globalmoto_kveten





Téma: Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?
 
29.1.2010 v 11:05
Chtěla bych si pořídit laďáček na moje dvounohé zlatíčko... jen se obávám vzhledu, při změně ze dvou výfuků na jeden. A ještě něco zda si někdo zanechal možnost případné výměny ladáčka za původní. (a to z důvodu překročení hranic př. s rakouskem) děkuji
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 11:11 | Nahoru | #1
Ahoj, pokud máš zájem o laděné koncovky, které budou kvalitní a za přijatelnou cenu, pak se podívej ZDE Jsme výrobce Creptus a na našem e-shopu najdeš to co děláme i inspiraci toho, co bychom ti mohli vyrobit.

Tvým představám se meze nekladou a lze vyrobit cokoliv. Samozřejmě s ohleem na ponechání možnosti na přehození originální koncovky pro cesty do ciziny. Případně ti dodáme tlumící vložku, která bude vyndavatelná a s tou můžeš také za hranice.

Pokud budeš mít otázky, tak se ptej

Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 11:16 | Nahoru | #2
Já mám na Twinu laďák napevno a nikdy nebyl problém ani venku. Důležitý je to s tou hlučností nepřehnat, aby tě pak nebolela už po 200km hlava.

Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 11:21 | Nahoru | #3
Tu hlučnost řeší právě ta tlumící vložka....to vlastně víceméně (ne v plném smyslu) nahrazuje homologaci, protože ta říká, že homologovaná koncovka musí mít zvuk a další hodnoty totožné, nebo více méně stejné jako originální koncovka.

2 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 11:30 | Nahoru | #4

Báwo s jedním laufíkem

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 11:40 | Nahoru | #5
Dědóch> divneee...

2 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 13:47 | Nahoru | #6
Ja mel 650GS Dakar. Staci vzit 12mm vrtak, dlouhej alespon 15cm, obrnit se tpelivosti a vrtat a vrtat zezadu do laufu. Provrtas diry do tech prepazek, ktere jsou v original vyfuku a vytahas od tamtud tu vatu co tam je. Staci tak 3 diry na kazdou stranu, tedy hlavne do leve koncovky.
Motorka je pak jako polita zivou vodou. Odspodu jede mnooohem lepe

Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 13:50 | Nahoru | #7
hmm asi tomu nerozumim,ale zbytečnej rámus okolo se mi moc nelíbí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 13:53 | Nahoru | #8

Seikos>Ja mel 650GS Dakar. Staci vzit 12mm vrtak, dlouhej alespon 15cm, obrnit se tpelivosti a vrtat a vrtat zezadu do laufu. Provrtas diry do tech prepazek, ktere jsou v original vyfuku a vytahas od tamtud tu vatu co tam je. Staci tak 3 diry na kazdou stranu, tedy hlavne do leve koncovky.
Motorka je pak jako polita zivou vodou. Odspodu jede mnooohem lepe


Super nápad, ale jako kupec bych od takto poladěnýho stroje utíkal nejvyšší rychlostí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 14:08 | Nahoru | #9

Vespa>Super nápad, ale jako kupec bych od takto poladěnýho stroje utíkal nejvyšší rychlostí.



Delas to kvuli sobe, ze tobe ta motorka pojede lepe. A ne kvuli kupcovi.
Navic usetris 8-10k za ladak, o ktery tu motorku muzes nasledne klidne slevnit.
A kupcovi jeste muzes rict ze ta motorka jede o dost lepe (kdyz jsem BMW prodaval tak kupec byl z toho uplne vyplaclej a to prijel taky na GSu) a jeste mu muzes rict takovej ten čoprackej kec ze sis zvysenim hluku zvysil svou bezpecnost, protoze okoli o tobe vic vi

Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 14:23 | Nahoru | #10
MikiberG má na Dakaru přepracovaný origo koncovky,má tam vyramovanej katík a z druhý udělanou schránku na nářadí.

1 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 14:42 | Nahoru | #11
To jsou upravy jeden ho VYKUCHA a druhej vybrakuje a ma z toho schranku...

Jeste mi tu chybi treti co jezdi bez a jsem v cesku u kurvicu.

Nicolka podivej se po nejake znacce treba leovince a nedelej TUZING

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 15:14 | Nahoru | #12

Seikos>Delas to kvuli sobe, ze tobe ta motorka pojede lepe. A ne kvuli kupcovi.
Navic usetris 8-10k za ladak, o ktery tu motorku muzes nasledne klidne slevnit.
A kupcovi jeste muzes rict ze ta motorka jede o dost lepe (kdyz jsem BMW prodaval tak kupec byl z toho uplne vyplaclej a to prijel taky na GSu) a jeste mu muzes rict takovej ten čoprackej kec ze sis zvysenim hluku zvysil svou bezpecnost, protoze okoli o tobe vic vi



To není čopráckej kec, to je fakt. Je to pasivní bezpečnost a ta se cení.

2 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 15:41 | Nahoru | #13
hehehehe ... nikdo tu jeste nerekl, ze kdyz to svedes do jedny koncovky, tak motorka ukrutne nepojede ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 15:54 | Nahoru | #14
Dědóch> Dík moc jsi mi pomohl... jsem si to vůbec neuměla představit

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 15:56 | Nahoru | #15
Seikos> téda to by mě nenapadlo uvidíme... hele a nebyly s tím nějaké problémy po delším ježdění? a o kolik vzrostla spotřeba? a neřve to za moc? dík ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 15:59 | Nahoru | #16
mateSAS> prosím tě můžeš mi vysvětlit jak jsi to myslel? ... dík

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 15:59 | Nahoru | #17

mateSAS>hehehehe ... nikdo tu jeste nerekl, ze kdyz to svedes do jedny koncovky, tak motorka ukrutne nepojede ...



Neřekl, protože to není pravda

Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 16:01 | Nahoru | #18
Jestli ti můžu něco poradit, tak hlavně origo koncovky nekuchej....vždy se ti mohou hodit na STK nebo do ciziny.

To ti jako prodejce koncovek můžu poradit, to za to fakt nestojí, byť jsem četl tu úpravu výše.

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 16:03 | Nahoru | #19

Nicolka>Dědóch> Dík moc jsi mi pomohl... jsem si to vůbec neuměla představit


V pohodě,jedná se o výfuk značky Viper

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 16:03 | Nahoru | #20
saly.pce> juknu a uvidím .. ale dík moc to mě třeba vůbec nenapadlo..

Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 16:18 | Nahoru | #21
Pokud tě bude cokoliv zajímat, tak se ptej, od toho jsem tady.

1 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 16:19 | Nahoru | #22
Vykuchání zátky v levý koncovce je to nejlepší co se dá udělat. Snížíš spotřebu,zvedneš nástup odspoda.Můžu vřele doporučit. Mrkni na BMWGS.CZ už jsme to tam párkrát řešily.Tak si můžeš počíst komu se to jak líbí.

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 16:24 | Nahoru | #23
TOLI.> Dík počtu si a kdyžtak se optám ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 17:06 | Nahoru | #24

Nicolka>mateSAS> prosím tě můžeš mi vysvětlit jak jsi to myslel? ... dík



Nicolka> saly.pce> proc? protoze jsem uz videl FMX 650 (puvodne dva vyfuky), zakaznik si vymyslel ze chce jen jednu koncovku, tu mu vyrobce dodal a motorka pak i po naladeni nemela ani hodnoty seriovy motorky ...

Edit: vyrobce tam z nejakyho duvodu dve koncovky dava ... a ty blbci v tovarne se tim zabyvaji nejakej patek ...

Kdyz uz ladaky na bawo, tak nech oba dva!

Naposledy editováno 29.01.2010 17:07:02

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 17:10 | Nahoru | #25
mateSAS> čéče u toho Báwa (nějakej ročník) to bylo myslím dělaný tak,že jeden lauf foukal víc než druhej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 17:15 | Nahoru | #26
Dědóch> a to bylo asi z nejakyho duvodu ... ze ?! :) ... ja jen vim, ze ten clovek z toho byl pak celkem nestastnej, ze to neslo nijak odladit ... vyfuky byl jen hezkej a mel hezkej zvuk, ale pochcipalo mu par koni :)))

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 17:16 | Nahoru | #27
mateSAS> jo,v jednom byl kat a v druhým dne,teda pokud si to ještě dobře pamatuju

Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 17:19 | Nahoru | #28
No u 650gs je to tak že levej díl je tam uplně k hovnu vevnitř tý roury neni vůbec nic jen ta trubička a v ní zátka a veškerý plyny jdou odbočkou do pravý koncovky kde je vlastní tlumič.Prakticky je to tak že ta levá vůbec! nefouká a když už tak fakt hodně malinko.Takže se odstraní zátka a máme krásnej ladáček.Kdo někdy slyšel mojí motorku jistě dá zapravdu že to neni žádnej uřvanej Rámus.Tahle úprava je velmi populární a to prosím pěkně po celém světě-na všech forech o bmw se o týhle úpravě dočtete.Dalším krokem pak je vykuchání katalizátoru.Jo a ještě abych nezapoměl ten kdo dá KN filtr a kuchlej vejfuk,nezná problémy s palivem horší kvality!!! což je pro GS jakožto cestovně-adventure stroj docela podstatnej detail při cestách směrem na východ.

1 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 17:25 | Nahoru | #29

(reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?

29.1.2010 v 21:26 | Nahoru | #30
mateSAS> jj dík za názor a asi na tom něco bude... postupně si dám vše dohromady a pak se rozhodnu...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist