Ne ale vazne kdyz to vidim co se deje na silnici kdyz spadne par vlocek,nebo teda par metru vlocek...tak to je tragedie.Jezdim rychle i v techto podminach,ale priznavam ze autem uz me nekdo tezce pokoril.Treba zrovna dneska...kdyz se vetsina prazahu klouze do centra svejch 50-70....ja je beru zleva zprava asi 120 a me pri tom jeste zarizne nejakej hajzl v 5tce golfu nejmin 140...tak o cem to teda bude?
Takze zkuseny plechovkari...sup sem kazdy se svyma radama co a jak mate odzkouseny aby to i na snehu bylo rychle a bezpecne
Kazdopadne oprotí motorce rikam...ze tady urcite nejhlavnejsi roli hraji pneumatiky.
Ale co se da jeste vylepsit a naucit..poradte.
Naposledy editováno 08.01.2010 20:50:28
1 reakcí na tento příspěvek Skola jizdy na snehu plechovkari.
Jinak samozrejme ESP pomaha
Naposledy editováno 08.01.2010 20:47:02
4 reakcí na tento příspěvek Skola jizdy na snehu plechovkari.
Tak ja zacnu moje rady...Jedna ruka na volantu v pozici 13:07 druha na rucce.
vzdy nizssi rychlost,aby byl velky zaber a neustala kontrola co delaj kola a klidne at se protacej kdyz se jim chce,vyjma jednicky.Ta je napytel.
V zatacce se mi nekdy osvedcilo lehkce kratke a rychlejsi pootaceni volantem tam a zpet...a pokud se to utrhne,nepridavat...kola vas z toho nedostanou(aspon tede ne u golfa)
Jinak mluvim o nahonu na predek,na zadek jsem nikdy s zadnym autem nejel ani na suchu.
No a kdyz uz se to teda utrhne nekde v zatacce,tak proste rucka a cekat,pripadne rucka kola kontra a plnej kotel.....
a ted vy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.
NoFear4>no jo patek vecer,tady to asi zadna debata na urovni nebude
Tak ja zacnu moje rady...Jedna ruka na volantu v pozici 13:07 druha na rucce.
vzdy nizssi rychlost,aby byl velky zaber a neustala kontrola co delaj kola a klidne at se protacej kdyz se jim chce,vyjma jednicky.Ta je napytel.
V zatacce se mi nekdy osvedcilo lehkce kratke a rychlejsi pootaceni volantem tam a zpet...a pokud se to utrhne,nepridavat...kola vas z toho nedostanou(aspon tede ne u golfa)
Jinak mluvim o nahonu na predek,na zadek jsem nikdy s zadnym autem nejel ani na suchu.
No a kdyz uz se to teda utrhne nekde v zatacce,tak proste rucka a cekat,pripadne rucka kola kontra a plnej kotel.....
a ted vy
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.
chatrč>krásný, jen jestli si tvé rady někdo v té vypjaté situaci vybaví pokud to nemá někdo v ruce, bude zmatkovat jak ženská na parkovišti u globusu
No vidsi to mas asi pravdu,ale ja k tomu mam jinej pristup.napriklad...nedavno jsme vylezli s mladou z aquaparku a byl tak neskutecnej slejvak,ze jsem ho dlouho nezazil.A vis co jsem udelal.I pres totalne zamlzeny okna a asi 5cm vody...jsem dojel pred KIKU ukazal mlady jak se auto otaci kdyz jedes plnej za jedna,za dve porad dokola a pak co se s nim deje kdyz to hazis pres rucku.Pak jsem za to posadil mladou a 30 minut jsme litali v tom totalnim chcanci porad dokola pres rucku muzi sloupama a byla to paradni skola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.
sherm14>NoFear4> 13:07 ??? asi mame jiny hodinky a volant
No dobre tak 13:05 at nezeru je to lepsi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.
vonZahn>pochybuju ze v Praze to jde na snehu rychle a bezpecne. Jak ti tam nekdo vejde/vjede si v nejaky vesti rychlost v hajzlu
Jinak samozrejme ESP pomaha
ESP pomáhá bezpečnosti,nikoliv ovšem rychlosti.Je to jenom berlička pro méně zkušené.
NoFear4>no jo patek vecer,tady to asi zadna debata na urovni nebude
Tak ja zacnu moje rady...Jedna ruka na volantu v pozici 13:07 druha na rucce.
vzdy nizssi rychlost,aby byl velky zaber a neustala kontrola co delaj kola a klidne at se protacej kdyz se jim chce,vyjma jednicky.Ta je napytel.
V zatacce se mi nekdy osvedcilo lehkce kratke a rychlejsi pootaceni volantem tam a zpet...a pokud se to utrhne,nepridavat...kola vas z toho nedostanou(aspon tede ne u golfa)
Jinak mluvim o nahonu na predek,na zadek jsem nikdy s zadnym autem nejel ani na suchu.
No a kdyz uz se to teda utrhne nekde v zatacce,tak proste rucka a cekat,pripadne rucka kola kontra a plnej kotel.....
a ted vy
No,když už se ti předokolka utrhne,tak je na sněhu plnej knedlik vyloženě nesmysl (teda pokud nemáš extra offroadový gumy,který zaberou i na sněhu).Vyšlápnout spojku a modlit se a během čekání korigovat volantem směr.Případně s ABS zpomalovat.
Toliko suchá teorie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.
1 reakcí na tento příspěvek Skola jizdy na snehu plechovkari.
Toliko suchá teorie
má pravdu ten chlapec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.
NoFear4>verybusy> ESP je kontrola prokluzu jestli se nepletu a to je pro rychlou jizdu na picu nebo ne?Ja prokluz chci a zamerne do nej kola dostavam...jedine tak vim kdy konci adheze a zacina to klouzat....
Vždyť píšu,že je to pro neumětely.
Jinak nový ZX10 mají něco na ten způsob taky,takže řízený drift je minulostí,Ale asi to půjde vypnout.
1 reakcí na tento příspěvek Skola jizdy na snehu plechovkari.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.
Ale i tak je ESP fajn, ze v zatacce se to vybere samo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skola jizdy na snehu plechovkari.
vonZahn>verybusy> tak já sem za ESP rád, páč jezdim většinou s tátovim autem a pokud bych to někde rozflákal, zabil by mě
Ale i tak je ESP fajn, ze v zatacce se to vybere samo
A není lepší jezdit autem " tátovým ?? já bych některým , za ty hrubky nakopal do řytjě !! :\
1 reakcí na tento příspěvek Skola jizdy na snehu plechovkari.
ESP není protikluzovej systém !!!! ESP Je Elektronický stabilizační systém který má za úkol stabilizovat auto (přibržďuje dané kolo a omezuje výkon motoru) např. při průjezdu zatáčkou!!!
Protiprokluzový systém je ASR
ASR je nástavbou na ABS a ESP je nástavbou na ASR (ABS -> ASR -> ESP)
EDIT: Jinak pokud už ASR a ESP tak jedině vypínatelný
Naposledy editováno 08.01.2010 21:40:58
NoFear4>_monty> s formanem se mi jezdilo na snehu nejlepe.BRal jsem si ho z pujcovny a jezdili jsme s nim do polsla v zime na nakupy.Jednou jsem vzal nejakyho stopare...uz si nepamatuju kde se nachal predcasne vysadit...ale rikal ze tohle nikdy nezazil a vedet co ho ceka,ze ke me nevlezl............mozna bych na to konto jeste mel zminit,ze jsem kradl auto nasim uz v 15cti
Jo me se s nim jezdi taky dobre, hlavne v zime kdyz se smazava vykon aut..