Téma: Skola jizdy na snehu plechovkari.
 
8.1.2010 v 20:42
...ale autem aby jsme si rozumneli. Ikdyz na snehu uz jsem toho na motce tak dost odjezdil
Ne ale vazne kdyz to vidim co se deje na silnici kdyz spadne par vlocek,nebo teda par metru vlocek...tak to je tragedie.Jezdim rychle i v techto podminach,ale priznavam ze autem uz me nekdo tezce pokoril.Treba zrovna dneska...kdyz se vetsina prazahu klouze do centra svejch 50-70....ja je beru zleva zprava asi 120 a me pri tom jeste zarizne nejakej hajzl v 5tce golfu nejmin 140...tak o cem to teda bude?
Takze zkuseny plechovkari...sup sem kazdy se svyma radama co a jak mate odzkouseny aby to i na snehu bylo rychle a bezpecne

Kazdopadne oprotí motorce rikam...ze tady urcite nejhlavnejsi roli hraji pneumatiky.
Ale co se da jeste vylepsit a naucit..poradte.

Naposledy editováno 08.01.2010 20:50:28
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 20:46 | Nahoru | #1
pochybuju ze v Praze to jde na snehu rychle a bezpecne. Jak ti tam nekdo vejde/vjede si v nejaky vesti rychlost v hajzlu

Jinak samozrejme ESP pomaha

Naposledy editováno 08.01.2010 20:47:02

Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 20:47 | Nahoru | #2
máš to kousek do bohnic.

Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 20:48 | Nahoru | #3
nejlepčí jízda je na ledu citrus s ledem

4 reakcí na tento příspěvek Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 20:56 | Nahoru | #4
no jo patek vecer,tady to asi zadna debata na urovni nebude
Tak ja zacnu moje rady...Jedna ruka na volantu v pozici 13:07 druha na rucce.
vzdy nizssi rychlost,aby byl velky zaber a neustala kontrola co delaj kola a klidne at se protacej kdyz se jim chce,vyjma jednicky.Ta je napytel.
V zatacce se mi nekdy osvedcilo lehkce kratke a rychlejsi pootaceni volantem tam a zpet...a pokud se to utrhne,nepridavat...kola vas z toho nedostanou(aspon tede ne u golfa)
Jinak mluvim o nahonu na predek,na zadek jsem nikdy s zadnym autem nejel ani na suchu.
No a kdyz uz se to teda utrhne nekde v zatacce,tak proste rucka a cekat,pripadne rucka kola kontra a plnej kotel.....
a ted vy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:01 | Nahoru | #5
NoFear4> 13:07 ??? asi mame jiny hodinky a volant

(reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:02 | Nahoru | #6

sherm14>NoFear4> 13:07 ??? asi mame jiny hodinky a volant



to vis, prazaci ...ti maj furt neco extra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:03 | Nahoru | #7

NoFear4>no jo patek vecer,tady to asi zadna debata na urovni nebude
Tak ja zacnu moje rady...Jedna ruka na volantu v pozici 13:07 druha na rucce.
vzdy nizssi rychlost,aby byl velky zaber a neustala kontrola co delaj kola a klidne at se protacej kdyz se jim chce,vyjma jednicky.Ta je napytel.
V zatacce se mi nekdy osvedcilo lehkce kratke a rychlejsi pootaceni volantem tam a zpet...a pokud se to utrhne,nepridavat...kola vas z toho nedostanou(aspon tede ne u golfa)
Jinak mluvim o nahonu na predek,na zadek jsem nikdy s zadnym autem nejel ani na suchu.
No a kdyz uz se to teda utrhne nekde v zatacce,tak proste rucka a cekat,pripadne rucka kola kontra a plnej kotel.....
a ted vy

krásný, jen jestli si tvé rady někdo v té vypjaté situaci vybaví pokud to nemá někdo v ruce, bude zmatkovat jak ženská na parkovišti u globusu

Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:04 | Nahoru | #8
Já jednu radu mám...

Když v zimě chcete jezdit bezpečně, vyhíbejte se NoFearovi

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:12 | Nahoru | #9

chatrč>krásný, jen jestli si tvé rady někdo v té vypjaté situaci vybaví pokud to nemá někdo v ruce, bude zmatkovat jak ženská na parkovišti u globusu



No vidsi to mas asi pravdu,ale ja k tomu mam jinej pristup.napriklad...nedavno jsme vylezli s mladou z aquaparku a byl tak neskutecnej slejvak,ze jsem ho dlouho nezazil.A vis co jsem udelal.I pres totalne zamlzeny okna a asi 5cm vody...jsem dojel pred KIKU ukazal mlady jak se auto otaci kdyz jedes plnej za jedna,za dve porad dokola a pak co se s nim deje kdyz to hazis pres rucku.Pak jsem za to posadil mladou a 30 minut jsme litali v tom totalnim chcanci porad dokola pres rucku muzi sloupama a byla to paradni skola

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:13 | Nahoru | #10

sherm14>NoFear4> 13:07 ??? asi mame jiny hodinky a volant


No dobre tak 13:05 at nezeru je to lepsi?

(reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:14 | Nahoru | #11
NoFear4> jo, to doporucuju, na snehu na parkovisti trenovat ostry manevry apod. Aby az se to nekomu stane v provozu nebyl tak v soku

(reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:15 | Nahoru | #12
NoFear4> FÍRE až ty dostaneš rozum , tak se z toho radosti zblázníš a zase budeš mít HOVNO !!!

(reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:15 | Nahoru | #13
NoFear4> ale jo, ale to není stresová situace v daném okamžiku... tím netvrdím, že to co se naučí na parkovišti že nevyužije pak samaodsebe, aniž by nad tím přemýšlela.... ale jsme jen lidi že, ty to vybereš a další dva nebo tři tupci to do tebe napálej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:19 | Nahoru | #14

vonZahn>pochybuju ze v Praze to jde na snehu rychle a bezpecne. Jak ti tam nekdo vejde/vjede si v nejaky vesti rychlost v hajzlu

Jinak samozrejme ESP pomaha



ESP pomáhá bezpečnosti,nikoliv ovšem rychlosti.Je to jenom berlička pro méně zkušené.

Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:22 | Nahoru | #15
zajed do finska na finskou rallye přijedou borci ze světa a pojezdej je poštáci

(reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:22 | Nahoru | #16

NoFear4>No dobre tak 13:05 at nezeru je to lepsi?


no proto,pepyku s pepykofa

(reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:22 | Nahoru | #17

NoFear4>no jo patek vecer,tady to asi zadna debata na urovni nebude
Tak ja zacnu moje rady...Jedna ruka na volantu v pozici 13:07 druha na rucce.
vzdy nizssi rychlost,aby byl velky zaber a neustala kontrola co delaj kola a klidne at se protacej kdyz se jim chce,vyjma jednicky.Ta je napytel.
V zatacce se mi nekdy osvedcilo lehkce kratke a rychlejsi pootaceni volantem tam a zpet...a pokud se to utrhne,nepridavat...kola vas z toho nedostanou(aspon tede ne u golfa)
Jinak mluvim o nahonu na predek,na zadek jsem nikdy s zadnym autem nejel ani na suchu.
No a kdyz uz se to teda utrhne nekde v zatacce,tak proste rucka a cekat,pripadne rucka kola kontra a plnej kotel.....
a ted vy



No,když už se ti předokolka utrhne,tak je na sněhu plnej knedlik vyloženě nesmysl (teda pokud nemáš extra offroadový gumy,který zaberou i na sněhu).Vyšlápnout spojku a modlit se a během čekání korigovat volantem směr.Případně s ABS zpomalovat.
Toliko suchá teorie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:23 | Nahoru | #18
verybusy> ESP je kontrola prokluzu jestli se nepletu a to je pro rychlou jizdu na picu nebo ne?Ja prokluz chci a zamerne do nej kola dostavam...jedine tak vim kdy konci adheze a zacina to klouzat....

1 reakcí na tento příspěvek Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:25 | Nahoru | #19
Kolem jedenátý vyrazím z worku na kontrolu dement pubu,tak si doufám udělám osobák.Začínaj se tvořit celkem solidní závěje a silničáři to samozřejmě nemají šanci stihnout.Tohle mě fakt baví.

(reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:26 | Nahoru | #20
verybusy> No,když už se ti předokolka utrhne,tak je na sněhu plnej knedlik vyloženě nesmysl (teda pokud nemáš extra offroadový gumy,který zaberou i na sněhu).Vyšlápnout spojku a modlit se a během čekání korigovat volantem směr.Případně s ABS zpomalovat.
Toliko suchá teorie

má pravdu ten chlapec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:28 | Nahoru | #21

NoFear4>verybusy> ESP je kontrola prokluzu jestli se nepletu a to je pro rychlou jizdu na picu nebo ne?Ja prokluz chci a zamerne do nej kola dostavam...jedine tak vim kdy konci adheze a zacina to klouzat....



Vždyť píšu,že je to pro neumětely.
Jinak nový ZX10 mají něco na ten způsob taky,takže řízený drift je minulostí,Ale asi to půjde vypnout.

1 reakcí na tento příspěvek Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:31 | Nahoru | #22
No obcas zkousim blbnout, kdyz siroko daleko nikdo neni..mam formana a kdyz to trochu rozhodim ruckou nebo volantem, tak mi pak prave pomaha kdyz dam plnej a pekne to vraci dovnitr zatacky (40 kW + plnej = pozvolny zrychlovani )..kdyz bych slap na brzdu nebo na nic neslapal tak du ze zatacky ven..jinak v provozu bych to nikdy nezkousel..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:33 | Nahoru | #23
verybusy> tak já sem za ESP rád, páč jezdim většinou s tátovim autem a pokud bych to někde rozflákal, zabil by mě
Ale i tak je ESP fajn, ze v zatacce se to vybere samo

Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:33 | Nahoru | #24
Jo a serou mi ted lidi, co jedou naproti a se boji zaject ke kraji, pac je tam trochu snehu a vesele si to vali pulkou auta v mym pruhu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:37 | Nahoru | #25
_monty> s formanem se mi jezdilo na snehu nejlepe.BRal jsem si ho z pujcovny a jezdili jsme s nim do polsla v zime na nakupy.Jednou jsem vzal nejakyho stopare...uz si nepamatuju kde se nachal predcasne vysadit...ale rikal ze tohle nikdy nezazil a vedet co ho ceka,ze ke me nevlezl............mozna bych na to konto jeste mel zminit,ze jsem kradl auto nasim uz v 15cti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:39 | Nahoru | #26

vonZahn>verybusy> tak já sem za ESP rád, páč jezdim většinou s tátovim autem a pokud bych to někde rozflákal, zabil by mě
Ale i tak je ESP fajn, ze v zatacce se to vybere samo



A není lepší jezdit autem " tátovým ?? já bych některým , za ty hrubky nakopal do řytjě !! :\

1 reakcí na tento příspěvek Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:40 | Nahoru | #27
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

ESP není protikluzovej systém !!!! ESP Je Elektronický stabilizační systém který má za úkol stabilizovat auto (přibržďuje dané kolo a omezuje výkon motoru) např. při průjezdu zatáčkou!!!

Protiprokluzový systém je ASR

ASR je nástavbou na ABS a ESP je nástavbou na ASR (ABS -> ASR -> ESP)

EDIT: Jinak pokud už ASR a ESP tak jedině vypínatelný

Naposledy editováno 08.01.2010 21:40:58

Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:43 | Nahoru | #28
Blbý ale je, že ESP nejde vypnout Alespon u Spritera ne

(reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:43 | Nahoru | #29

NoFear4>_monty> s formanem se mi jezdilo na snehu nejlepe.BRal jsem si ho z pujcovny a jezdili jsme s nim do polsla v zime na nakupy.Jednou jsem vzal nejakyho stopare...uz si nepamatuju kde se nachal predcasne vysadit...ale rikal ze tohle nikdy nezazil a vedet co ho ceka,ze ke me nevlezl............mozna bych na to konto jeste mel zminit,ze jsem kradl auto nasim uz v 15cti



Jo me se s nim jezdi taky dobre, hlavne v zime kdyz se smazava vykon aut..

(reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.

8.1.2010 v 21:43 | Nahoru | #30
Tafi.> aha promin mas pravdu ASR znam,ale na auto s ESP jsem jeste nenasetril,proto moc nevim o cem je rec
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist