako typ... ,,blenden,, je něco ve smyslu lepení... ale zbytek nedám ani se slovníkem...

[img]

(reakce na) Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

15.9.2010 v 18:26 | Nahoru | #13
příbor> Tak němčina je promě tabu, takže to ti neporadím

Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

15.9.2010 v 18:39 | Nahoru | #14
OK to neva... ňáko to zvládnu... eště se poptám... ale je fakt že nejdůležitější budou ty kroužky! tak dík

Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

15.9.2010 v 20:28 | Nahoru | #15
příbor-> ne laďákem to není, ten ti to až tak nerozhodí, směs jsem měl chudší asi o 40 %

Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

15.9.2010 v 20:30 | Nahoru | #16
Eddie666> o 40%??? no to je hodně.... ale je dost možný aby ti to otevřenej lauf uďál taky ne? nedával jsi KN filtr? nebo něco takovýho...

Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

15.9.2010 v 22:07 | Nahoru | #17
Nn, vše je origo, jen ta otevřená koncovka, ale ta to neudělá, a pokud ano tak jen trochu a lze to doštelovat, ptal jsem se na to mechanika co tomu dobře rozumí

Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

20.9.2010 v 10:59 | Nahoru | #18
U horneta do roku 2002 se přidávají jen kroužky za karbcema, stojí to 7000,- trvá to tak dvě hodiny... otevření je otázka 3 hodin protože nejsi prase jako v servise a nechceš to mít poškrábaný a špinavý.... ale nemusíš nic štelovat, jen to vytáhnout....
u cbr600 je ještě ten filtr u horneta ne...

Naposledy editováno 20.09.2010 11:00:49

(reakce na) Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

20.9.2010 v 12:37 | Nahoru | #19
[quote]příbor>No.. tak sem v papírech našel todlencto... nic víc o tom co tam namontovali není.. na faktuře je jen ,,škrtící sada 25KW atd atd....,, no ale nejsem němčinář.... ty 4 drosselblende... to sou ty škrtící kroužky... ale to druhý slovo?? nevíte někdo? ,,typen,, chápu jako typ... ,,blenden,, je něco ve smyslu lepení... ale zbytek nedám ani se slovníkem...

typenschildaufkleber-typový štítek-nálepka

drosselblende-škrticí clona

Jak to chodí u škrcenejch ''karbců'' ???

24.5.2011 v 06:55 | Nahoru | #20
Já tam měl jen ty 4 špunty a nálepku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist