globalmoto_kveten





Téma: 2T netesnost vyfuku
 
1.12.2009 v 16:43
Ahoj

tak si po vecerech lepim autogenem koleno Doma racing, protoze uz po natlakovani uchazelo kde se dalo:)
ale zajima me, jak velky vliv, ma na vykon, prubeh motoru netesnost vyfuku u 2T, jestli mam hledat pod vodou vsechny mikro prasklinky.......

dik
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 16:47 | Nahoru | #1
čus, já bych to zas tak nehrotil, kde to viditelně fouká, bych to zasmrknul a zbytek ať vezme čert

já spíš řeším jak to utěsnit u hlavy, zkoušel jsem těsnící tmel a ten to vyfoukalo, vím že se tu někdy řešila nějaká páska mátě někdo info jak to za pár korun utěsnit?

(reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 17:10 | Nahoru | #2
o.onda>
jj, chce to nove Vitiove okrouzky (valec-koleno) a pak tam jeste davam cerveny tmel na motory (na teplotu), ale musis ho jako prvni namazat na prirubu valce (ne moc cca 2mm vrstvicku na kraj) pak tam opatrne nasunout koleno, nasmerovat, aby slo chytit na srouby a az druhy den dat pruziny a dotahnout, janak si ten tmel vymackas a je to na nic

2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 17:18 | Nahoru | #3
Netěsnost výfuku u 2T má obrovskej vliv! Daleko větší jak u 4T. Ty kroužky po čase nestačí,tmel na motory je nutností. :\

2 reakcí na tento příspěvek 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 17:20 | Nahoru | #4
přesně ten tmel jsem tam dával taky, co je to zač ty kroužky? ještě jsem o tom neslyšel a na netu taky nic

edit: jak jsem psal, když jsem tam dal samotnej tmel tak se prostě zachvilku vyfoukal, přemejšlel jsem nad nějakou zapíkací páskou kterou to ještě pak přetáhnout

Naposledy editováno 01.12.2009 17:22:00

(reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 18:25 | Nahoru | #5
o.onda> Ty kroužky mají vzhled běžných černých,gumových. Nemůžeš tam ale dát obyčejné,musí být teplu odolné. Je dobré je tam mýt a ten tmel použít na dotěsnění když je koleno už pozohýbané.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 18:26 | Nahoru | #6
dávám tam obyčejné "o" kroužky. Vydrží jen o trochu míň než ty vysokoteplotni (místo tří měsíců jen dva) ale jsou dvacetkrát levnější

tmel nedávám, nové kroužky to utěsní v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 18:30 | Nahoru | #7
Vana666> Váňo jsi o moc lepší jezdec než já. Věř,že my slabší jezdci tam musíme narvat i ten tmel,protože ty kolena hrozným způsobem masakrujeme.

(reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 18:34 | Nahoru | #8
Kopec> nevím jestli tmel je řešení
pokroucený výfuk je potřeba narovnat nebo vyfouknout a bude těsnit dál i bez tmelu

já ho občas samozřejmě taky klepnu ale problém s netěsností mám jen vyjímečně

2 reakcí na tento příspěvek 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 18:35 | Nahoru | #9
Kopec- Když to musí těsnit tak proč tam davají jenom pružinky?

(reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 18:36 | Nahoru | #10
liborrider> protože to stačí a zároveň se výfuk dá rychle vyměnit

2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 18:39 | Nahoru | #11
Váňo budeš muset přijet k nám (ne jen na Krysománii) ať poznáš jak moc se dá výfuk sprasit "běžným" ježděním. Po dvou letech už ho nikdy tak dobře nesrovnáš. :\

Naposledy editováno 01.12.2009 18:39:53

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 18:40 | Nahoru | #12

liborrider>Kopec- Když to musí těsnit tak proč tam davají jenom pružinky?



Na MX ho nesprasíš tak abys tam musel dávat tmel. Tohle je "výhoda" endura.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 18:46 | Nahoru | #13
Kopec> za celou dobu co jezdím jsem výfuk nikdy nezničil tak, že by nešel znova spravit
asi mám dobré "rovnače", zatím si vždycky poradili

(reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 18:50 | Nahoru | #14
Vana666> Asi ano.

1 reakcí na tento příspěvek 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 18:51 | Nahoru | #15
ja sem tam daval obyc krouzky a stacilo to ale ted uz vyfuk jen zdanlive vypada ze to byl vyfuk tak to neresim spis ted resim jak utesnit hlavu valce u vnitrniho krouzku se mi ulomil kus hliniku a taha od tama vodu nebyl by problem to zavarit ale mam tam vlozku a ta by musela ven a to jen tak nekde neudelaj mate napad? je to stara mrcha tak do nic moc cpat nechci..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 18:53 | Nahoru | #16
Jendas87> je problém tu vložku vylisovat ?

(reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 18:53 | Nahoru | #17
Kopec> Tobě vydrží koleno dva roky????????? Hmm rok a to už je teda slepenec,jinak po ráně narovnat ,zkontrolovat o-kroužky jestli nejsou vymáčklé a šup tam s ním.Mikropraskliny jsou problémem až při vyfukování ,to musí být bez úniku,ale jízdě nevadí.Největší problém s netěsností budete mít,když necháte koleno ohlé dlouho,to ty kroužka změní tvar a netěsní ani po narovnání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 18:55 | Nahoru | #18
Vana666> mno kdyz sem byl ve firme kde by to udelaly tak prej ze tu vlozku nevylisujou ze to nedokazou ... mno a kdyby se vylisovala a znova nalisovala tak by to bylo na vybrus nejspis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 19:00 | Nahoru | #19
Jendas87> no úplně jednoduché to fakt asi není

(reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 19:02 | Nahoru | #20
Vana666> mno prave kdyby ze spod valce byla vlozka rovna tak to neni problem ale ona je obrousena podle valce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 20:10 | Nahoru | #21
Vana666>
obyc o krouzky? nedavas VITON? na 300 EXC jsou 44x3 o krouzky, myslim ze stoji cca 140Kč dva kusy
jake presne kupujes?
dik za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 21:01 | Nahoru | #22
jack91> kupuju úplně obyčejné 44x3 v obchodě s guferama a ložiskama
stojí kolem 4 korun, (dají se sem tam i ještě levněji ) a pár měsíců ježdění mi vydrží taky
ostatně není problém je kdykoliv vyměnit, za tu cenu ...

vitony přestanou těsnit protože se ošoupou
obyčejné proto že se ošoupou a trochu připálí
ve výsledku je to nastejno, oboje se po čase musí vyměnit ale to je tak 2-3x za rok

Naposledy editováno 01.12.2009 21:04:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 21:33 | Nahoru | #23
Vana666>
super rada, dik, budu to delat stejne
bal jsem se, ze obych se hned spali, ale ted uz se nebojim

(reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 21:51 | Nahoru | #24
jack91> možná i záleží jestli nejsou nějak poškozené příruby aby plyny nepronikaly přímo na ty kroužky, ale mi to fakt funguje bez problémů
už to takhle používám přes dva roky

ostaně riskuješ jen 8 korun

Naposledy editováno 01.12.2009 21:53:25

1 reakcí na tento příspěvek 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 21:53 | Nahoru | #25
ja koupil něaké silikonové jsou bílí a zatím drží cena 5kč

Naposledy editováno 01.12.2009 21:53:38

(reakce na) 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 21:54 | Nahoru | #26
Bahnak1991> to je samozřejmě super cena, pokud jsou opravdu silikonové

1 reakcí na tento příspěvek 2T netesnost vyfuku

1.12.2009 v 23:59 | Nahoru | #27
já koupil v machosu v brně jeden za 50Kč, ale taky mám vyhnutý koleno, protože bylo naražený zespodu a je celý zkřivený, takže jen vyfouknutí nepomůže, už sme to zkoušeli rovnat, ale netrefili jsme se, takže metoda pokus omyl

1 reakcí na tento příspěvek 2T netesnost vyfuku

2.12.2009 v 06:23 | Nahoru | #28
Já na tohle pouzival azbestove vlakna

(reakce na) 2T netesnost vyfuku

2.12.2009 v 08:47 | Nahoru | #29
Joraell>
jako ze omotas (napakujes) prirubu vyfuku aby to poradne tesnilo?
kde se ty azbestova vlakna daji koupt? dik

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku

2.12.2009 v 08:51 | Nahoru | #30
Lubin9>
mel jsem stejny problem, tak jsem si na to udelal pripravky a rovnam to natlakovane, mas pravdu, ze to chce nahrat, nahnout dle smeru ktery si myslis a hned zkusit, nekdy to vyjde na poprve a nekdy az na 10 pokus, nejhorsi je ze pri chladnuti se to koleno jeste tvaruje (pracuje) a nekdy rozpalene tam jde a kdyz vychladne uz to neni ono

pripravky:

[img]
[img]
[img]
[img]
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist