Téma: ve škodovce už jim taky jeblo
 
13.12.2009 v 09:51
dávat 1.2 TSi do ochcávky. šak taková kráva potřebuje krouťák.. ach jo...
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 11
Následující

ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 09:54 | Nahoru | #1
mám stejný názor. bude to uječená nejedoucí nuda.

ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 10:00 | Nahoru | #2
Něco jako fabia

ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 10:01 | Nahoru | #3
budeš chtít trochu svižnější jízdu a spotřeba přes 10litrů... motor životnost 200tis km... takový auto je na hovno...

1 reakcí na tento příspěvek ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 10:18 | Nahoru | #4
to vite ze jeden cas se do octavie daval 1.4 OHV 8V 44kW/60k ?

1 reakcí na tento příspěvek ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 10:20 | Nahoru | #5
Mám tenhle motor v Cliu (tedy ten motor kterej škodovka okoukala od Renaultu 1,2 TCE, 101 HP) a na to Clio je to teda tak akorat... Nechapu co s tim chcou delat v okávě to se bude rozjizdet na 2500 ot.? Protože spodek bez turba to má stejnej jako obyčejná 1,2... rozjezdy do kopce s naloženým autem budou fakt sen
E: a spotřebě se směju ted v zimě s tim kombinovane jezdim za 8

Naposledy editováno 13.12.2009 10:21:51

ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 10:21 | Nahoru | #6
Nejeblo škodovce, ale lidem, ktery si to koupí, hold co žádá trh to prodejce musí dodat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 10:23 | Nahoru | #7

abcman>Mám tenhle motor v Cliu (tedy ten motor kterej škodovka okoukala od Renaultu 1,2 TCE, 101 HP) a na to Clio je to teda tak akorat... Nechapu co s tim chcou delat v okávě to se bude rozjizdet na 2500 ot.? Protože spodek bez turba to má stejnej jako obyčejná 1,2... rozjezdy do kopce s naloženým autem budou fakt sen
E: a spotřebě se směju ted v zimě s tim kombinovane jezdim za 8


hehe, chci vidět tu octávku při osazení 5ti osobama v nějakým kopci o stoupání 12% :D na jedničku 20km/h

ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 10:26 | Nahoru | #8
No v Oktě to ještě nic není, když si vynořily první snímky nového Passatu, tak základní motor má byt tahle 1.2. 1.4 se dávala do O1 možná ještě chvíli do dvojky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 10:26 | Nahoru | #9
MiDv> Jediny rozumny reseni je do toho narvat ten sedmistupnovej automat, kterej bude mit na zacatku extra kratky kvalty... s 5 st. manualem bych to radeji nechtel videt

1 reakcí na tento příspěvek ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 10:28 | Nahoru | #10
Něco jako je Fábie HTP-Hovno To Pojede

(reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 10:29 | Nahoru | #11
abcman> jj sedmistupňovej automat, první čtyři stupně budou krátko odstupňovaný aby se to rozjelo na 80km/h a zbylý 3 budou na jízdu z kopce

2 reakcí na tento příspěvek ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 10:33 | Nahoru | #12
jebe už jim delší dobu stačily ty první 1,6 s motorem 55kW a nebo Octavia 1,4MPi
no jsme v Čechách takže kup to táto ať soused vidí ale co je pod kapotou :\ asi tak

(reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 10:38 | Nahoru | #13
w.o.l.f.> Přesně, když jdu po ulici, tak 50% jsou fabie HTP dalších 30% Okty TDI.
Pro rejpaly, tyhly procenta jsou nadsazený, ale dost se blíží.

(reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 10:47 | Nahoru | #14

w.o.l.f.>jebe už jim delší dobu stačily ty první 1,6 s motorem 55kW a nebo Octavia 1,4MPi
no jsme v Čechách takže kup to táto ať soused vidí ale co je pod kapotou :\ asi tak



Si tak nějak Jinak by přeci nemohli dát 1,4 do Superba. I když nabroušený TSI ten motor by mě osobně nevydržel ani 150 000. Nj ale jen bych vzadu strhnul nápis a jel se láknout

3 reakcí na tento příspěvek ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 10:54 | Nahoru | #15
Tak plno lidí to nemá na závodění, prostě nákupní taška + víkend + sem tam trochu dál - dálnice stačí 140 trochu nad povolený limit, motor 1,2 nic neváží, takže další plus na naše silnice - náprava se neničí. Kdo umí řadit, tak nemá vysokou spotřebu ani u haťapky a ta kombinovaná spotřeba co udávají u toho přeplňovaného je na automat dost dobrá. Myslím, že 1,4 a 2,0 TSI mají řadu ocenění (VW tady vážně nic nekopíruje) a 1,2 byla tuším primárně pro Polo a Fabii. No a inteligentům co jezdí po okreskách 150 těm bude všechno málo. No a lidem co odejde po 20 tis. turbo v oktávce tdi, protože s tím neumí jezdit a nepřečtou si návod k obsluze, tak to je potom těžké, to potom opravdu odchází turba v motoru i po 20 nebo 100 tis.

Naposledy editováno 13.12.2009 10:56:56

(reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 10:58 | Nahoru | #16

babuka>Kdo umí řadit



no právě tady je problém.

ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 11:00 | Nahoru | #17
proč by to octavie nemohli dávat 1.2TSI se 105 koňma a 175Nm od 1500 do 4000 otáček?

(reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 11:02 | Nahoru | #18
babuka> jo no, chtěl bych vidět tu spotřebu kdybys jel s octávii 1.2 140km/h konstantní rychlostí, spíš by přišel malej kopec a jel bys 110km/h na plnej plyn

1 reakcí na tento příspěvek ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 11:07 | Nahoru | #19
kvízová otázka:
1.6i 100 koní 154Nm?? 7l/100 na blízko, 6l/100 na dálku
1.2tsi 100 koní 175Nm...jak může mít větší spotřebu?

třeba například kupříkladu taková 1.8i s 92kw byl děsně nepovedenej motor - žral, dole nejel...
1.8T je přesnej protiklad. 110kw, nižší spotřeba, vyšší krouťák a hlavně daleko níž posazenej...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 11:09 | Nahoru | #20

vladaobi>Něco jako je Fábie HTP-Hovno To Pojede



tak tady se zrovna HTP musim zastat,taky sem byl zprvu dost skeptický...ale na normalni městsky/příměstský provoz, dalnice minimalně, to bohatě stačí,vic jak 160 se na našich cestach jet nikde nedá, a spotřeba kolem 6litru s 50% města neni špatna.-))(jezdivam s ni s kamošem do školy...)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 11:11 | Nahoru | #21

Axel>tak tady se zrovna HTP musim zastat,taky sem byl zprvu dost skeptický...ale na normalni městsky/příměstský provoz, dalnice minimalně, to bohatě stačí,vic jak 160 se na našich cestach jet nikde nedá, a spotřeba kolem 6litru s 50% města neni špatna.-))(jezdivam s ni s kamošem do školy...)



A skvěle se přehazuje na střechu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 11:12 | Nahoru | #22

maras>A skvěle se přehazuje na střechu




tohle už chce notnou dávku šikovnosti a potlačeny pud sebezáchovy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 11:13 | Nahoru | #23

Axel>
tohle už chce notnou dávku šikovnosti a potlačeny pud sebezáchovy



A hlavně blondýnu za volantem

(reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 11:14 | Nahoru | #24

maras>A hlavně blondýnu za volantem




hele,vidiš..pošli mi pls na ni čislo(PM)...něco bych po ni potřeboval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 11:15 | Nahoru | #25
karf> prostě objem ničím nenahradíš, ten motor se bude trápit... ano, motor má zazráčné parametry, ale turbo bude vždycky žrát víc benálu než normální motor bez ničeho ( platí u takhle malobjemových motorů, máš pravdu u větších motorů je to přesně naopak, protože ten motor je výkonější, míň se namáhá )... Navíc ten motor 1.2 má krouťák relativně nízko, ale zase nemá výkon, prostě v nízkých otáčkách to turbo nefunguje... ale má zase relativně vysokej výkon, ale zase až moc vysoko, kde už není krouťák... velký motory s turbem jsou fakt perfektní, ale ty malý jsou podle mě naprd... Zachvilku tam budou dávat 0.8 ze Chevroletu Sparka s turbem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 11:16 | Nahoru | #26
Axel> to slabší HTP ve staré fábce je do města daleko lepší, než 1,4 16V. má krátkou jedničku a hezky se s tím rozjíždí. a oproti silnější HTP (7 kw ) má o litr menší kombinovanou spotřebu (podle pc).

a třeba 1,6 v nové fábce, to je taky parodie.

ať si říká kdo chce co chce. to 66kw TDi je pecka motor, není to závodník, ale má to krouťák a je to příjemný motor na jezdění a nežere to.

(reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 11:33 | Nahoru | #27

Dolík....>Axel> to slabší HTP ve staré fábce je do města daleko lepší, než 1,4 16V. má krátkou jedničku a hezky se s tím rozjíždí. a oproti silnější HTP (7 kw ) má o litr menší kombinovanou spotřebu (podle pc).



čeče...jezdivame do školy tou novější, silnější(červené "P" )a je rozhodně živější než stará 1.4 MPi(ma nějakych 44kW)z 1.4 sem vyždimal při plně obsazenem autě něco malo kolem 160(možna,fakt možna ke 170 )trvalou spotřebu ma kolem 7l(jezdi s ni otec do fachy..) s tou 1.2 jezdi kamoš dle PC cca 5,5-6l(ted v zimě..)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 11:38 | Nahoru | #28

MiDv>karf> ...ten motor se bude trápit... ano, motor má zazráčné parametry, ale turbo bude vždycky žrát víc benálu než normální motor bez ničeho ( platí u takhle malobjemových motorů, máš pravdu u větších motorů je to přesně naopak, protože ten motor je výkonější, míň se namáhá )... Navíc ten motor 1.2 má krouťák relativně nízko, ale zase nemá výkon, prostě v nízkých otáčkách to turbo nefunguje... ale má zase relativně vysokej výkon, ale zase až moc vysoko, kde už není krouťák... velký motory s turbem jsou fakt perfektní, ale ty malý jsou podle mě naprd... Zachvilku tam budou dávat 0.8 ze Chevroletu Sparka s turbem



Z ceho prosimte v tvych uvahach vychazis? Dobre udelany turbomotor bude "vzdycky zrat" mene "nez normalni motor bez niceho".
Hlavni vyhodou je prave downsizing.
0.8 l i mensi se opravdu ve vetsi mire objevi a je to spravna strategie z hlediska spotreby, emisi, nakladu na porizeni i provoz.

...spotřeba přes 10litrů... motor životnost 200tis km..



Opet, nejake podklady? Pokud vim, tak jen endurance testy na turbo jsou pro ruzne cykly ekvivalentni zhruba 300t km.

Naposledy editováno 13.12.2009 11:40:57

(reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 11:41 | Nahoru | #29

Dawe02>Z ceho prosimte v tvych uvahach vychazis?



vsadil bych se,že nejspiš ze starych TDI.-)))

a obecně...
asi těžko si bude kupovat takovouhle 1.2 nějaky vrcholny manažer, co denně jezdi 500km,že....takže do města tohle třeba bude stačit)

ve škodovce už jim taky jeblo

13.12.2009 v 11:41 | Nahoru | #30
V TV byl srovnávací test 1.2TSi a 1.4TDi ve Fabce, uvědomte si, že ta 1.2 je turbo, v testu měla mnohem lepší dynamické parametry než 1.4TDi a spotřebu měla vyšší jen o 0.2-0.5 l/100km. Pokud tomu fakt tak je, tak to špatné nebude. Určitě lepší než 1.2HTP.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 11
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist