globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak jak to má být??
13.5.2010 v 16:18
Ahoj, už si s tím nevím rady, protože mi každý říká něco jiného a já už čtrnáct dní šteluju řetěz : ) a raději moc nejezdím. Mám, mít průvěs na Inazumě něco mezi 2-3 cm, jenže nikdo mi není schopen říct jestli při zatížené motorce, nebo když stojí na bočním stojánku, či centrálním. Poslední verzi jsem natáhl z centrálního, ale už si fakt nejsem jistej co je správně. Poraďte, děkuju.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

(reakce na) Tak jak to má být??

14.5.2010 v 15:32 | Nahoru | #91

Robinsson>assassin> Pokud napíšu že řetěz musí mít nějakou vůli i při zatížené motorce a on na to reaguje že tam mužů rovnou nechat 15cm vůli tak nevím co si mam myslet.


Máš si o tom myslet to že si z tebe dělám prdel protože jezdíš s moc volným řetězem a nechceš si to nechat vysvětlit.

Tak jak to má být??

14.5.2010 v 17:32 | Nahoru | #92
Nezatížená!!!! štelovat na hlavnín nebo bočním stojanu, je fakt jedno na jakým. Na hlavním se to bude štělovat líp. pokud ho máš. Vždycky jsem to dělal takhle a nikdy žádnej problém. Dělal jsem to podle manuálu k motce. P.S: Mám na svým řetězu nalítáno tolik, že kdybych to napsal, asi nebude nikdo věřit.

Tak jak to má být??

14.5.2010 v 19:08 | Nahoru | #93
Bože jasně že nezatížená!!!

(reakce na) Tak jak to má být??

14.5.2010 v 19:56 | Nahoru | #94

jetam>assassin> hele maj tam dávat řemen a byl byl klid...i když určitě by se našel někdo kdo by psal že se mu začal párat řemen jestli to má dát zašít mámince



jak řikáš

1 reakcí na tento příspěvek Tak jak to má být??

14.5.2010 v 20:02 | Nahoru | #95
Tady je jednoznačná odpověď! Řetěz na moto se šteluje tak, že se motorka s řetězem prodá a koupí se motorka s kardanem. Výběr je bohatý: bafo a guzzi plošně a cesťáky FJR, Pan European, Dea, GTR 1400, XJ 900S a též hafo čoprů. Toš tak, abys věděl, jak na to. Není to nic těžkého ...

Naposledy editováno 14.05.2010 20:11:02

(reakce na) Tak jak to má být??

14.5.2010 v 21:47 | Nahoru | #96

WhiteS>Moje řeč! Motorka musí být zatížena, když řetěz šponuješ!



Nesmysl!

Pokud tomu není v uživatelské příručce jinak, tak řetěz se napíná na bočním stojánku. Tak se píše v mém návodu k Z750 a je to přeci i logická věc

(reakce na) Tak jak to má být??

14.5.2010 v 22:04 | Nahoru | #97
PRETORIAN88> souhlasím s tebou, když jsem jezdil R6, a byl na servisu u R. Franka (RFmotoservis), tak mi řekl to same. Obecně pro napnutí řetězu zatížit motorku tak aby byla rozeta na zadním kole v ose s kyvkou a předním kolečkem a pak nastavit průvěs. Mrkněte někdy na motoGP na zpomalený záběry někde v zatáčce! Řetěz vypadá jakoby měl každou chvíli spadnout jak je při těchto situacích prověšenej, ale nespadne. Toť můj názor. Všem mnoho spokojených km.

(reakce na) Tak jak to má být??

15.5.2010 v 04:47 | Nahoru | #98
Urcite pri nezatizene

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jak to má být??

15.5.2010 v 07:16 | Nahoru | #99

HupyFrud>Tady je jednoznačná odpověď! Řetěz na moto se šteluje tak, že se motorka s řetězem prodá a koupí se motorka s kardanem. Výběr je bohatý: bafo a guzzi plošně a cesťáky FJR, Pan European, Dea, GTR 1400, XJ 900S a též hafo čoprů. Toš tak, abys věděl, jak na to. Není to nic těžkého ...


Konečně věcný a fundovaný názor, pod který se musím podepsat!
Ještě sem neslyšel o motorce, co by měla v manuálu, že se řetěz seřizuje při zatížený, vždycky sem čet, že stojí na stojánku a seřídí se na těch 30-45 mm, dle typu. Takže zastánci seřizování na zatížený motorce - hoďte sem manuál, kde to píšou, ať se poučím.

Naposledy editováno 15.05.2010 07:20:35

Tak jak to má být??

15.5.2010 v 08:22 | Nahoru | #100
Je až neuvěřitelný kolik lidí jezdících na moto nemá ani tušení jak se napíná řetěz...

Naposledy editováno 15.05.2010 08:24:35

Tak jak to má být??

15.5.2010 v 09:01 | Nahoru | #101
Ještě že mám kardan

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jak to má být??

15.5.2010 v 09:16 | Nahoru | #102

charlie.vtx1800>Konečně věcný a fundovaný názor, pod který se musím podepsat!
Ještě sem neslyšel o motorce, co by měla v manuálu, že se řetěz seřizuje při zatížený, vždycky sem čet, že stojí na stojánku a seřídí se na těch 30-45 mm, dle typu. Takže zastánci seřizování na zatížený motorce - hoďte sem manuál, kde to píšou, ať se poučím.



Třeba moje JAWA má v manuálu, že se má štelovat při zatížení, ale protože se to těžko dělá, šteluju normálně na stojanu podle oka. Lepší je podle mě nechat řetěz trochu volnější než ho přepnout a kurvit si tak převodovku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jak to má být??

15.5.2010 v 10:14 | Nahoru | #103

_Hans_>Třeba moje JAWA má v manuálu, že se má štelovat při zatížení, ale protože se to těžko dělá, šteluju normálně na stojanu podle oka. Lepší je podle mě nechat řetěz trochu volnější než ho přepnout a kurvit si tak převodovku



Napni řetěz na zatížené motorce a poté jí hoď na policajta. Změř jeho napnutí, a tak ho napínej pokaždé. Proč to dělat složitě, když to jde dělat jednoduše?

(reakce na) Tak jak to má být??

15.5.2010 v 10:50 | Nahoru | #104
MiLíK> puvodne se mi to nechtelo psat, ale za slovama "podle oka" se ve skutecnosti skryva: "pri rozdelavani motorky jsem vyhodil zadni tlumice a kolo, kyvku jsem nastavil tak aby byla osa sekundarniho kolecka, cepu kyvky a rozety v jedne rovine. V tu chvili by mel byt retez maximalne napnuty, nastavil jsem ho teda stelovakama tak, aby mel minimalni vuli. Po slozeni pri nezatizeny motorce jsem zkouknul jakej ma zhruba retez pruhyb v kontrolnim okynku kardanu pro chudy a tim se ridim"

Tak jak to má být??

15.5.2010 v 13:47 | Nahoru | #105
Nezatížená, když na tom někdo sedí, dáš tam třeba 3cm, a on z toho sesedne, budeš tam mít třeba 5cm, což je blbost. Třeba to je u jiných motorek jinak, to už nevím..pak pojedeš a pojebeš si to..

1 reakcí na tento příspěvek Tak jak to má být??

15.5.2010 v 14:08 | Nahoru | #106
Sakra to je tady tolik amatérů co se vrtá v motorkách... Pak kupte jetou moto v ČR .

vždy nezatížená!!!!! na stojanu, bočním nebo centrálním. A pokud někdo řeší, že má i tak řetěz při zatížení přešponovaný nebo nedošponovaný, tak sakra lidi ----- musíte seřídit ještě tlumič a případně i odskok tlumení.

Tlumič dle váhy řičiče a spolujezdce. Odskok se dá řešit přecvaknutím většinou do 3 poloh (prstem).

(reakce na) Tak jak to má být??

16.5.2010 v 05:23 | Nahoru | #107

Antigos>[URL= Inazuma



Cerne ne bilem. Pro ty co neumi anglicky tak bod cislo jedna. Dejte motorku na bocni stojan

Takze pri nezatizene. A jak tu par lidi pise tak ten retez se prave napne az kdyz se zatizi. Mam to stejne na Dakarce. Tak sup sup, napnout a rychle za babama

Edit: obrazek z prispevku #18

Naposledy editováno 16.05.2010 05:24:46

(reakce na) Tak jak to má být??

16.5.2010 v 13:10 | Nahoru | #108

WhiteS>Průvěs by měl být cca 2 - 3 centimetry při zatížení motorky. Právě dělám autoškolu na 25 kW a nedávno jsme to řešili .



Tak radši ani nezkošej dělat papíry,když tě v autoškole učej takovýhle kraviny
Normálně ji dej na centrál a napni 2,5 cm je ok.

(reakce na) Tak jak to má být??

16.5.2010 v 18:59 | Nahoru | #109

Diamonds_T.>Sakra to je tady tolik amatérů co se vrtá v motorkách... Pak kupte jetou moto v ČR .

vždy nezatížená!!!!! na stojanu, bočním nebo centrálním. A pokud někdo řeší, že má i tak řetěz při zatížení přešponovaný nebo nedošponovaný, tak sakra lidi ----- musíte seřídit ještě tlumič a případně i odskok tlumení.

Tlumič dle váhy řičiče a spolujezdce. Odskok se dá řešit přecvaknutím většinou do 3 poloh (prstem).



Mužeš mi vysvětlit co má odskok společného s nápínáním řetězu ?

Tak jak to má být??

16.5.2010 v 20:45 | Nahoru | #110
Si to zkuste... Ja 70kg a kdyz si sednu na moji bandasku tak se to skoro nezmackne a kyz tak to na pruvesu retezu vubec neni znat tak budme zase normalni ze. nasponuj si to na bocaku a neres

Tak jak to má být??

17.5.2010 v 10:50 | Nahoru | #111
U bandita pisou v manualu 2-3 cm na bocnim stojanu. Urcite neni jedno na jakym stojanu motorka je, protoze na centralnim je kyvka niz (zatizena vahou zadniho kola), kdezto na bocnim stojanu je zadni kolo zatizeny, takze kyvka je zasunutejsi. Tomu odpovidaj i namereny hodnoty u me na moto, kdy na bocnim mam 2.5cm a na hlavnim kolem 3cm. Takze je potreba dodrzet pruhyb i to postavit na spravny stojan dle manualu.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 Wetra 2 5.5.2024 v 16:59 petr.machy
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73


TOPlist