mam Fiat Tempra r.v. 1991, 83kw benzín 1995cm3. A mám několik drobný problémů obecného charekteru.
1. za studena kolísá volnoběh, chcípá. Tak po 30 vteřinách až minutě, přestává chcipat, ale stále kolísá a tak po 3 minutách už ani nekolísá. Nevím čím to je, za tři minuty se to moc neohřeje.
2. svině žere ve městě při piánko jízdě 15,5 litru
3. Od výfuku jde stále mlha. Ať je motor zahřátý a nebo ne. Stejně minutu po nastartování jako po hodině jízdy.
4. Motor se není za jízdy schopný zahřát. Když to netočím a jedu 100km/h při cca 2000 otáčkách tak má motor nějakých 50°C což mě přijde dost málo, ukazuje mě to teploměr a taky to pořádně netopí. Když auto stojí a má zapnutý motor tak se teplota vyšplhá k těm 90°C a začne i solidně topit. Je jedno jestli ujedu 10km nebo 150km stejně se za jízdy na víc než na cca 65°C nedostanu.
Mám jeden typ čím by to mohlo být, ale nechci Vás tím ovlivňovat. Tušíte čím by to mohlo být ?
Naposledy editováno 20.12.2009 20:38:05
1 reakcí na tento příspěvek Něco s tím je, ale nevím co. Fiat Tempra
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco s tím je, ale nevím co. Fiat Tempra
Mirek12>máš v hajzlu termostat!! ten vyměn.. tím snížíš aji tu spotřebu.. projdi na aute svody sání hadičky a to dukladně kurva důkladně! jestli ti to nebere někde falešnej vzduch,, pořádně vypucuj klapku sání !!! a servomotorek vonoběhu! výměnil bych čidlo teploty pro řídící jednotku, napojení na diagnostiku by neškodilo ale u tehle kurev to většinou nejde .. dej novej vzduchovej filtr ,, paliváč jako prevenci.. a mrkni jestli nemáš opálené moc svíčky
a nebylo by lepší vyměnit už celý auto
1 reakcí na tento příspěvek Něco s tím je, ale nevím co. Fiat Tempra
mirďa-1>a nebylo by lepší vyměnit už celý auto
tehle spičenej kurev jsem si nadělal dost stejně to tak dopadne jestli to má za něco stát to jsou káry kde nikdo nic nedělá až se to pořádně vysere tak to potom jenom lítá .. ješte je dobré mít možnost to změřit na ME já tu mašinu na dílně měl takže tam byl rozdíl při těchto pokusech vidět
Naposledy editováno 20.12.2009 20:43:41
1 reakcí na tento příspěvek Něco s tím je, ale nevím co. Fiat Tempra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco s tím je, ale nevím co. Fiat Tempra
firecracker>Co je to ME ?
Měření Emisí jasny ty díly koupíš do pár kaček.. ale hlavně nepouřívat funkční veci z vrakáče, různé čidla,krokové motorky atp.. to se potom nevymotáš z ničeho1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco s tím je, ale nevím co. Fiat Tempra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco s tím je, ale nevím co. Fiat Tempra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco s tím je, ale nevím co. Fiat Tempra
Naposledy editováno 20.12.2009 20:49:50
firecracker>Mirek12> Na Emisích jsem právě byl a prošel jsem celkem v klidu, ještě tam byla rezerva. Nebudu nic kupovat na vrakáči z toho bych se pak jak říkáš nevymotal. Všechno co jsi tu jmenoval se dá pořidit nové do litru, to ještě někde vyškrábnu.
no to že jsi prošel,neznamemá že je to auto v pořádku .. já jsem emise dělal asi 2 roky když tam nebyl pán Hlavní tak vím jak se to dá ochcat atp.. ale to je vedlejší to řešit ale jde tam vidět funkce lambdy a jestli není směs moc bohatá tudííš to žere jako kurva atp atp.. ale kolikrát je do drbárna to dát dohromady je tam moc faktorů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco s tím je, ale nevím co. Fiat Tempra
firecracker>Axel> no já ji právě taky dostal zadarmo sice už jsem do toho desítku dal, ale ... jede to docela pěkně má to všechno v elektrice, je tam pěkný rádio akorát má ta klimoška asi nějakej blbej kontakt když je moc zima tak se tomu displeji topení a foukání nechce fungovat
jj,byvaly majitel byl celkem cimprlich,za posledni dva roky do ni nasypal cca 45tis)komplet repas podvozku,věci na motoru...blbinky..kravinky..ja už do ni nasypla asi tisicovku jinak taky eletrika, klima...nějak lbne..ted začal nějak divně cinkat kompresor klimy(je tam nějaka elektromagneticka spojka-jakoby drhne) tak uvažuju,že ji normalně oddělam řemen..navic by ubyla další hmota v motoru..ten displej-jak je hodně kosa,jako třeba ted...tak než se trošku prohřeje,tak mi ukazuje ruzne zajimave hieroglyfy
se spotřebou taky bojuju(mam 1.6 ohc)čidla už sem všechny zrepasnul,už davaji spravne hodnoty,na střikačce sem nasadil a povyměnoval hadičky podtlaku...už se to zlepšilo...ale furt sem na celkem vysoke spotřebě-cca 8-9litru....mam podezřeni na lambdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco s tím je, ale nevím co. Fiat Tempra
Axel>jj,byvaly majitel byl celkem cimprlich,za posledni dva roky do ni nasypal cca 45tis)komplet repas podvozku,věci na motoru...blbinky..kravinky..ja už do ni nasypla asi tisicovku jinak taky eletrika, klima...nějak lbne..ted začal nějak divně cinkat kompresor klimy(je tam nějaka elektromagneticka spojka-jakoby drhne) tak uvažuju,že ji normalně oddělam řemen..navic by ubyla další hmota v motoru..ten displej-jak je hodně kosa,jako třeba ted...tak než se trošku prohřeje,tak mi ukazuje ruzne zajimave hieroglyfy
se spotřebou taky bojuju(mam 1.6 ohc)čidla už sem všechny zrepasnul,už davaji spravne hodnoty,na střikačce sem nasadil a povyměnoval hadičky podtlaku...už se to zlepšilo...ale furt sem na celkem vysoke spotřebě-cca 8-9litru....mam podezřeni na lambdu
pod tím co ti tam drhne je elektro magnet co přitahuje ten talířek osy kompresoru a celá řemenice je uložená na dvojtym kuličkovym ložisku měl bys sundat řemen a zkusit vůli té řemenice jestli nemáš to ložisko v hajzlu abys nezůstal nekde bez řemene
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco s tím je, ale nevím co. Fiat Tempra
Mirek12>pod tím co ti tam drhne je elektro magnet co přitahuje ten talířek osy kompresoru a celá řemenice je uložená na dvojtym kuličkovym ložisku měl bys sundat řemen a zkusit vůli té řemenice jestli nemáš to ložisko v hajzlu abys nezůstal nekde bez řemene
no...tak vule...takova zemědělská tam je ale hlavně mi přijde,jak kdyby byl ten taliřek nějak zkřiveny-prostě na jednom kousku drhne,na druhem ne..a repasovat to nějak nemam chut...asi sundam ten řemen...aspon uberu rotujici hmut motoru.klimu stejně využivat nebudu, a na topeni to nema vliv...
1 reakcí na tento příspěvek Něco s tím je, ale nevím co. Fiat Tempra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco s tím je, ale nevím co. Fiat Tempra
Axel>no...tak vule...takova zemědělská tam je ale hlavně mi přijde,jak kdyby byl ten taliřek nějak zkřiveny-prostě na jednom kousku drhne,na druhem ne..a repasovat to nějak nemam chut...asi sundam ten řemen...aspon uberu rotujici hmut motoru.klimu stejně využivat nebudu, a na topeni to nema vliv...
to drhnutí se dá opravit porovnáním toho přítlačného třecího talířku ale moc dobře to nejde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco s tím je, ale nevím co. Fiat Tempra
Mirek12>to drhnutí se dá opravit porovnáním toho přítlačného třecího talířku ale moc dobře to nejde
hádám,že bych na to potřeboval lis..??a investovat do toho toliko času...nemam nějak chut...dam pryč řemen-mam to na jeden, dva tahy nožem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco s tím je, ale nevím co. Fiat Tempra
Axel> hádám,že bych na to potřeboval lis..??a investovat do toho toliko času...nemam nějak chut...dam pryč řemen-mam to na jeden, dva tahy nožem
šroubovák a nemít gramlavé ruce
1 reakcí na tento příspěvek Něco s tím je, ale nevím co. Fiat Tempra
firecracker>ještě jedna taková věc, to že je špatný termostat se nějak pozná když se z toho auta vymontuje ? Nebo mám rovnou objednat nový protože se to po vymontování stejně nepozná ? A ještě poslední věc, slyšel jsem že termostaty stačilo povařit ve vodě a pak zase fungovaly, ale ...
natartuj auto a nech tak 5min vrčet a sáhni na vrchní hadici nebo na žebrování chladiče jestli se to bude zahřívat koluje voda a je to termík v hajzlu v tom co popisuješ to bude 100% v hajzlu