globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: je to možný?
16.11.2009 v 18:05
je tohle u tý mašiny za takovou chvilku možný ? je to vubec možny neni to naka blbost? a co svody co nato rikaj podle me se jim to moc libit nebude co vi nato ? podle mě je to totalni blbost ty svody musej jit kurv. do píč. ale zajima me duvod toho jestli nakej je a jestli jak sem psal to je mozny podle me by ta motorka musela ve vysokejch otackach bejt strasne dlouho

Naposledy editováno 16.11.2009 18:11:54
Předchozí
1 2 3
Následující

je to možný?

16.11.2009 v 18:08 | Nahoru | #1
Další co neví, že motorka je na ježdění a né na kurvení

je to možný?

16.11.2009 v 18:12 | Nahoru | #2
Za takovou chvilku to možný není..ale před videem jí mohl 20 minut ohřívat,, týrat,počkat až se to ztratí,a na videu už to dlouho obnovit netrvalo.. jinak nic neobvyklýho,takovejch kokůtků je víc Hlavně že má podsvětlení od svodu...

je to možný?

16.11.2009 v 18:13 | Nahoru | #3


Naposledy editováno 16.11.2009 18:13:54

2 reakcí na tento příspěvek je to možný?

16.11.2009 v 18:14 | Nahoru | #4
Co by jsi chtěl od tereňáka

je to možný?

16.11.2009 v 18:18 | Nahoru | #5
po delší jízdě mi taky svítěj svody, když zastavím a nechám ji ještě chvilku běžet...jinak to dělá dobře motoru to chcípání s plynem....

(reakce na) je to možný?

16.11.2009 v 18:21 | Nahoru | #6
gorkin> cože to podle blbosti rozlišuješ jetli jezdi na enduru nebo na SS ? to je podle me blbost ale jeden souhlas stim ze majitel je proste koko.

je to možný?

16.11.2009 v 18:21 | Nahoru | #7
Je to úplně normální když už je to ohřátý a svody čistý nebo třeba přeleštěný..

je to možný?

16.11.2009 v 18:22 | Nahoru | #8
Ano možné to je, ale jak tu psal PATYs, tak ji musíš trápit aspoň 5 minut na plnej kotel. Opětovné rozsvícení pak trvá opravdu pár vteřin, protože když to v "nesvítí" může mít svod teplotu jen o 20-30°C nižší, než když je skoro do běla. My jsme toto zkoušely u osobáku, ale šlo to jen tehdy, když byla bohatá směs, jenže pak se rozpálil i katík a mnohem víc jak svody, vyhořel...

(reakce na) je to možný?

16.11.2009 v 18:22 | Nahoru | #9

gorkin>Co by jsi chtěl od tereňáka



A eště KTM

1 reakcí na tento příspěvek je to možný?

16.11.2009 v 18:23 | Nahoru | #10
Tak tohle můžou klidně dělat i velký vůle na ventilech-směs hoří i ve výfuku.

1 reakcí na tento příspěvek je to možný?

16.11.2009 v 18:26 | Nahoru | #11
Prosím vysvětlit souvislost velkých ventilových vůlí a oranžovejch svodů..

(reakce na) je to možný?

16.11.2009 v 18:31 | Nahoru | #12

TOLI.>Tak tohle můžou klidně dělat i velký vůle na ventilech-směs hoří i ve výfuku.



podle mě to je právě naopak....

je to možný?

16.11.2009 v 18:32 | Nahoru | #13
autogen a jeto žhavý hned

(reakce na) je to možný?

16.11.2009 v 18:32 | Nahoru | #14

Hujer>Prosím vysvětlit souvislost velkých ventilových vůlí a oranžovejch svodů..



Taky bych to chtěl vysvětlit..asi u Baworáků je možný všechno

1 reakcí na tento příspěvek je to možný?

16.11.2009 v 19:10 | Nahoru | #15
z trošku jinýho soudku ale stejnýho ražení

je to možný?

16.11.2009 v 19:28 | Nahoru | #16
Sorry chlapy nějak se mi to popletlo s malym předstihem u dvoutaktu,moc sem nad tim nepřemejšlel a ruka byla rychlejší než hlava.

je to možný?

16.11.2009 v 19:37 | Nahoru | #17
nekdo nevi kdy se vypina sitic to machrovani ho pride draho.Muze setrit na opravu

1 reakcí na tento příspěvek je to možný?

16.11.2009 v 20:04 | Nahoru | #18
tohle se mi stavalo když sem v zimě nechal zahřat mašinu (volnoběh asi 2000ot.),po cca 2 minutach ty svody svitily,pry je to tim že se špatně spaluje směs a dohořiva až ve svodech.Po zahřati svody zhasly.

(reakce na) je to možný?

16.11.2009 v 20:27 | Nahoru | #19

--tomas-->tohle se mi stavalo když sem v zimě nechal zahřat mašinu (volnoběh asi 2000ot.),po cca 2 minutach ty svody svitily,pry je to tim že se špatně spaluje směs a dohořiva až ve svodech.Po zahřati svody zhasly.



přesně tak..mě seto třeba stalo na TL-ku, když jsem měl uklepanej drátek od CDI, ak minutu po nastartování, jsem měl svod do ruda múže to být víc věcí, ale určtě ti hoří to co má hořet ve válci někde jinde a to asi není dobrý

je to možný?

16.11.2009 v 20:52 | Nahoru | #20
ano neni dostatek kysliku ke spaleni benzinu

1 reakcí na tento příspěvek je to možný?

16.11.2009 v 21:09 | Nahoru | #21
stačí dostatečně chudá směs

3 reakcí na tento příspěvek je to možný?

16.11.2009 v 21:32 | Nahoru | #22
Neni to spíš materialem těch svodů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?

16.11.2009 v 21:35 | Nahoru | #23

maras>stačí dostatečně chudá směs



to myslíš jako ironii nebo jako fakt?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?

16.11.2009 v 21:37 | Nahoru | #24

Charles_es>to myslíš jako ironii nebo jako fakt?



fakt

je to možný?

16.11.2009 v 21:38 | Nahoru | #25
ja si taky myslim že je to materiálem, nerez že to neumí, titan ano

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?

16.11.2009 v 21:43 | Nahoru | #26

maras>fakt



tak je to ale naopak, chudá směs neudělá tohle s výfukem. bohatá směs se nespálí všechna a něco jde do výfuku, kde se to smísí se vzduchem a teplem svodů se vznítí. Funguje to i u diesela...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?

16.11.2009 v 21:44 | Nahoru | #27

Charles_es>tak je to ale naopak, chudá směs neudělá tohle s výfukem. bohatá směs se nespálí všechna a něco jde do výfuku, kde se to smísí se vzduchem a teplem svodů se vznítí. Funguje to i u diesela...



Na tom něco bude, ale chudá směs způsobuje větší teploty ve válci, proto se na dvoutaktech propalujou písty a ukapává svíčka když máš hodně chudou směs...ale nevím jak to funguje u 4T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?

16.11.2009 v 21:48 | Nahoru | #28

maras>Na tom něco bude, ale chudá směs způsobuje větší teploty ve válci, proto se na dvoutaktech propalujou písty a ukapává svíčka když máš hodně chudou směs...ale nevím jak to funguje u 4T



To dělá u 2T olej v palivu...vyhoří všechen benzín před HU, dříve než má a pak se navíc ještě ohřeje a hoří olej, kterej tam je na mazání, olej vytvoří mnohem vyšší teplotu a hoří mnohem déle než benzín. správně u 2T se vlastně asi čtvrtina až třetina směsi nespálí a jde do výfuku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?

16.11.2009 v 21:50 | Nahoru | #29

Charles_es>To dělá u 2T olej v palivu...vyhoří všechen benzín před HU, dříve než má a pak se navíc ještě ohřeje a hoří olej, kterej tam je na mazání, olej vytvoří mnohem vyšší teplotu a hoří mnohem déle než benzín. správně u 2T se vlastně asi čtvrtina až třetina směsi nespálí a jde do výfuku



To taky, ale podle mě bude určitě výrazný rozdíl v teplotě mezi bohatou a chudou směsí...vzduch podporuje hoření atd.

je to možný?

16.11.2009 v 21:53 | Nahoru | #30
Mexican> za tohle ho ten vzduchem chlazenej motor musí milovat.

a řekl bych že ty svody takhle rozpálí spíš chudá směs ne?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
KTM EXC 530 olej z převodovky KTM EXC 530 R Ivory2000 1 2.2.2023 v 10:55 wáca
Ktm - Zasekává se plyn KTM EXC 530 R mares_mar 3 15.6.2022 v 19:14 _Michal
Někdo z Kostelce nad Labem a okolí ... KTM EXC 530 R enduro13 4 16.5.2022 v 14:05 enduro13


TOPlist