globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dva, nebo čtyři válce??
17.1.2010 v 13:33
Zdravím, chtěl bych poradit s výběrem motorky... Do teď jsem byl smířený s nejlevnější možnou variantou a to bylo GS500, nebo ER5, ale SV-čka a BANDITY nejsou o moc dražší...
Teď jen chci nějaké důvody proč 4 válce, nebo proč dva. (jelikož mám problém se sháněním brigády, tak pouze hodnoťte starší modely, kde to asi vyhrají 4 válce).
PS: nejsem žádnéj závodník, spíš dlouhé vyjížďky.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 10
Následující

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 13:36 | Nahoru | #1
V2 RSV to ti pomuže......................

dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 13:37 | Nahoru | #2
Tak na to jsem teď zvědavý

No jasně že dvouvála voe!

E: jinak já bych šel do toho esvéčka...

Naposledy editováno 17.01.2010 13:37:44

dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 13:38 | Nahoru | #3
2V versus 4V - to už tu dlouho nebylo ...

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 13:38 | Nahoru | #4
co od té motorky čekáš? půllitr dvouvál je provozně levnější, má jednodušší techniku(CB, GS, ER 500...) Čtyřvál nabídne větší výkon, lepší techniku a podovzek (dva kotouče vpředu) a samo větší provozní náklady (jak spotřeba paliva, tak opotřebení pneu, desek, řetězu atd.)
A A pokud volíš třeba mezi Banditem a SV, pak je to na Tobě - někdo rád jabka, někdo hrušky :)

dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 13:39 | Nahoru | #5
Rozhodně 2

dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 13:42 | Nahoru | #6
Mno, ja bych asi taky volil dvouval, sam mam Sv čko z roku 2001 s polokapotou a ten motor je fajn . Stači mu fakt jen dopřat na jaře novy olej a filtr, jednou za čas svičky a jede. Jde hezky od spodu, ale musiš se smiřit s tim, že na dlouhajch rovinkach tě prostě 4val předjede . V zatačkach je to Svo jak doma, jen to chce panceřky k brzdam a pořadny desky . Jinak SVo pujde pravdepodobne z domu a nastehuje se ke mě dalši dvouval, tentokrat italie

dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 13:44 | Nahoru | #7
R1pyčowoe

Ne, ja bych šel asi do SVčka

3 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 13:50 | Nahoru | #8
jedině jeden a velkej!

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 13:55 | Nahoru | #9
pánové všechno špatně..:)

triumph 675 daytona/street triple je správná odpověď:)

dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 13:56 | Nahoru | #10
sv je mnohem zábavnější

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 13:57 | Nahoru | #11
No právě že mi kámoš řekl, že i se 4válem se dá jezdit za 4,5 a že na cestování je lepší. A také že se dvouválce víc serou...

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 13:57 | Nahoru | #12
Dědóch> Nezaujatý názor? Já mám sice dva, ale šel bych do Bandasky

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 14:02 | Nahoru | #13

kefi>No právě že mi kámoš řekl, že i se 4válem se dá jezdit za 4,5 a že na cestování je lepší. A také že se dvouválce víc serou...



serou?
lepší?

kamarád je evidentně odborník...
s japonskou motorkou se nemůžeš pslést, bude-li v dobrém stavu, jedno zda to bude 2V nebo 4V. Sjeď si na obou, ať víš o čem to je a pak se rozhoduj, u počítač to nerozsekneš

dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 14:02 | Nahoru | #14
Bandit, CBR600F

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 14:02 | Nahoru | #15
nemáš tam Wankel

dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 14:05 | Nahoru | #16
kazdemu co jeho jest.... nekdo ma rad silu dvouvalu odspodu a prijde mu to zabavnejsi.. ja mam rad zase neuveritelne siroky pouzitelny pasmo otacek (vpohode od 3 do 13 tisic) a pozvolny nastup vykonu od mrtvoly dole k maximu az skoro nahore u ctyrvalu...
takze si ujasni co od toho chces, na obojem se svez a uvidis

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 14:06 | Nahoru | #17

illMedvědGuzzin>nemáš tam Wankel



jojo, to je takovy bezne sehnatelny motor v levnejsich motorkach na kterych spousta lidi zacina

dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 14:10 | Nahoru | #18
hele a co tři válce ?

dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 14:21 | Nahoru | #19
Z tohodle výběru jedině nesmrtelnou bandasku, páč GéeSo je pro holky a eSVéčko se v padesáti rozpadá...

3 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 14:23 | Nahoru | #20

dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 14:24 | Nahoru | #21
Tohle rozhodnout nejde protoze kazdy ma svoje a kadzymu vyhovuje neco jinyho. Musel by ses svizt. SV je hravejsi, agilnejsi a sviznejsi, bandit je pohodlnejsi, klidnejsi, usedlejsi. Nikdy sem neslysel stezovat si u zadny z nich na spolehlivost... Jediny na co te upozornim tak ze s SVckem nesmis jezdit moc po zadnim protoze se pak pridira zadni valec.

dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 14:24 | Nahoru | #22
Dík za rady... :) vidím že kamarád asi nezná 2V :)

dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 14:30 | Nahoru | #23
No a co XJčko?600ku diversion?Nebo nahou?
provozní náklady skoro jak u GS,CB,ER apod.a "dospělá" velikost s dvouventilovým(tahá odspodu,na cestování lepší)čtyřválcem.Je to těžkej držák a ceny jsou dlouhodobě "u ledu".

Chtěl jsem lehkou dvouválcovou 500,ale s mýma kilama a proporcema zakrslýho slona jsem zvolil diversion a nelituju !
Jo a šťastnou ruku při výběru!

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 14:31 | Nahoru | #24
Véčkovej třívalec by to rozlousk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 14:33 | Nahoru | #25

Laďa.s>



čtyřválec ten jede vole

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 14:33 | Nahoru | #26
Z tvýho výběru:.............BANDIT!! Je to podobný,akorát 16ti ventil(víc točí,ale i jede a je o trochu sportovnější,ale zase míň pohodlnej.O trochu .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 14:36 | Nahoru | #27
fatman> Ted srovnavas bandasku s XJckem vid.

dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 14:42 | Nahoru | #28
Ale fakt to chce se svézt...
Já jsem odkojenej chopperama a tak jsem chtěl,abych to nemusel točit jak turbínu.Ale už trochu pohodlí, i pro mé lepší já.No a aby to moc nestálo,nežralo,gumy a provoz mě nezruinoval.
Pohodlnej dvouvál je až dražší :\ cest.enduro
Jinak bych chtěl asi SV v rámu XJ .

Naposledy editováno 17.01.2010 14:49:03

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 14:44 | Nahoru | #29
tak brácha má SV a párkrát jsem na něm jel a jízda v nízkých otáčká je skvělá, ale jde s ním i krásně změnit styl jízdy, když se otočí plynem až do 7 000 otáček mi příjde i hodně sportovní, takže taková na vše. (7 000 otáček, víc ne, protože mi to bratr nedovolil:D) Ale není u ní důvod točit to víc. Ale na to cestování, kvůli spotřebě, pohodlí a zavazadlům nevím, jak by škaredě vypadal kufr na SV...:D

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

17.1.2010 v 14:47 | Nahoru | #30
pylot> Jo,jasně.Bandit vs.XJ...
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 10
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 106 17.5.2024 v 15:44 osiris
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne


TOPlist