globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jednovalcovy bawo GS/STnebo dvouval transalp 600??
4.7.2010 v 19:11
Zdravím Vás motorkaři, rozhoduju se mezi starym typem transalpa či BMW F650 ST nebo GS.
Na všechny tyto tři motky je všude jen samá chvála. Tak se ci zeptat na vaše zkušenosti s porovnáním těchto motorek!
Já chci neco pohodlného, spíše na cestování, co mě nikde nenechá. Sem velkej fanda BMW, ale hlavne ci motorku na kterou nacpu svoje presne 2 metry dlouhe telo!
Jaký je Váš názor na jednoválec vs dvouválec u techto cestaku? A je rozměrnější F650 ST/GS nebo transalp??


Jednovalcovy bawo GS/STnebo dvouval transalp 600??

4.7.2010 v 19:24 | Nahoru | #1
ST vyluč hnedle - přední 18" kolo (blbě se shání guma),navíc má jiný přepákování (aby byla nižší),takže když Báwo,tak klasický nebo Dakar.
Jinak pro BMW mluví za + nízká spotřeba i s tím karbcem se dá jezdit kolem 4 - 4,5.
Si ty motorky zkus a uvidíš.
Jo a nedávno se to tady řešilo,tak hledej

Jednovalcovy bawo GS/STnebo dvouval transalp 600??

4.7.2010 v 19:26 | Nahoru | #2
Tak za A) hledej smudlo tohle sem tady resil cca pred 2 mesicema

za B) na cestovani je lepsejsi transalp, ale ja zadnyho na prodej co by za to stal nesehnal. Takze, sedlam BMW F650. Oproti GS je tam karbec, takze spotreba pod 5 nepujde, motor je takovej specifickej a pocitej s tim, ze budes radit dokud neumres. Pod 3000rpm se dusi a silne sem u to nelibi, takze kdyz tam nebudes po rovinkach drzet 5000rpm a vic tak pred kazdou zatackou jako ja pekne podradis.

Co se tvoji vysky vejde, mam 185cm a vejdu se v poho, ale asi lepsi vyzkouset (Prez lipu cas od casu jezdim, ale nechci nic slibovat a navic jsem linej, takze se mnou na pujceni nepocitej).

Je to jak oni rikaji funduro, nevim jak dalce jsi hustoborec, ale kdyz to ode mel pujceny clovek co jedi ponekud dele, tak pri druhym rozjezdu jel po zadnim a priu tretim brzdeni po prednim a mel z toho strasnou radost a rikal jak je to super.

Takze za me na cestovani Trans a pokud chces i trosku chuligana tak F650.

Ja na tom sice i cestuju zrovna dneska 250km a bolej me pazoury z hefru, ale ze bych byl vyklepanej to ne. Jen clovek proste hodne radi a ma celkem omezeny pole otacek.

Z naharadnich dilu, retezovka 3200 a lozisko rizeni 1100 vic jsem zatim nekupoval :)

Jo vlastne desky za litr jak predek tak zadek, ale mam nje ve skryni na nekdy

Jednovalcovy bawo GS/STnebo dvouval transalp 600??

4.7.2010 v 19:49 | Nahoru | #3
Myslím, že podobných témat tu najdeš mraky, stačí pohledat a informací budeš mít plnou hlavu.

Co se týče pohodlí a cestování na delší vzdálenost, alp je na tom rozhodně lépe.
O terénu jsi nic nepsal, ale i ten alp dokáže dost projet, když ho dobře obuješ.

I když tohle je relativní, já mám Biga 750 a jelikož se dálnicím vyhýbám a když už, tak jedu do 130, není pro mě problém i přes menší ochranu před větrem a menší pohodlí než má třeba ten alp ujet za den hodně kilometrů. Navíc mám rád ten projev jednoválce.

Já mít peníze, šel bych do 800GS, bmw má svoje kouzlo.
Ty si musíš ujasnit, co přesně chceš, pokud tě láká cestování, alp je jasná volba.

Jednovalcovy bawo GS/STnebo dvouval transalp 600??

4.7.2010 v 19:53 | Nahoru | #4
Tak já mám TA a kamarád dakara a jezdíme většinu času spolu, pokud budeš chtít vědět nějaký info, ptej se. Jinak asi v kostce bych to shrnul takhle: Oba máme 37kw, oba cca 200 kg a já mám kapku vyšší spotřebu. V terénu si celkem stačíme, ale je jasný, že ten dakar se tam cítí přeci jenom líp. Tedy pokud budeš jezdit spíš polňačky, terén, tak dakar. Jeho mínus je o kapku vyšší cena (Jak pořizovací, tak náhr. díly apod.). Pokud si spíš asfaltojebač jako já, tak ber TA. Na dlouhý trasy ideální a i s tvojí výškou bych si hlavu nedělal.

Jednovalcovy bawo GS/STnebo dvouval transalp 600??

4.7.2010 v 23:01 | Nahoru | #5
Wow, mockrat Vám dekuju

Dědóch: Jsem omezenej tim, že mam papiry jen na 25kW a to sem sehnal jen jedno GS co na prvni pohled vypadalo strasne a pak jen ty STcka..Prectu si na ně jěště další recenze, děkuju za upozornění!!
Skalik: Dekuju za tip! Mojí přítelkyni jsme koupili Supermoto, takže vím jaká to je zábáva na dvou kolech, líbí se mi moc ta zabava na takových mašinách ale já asi pujdu spíše do toho cestování.......Ale děkuju za ty zkušenosti, vidim, že Báwa jsou vážne držáky
Glerin: Noooo, předběžně se cejtim, že teren budu vyhledavat tak maximalne jen abych na polnacce nasel místo pro stan, jinak se do nej moc nechystam...:) DR BIG je taky nadherá motorka a na 800 GS bohužel nemám...
Venca: Myslím, že jsem asfaltojebač xD Ikdyž pravda, teren sem este nikdy nezkousel...Presne takovydle srovnani jsem chtel slyset, dekuji Ti:) Jeste projdu ostatni fora a snad vyberu spravně...díky

Jednovalcovy bawo GS/STnebo dvouval transalp 600??

4.7.2010 v 23:40 | Nahoru | #6
nějáký testy GSa?kde?dík

Jednovalcovy bawo GS/STnebo dvouval transalp 600??

5.7.2010 v 08:55 | Nahoru | #7
BMW a škrcení = 3tis a máš 25kW

Jednovalcovy bawo GS/STnebo dvouval transalp 600??

28.7.2010 v 12:55 | Nahoru | #8
Tak sem už pořídil...Děkuju Vám za vaše názory! Jak nedko říkal nejlepsí je vsechny vyzkoušet...Ani na jedno BMW jsem se nevesel( F 650/ GS/ DAKAR/ ST)! A na transalpa 650 také ne. Takže sem pořídil TRANSALPA 600 (r.v. 1999) na toho jedinyho se nacpu jen tak tak.

Jednovalcovy bawo GS/STnebo dvouval transalp 600??

25.1.2011 v 14:44 | Nahoru | #9
Zdravím. Trošku to tu oživím. Budu si pořizovat svojí první motku a do oka mi padlo toto ST. Ale nejde mi do hlavy ta přední maska, jelikož jsem to u žádného jiného neviděl, takže nevím jestli se to dělalo anebo je to přestavba.
Budu na to stačit se svojí výškou 174cm?
To přepákování u tohoto Baworu je jak? Něco jsem o přepákování našel, ale nejsem z toho moudrej.

Díky za odpovědi.

Jednovalcovy bawo GS/STnebo dvouval transalp 600??

25.1.2011 v 14:47 | Nahoru | #10
To je světlo ze starýho RSV.
Klasika,mění se u toho přepákování kosti

Jednovalcovy bawo GS/STnebo dvouval transalp 600??

25.1.2011 v 20:44 | Nahoru | #11
Dík za odpověď. Mám trochu obavy proč to světlo měnil. Sice to vypadá líp než z originálem, ale přece jenom. A ještě bych se zeptal, jelikož jsem toho moc nenašel, jaké jsou z tou motkou klasické problémy a na co si u ní dát pozor při prohlídce a zkušební jízdě? Dík moc.

Jednovalcovy bawo GS/STnebo dvouval transalp 600??

27.1.2011 v 17:04 | Nahoru | #12
No duvodu muže být několil:
Bouračka,či pro lepší vzhled,nebo pro lepší svítivost. Ale je fakt,že to vypadá mnohem líp
Rotax je známej tím,že bejvá problém s volnoběžkou a občas se spojkou.Jinak asi nic vážnějšího. Kontroluj celkovej stav,ložiška kola/krk,stav kotoučů,desek,řetězoku a takový ptákoviny. Koukni na rám,chladič,vidle kolo,třeba tam bude nějakej zbytek po bouračce viz. to světlo,ale barva se zdá origo-v nějaký takový se to dělalo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx


TOPlist