Téma: vfr750 -vfr800
10.12.2009 v 09:08
ahoj všem přispějícím kolik je rozdílu mezi těmito motrorkama

vfr750 -vfr800

10.12.2009 v 09:10 | Nahoru | #1
50ccm a pár technických bazmeků. Motor je pořád stejnej 4V do V.

1 reakcí na tento příspěvek vfr750 -vfr800

10.12.2009 v 09:17 | Nahoru | #2
800=782

zajdi na www.hondavfr.eu a ptej se jen tech, co ji maj ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr750 -vfr800

10.12.2009 v 09:20 | Nahoru | #3

Petr_VFR>800=782

zajdi na www.hondavfr.eu a ptej se jen tech, co ji maj ..


Však VFR750 taky nemá přesně 750ccm,ne?
Podle mě je celej dotaz tak nějak divnej.

(reakce na) vfr750 -vfr800

10.12.2009 v 09:33 | Nahoru | #4

prackarr>Však VFR750 taky nemá přesně 750ccm,ne?
Podle mě je celej dotaz tak nějak divnej.



ma 748ccm, pokud se nepletu

vfr750 -vfr800

10.12.2009 v 12:06 | Nahoru | #5
Hlavní rozdíl asi ve vstřikování a Dual CBS...co ještě vás napadá?

vfr750 -vfr800

10.12.2009 v 12:20 | Nahoru | #6
napada mne treba to, ze je i rozdil mezi 98/99, 00/01 a VTECem

1 reakcí na tento příspěvek vfr750 -vfr800

10.12.2009 v 13:01 | Nahoru | #7
jirkavfr
Měl jsi dotaz více specifikovat, protože rozdíl je patrný už z fotek, kterých je tady hafo. To je jako ptát se - "Jakej je rozdíl mezi Škodou 1000 a Škodou 100 ." Nebo Ti stačí počet rozdílů? To ale bude oříšek
Vem to znovu a pořádně

vfr750 -vfr800

10.12.2009 v 13:47 | Nahoru | #8
VFR 750 94-97 má vzadu ,oproti všem modelům před i po tomto datu, 5ti palcový ráfek=170mm pneu. od 98 je to stříkačka a má motor jako roučást rámu=kyvka je upevněná na motoru jako to má třeba 929 a 954.

1 reakcí na tento příspěvek vfr750 -vfr800

11.12.2009 v 07:50 | Nahoru | #9
Když nebudu porovnávat techniku..

VFR 750 86-90 nejlehčí, nejdivočejší, podvozkově nejslabší, 86-88 idiotský rozměr kol, posaz trochu jako na koze, asi nejvzpřímenější posaz ze všech VFR. Z vlastních zkušeností žrala nejvíce, ale možna chyba kusu.

90-93-97 sportovnější posaz, oproti předchozím vyšší váha, lepší podvozek, asi nejlepší motor, který má skutečně páru už od spod. Spotřeba při běžné jízdě 6.5l.
90-93 má větší karbce, průběh výkonu motoru ještě není tak uhlazený a člověk si na motorce více užívá. Malá nádrž, dojezd jen 200km.
94-97 o odst lepší podvozek a hlavně lepší brzdy, díky plovoucím kotoučům. Přepracované hlavy válců, karbce s menším difuzorem kvůli emisím, citelně větší nádrž a dojezd 400km.

98-01 800Fi, zásadní rozdíl ve vtřikování, spotřeba o litr nižší, váha pořád +- stejná, motor má vyrazně pomalejší reakce na plyn, v nizkých otáčkách jede hůře než 750, ma kratší jedničku, ale krouťák 750 je prostě pryč.. :( Je mnohem uhlazenější, více "user friendly", zcela bez vibrací, brzdy DUAL CBS naprosto výborné. Oproti 750 je menší, posaz je více stísněný, člověk se na ní více krčí. Takže posezově je sportovnější, motoricky více turistická, výkon motoru bez kopanců. zvláštnost jsou dva chladiče po stranách motorky :(
01 má změny ve vstřikovacích mapách, prý pro dosažení nežší spotřeby, jinak zapojený DUAL CBS a H.I.S.

86-2001 rozvody ozubenými koly, žáden napínák, žáden rachot řetězu. VTEC má kalsický tozvodový řetěz.

02-09 800 VTEC, motor jede dole ještě hůř, ale při zapojení všech věntilů je jak politý živou vodou a oproti 800Fi, díky tomuto průběhu výkonu, působí více sportovněji. Bohužel žere více.

Motoricky jsou na tom nejtarší nejlépe, pak díky emisním normám byly motory více a více škrceny, podvozkově jsou zase nové modely samozřejmě lepší..

Ideální kompromis je VFR 750 RC36II, tedy rv. 1994-1997

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr750 -vfr800

11.12.2009 v 09:32 | Nahoru | #10
C.J.> dik jen jsem si ujasnil že to co sedlam je dobra volba a už o 800 přestavam uvažovat

(reakce na) vfr750 -vfr800

11.12.2009 v 09:33 | Nahoru | #11
VOGELVFR> ok omlouvam se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr750 -vfr800

11.12.2009 v 17:49 | Nahoru | #12
jirkavfr> Jen jsem zapomněl dodat jednu věc, dost důležitou :D VFR 800Fi se řídí oproti 750 jako "malorážka", ačkoliv papírově je váha stejná, rozdíl v ovladatelnosti je obrovký, ona centralizace hmoty nejsou asi jen kecy Se 750 člověk musí bojovat jako se starým superbikem, do zatáček ji tlačit, ze zatáček zvedat.. Pár kol ostrých zatáček a člověk je fakt zpocený, kdežto na 800fi se dloubeš v nose

O 750 bych uvažoval fakt jen o posledních ročních, 96 a 97, on sice motor vydrží věky, ale všechno se časem opotřebovává.. Já měl teď třeba problém s termostatem, otevíral málo a přehřívala se. Potřebuju vyměnit těsnicí kroužky kolem brzdových pístku, protože se už vydrolují ven, prostě nic není věčné.. Takže volba novější 800fi není špatná, navíc dnes jde běžně sehnat první 800Fi za 60tis, což je paráda. Za zachovalou 750 chtějí leckdy stejně.

vfr750 -vfr800

11.12.2009 v 18:01 | Nahoru | #13
Je jedno jestli 800 nebo 750, krásný zvuk mají všechny

(reakce na) vfr750 -vfr800

3.1.2010 v 09:59 | Nahoru | #14
C.J.> Ale nám ta přetahovaná v zatáčkách přece nevadí...

vfr750 -vfr800

24.7.2016 v 20:30 | Nahoru | #15
No nevím,mel jsem faroše 99,presedlal na starou 93 VFR750 a to je uplně nekde jinde..Do zataček jde sama,jede jak po kolejích..FAROS SE MI ZDAL TAKOVY JAKO NEPŘESNÝ DO TĚCH ZATAČEK..A pohodlí nekde jinde..za mě VFR750)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 45 Včera v 10:47 SPIJKER
Obrysovky na STK Honda VFR 750 Rogusu 20 4.11.2017 v 22:06 PJI
Naháč z VFR 750 Honda VFR 750 JP78 17 4.11.2017 v 20:41 Gahan37
VFR 750 Olej do tlumičů Honda VFR 750 OndřejMarkowicz 9 4.11.2017 v 19:42 B12
Teplota na budíku Honda VFR 750 JHShadow 19 4.11.2017 v 19:08 Vesli

TOPlist