paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Supermoto 610IE vs. SXV
 
4.7.2010 v 12:12
Dobrý den,už dlouho chci koupit nějakého motarda,momentálně mám FMX 650,ale nevím, uvažoval jsem o Hus. 610IE ,nebo o SXV.Ale všude se dočítam jak se to ˇˇsereˇˇ,servisní intervaly za pár km..Má někdo s těmito motorkami zkušenosti?Díky

Uzavřeno 26.10.2010 v 10:44 uživatelem gervajz9

Naposledy editováno 04.07.2010 12:21:07

Supermoto 610IE vs. SXV

4.7.2010 v 12:29 | Nahoru | #1
na SXV zapomeň, vypadá krásně, ale ty servisní intervaly by ti zlomily vaz, Husa už je snesitelnější, ale ne zas tak ostrá...

Supermoto 610IE vs. SXV

4.7.2010 v 14:18 | Nahoru | #2
Přesně tak, na SXV zapomeň. Nejen, že to má krátké servisní intervaly, ale díky tomu, že je to 2 válec, děláš všechno v podstatě dvakrát.
Jestli nechceš závodit, jdi do 610. Mužu doporučit. Jede líp jak FMX.

Supermoto 610IE vs. SXV

4.7.2010 v 19:44 | Nahoru | #3
KTM

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto 610IE vs. SXV

4.7.2010 v 19:52 | Nahoru | #4
budeš měnit pořád vše, jestli chceš ostrýho motárda...

(reakce na) Supermoto 610IE vs. SXV

4.7.2010 v 22:04 | Nahoru | #5
Tomino69> no právě tohle mě od SM odradilo, zlatý supersporty, olej, filtry, gumy a jen lejt benzín a jezdit

škoda že "motárdy" co maj rozumný servisní intervaly nejedou

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto 610IE vs. SXV

9.7.2010 v 18:03 | Nahoru | #6
SM 610 (2006) je interval oleje 5000km a ventily kontrola po 5000km - takže pro většinu jednou za sezonů .
Do motoru se kouká kolem 50tis.km - ojnice , píst atd vychází to kolem 15tis.kč.

jinak servis vychází levněji jak Supersport

od roku 2008 už to není ani s Aprilijí tak horký intervaly se dvakrát prodloužili - záleží kolik najezdíš ...

Naposledy editováno 09.07.2010 18:03:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto 610IE vs. SXV

9.7.2010 v 18:23 | Nahoru | #7

wario>SM 610 (2006) je interval oleje 5000km a ventily kontrola po 5000km - takže pro většinu jednou za sezonů .
Do motoru se kouká kolem 50tis.km - ojnice , píst atd vychází to kolem 15tis.kč.

jinak servis vychází levněji jak Supersport

od roku 2008 už to není ani s Aprilijí tak horký intervaly se dvakrát prodloužili - záleží kolik najezdíš ...


Tak u tý 610 jsou ty intervaly v pohodě, to bych dělal jak říkáš 1-2x za sezónu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto 610IE vs. SXV

16.7.2010 v 22:26 | Nahoru | #8
Myslím tady na foru není žádný příspěvek, který by chválil Aprilii SXV.. Asi proto, že ji hodnotí lidi, kteří na ní nikdy nejeli...
Já mám tedy Aprilii RXV což je skoro totéž, jen velká kola. A stručně řečeno: na lepší motorce jsem nikdy nejel!! A to ne díky motoru, ale všemu ostatnímu. Každý zde hodnotí jen ten motor, ale motocykl se snad skládá z vícero dílů, které jsou dle mě taky důležité..
Prostě podvozek u Aprilie SUPER !!!!!!! Dál Sedlo, řídítka, stupačky - není třeba vůbec nic měnit, originál je skvělý!!!
A Motor.... že musíš menit 2x více dílů je sice fakt, ale taky je motor 2x lepší než všechny ostatní kostitřasy jednoválce A nevím jak kdo, ale já neměním písty a ventily každý rok, takže náklady mám normální...
Prostě Aprilia je proti všem ostatním moto stejné kategorie dost odlišná. A to ve všem. Doporucuji se na ní svést a pak hodnotit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto 610IE vs. SXV

17.7.2010 v 07:48 | Nahoru | #9
motorsport> u těch prvních modelů to byli hlavně majitelé kdo si stěžoval a byli rádi že je prodali ještě v záruce , třeba 4x měněný startér nebyl výjimkou , ale od 08 jak jsem psal už ok stroj , ale pověst má pošramocenou

(reakce na) Supermoto 610IE vs. SXV

17.7.2010 v 20:13 | Nahoru | #10
wario> Tak ty 2006 stály přes 250.000,- takže pokud se pak něco pokazilo, mrzelo to asi o to víc. Ted se dá koupit uplně nová za 120.000,- což je dle mě super nabídka. No pošramocená pověst je mrzutá, protože ta motorka je opravdu dost odlišná od všech ostatních a alespon dle mě o dost LEPŠÍ !!!!!!!
Téma je zamknuto


TOPlist