paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jaká motorka je nejlepší do začátku ?
 
15.8.2010 v 22:13
Mám tím na mysli motorku 125ccm, děkuji za odpovědi, doufám že se jich tu najde více.Kdyžtak pošlete odkazy na motorky.
Předchozí
1 2 3
Následující

Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 22:18 | Nahoru | #1
a to jako do terenu nebo na asfaltomrdani?

Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 22:18 | Nahoru | #2
2T X 4T, silnice, enduro, cesťák,.... jakej je cenovej strop

Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 22:19 | Nahoru | #3
na asfalt to chci a je to jedno jestli 4t nebo 2t, chci to jen na půl roku (asi) cena maximální je 30 kousků.

1 reakcí na tento příspěvek Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 22:19 | Nahoru | #4
35 kousků max.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 22:21 | Nahoru | #5
Fucky> tak nsrko jesi chces trochu rychleji jezdit
nebo cbrko jesi pomaleji usporneji

Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 22:22 | Nahoru | #6
Yamaha TDR

Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 22:24 | Nahoru | #7

Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 22:24 | Nahoru | #8
ale zas cbr se mi zdá takové jak kolo, sem na tom jel a fakt jak na kole.

Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 22:44 | Nahoru | #9
Je to tu skoro 1300x stačí hledat. kterou 125 ccm

Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 22:53 | Nahoru | #10
Cagiva planet (ehm, na prodej )

1 reakcí na tento příspěvek Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 23:11 | Nahoru | #11
dváce jsou celkově dost na hovno ale přijatelně vypadá varan. aji když by teda na něho 35 tyček nestačilo.
neni to minibike jak cbr a jede slušně, musím přiznat že když jsem měl před generálkou a předstih rozhoženej tak že jeden válec se nechytal v nízkejch a druhej nešel do otáček tak jsme byli do kopca nastejno

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 23:15 | Nahoru | #12
memphis.unv> Tak s tím, že třiapůla je silnější než 4T 125 jsi nás už několikrát důvěrně seznámil...vypadne z tebe taky něco k tématu, nebo se tady zas budem pozastavovat nad zázrakem třínásobnýho objemu?
...jak myslíš že by dopadl závod s novým VTR250?Nebo Ninjou?Asi bys prohrál...ale určitě kvůli rozhozenýmu předstihu, já vim, tebe to baví si hrát s kladívkama

A abych nebyl offtopic tak si kup CBRko a víc to nekoumej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 23:24 | Nahoru | #13
BagoBorec> já jsem to myslel tak že ten varan neni na 4t dvácu vůbec slabej, že ten rozdíl oproti té třipade neni vůbec velkej!
když srovnám varana s nějakou vydechlinou jako ybr tak je to nebe a dudy
takže básních chtěl říct jsem byl překvapenej jak dobře se držel hlavně vůči ostatním dvácám.
to že větší objem odělá svý je jasný.
jinak co se týká třipade, se silou by problém neměla, akorát ten motor je kapičku línější, aji přes silu je "pružnost" tragická a ani jedna z těch dvou mašin nemá ani čtyřkvalt ani 180 kilo

a zapomněl jsem teda zdůraznit že mou hlavní myšlenkou bylo doporučení varana

Naposledy editováno 15.08.2010 23:25:37

1 reakcí na tento příspěvek Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 23:26 | Nahoru | #14
Jen tak pro info, kolik kw má tři a půla? a maximálka? pro porovnání s mojí "dvácou"

(reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 23:27 | Nahoru | #15
memphis.unv> a myslim že takový yzf, nebo cbr pojede víc jak varan, je to těžká kráva

(reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 23:29 | Nahoru | #16

BagoBorec> ...jak myslíš že by dopadl závod s novým VTR250?Nebo Ninjou?Asi bys prohrál...


To jsou ale hrozný mrdky! Hlavně ten plagiát Monstera...

Sorráč za OT , nevydržel jsem to!

1 reakcí na tento příspěvek Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 23:37 | Nahoru | #17
Fakt mě baví tohle srovnávání dvacek mezi sebou
Vole, moje má o 1,5kW víc! - Nojo vole, ale moje má zase 15 kilo míň a hlavně dvouvál vole!!!
Sory, ale dvacky jedou všechny stejně.Když si na YBR sedne někdo, kdo umí, tak napráší Varanovi že ani nebude vědět jak - a naopak.
A možná se budu opakovat, ale proti roztočený dvacce mi přijde třiapůle jako totální nepoužitelná vydechlina.Odjezdil jsem na ní A18 autoškolu...a že by to oproti mý bejvalý XR125 jelo o tolik líp - to se teda říct nedá.Ani nemluvim o tom, že se to klepe jak drahej pes, nebrzdí, nezatáčí.To už se fakt člověk líp naučí na dvacce.
Druhá věc je ta, že v 16ti si stejně na třiapůlu nesedneš - proto mi přijde jakýkoli jejich srovnání zcela zbytečný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 23:39 | Nahoru | #18
ptaak> já mám nejslabší verzi která má 15kW, 30Nm, 120km/h a 180kg. silnější má 18kW, 34Nm, 140km/h a 150kg
důvod proč neni maximálka je ten že je to čtyřkvalt a motor se dál netočí, na čtverku jsou optimální otáčky při 70km/h, já mám maximální výkon na čtyřech tisícách, při stodvaceti je tam něco málo pod pět, na vyšší otáčky se za jízdy nedostanu ani na nižší kvalty. maximálka vyšší neni ale zas to tak letí do každýho kapca
vlastně dal jsem na ní po rovině bez zalehnutí (který nemá smysl) a bez větru 130 a ještě by o málo šla ale to bylo když se mně předstih šoupl natolik že pod minimálně čtyři tisíce ten motor prostě nefungoval to se pak točila ještě vejš. bahužel pořád marně hledám pětku která tam prostě chybí aby šla dál

k dvácám.... yzf bude kapičku dražší a cbr je minibike. já vím že ten varan je kráva ale stejně překvapil jak jede

zase jsem na něco zapomněl
ten motor je ale dvoutaktní traktor, dvoutakt co se rozjede od volnoběhu a žere necelý čtyři litry po městě to lechtám dva až dva a půl tisíca a ona si spokojeně ležérně přede

Naposledy editováno 15.08.2010 23:41:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 23:45 | Nahoru | #19
memphis.unv> njn, já se na 4tis. skoro rozjíždim nedá se to porovnávat....jde dost o řidiče, ale myslím že kdyby se porovnal 2T dváca (RS,mito) s tvojí 350kou tak vyhraje dváca. Kopec nekopec

Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

15.8.2010 v 23:54 | Nahoru | #20
Jawa je do začátku opravdu nejlepší škola , bral bych asi starou Jawu 250 (353 / 559) které jsou NEJ! Ale na druhé straně, legálně si na ní v 16ti opravdu nikdo nezajezdí , a proto bych možná šel do nějakého 4T čopra / retra... Sice to nejede, ale ani to moc nežere , a hlavně od čopra nikdo nečeká že má jet, což hodně usnadňuje vyrovnat se s tím že tě každej pojezdí... Opak těchto strojů jsou pak sportovní 2T Italky jako např. Aprilia RS125 nebo Cagiva Mito 125 , ale je třeba vzít v úvahu, že ve své kubatuře je to už téměř sportovní náčiní , takže náklady na provoz budou u otevřených verzí téměř trojnásobné , tyhle stroje dokážou žrát jako litrovej supersport a motor musí být častěji generálkován, jelikož má tak velice omezenou životnost - ovšem to není jejich zápor, je to vlastnost... Ale je to něco za něco, dražší provoz může vyvážit vědomí, že žádná jiná dvacka takhle dobře nejde! Já osobně bych ale ve 125ccm stejně nejraději šel do nějakého 4T jednoválce, pro začátek ideál...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

16.8.2010 v 00:12 | Nahoru | #21
BagoBorec> zaprve to neni pravda že by mezi dvácama nebyl rozdíl, jak už jsem řekl tak třeba rozdíl mezi varanem a ybr to je nebe a dudy, ybr je klasická vydechlina, varan letí slušně. samozřejmě pokud na varanovi pojede vocas a ten na ybr bude umět tak se neni o čem bavit ale já mluvím o rozdílu potenciálů těch mašin a ten tam je, to se člověku nechce věřit že mají stejně velkej motor. asi to bude tim spávným počtem válců varana
zadruhý motorově se dváca proti třipade nechytá- jo, objem ničim nenahradíš a tak je to pochopitelný, nečekaně bude mít větší objem navrch. na druhou stranu musíš vědět jak na ni protože ten motor sice silu má obrovskou (30Nm oproti čtvrtině u dváce) ale ta pružnost je tragická takže ty pojedeš s plynem vytočeným, mašina zrychlovat nebude, přijde krpál, ty budeš mít smrt v očích že už teď to nejede co přijde za chvílu ale ona jede pořád na stejný otáčky aji do toho krpálu- prostě stabilák takže abys z toho motoru něco tak to musíš držetpouze v určitejch otáčkách, pak je ten motor k nezastavení a s mašinou cvičí solidně (3,5-4 tis.), tam se ale kvůli převodovce musíš umět vlezt to se týká sportovní jízdy, na vyjetí kopca na čtverku můžeš mít otáčky jaký chceš protože ten motor prostě táhne pořád dál.
co se týká podvozku, to je obdobný. ta mašina je těžká, rychlý překlápění z jedné strany na druhou rozhodně nuda neni a podvozkově je to jak na lodi- houpe se a houpe, což je prdel když to máš naklopenýn na stupačku, zdravíš protijedoucího motorkářa a zadek se houpe všema směrama na druhou stranu neuhne, houpe se ale drží jak helvétská víra. když to už máš v takovéhle situaci naklopený tak snad ani nemusíš držet řiditka a přes to houpání vykrouží zatáčku sama. takže je to jak v posteli s nebesama ale strach neni na místě, je potřeba si zvyknout že to neni nic nepatřičnýho. při rychlým přehazování z jedné strany na druhou je potřeba mít taky grif protože než by se ti na tom kruháču podařilo změnit směr tak bys ho měl objetej ještě jednou (pokud bys rovnou nejel rovně
prostě je potřeba s tou mašinou pod sebou švihnout aby mašina dostala stejnej kopanec energie jako při highsideru jinak bys ju prostě na druhou stranu nedostal akorát se nesmíš leknout když se při překonávání svislé osy mašina jakoby podvrkne na zadním kole na který cítíš přenesení váhy, je to normální a neni to nijak rizikový takže žádnej stres
akorát nesmíš sedět jak pantáta aby tě to nerozházelo

jak vidíš tak zásady sportovní jízdy na třipade jsou specifický ale já je mám zvládnutý dokonale, ta mašina mě strašně baví a já ju miluju furt tak jako když jsem si ju vezl dom
a když víš jak na ni na potvůrku tak se ti odmění údivem ve tváři ostatních
a hlavně potřebuje pevnou ruku, žádný jemný zacházení. pak motor vydává nádhernej zběsilej ryk, něco jak medvěd na piku a to čarokrásný divoký houpání když ju držíš v náklonu, citíš jak se pod tebou zadek houpe, držíš ji pod plným plynem a citíš jak to hrne ten předek a celou tu masu železa dopředu, jak to ten předek drží ve stopě aby se to nerozběhlo na všechny strany, jak to krotí a ty tam ještě doslova "mrdneš" další kvalt (jemnějc než "mrdnutím" by to nešlo ) a dáš plnej, ryk se ozve znova a mašina si ještě k tomu přisedne na prdel a ty ji jak pán tvorstva vyvedeš ven ze zatáčky....
máš pocit jak král
nebo to mám rád tady u baráku, drtíš ji do dlouhýho kopca, pak přejde mírnej horizont na kterým se nadlehčí a na něm je odbočka doleva, takže když se ti celá ta hromada začne drat nahoru do vzduchu tak ty musíš jít na brzdy abys ju zkrotil a zlomil doleva, což je prdel jak se při tom dosedání když ji bereš do náklonu zavlní

třipade

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

16.8.2010 v 00:15 | Nahoru | #22
memphis.unv> Nevím, sice objem ničím nenahradíš, ale myslíš že budeš mít převahu proti 130kg dváce, která má maximálku 170-180 km/h?

(reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

16.8.2010 v 00:16 | Nahoru | #23
ptaak> po rovině to letí perfektně, to je bez konkurence, je to lehký a otáčkama to má vyhnanej výkon. ale zkušenost je taková že na to sednou dva nebo přijde kopec a to jede jak fichtl. dokud nepřijde zatáčka tak já nepodřazuju
ale jako jo, já mám traktor a 2t dváca je sportovní náčiní, to se nezapře. ale baví mě to neskutečně

1 reakcí na tento příspěvek Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

16.8.2010 v 00:17 | Nahoru | #24
No vidiš - ty jsi o takový hujdě dovedl napsat tak hezkej sloh...a mně se to pomalu vejde do jednoho slova

1 reakcí na tento příspěvek Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

16.8.2010 v 00:18 | Nahoru | #25
ptaak> Blbost, tolik to v reálu nemůže jet...

(reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

16.8.2010 v 00:18 | Nahoru | #26
ptaak> samořejmě že nebudu, já se jí můžu maximálně buď v zatáčkách stachanovským přístupem nebo v kopcu krouťákem přibližovat ale nikdy navrch mít nebudu taky to má o půl metráku míň a o deset kilowattvíc

(reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

16.8.2010 v 00:19 | Nahoru | #27

DMC.motobiker>ptaak> Blbost, tolik to v reálu nemůže jet...

To blbost není, mita či RSka lítaj běžně 170 km/h, tedy v otevřené verzi (22kw +-)
Edit:

Naposledy editováno 16.08.2010 00:24:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

16.8.2010 v 00:26 | Nahoru | #28
BagoBorec> kurva!
já vím že je to traktor!
ale to jaká je mě strašně baví, no, jenom si představ jak ju v úzkým esíčku překlápíš tim highsiderovským způsobem abys to překlopit stihl a přitom neztratil rychlost, od zadního kola ti to bez ohledu na cokoliv žduchá dopředu nejrychlejší traktor co existuje a to na úzkejch gumách a podvozku jak z karosy

a říkám, když máš jízdu na téhle krásce zmáknutou tak je strašně krásný jak se lidi kolem nestačí divit
k tomu všemu vibrace co se ti vpijí do těla přímo křičí jak motor napíná sily a ty kladiva místo pístů s ojnicama lítají nahoru a dolu, podtržený tim vzteklým chraplavým bručením

neni to krásnej pocit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

16.8.2010 v 00:29 | Nahoru | #29
memphis.unv> No asi to není prdel na tom jezdit, to se shodnem

1 reakcí na tento příspěvek Jaká motorka je nejlepší do začátku ?

16.8.2010 v 00:33 | Nahoru | #30
ptaak> Já vím, říká se to , ale dost o tom pochybuju, tacho ti ukáže co budou chtít, ale zkoušeli jsme srovnávat otevřený RS (který prej jezdí až 180) vs. můj starej Monster 600, navíc ještě z kopce , a podle tacho na Monsteru to RS nepřekročilo ani 140 Km/h, takže tak... Je to stejný jako když třeba SRAD 600 jezdil přes 280, taky prostě nesmysl... Podle mě na přiblížení se k 200 Km/h potřebuješ výkon aspoň kolem 70ti koní, váha nebude hrát až tak velkou roli, spíš záleží na odporu vzduchu...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist