Naposledy editováno 30.04.2010 11:48:34
1 reakcí na tento příspěvek Zahadné chlazení u Transalpa
ně, něco je určitě špatně. TA je celkem proslulé tím, že se moc zahřát snad ani nedá. A když, tak spustí ventilátor a je zase studenej...
i kdyby byl třeba přidřenej, že se tak moc zahřívá, stejnak by měl běžet alespoň ten ventilátor.. prozkoušet kabeláž - třeba ukostření zoxidované nebo cokoli.. Divný
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
2 reakcí na tento příspěvek Zahadné chlazení u Transalpa
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Jediná možná věc může způsobit to co popisuješ - fouklé těsnění pod hlavou!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahadné chlazení u Transalpa
Dingo>Po 5ti minutách volnoběhu se voda v chladičích prostě vařit nemůže pokud byl motor předtím studený
To je prostě nemožný!
Jediná možná věc může způsobit to co popisuješ - fouklé těsnění pod hlavou!!!
ne neni to normalni, pokud se nespina vetrak a vari se, sel bych cestou :
vyndat termostat
zkontrolovat obeh
az pak bych resil foukly tesneni
hudra>ne neni to normalni, pokud se nespina vetrak a vari se, sel bych cestou :
vyndat termostat
zkontrolovat obeh
az pak bych resil foukly tesneni
Asi tak, motor se ti může zdát rozpálený když má povrchovou teplotu i necelých 70°C
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Pokud je fouklý těsnění, voda bude "bublat" i studená, když tamtudy odchází menší část spalin.
A pokud znáš jak funguje termostat, tak bys asi veděl, že pokud zůstane zavřený, tak do chladičů nic neproudí a tedy ani nemůžou vřít a tím pádem i sepnout větrák a i teploměr mu ukazuje normální teplotu. V termostatu je malá dirka a pokud má fouklý těsnění, tak tou dirkou prostě ty plyny projdou.
Píše že motor je rozhicovanej, ale o tom jestli jsou rozhicovaný chladiče ani slovo, tedy předpokládám, že ne! a jediná možná věc co může bublat je pak to fouklý těsnění
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Změř teploměrem, kolik má voda skutečně stupňů.. Stačí ho vrazit mezi žebra chladiče u hadice, kterou jde voda dovnitř.. Kdyby ti foukalo těsnění pod hlavou, tak by jsi z chladiče nebo expanzky cítil splodiny a ve vodě by byly stopy oleje..
1 reakcí na tento příspěvek Zahadné chlazení u Transalpa
http://www.hustyceny.cz/kuchynsti-pomocnici/114-digitalni-teplomr-na-potraviny.html
![](http://www.hustyceny.cz/img/p/114-343-large.jpg)
stačilo vrazit mezi žebra chladiče u vstupu horké vody..
Naposledy editováno 02.05.2010 09:32:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |