globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: řetězové kolečko
25.4.2010 v 12:29
zdravím
nezbylo někomu staré použité přední 17ti zubé řetězové kolečko JTF520-17 např ze:
SUZUKI GSXR 750,GSXR 1000,VSTROM 1000?

potřebuju skusit než si potom koupím nové jak velký to bude mít vliv proti mému současnému 15ti zubu

řetězové kolečko

25.4.2010 v 18:32 | Nahoru | #1
no každopádně to hodně zlenivý, na úkor maximálky která se tim zvedne,ale bude o hodně dýl trvat než se k ní vyškrábeš..

řetězové kolečko

25.4.2010 v 19:32 | Nahoru | #2
to je mě jasný že dynamika půjde trochu dolu. jinak mě nejde o maximálku ale o snížení otáček při cestovní rychlosti (u mě +-150)
Jinak na TDM pro můj typ je standart 16ti zub, takže bych šel "vpodstatě" jen o jeden najoru

řetězové kolečko

25.4.2010 v 19:35 | Nahoru | #3
Hodně ztratíš na dynamice, když už tak bych šel z 15 na 16...

Naposledy editováno 25.04.2010 19:36:03

1 reakcí na tento příspěvek řetězové kolečko

25.4.2010 v 20:07 | Nahoru | #4
teď porovnávám moje hodnoty 4000(100km/h) - 5000(120km/h) - 6000(150km/h) - 8000(200km/h) podle http://www.gearingcommander.com/ a vychází mě že mám 14ti zub (asi jsem fakt spletl při počítání )
takže asi půjdu do origo kdy by to pak mělo být:

14zub - 4000(100km/h) - 5000(120km/h) - 6000(150km/h) - 8000(200km/h)
16zub - 4000(115km/h) - 5000(145km/h) - 6000(170km/h) - 8000(227km/h)

(reakce na) řetězové kolečko

25.4.2010 v 20:20 | Nahoru | #5

BEGY>
takže asi půjdu do origo kdy by to pak mělo být:
16zub - 4000(115km/h) - 5000(145km/h) - 6000(170km/h) - 8000(227km/h)



těch 150 máš v pěti a kousek, což mi přijde akorát...

řetězové kolečko

6.5.2010 v 21:38 | Nahoru | #6
Já ho tam teď dal a rychlost se nezvedla,protože máš nahoře míň síly a spotřeba je taky stejná,takže to smysl nemá. Když jedu 120 a místy 140,tak žere 5L. Jestli ti jde o spotřebu, tak posunutím jehel v karburátorech mě to udělalo litr.

řetězové kolečko

6.5.2010 v 21:50 | Nahoru | #7
BEGY - i kdyz je gearingcommander dobra vec, tak je to vsechno spis jen orientacni.. nepocita totiz s opotrebenim masiny po letech provozu, opotrebenim retezovky, pneumatik apod.. takze to nakonec vychazi vsechno o trochu jinak... nespekuluj podle toho GC co tam mas za kolecko, sundej krytku a spocitej zuby primo na masine, ne?? a dej o zub vetsi pokud to nemas vylozene jako dopravni prostredek a dalnicni parnik, tak by ses na tom asi dost nudil kdyz bys dal vic o 2...

řetězové kolečko

8.5.2010 v 07:27 | Nahoru | #8
ahoj hosi!..jestli muzu nejak k tomuhle tematu neco dodat z vlastni skusenosti.. koupil jsem masinu a jezdil a jezdil a najel cca po prvnim roce 10tiskm super super..a prisla zima tedy retezovka nic moc udelam vymenu tedy .... vystava motocykl stanek s retezkama a dotaz mate?yamahaTDM85019994TX ano mame.jakou chcete? ja nevim co je original?a za kolik? tak tedy original je 16 zubu ve predu a v zadu si presne nepamatuju ale to bylo stejny jako ted ale kdyz jsem vyndal predni a mela jen15 aLe ted se nedostanu k 9000otacek a jede to max205 a predtim tocila vzdycky 9750 a udelala 217ukazala a kamos predemnou ma 12ku bavogeeso a ten mi neujel a jemu ukazal topspid palubni comp 221 tak podle me je lepsi to 15kovy ja se teda k nemu urcite vratim a jeste ta nova retezka je takysuper mam na ni tak asi 8tis a jenom 3krat napinal i kdyz jezdim na kopackach tak za to tak netaham.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 torturus 6 17.5.2024 v 19:17 crestik
Elektrika Yamaha TDM 850 Secrets 12 3.5.2024 v 22:25 assassin
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 Buff 24 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 Kožich. 4 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 Milzno 10 10.8.2023 v 09:22 mta


TOPlist