globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: popuštění v brýlích
3.6.2010 v 19:22
Čau lidi,
chci se zeptat o kolik je rozumné maximálně popustit R6 v brýlích? Kvůli snížení.
Máte to tak někdo? Díky Radka
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek popuštění v brýlích

3.6.2010 v 19:24 | Nahoru | #1
Kvuli snizeni to rozumne neni. Kvuli rychlejsimu rizeni ano, ale rekl bych ze 5mm je neco co mozna ani nepoznas.

1 reakcí na tento příspěvek popuštění v brýlích

3.6.2010 v 19:25 | Nahoru | #2
neni to rozumne, zkrati se stopa, bude to moc zatacet a strati stabilitu ve vysokych rychlostech

(reakce na) popuštění v brýlích

3.6.2010 v 19:26 | Nahoru | #3

Dawe02>Kvuli snizeni to rozumne neni. Kvuli rychlejsimu rizeni ano, ale rekl bych ze 5mm je neco co mozna ani nepoznas.



Aha, já že mi to tady před nějakým tím měsícem někdo radil.
Chtěla bych to zkusit, zda se to opravdu ještě o fous sníží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) popuštění v brýlích

3.6.2010 v 19:26 | Nahoru | #4

madbiker>neni to rozumne, zkrati se stopa, bude to moc zatacet a strati stabilitu ve vysokych rychlostech



Takže snížit jde jenom zadním tlumičem? Jinak už ne?

1 reakcí na tento příspěvek popuštění v brýlích

3.6.2010 v 19:28 | Nahoru | #5
mam dojem ze se da presit sedlo ale nevim kolik to stoji

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) popuštění v brýlích

3.6.2010 v 19:30 | Nahoru | #6
Radunka83> prepakovani zadniho tlumice, samotny zadni tlumic, oboji muzes v kombinaci s temi prednimi savlemi.. nebo i to sedlo.
Ale nepocitej s tim ze popustis predek a dostanes centimetry. To by opravdu bylo na ukor jizdnich vlastnosti.

1 reakcí na tento příspěvek popuštění v brýlích

3.6.2010 v 19:32 | Nahoru | #7
tlumicem se nic nesnizi, jedine vymena spojky tlumice a zadni vydlice. Povoleni pera pro ucel snizeni vysky je prvni krok k velkymu problemu...

(reakce na) popuštění v brýlích

3.6.2010 v 19:32 | Nahoru | #8

Dawe02>Radunka83> prepakovani zadniho tlumice, samotny zadni tlumic, oboji muzes v kombinaci s temi prednimi savlemi.. nebo i to sedlo.
Ale nepocitej s tim ze popustis predek a dostanes centimetry. To by opravdu bylo na ukor jizdnich vlastnosti.


Takže na předek raději nesahat, chápu to dobře.
A přepákování zadního tlumiče obnáší co? Dá se to udělat doma?
O kolik to asi půjde níž?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) popuštění v brýlích

3.6.2010 v 19:34 | Nahoru | #9

madbiker>tlumicem se nic nesnizi, jedine vymena spojky tlumice a zadni vydlice. Povoleni pera pro ucel snizeni vysky je prvni krok k velkymu problemu...


Teď nevím, zda dobře rozumím, ale jezdím s úplně staženým zadním tlumičem a nemůžu zatím nic vytknout. Co máš na mysli za problémy?

1 reakcí na tento příspěvek popuštění v brýlích

3.6.2010 v 20:12 | Nahoru | #10
zadek se dá snížit o 30 mm (změna přepákování zadního tlumiče...vyrábí lucas, v německu k sehnání za cca 130 euro)
když snížíš zadek o 30 mm, měla bys - pro vyvážení motorky - popustit o 30 mm i předek ve vidlích

kromě nižší světlé výšky se nic dalšího negativního nestane (žádné rozhození geometrie, apod.)

(reakce na) popuštění v brýlích

3.6.2010 v 20:13 | Nahoru | #11

riderfery>mam dojem ze se da presit sedlo ale nevim kolik to stoji



no...o kolik snížíš už tak tenké sportovní sedlo? 10 mm?

popuštění v brýlích

3.6.2010 v 20:33 | Nahoru | #12
vyřeší to boty na vysokym podpadku ;)

popuštění v brýlích

3.6.2010 v 20:42 | Nahoru | #13
Moje YZFo má popuštěno cca o 2 cm. Už jsem tak koupil. Momentálně je na servisu a bude mi ho na mou žádost zvedat zpět. Cítil jsem zápěstí, tak kvůli tomu. Nejezdím řežbu, tak beru každý kousek zpátky zkrz menší tlak rukou na řídítka.. Myslím že při mé jízdě 100 - 110/hod. to velký vliv na ovladatelnost mít nebude.. Za mně bych s tím radil nerýpat.

popuštění v brýlích

4.6.2010 v 08:05 | Nahoru | #14
prď na to, já mám VTR snížené o 50mm, sice je to rychlé ze strany na stranu, ale nepříliš stabilní a při brždění se to chová divně a navíc ležím dost na řídítkách a bolí mě ruky. Už jsem to tak koupil, ale chci to dát zpátky, jen mám krátkou hadicu na brzdy, tak musím udělat druhou. Takže moje rada zní, prď na to a rozjížděj se od patníku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) popuštění v brýlích

4.6.2010 v 08:17 | Nahoru | #15

mariano>zadek se dá snížit o 30 mm (změna přepákování zadního tlumiče...vyrábí lucas, v německu k sehnání za cca 130 euro)
když snížíš zadek o 30 mm, měla bys - pro vyvážení motorky - popustit o 30 mm i předek ve vidlích

kromě nižší světlé výšky se nic dalšího negativního nestane (žádné rozhození geometrie, apod.)



... jen dát pozor přo tom spuštění ve vidlicích aby nešly vidlice na doraz nebo nenarážel blatník ze spodu, o 30 mm popustit předek je už fakt hodně.

popuštění v brýlích

4.6.2010 v 08:25 | Nahoru | #16
zadek snizis na prepaku jak tady pisou predek muzes klidne o 3cm nic se nedeje bude to rychlejsi do zatacek mel jsem to takhle na me do 200 nic nepoznas pak uz to je neklidnejsi samozrejme bacha at na doraz nejde blatnik o chladic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) popuštění v brýlích

4.6.2010 v 08:32 | Nahoru | #17

Radunka83>Teď nevím, zda dobře rozumím, ale jezdím s úplně staženým zadním tlumičem a nemůžu zatím nic vytknout. Co máš na mysli za problémy?



nemůžeš motorku snížit sešroubováním péra !!!! Tím se mění chrakter pružení podvozku a né výška motorky.....bože

http://www.eagleraci...hinfo-tlumice-r1.htm čti !!

(reakce na) popuštění v brýlích

4.6.2010 v 08:34 | Nahoru | #18

madbiker>nemůžeš motorku snížit sešroubováním péra !!!! Tím se mění chrakter pružení podvozku a né výška motorky.....bože

http://www.eagleraci...hinfo-tlumice-r1.htm čti !!

TY uz si nekdy videl jak vypada central

popuštění v brýlích

4.6.2010 v 08:39 | Nahoru | #19
je tady hodne technickych typu a ladicu podvozku kukam Zadek snizis jedine jinym prepakovanim tim ze povolis pruzinu ji zmekcis tim padem se sice snizi taky ale bude se houpat jak kacena na vlnach takze tohle nedoporucuje 6 z3 chirurguuuuu

(reakce na) popuštění v brýlích

5.6.2010 v 00:48 | Nahoru | #20

Cooker> ... jen dát pozor přo tom spuštění ve vidlicích aby nešly vidlice na doraz nebo nenarážel blatník ze spodu, o 30 mm popustit předek je už fakt hodně.



ehm...vidlice v brýlích

předpokládám, že když na to mají homologaci, tak to domysleli i tímhle směrem

1 reakcí na tento příspěvek popuštění v brýlích

5.6.2010 v 11:07 | Nahoru | #21
kucíííí, to mi teda radíte, jeden něco poradí a druhej to zamítne... Chjo

Sedlo: je pravda, že mi taky nepřijde tak nastlané, aby tam šlo ještě něco ubrat
Zadní tlumič: nejsem odborník, ale výška se tím opravdu mění, mám to tak

(reakce na) popuštění v brýlích

6.6.2010 v 00:46 | Nahoru | #22
Dawe02> Některé motorky jsou tak citlivé, že 5mm ze základní polohy rozhodně poznáš a při 10mm se na tom už nedá jet. Přitom na zvedutí zadku (obvykle lepší varianta, než popouštění v brejlích) to tak citlivé není.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) popuštění v brýlích

6.6.2010 v 00:50 | Nahoru | #23
Radunka83> Takže snížit předek i zadek tak, aby byla zachovaná geometrie podvozku.

popuštění v brýlích

6.6.2010 v 07:34 | Nahoru | #24
Já kdybych chtěl motorku snížit, tak si nejdřív změřím stopu - popis je tady , potom seženu nějakou sadu na snížení zadku (dávaj se tam snad nový kosti přepákování, nevím přesně), a předek snížím tak abych měl stopu stejnou. Nevím jestli má R6 dost místa ke snížení (jestli něco nebude drhnout, menší prostor pro náklon), ale to je asi potřeba vyzkoušet. S předpětím zadní pružiny bych si nehrál a nechal ji nastavit na svojí hmotnost, to teda určitě před tím snižováním.

edit: v podstatě píšu to samý co radi5

Naposledy editováno 06.06.2010 07:35:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) popuštění v brýlích

6.6.2010 v 09:41 | Nahoru | #25
radi5> Myslel jsem ze ONA to nepozna. Jasne ze 5mm na okruhu poznas
Ke zmene geometri snizenim predku i zadku rozhodne dojde, minimalne prave ke zmene vysky, pak take rozvor bude jiny, kdyz se budes snazit zachovat stopu.
Snizenim sedla se da docilit i na supersportu dost, je kam uhybat jak konstrukci sedla, tak podsedlakem.

Naposledy editováno 06.06.2010 09:42:00

(reakce na) popuštění v brýlích

6.6.2010 v 10:54 | Nahoru | #26
Dawe02> ta změna rozvoru by snad nemusela bejt taková, hádám že R6 má celkem ostrej úhel řízení a malinko se přidá i tím snížením zadku. Ale pokud by se dalo nějakým způsobem snížit sedlo bylo by to nejlepší řešení, to je fakt.

popuštění v brýlích

6.6.2010 v 13:32 | Nahoru | #27
Ahoj,přepětí na zadku je nastaveno univerzálně od výrobce,který počítá i jízdu ve dvou.Pokud tedy neplánuješ jezdit pořád ve dvou, a předpokládám Tvou váhu vzhledem k výšce 50kg-tak oboje tlumení dej na měkko(pamatuj podle cvaknutí kolik bylo původně nastaveno),u zadní pružiny si označ původní polohu a nech si od někoho to přepětí trochu snížit,povol ty dvě kontramatky nad pružinou,stačí 10mm,je to už rozdíl,zadek klesne a zároveň vzhledem k Tvé váze jízdní vlastnosti budou lepší.Po této úpravě posuň i přední vidlice asi o 20mm,zkontroluj,jestli lze štelováním povolit přepětí.Někde jdou.Tlumení je tlumení a přepětí pružiny je přepětí.Nečekej zázraky,pomužeš si trochu nejdostupnější formou.Stokilového přítele odvezeš taky,jen bude nastavení upřednostněno pro Tebe.

popuštění v brýlích

6.6.2010 v 13:45 | Nahoru | #28
R6 je už tak dost sportovní, ty to chceš snížit kvůli tomu že nedosáhneš, nebo jsi se rozhodla že tě zápěstí bolí po jízdě moc málo ? . Když už zvedat, tak jedině přez zadek, do brílí bych moc nesahal. Jestli máš prostředky na to, aby jsi zvedla mašinu v podsedláku(to pak budeš mnohem víc na rukách... teda jestli to neděláš kvůli snížení světlosti motorky), tak to je taky možnost.
Opravte mě, pokud se plácám blbosti.

popuštění v brýlích

6.6.2010 v 14:13 | Nahoru | #29
Pokud dosáhneš oběma nohama na zem tak to neřeš!Zvykneš si.Možná jen namontovat silonové padáky.to že se motorka převáží se může stát i velkýmu chlapovi-zvlašt když začínáš.Vezmi to sedlo a dones čalouníkovi mrkne na to a řekne kolik to může snížit ,odhadem 5-10 mm.zaplatíš mu za to par stovek.Ten díl do přepákování už je o tisících a nevím jestli to někdo v čechách umí sehnat.Rozhodně nesnižovat jen předek-jednoho dne by ti to mohlo nafackovat při výjezdu ze zatáčky.

2 reakcí na tento příspěvek popuštění v brýlích

6.6.2010 v 14:20 | Nahoru | #30
hlavně bych si v první řadě nekoupil motorku na,kterou nedošáhnu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 harwey10 35 5.2.2024 v 13:58 Gahan37
Spinanie ventilátora Yamaha yzf r6 ... Yamaha YZF-R6 Jar0 10 1.2.2024 v 16:06 Jar0


TOPlist