1 reakcí na tento příspěvek Jaká motorka je nejlepší do začátku ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?
nebo cbrko jesi pomaleji usporneji
1 reakcí na tento příspěvek Jaká motorka je nejlepší do začátku ?
neni to minibike jak cbr a jede slušně, musím přiznat že když jsem měl před generálkou a předstih rozhoženej tak že jeden válec se nechytal v nízkejch a druhej nešel do otáček tak jsme byli do kopca nastejno
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?
...jak myslíš že by dopadl závod s novým VTR250?Nebo Ninjou?Asi bys prohrál...ale určitě kvůli rozhozenýmu předstihu, já vim, tebe to baví si hrát s kladívkama
A abych nebyl offtopic tak si kup CBRko a víc to nekoumej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?
když srovnám varana s nějakou vydechlinou jako ybr tak je to nebe a dudy
takže básních chtěl říct jsem byl překvapenej jak dobře se držel hlavně vůči ostatním dvácám.
to že větší objem odělá svý je jasný.
jinak co se týká třipade, se silou by problém neměla, akorát ten motor je kapičku línější, aji přes silu je "pružnost" tragická a ani jedna z těch dvou mašin nemá ani čtyřkvalt ani 180 kilo
a zapomněl jsem teda zdůraznit že mou hlavní myšlenkou bylo doporučení varana
Naposledy editováno 15.08.2010 23:25:37
1 reakcí na tento příspěvek Jaká motorka je nejlepší do začátku ?
1 reakcí na tento příspěvek Jaká motorka je nejlepší do začátku ?
Vole, moje má o 1,5kW víc! - Nojo vole, ale moje má zase 15 kilo míň a hlavně dvouvál vole!!!
Sory, ale dvacky jedou všechny stejně.Když si na YBR sedne někdo, kdo umí, tak napráší Varanovi že ani nebude vědět jak - a naopak.
A možná se budu opakovat, ale proti roztočený dvacce mi přijde třiapůle jako totální nepoužitelná vydechlina.Odjezdil jsem na ní A18 autoškolu...a že by to oproti mý bejvalý XR125 jelo o tolik líp - to se teda říct nedá.Ani nemluvim o tom, že se to klepe jak drahej pes, nebrzdí, nezatáčí.To už se fakt člověk líp naučí na dvacce.
Druhá věc je ta, že v 16ti si stejně na třiapůlu nesedneš - proto mi přijde jakýkoli jejich srovnání zcela zbytečný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?
důvod proč neni maximálka je ten že je to čtyřkvalt a motor se dál netočí, na čtverku jsou optimální otáčky při 70km/h, já mám maximální výkon na čtyřech tisícách, při stodvaceti je tam něco málo pod pět, na vyšší otáčky se za jízdy nedostanu ani na nižší kvalty. maximálka vyšší neni ale zas to tak letí do každýho kapca
vlastně dal jsem na ní po rovině bez zalehnutí (který nemá smysl) a bez větru 130 a ještě by o málo šla ale to bylo když se mně předstih šoupl natolik že pod minimálně čtyři tisíce ten motor prostě nefungoval to se pak točila ještě vejš. bahužel pořád marně hledám pětku která tam prostě chybí aby šla dál
k dvácám.... yzf bude kapičku dražší a cbr je minibike. já vím že ten varan je kráva ale stejně překvapil jak jede
zase jsem na něco zapomněl
ten motor je ale dvoutaktní traktor, dvoutakt co se rozjede od volnoběhu a žere necelý čtyři litry po městě to lechtám dva až dva a půl tisíca a ona si spokojeně ležérně přede
Naposledy editováno 15.08.2010 23:41:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?
zadruhý motorově se dváca proti třipade nechytá- jo, objem ničim nenahradíš a tak je to pochopitelný, nečekaně bude mít větší objem navrch. na druhou stranu musíš vědět jak na ni protože ten motor sice silu má obrovskou (30Nm oproti čtvrtině u dváce) ale ta pružnost je tragická takže ty pojedeš s plynem vytočeným, mašina zrychlovat nebude, přijde krpál, ty budeš mít smrt v očích že už teď to nejede co přijde za chvílu ale ona jede pořád na stejný otáčky aji do toho krpálu- prostě stabilák takže abys z toho motoru něco tak to musíš držetpouze v určitejch otáčkách, pak je ten motor k nezastavení a s mašinou cvičí solidně (3,5-4 tis.), tam se ale kvůli převodovce musíš umět vlezt to se týká sportovní jízdy, na vyjetí kopca na čtverku můžeš mít otáčky jaký chceš protože ten motor prostě táhne pořád dál.
co se týká podvozku, to je obdobný. ta mašina je těžká, rychlý překlápění z jedné strany na druhou rozhodně nuda neni a podvozkově je to jak na lodi- houpe se a houpe, což je prdel když to máš naklopenýn na stupačku, zdravíš protijedoucího motorkářa a zadek se houpe všema směrama na druhou stranu neuhne, houpe se ale drží jak helvétská víra. když to už máš v takovéhle situaci naklopený tak snad ani nemusíš držet řiditka a přes to houpání vykrouží zatáčku sama. takže je to jak v posteli s nebesama ale strach neni na místě, je potřeba si zvyknout že to neni nic nepatřičnýho. při rychlým přehazování z jedné strany na druhou je potřeba mít taky grif protože než by se ti na tom kruháču podařilo změnit směr tak bys ho měl objetej ještě jednou (pokud bys rovnou nejel rovně
prostě je potřeba s tou mašinou pod sebou švihnout aby mašina dostala stejnej kopanec energie jako při highsideru jinak bys ju prostě na druhou stranu nedostal akorát se nesmíš leknout když se při překonávání svislé osy mašina jakoby podvrkne na zadním kole na který cítíš přenesení váhy, je to normální a neni to nijak rizikový takže žádnej stres
akorát nesmíš sedět jak pantáta aby tě to nerozházelo
jak vidíš tak zásady sportovní jízdy na třipade jsou specifický ale já je mám zvládnutý dokonale, ta mašina mě strašně baví a já ju miluju furt tak jako když jsem si ju vezl dom
a když víš jak na ni na potvůrku tak se ti odmění údivem ve tváři ostatních
a hlavně potřebuje pevnou ruku, žádný jemný zacházení. pak motor vydává nádhernej zběsilej ryk, něco jak medvěd na piku a to čarokrásný divoký houpání když ju držíš v náklonu, citíš jak se pod tebou zadek houpe, držíš ji pod plným plynem a citíš jak to hrne ten předek a celou tu masu železa dopředu, jak to ten předek drží ve stopě aby se to nerozběhlo na všechny strany, jak to krotí a ty tam ještě doslova "mrdneš" další kvalt (jemnějc než "mrdnutím" by to nešlo ) a dáš plnej, ryk se ozve znova a mašina si ještě k tomu přisedne na prdel a ty ji jak pán tvorstva vyvedeš ven ze zatáčky....
máš pocit jak král
nebo to mám rád tady u baráku, drtíš ji do dlouhýho kopca, pak přejde mírnej horizont na kterým se nadlehčí a na něm je odbočka doleva, takže když se ti celá ta hromada začne drat nahoru do vzduchu tak ty musíš jít na brzdy abys ju zkrotil a zlomil doleva, což je prdel jak se při tom dosedání když ji bereš do náklonu zavlní
třipade
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?
ale jako jo, já mám traktor a 2t dváca je sportovní náčiní, to se nezapře. ale baví mě to neskutečně
1 reakcí na tento příspěvek Jaká motorka je nejlepší do začátku ?
1 reakcí na tento příspěvek Jaká motorka je nejlepší do začátku ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?
já vím že je to traktor!
ale to jaká je mě strašně baví, no, jenom si představ jak ju v úzkým esíčku překlápíš tim highsiderovským způsobem abys to překlopit stihl a přitom neztratil rychlost, od zadního kola ti to bez ohledu na cokoliv žduchá dopředu nejrychlejší traktor co existuje a to na úzkejch gumách a podvozku jak z karosy
a říkám, když máš jízdu na téhle krásce zmáknutou tak je strašně krásný jak se lidi kolem nestačí divit
k tomu všemu vibrace co se ti vpijí do těla přímo křičí jak motor napíná sily a ty kladiva místo pístů s ojnicama lítají nahoru a dolu, podtržený tim vzteklým chraplavým bručením
neni to krásnej pocit?