mám možnost koupit ducati monster S4, ale není k tomu servisní klíček.. možná se k tomu ani servisní klíček nedával a to je můj dotaz takže dával se k monsteru S4 servisní klíček nebo ne?? Díky
1 reakcí na tento příspěvek Má monster S4 serviní klíček??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má monster S4 serviní klíček??
navrc>to je něco jako servisní knížka?
Ne, třetí (červený) klíček se kterým jde moto nastartovat, ale pouze několikrát. Ale zámek řídítek s tím odemkneš normálně.
Naposledy editováno 10.11.2009 17:59:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má monster S4 serviní klíček??
Poggy>Ne, třetí (červený) klíček se kterým jde moto nastartovat, ale pouze několikrát. Ale zámek řídítek s tím odemkneš normálně.
ahaa, k čemu to je dobré?
navrc>ahaa, k čemu to je dobré?
Někteří majitelé nechávají servisní knížku i s tímto klíčkem v servisu kde moto servisují a při předání na prohlídku s sebou nemusí nic vozit a ani vydávat vlastní klíček. Jinak k ničemu nebo je také potenciáloně zneužitelný zloději. Proto asi ten dotaz na servisní klíček.
2 reakcí na tento příspěvek Má monster S4 serviní klíček??
Se mi zhroutil svět. :\
1 reakcí na tento příspěvek Má monster S4 serviní klíček??
v případě ztráty originál Ducati klíč nelze rozmnožit.
Dříve to byl problém a musela se měnit řídící jednotka,dnes tyto klíče s imo.(neoriginální) jdou běžně kopírovat v lepších klíčovkách.
K otázce-rok 2004 červený klíč určitě měl,je ale možné,že pozdější ročníky 2005+ už měly novější systém bez červeného klíče.
1 reakcí na tento příspěvek Má monster S4 serviní klíček??
Jakožto majitel sovětského motocyklu mám také pochopení pro stroje, které vyžadují servis po každé jízdě a občas i během ní, ale já osobně raději servisuji své motorky sám a to nejen protože mi příjde nepraktiké v případech, kdy majitel nebydlí hned naproti servisu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má monster S4 serviní klíček??
Deadman>Už jsem si skoro myslel, že k Ducati je vydáván speciální klíč, který je uložen v servisu, v němž majitelé italských motorek celoročně parkují, aby tu motorku nemuseli servisu předávat a od něj přebírat. Servisák by pak jen ráno přišel do práce a u motorek co zrovna na parkovišti stojí provedl opravy, které italské motorky požadují po každé jízdě Útratu by jen psal na lístek jako v hospodě a jednou měsíčně to majitelům fakturoval.
Jakožto majitel sovětského motocyklu mám také pochopení pro stroje, které vyžadují servis po každé jízdě a občas i během ní, ale já osobně raději servisuji své motorky sám a to nejen protože mi příjde nepraktiké v případech, kdy majitel nebydlí hned naproti servisu.
Tak za sebe Ti můžu napsat,že za dva roky a 24 tis.km jsem žádnej problém neměl.Servisní intervaly jsou po 12 tis. km a nic Ti nebrání si to uělat sám,je tam olej,šroubovací filtr jak u "favála",svíčky a seřízení ventilů.
Pokud budeš mít nutkání přez zimu to rozdělat, potřebuješ-"momenťák",imbusáky a pár speciálních klíčků,který koupíš na ebay za pár šušňů.
Nakonec musím napsat,že toto vlákno je věnováno klíčku do zapalování,tak už to tady autorovi nebuduem "zasírat" ,né?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má monster S4 serviní klíček??
Pokud Ti to nikdo nepotvrdí,zavolal bych do Ducati,měli by to vědět přesně.
edit:písmenko
Naposledy editováno 10.11.2009 23:50:42
1 reakcí na tento příspěvek Má monster S4 serviní klíček??
Edit: A proč já k 916 žádnej červenej klíček nemám???
Naposledy editováno 11.11.2009 00:29:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má monster S4 serviní klíček??
Asi už si řekli,že by to k červené 916 bylo moc červené naráz ,né vážně,mám pocit,že imobilizéry začaly kolem roku 2000.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má monster S4 serviní klíček??
czert>Co mi řikal J. Burda, kterej servisuje Ducati, je potřeba k diagnostickým operacím. Bez něj je motorka jako bez servisky. Určitě ho Ducati dává ke všem aktuálním modelům.
...už ne...já ho ještě loni dostal, ale u nových Monstrů a 1198 dávají pouze dva standartní klíče.Taky jsem se divil...
měl jsem doma k monsteru s4rs (2006) pouze jeden černý klíček. Z obav, abych i ten poslední nestratil, jsem jej nechal naklonovat (zkopírovat). Shodou okolností je u nás v našem městě člověk, který se tím zabývá ve větším rozsahu tady na moravě a má na potřebné věci certifikáty, ke kterým se jen tak normální člověk asi nedostane (firma axmann, http://www.axmann.cz)
Jen tak ze srandy jsem zašel za ním, protože jsem moc nedoufal, že se to podaří naklonovat bez červeného klíče, který jsem neměl a motorka třeba po mechanické stránce odemkne zámek, ale nenastartuje.
Týpek vzal ten černý klíč, strčil jej do čtečky, zjistil druh použitého čipu a ríkal:"Jo v pohodě, to půjde, tento klíč má stejný typ čipu jako (Fiaty tuším že říkal). Chcete ho? Bude vás to stát 990kč". Za pět minut jsem měl v ruce klíč, skoro i stejného tvaru jako ten originál černý a za litr. V garáži jsem byl napnutý, jestli si s tím poradí imobilizér Monstera. Otočím, zámek v pohodě, vstřikování zabzučelo a start jako s originálem. Takže kopie jde udělat i za pomocí černého a vpodě nastartujete. Ten teď mám doma schovaný a jezdím už jen pořád s tím dělaným klíčkem.
Pokud si vzpomínám, tak jak jsem jel s ST3 na servis a vymazání servisního klíče co blikal na palubovce, dělalo se to přes diagnostiku a v zapalování byl standartní černý klíč. Za minutu hotovo.
honziskoo>lulanek> Tak a teď úplně vážně, k monsteru S4 se dával červený klíček, slouží hlavně k tomu, aby se mohl udělat další černej klíček, pokud ztratíte a hlavně pokud to položíte a budou třeba vyměnit budíky, tak se bez červenýho klíčku nepohnete, stejně jako při výměně řídící jednotky... takže teď nevím, jestli koupit S4 bez červenýho klíče nebo se na to vys... a jezdit na japonským V2
Super ,tak už je jasný,že celá řada S4R se prodávala s červeným klíčem,potvrzuje to i rupino,můj HM už má pouze klíče černé,stejně jako nová generace Monstrú.
Výroba nového klíče by mě být tebou netrápila,to dělá,jak už je psáno výše každý lepší klíčařství,pokud netrváš na originálech.
Stejný to bude asi i s tou řídící jednotkou,pokud budeš chtít např. namontovat origo. termix s upravenou mapou,
[img]
budeš mít problém.
Vyřešit by se to možná dalo řídící jednotku od ignitech
která je bez imobilizéru a bude komunikovat bez červeného klíče,přesně ti to ale řeknou přímo borci od Ignitechu.
No a nebo se poohlédnout po S4R s č. klíčem .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 | Rafael | 8 | 1.1.2023 v 10:01 marek78 |
elektro schema Ducati Monster S4 | Rafael | 8 | 25.4.2022 v 20:44 redmenn123 |
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 | Rafael | 0 | 13.1.2022 v 17:35 Rafael |
Brzdový třmen Ducati Monster S4 | Rafael | 6 | 13.8.2019 v 23:45 M_A_B |
Monster s4 ventilátory se spustí hn... Ducati Monster S4 | silverrrr | 11 | 2.5.2019 v 19:45 silverrrr |