1 reakcí na tento příspěvek ve škodovce už jim taky jeblo
1 reakcí na tento příspěvek ve škodovce už jim taky jeblo
E: a spotřebě se směju ted v zimě s tim kombinovane jezdim za 8
Naposledy editováno 13.12.2009 10:21:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo
abcman>Mám tenhle motor v Cliu (tedy ten motor kterej škodovka okoukala od Renaultu 1,2 TCE, 101 HP) a na to Clio je to teda tak akorat... Nechapu co s tim chcou delat v okávě to se bude rozjizdet na 2500 ot.? Protože spodek bez turba to má stejnej jako obyčejná 1,2... rozjezdy do kopce s naloženým autem budou fakt sen
E: a spotřebě se směju ted v zimě s tim kombinovane jezdim za 8
hehe, chci vidět tu octávku při osazení 5ti osobama v nějakým kopci o stoupání 12% :D na jedničku 20km/h
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo
1 reakcí na tento příspěvek ve škodovce už jim taky jeblo
2 reakcí na tento příspěvek ve škodovce už jim taky jeblo
no jsme v Čechách takže kup to táto ať soused vidí ale co je pod kapotou :\ asi tak
w.o.l.f.>jebe už jim delší dobu stačily ty první 1,6 s motorem 55kW a nebo Octavia 1,4MPi
no jsme v Čechách takže kup to táto ať soused vidí ale co je pod kapotou :\ asi tak
Si tak nějak Jinak by přeci nemohli dát 1,4 do Superba. I když nabroušený TSI ten motor by mě osobně nevydržel ani 150 000. Nj ale jen bych vzadu strhnul nápis a jel se láknout
3 reakcí na tento příspěvek ve škodovce už jim taky jeblo
Naposledy editováno 13.12.2009 10:56:56
1 reakcí na tento příspěvek ve škodovce už jim taky jeblo
1.6i 100 koní 154Nm?? 7l/100 na blízko, 6l/100 na dálku
1.2tsi 100 koní 175Nm...jak může mít větší spotřebu?
třeba například kupříkladu taková 1.8i s 92kw byl děsně nepovedenej motor - žral, dole nejel...
1.8T je přesnej protiklad. 110kw, nižší spotřeba, vyšší krouťák a hlavně daleko níž posazenej...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo
vladaobi>Něco jako je Fábie HTP-Hovno To Pojede
tak tady se zrovna HTP musim zastat,taky sem byl zprvu dost skeptický...ale na normalni městsky/příměstský provoz, dalnice minimalně, to bohatě stačí,vic jak 160 se na našich cestach jet nikde nedá, a spotřeba kolem 6litru s 50% města neni špatna.-))(jezdivam s ni s kamošem do školy...)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo
Axel>tak tady se zrovna HTP musim zastat,taky sem byl zprvu dost skeptický...ale na normalni městsky/příměstský provoz, dalnice minimalně, to bohatě stačí,vic jak 160 se na našich cestach jet nikde nedá, a spotřeba kolem 6litru s 50% města neni špatna.-))(jezdivam s ni s kamošem do školy...)
A skvěle se přehazuje na střechu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo
maras>A skvěle se přehazuje na střechu
tohle už chce notnou dávku šikovnosti a potlačeny pud sebezáchovy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo
Axel>
tohle už chce notnou dávku šikovnosti a potlačeny pud sebezáchovy
A hlavně blondýnu za volantem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo
a třeba 1,6 v nové fábce, to je taky parodie.
ať si říká kdo chce co chce. to 66kw TDi je pecka motor, není to závodník, ale má to krouťák a je to příjemný motor na jezdění a nežere to.
Dolík....>Axel> to slabší HTP ve staré fábce je do města daleko lepší, než 1,4 16V. má krátkou jedničku a hezky se s tím rozjíždí. a oproti silnější HTP (7 kw ) má o litr menší kombinovanou spotřebu (podle pc).
čeče...jezdivame do školy tou novější, silnější(červené "P" )a je rozhodně živější než stará 1.4 MPi(ma nějakych 44kW)z 1.4 sem vyždimal při plně obsazenem autě něco malo kolem 160(možna,fakt možna ke 170 )trvalou spotřebu ma kolem 7l(jezdi s ni otec do fachy..) s tou 1.2 jezdi kamoš dle PC cca 5,5-6l(ted v zimě..)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve škodovce už jim taky jeblo
MiDv>karf> ...ten motor se bude trápit... ano, motor má zazráčné parametry, ale turbo bude vždycky žrát víc benálu než normální motor bez ničeho ( platí u takhle malobjemových motorů, máš pravdu u větších motorů je to přesně naopak, protože ten motor je výkonější, míň se namáhá )... Navíc ten motor 1.2 má krouťák relativně nízko, ale zase nemá výkon, prostě v nízkých otáčkách to turbo nefunguje... ale má zase relativně vysokej výkon, ale zase až moc vysoko, kde už není krouťák... velký motory s turbem jsou fakt perfektní, ale ty malý jsou podle mě naprd... Zachvilku tam budou dávat 0.8 ze Chevroletu Sparka s turbem
Z ceho prosimte v tvych uvahach vychazis? Dobre udelany turbomotor bude "vzdycky zrat" mene "nez normalni motor bez niceho".
Hlavni vyhodou je prave downsizing.
0.8 l i mensi se opravdu ve vetsi mire objevi a je to spravna strategie z hlediska spotreby, emisi, nakladu na porizeni i provoz.
...spotřeba přes 10litrů... motor životnost 200tis km..
Opet, nejake podklady? Pokud vim, tak jen endurance testy na turbo jsou pro ruzne cykly ekvivalentni zhruba 300t km.
Naposledy editováno 13.12.2009 11:40:57
Dawe02>Z ceho prosimte v tvych uvahach vychazis?
vsadil bych se,že nejspiš ze starych TDI.-)))
a obecně...
asi těžko si bude kupovat takovouhle 1.2 nějaky vrcholny manažer, co denně jezdi 500km,že....takže do města tohle třeba bude stačit)