Uzavřeno 26.10.2010 v 10:44 uživatelem gervajz9
Naposledy editováno 04.07.2010 12:21:07
1 reakcí na tento příspěvek Supermoto 610IE vs. SXV
1 reakcí na tento příspěvek Supermoto 610IE vs. SXV
Do motoru se kouká kolem 50tis.km - ojnice , píst atd vychází to kolem 15tis.kč.
jinak servis vychází levněji jak Supersport
od roku 2008 už to není ani s Aprilijí tak horký intervaly se dvakrát prodloužili - záleží kolik najezdíš ...
Naposledy editováno 09.07.2010 18:03:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto 610IE vs. SXV
wario>SM 610 (2006) je interval oleje 5000km a ventily kontrola po 5000km - takže pro většinu jednou za sezonů .
Do motoru se kouká kolem 50tis.km - ojnice , píst atd vychází to kolem 15tis.kč.
jinak servis vychází levněji jak Supersport
od roku 2008 už to není ani s Aprilijí tak horký intervaly se dvakrát prodloužili - záleží kolik najezdíš ...
Tak u tý 610 jsou ty intervaly v pohodě, to bych dělal jak říkáš 1-2x za sezónu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto 610IE vs. SXV
Já mám tedy Aprilii RXV což je skoro totéž, jen velká kola. A stručně řečeno: na lepší motorce jsem nikdy nejel!! A to ne díky motoru, ale všemu ostatnímu. Každý zde hodnotí jen ten motor, ale motocykl se snad skládá z vícero dílů, které jsou dle mě taky důležité..
Prostě podvozek u Aprilie SUPER !!!!!!! Dál Sedlo, řídítka, stupačky - není třeba vůbec nic měnit, originál je skvělý!!!
A Motor.... že musíš menit 2x více dílů je sice fakt, ale taky je motor 2x lepší než všechny ostatní kostitřasy jednoválce A nevím jak kdo, ale já neměním písty a ventily každý rok, takže náklady mám normální...
Prostě Aprilia je proti všem ostatním moto stejné kategorie dost odlišná. A to ve všem. Doporucuji se na ní svést a pak hodnotit...