Šroub bohatosti směsi (má to vliv jen na volnoběh a přechod na hlavní trysku) je kónusovitá potvůrka s pružinkou a pod ní je pryžová podložka aby i blbec zjistil že je na konci a utažením nezkurvil dosedací sedlo. I kdyby to bylo úplně ucpaný tak při startování s plynem by to stejně chytlo. Jen by to nedrželo volnoběh. Takže tím to nebude. Až tam ten šroub bohatosti budeš vracet tak velmi opatrně zašroubovat do konce (zlehounka ať nezkurvíš sedlo) a potom ho o dvě otáčky povol. Seřízení směsi uděláš až to konečně bude fungovat. Ten karburátor vypadá jako nějaká kopie starýho Binga. To by neměl být problém zprovoznit.
Podle mě jsi sežral u pumpy nějakou sračku a tohle je výsledek.
Naposledy editováno 27.08.2010 18:12:38
Jindramx>Horus> třeba 5 minut to nahřívej...já měl hoooodně dávno dvácu 4T taky a mělo to období,kdy prostě to nedělalo nic,chovalo se to jako popisuješ....zkoušel jsem metody,který řikám a potom to bylo ok...
Aneb jak jsem vymyslel vznětový motor