globalmoto_kveten





Téma: Mitas E10 - kilometrový nájezd
 
2.7.2010 v 07:54
ahoj,
zítra vyrážím na cca 9000km výlet (8000 asfalt, 1000km šotolina atd) a mám nazuto Mitas E10 - nějak moc se ale liší informace o kilometrovém nájezdu. Kdo máte opravdové osobní zkušenosti kolik vydrží a jak se s nimi jelo (předpokládám cestovní tempo kolem 100-120 km/hod, moto DL650-zatížení cca na úrovni jízdy ve dvou bez bagáže).
dík
Libor Trinidad

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E10 - kilometrový nájezd

2.7.2010 v 08:24 | Nahoru | #1

Mitas E10 - kilometrový nájezd

2.7.2010 v 08:51 | Nahoru | #2
tak to mas pred sebou super dovcu tise zavidim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E10 - kilometrový nájezd

2.7.2010 v 09:09 | Nahoru | #3

Dědóch>čti



...nojo...to je právě ono 50% lidí najede 4000 a konec, a druhých 50% najede 8000 a ještě to žije...doufám, že budu ve skupině B

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E10 - kilometrový nájezd

2.7.2010 v 10:13 | Nahoru | #4
Libore, už žhavím dodávku. Sejdeme se teda v Moskvě Jinak dle mého nevydrží. Čím větší tempo máš, tím rychleji mizí. Takže alespoň je víc nafoukej, víc s nima asi neuděláš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E10 - kilometrový nájezd

2.7.2010 v 10:29 | Nahoru | #5

Fidži.V-Strom>Libore, už žhavím dodávku. Sejdeme se teda v Moskvě Jinak dle mého nevydrží. Čím větší tempo máš, tím rychleji mizí. Takže alespoň je víc nafoukej, víc s nima asi neuděláš.



no jestli mi vydržejí do Moskvy ..cca 7000km, tak je to dobrý-tam koupím nové v pohodě..akorát to bude drahý..
tempo budu mít pomalé-lepší jet 10 hodin 90kou než 6 hodin 150kou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E10 - kilometrový nájezd

2.7.2010 v 12:10 | Nahoru | #6
trinidad> To chceš jakože přezouvat motku v Rusku?? To ji asík nemáš moc rád, viď?

(reakce na) Mitas E10 - kilometrový nájezd

2.7.2010 v 12:19 | Nahoru | #7
P.G.>
tak za prvé v moskvě jsou autorizované servisy a za druhé jsem v Rusku vždy našel velmi schopné, šikovné a především ochotné lidi....což se třeba o Kanadě či USA říct nedá...

Mitas E10 - kilometrový nájezd

2.7.2010 v 14:37 | Nahoru | #8
tedy, jestli to je 8000 asfalt a 1000 šotolina, tak bych se na tuhle gumu vyprdnul a koupil něco jako tohle nebo tohle nebo tohle

Mitas E10 - kilometrový nájezd

2.7.2010 v 15:47 | Nahoru | #9
Čau všem, loni jsem měl k dispozici testovací vzorek E 10 s tvrdčí směsí přímo od Mitasu.
Byl jsem na Balkáně /Abanie a okolí/takže i mimo asfalt.najeto 7500 km na Suzuki V-Strom 650 ve dvou a značně naložen / spíž přeložen/ jízda naprosto v pohodě , i při vyšší rychlosti /nad 150 km/hod/ žádné vlnění,v zatáčkách držela stopu , prostě bez výhrad.
Letos jsem jel na Korsiku a Sardinii tak jsem přezouval/najelo by se tak ještě cca 1000 až 2000 km / na další novou sadu E 10 prý měkčí směs,HRÚZA . při 100 km/hod jsem měl velký problém udržet motorku v jízdním pruhu , nedalo se na tom jet ,ujel jsem asi 150 km a rychle s nima dolu , už těch pár km bylo na nich znát ,dával bych jim tak 2000 až 3000 km.
tak to jsou mé osobní neovlivněné názory.
čau a hodně km.
Míra

Mitas E10 - kilometrový nájezd

2.7.2010 v 15:49 | Nahoru | #10
ted mam na nich najeto 3000 akdyz kouknu jak se sjeli.tak 10000 by mohli vydržet

Naposledy editováno 02.07.2010 15:54:45

(reakce na) Mitas E10 - kilometrový nájezd

2.7.2010 v 16:22 | Nahoru | #11
trinidad> E10 jsem nazul těsně před prodejem na GS1150 a můžu potvrdit že ta guma je opravdu katastrofa.Nestabilní,ojíždí se snad i v garáži a přední gumy se některým lidem samovolně za jízdy vypustily .Jejich cena je sice příznivá,ale po zkušenostech svých a mých přátel bych si ji na motorku už nedal.
Pokud chceš gumy podobného typu,použij osvědčené TKC80 v sadě,nebo v kombinaci přední TKC se zadníma Mitas E07 nebo E09.Spoustu lidí s touhle kombinací jezdí na velkých BMW a jsou spokojení.Tohle je sázka na jistotu.

Mitas E10 - kilometrový nájezd

8.7.2010 v 13:03 | Nahoru | #12
Při nejhorším přezuješ už na Slovensku

Mitas E10 - kilometrový nájezd

19.7.2010 v 12:23 | Nahoru | #13
ahoj,
tak jsem zpět. Na E10 jsem najel 9750 km (z toho 890km mimo asfalt), přední guma je cca v polovině-možná trochu za polovinou, zadní má tak 3mm=z hlediska terénu na nic, z hlediska silnice ještě klidně 1000-2000 dá. Jel jsem v sole s věcma-zatížení asi jako ve dvou bez věcí, cestovní rychlost do 110km/hod, jen poslní 1500km do 120km/hod. Nafouknuto vpředu 2,3, vzadu 2,6.Po celou dobu bez úniku tlaku (to měla jen jedna vadná serie)
MOje poznatky-zpočátku pocit měkosti a nestability, cca po 1500 km zmizel a je to pohoda, obvzlášť předek snese i silné bržbění a v písku dobře vede, zadek mi připadá stále zbytečně měkký. Obecně mám z nich posit, že směs je zbytečně měkká především na zadním kole, myslím, že kdybych jel ostře nebo byl víc zatížen, tak se výrazně sníží nájezd. Z hlediska terénu-štěrk, šotolina, písek-velmi dobré, bláto o fous lepší než TKC.

tak asi tak moje osobní čerstvá zkušenost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist