nicmeně, až mi několik lidi potvrdi, že to funguje,tak si to koupim
E:už jen ty procenta jsou vtipne,je vidět,že to tam praskali tak,jak jim spočly prsty...
Naposledy editováno 09.11.2009 11:29:37
1 reakcí na tento příspěvek Jak snížit spotřebu ???
1 reakcí na tento příspěvek Jak snížit spotřebu ???
zmagnetizuje to nasavanej vzduch , ten zacne blikat a vytvori specialni magnetoCO2.
95 oktanu se po prutoku specialni gumovou hadickou stalo 98shell ultra a spolu s pomagnetizovanim spalovaní a smichanim s magnetoCO2 dojde ke snizeni spotreby , zvyseni vykonu a coz zapomeli doplnit, se zlepsi ucinost brzd, nebot na kovove kotouce bude pusobit magneticka sila ktera zlepsi prubeh brzdeni a to i u keramickych prvku
Akorat mi to nepasne na masinu , tak to aspon koupim jako vanocni darek dedovi a pridelame to na sekacku
1 reakcí na tento příspěvek Jak snížit spotřebu ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak snížit spotřebu ???
maras>Axel, pyčo, dovoluješ si pochybovat o ikoně teleshoppingu Horstu???
nikdy v životě..je to muj velký vzor
E: a propo,mam tady vyborny kraječ na maso, za unikatni cenu 299kč, když mi napišete M do dvou sekund, dostanete ještě sadu 6ti nožu v hodnotě třitisice třista osdmesat dvě koruny zdarma
Naposledy editováno 09.11.2009 11:47:27
Kebi>Takže
zmagnetizuje to nasavanej vzduch , ten zacne blikat a vytvori specialni magnetoCO2.
95 oktanu se po prutoku specialni gumovou hadickou stalo 98shell ultra a spolu s pomagnetizovanim spalovaní a smichanim s magnetoCO2 dojde ke snizeni spotreby , zvyseni vykonu a coz zapomeli doplnit, se zlepsi ucinost brzd, nebot na kovove kotouce bude pusobit magneticka sila ktera zlepsi prubeh brzdeni a to i u keramickych prvku
Akorat mi to nepasne na masinu , tak to aspon koupim jako vanocni darek dedovi a pridelame to na sekacku
Projev magnetizace je důsledkem uspořádání magnetických domén feromagnetického materiálu tak, že se jejich účinek projevuje navenek. Magnetizace může být dočasná (trvá pouze po dobu působení vnějšího magnetického pole) nebo trvalá (trvá i po zániku budícího pole). V tom případě i po zániku budícího pole může část domén zůstat orientovaná ve směru působícího pole a magnetizovaná látka má zbytkový (remanentní) magnetismus (toho se využívá například při rozběhu dynam). Látka má pak permanentní magnetický dipólový moment a lze najít tzv. severní a jižní magnetický pól tj. místa, kde magnetické siločáry procházejí povrchem.
Ačkoliv protony mají magnetický dipólový moment, ne všechny látky vykazují magnetické vlastnosti. Jako příklad lze uvést atom vodíku, jehož jádro sestává z jednoho protonu. Molekula vody obsahuje dva vodíkové atomy a atom kyslíku, jehož magnetický dipólový moment je nulový, protože kyslík má sudý počet protonů. Přestože molekula vody obsahuje tyto dva magnetické dipóly, voda není magnetická. Důvodem je náhodná orientace vektorů dipólových momentů, které se tak vzájemně kompenzují a jejich výsledný součet je nulový. Voda, bez přiloženého vnějšího pole, má proto nulovou magnetizaci.
Při přiložení vnějšího magnetického pole se dipólové momenty jader vodíku uspořádají podél siločar magnetického pole. Jen v tomto případě má voda nenulovou magnetizaci a je slabě magnetická.
Z toho vyvozuji, že pokud člověk jezdí na sračky z vojtěšky, jetele či řepky, může mít z osazení magnetizátorem dobrý pocit, že pro svého "miláčka" udělal aspoň něco. Podobně jako by starostlivá maminka dala v dobré víře svému hydrocefalovi na zimu do hlavičky fridex
2 reakcí na tento příspěvek Jak snížit spotřebu ???
2 reakcí na tento příspěvek Jak snížit spotřebu ???
Bludevil>A když jich namontuju v sérii pět, budu jezdit zadarmo a výkon budu mít cca o 80% vyšší? Jdu do toho
já jich tam dám deset,nechcete někdo nějakej benzín? zn.levně to už tu bylo za bolševíka,prodávalo se v mototechně něco podobnýhoale co chudáci vlastníci ochcávek f dýzlu, těm to už teď líta dvoukilem za 4.4236589L na sto, samozřejmě 66Kw verze. Ti si to tam dát, tak nesmí zavírat víčko nádrže, aby jim nepraskla nádrž, jak se jim vyrobená nafta bude drát po litrech ven
Za tohle bych zavíral, ale hlavně ty co to koupěj, ty nemaj mít ani občanku, natož řidičák.
1 reakcí na tento příspěvek Jak snížit spotřebu ???
- nema klady, utratis prachy, děláš ze sebe vola
1 reakcí na tento příspěvek Jak snížit spotřebu ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak snížit spotřebu ???
Turbonator
a na assassinovu výstižnou reakci
1100Virago>Vzpomněl jsem si na jiné starší téma o podobně geniálním výrobku
Turbonator
a na assassinovu výstižnou reakci
Pawka>+
- nema klady, utratis prachy, děláš ze sebe vola
tak
nepomuže,ale ani neubliži-tedy, když ten "magnet" nedaš moc blizko vstřikovaciho ventilu...to si myslim,že by asi nebylo zrovna nejlepší
jinak tady určitě vyborně funguje placebo efekt
motocvok>já už viděl i cikánku si čistit zuby ale tohle je ještě větší nesmysl jednou bych chtěl vidět vola co si to koupí,kdyby jen jedno procento byla pravda,kopil by to v první řadě nějaký výrobce aut i s patentem
tech volu uz tam mam 16
agnety na benzínovou hadičku.
... které jako polarizují molekuly v palivu a ty pak lépe a radostněji shoří. Masivně se prodával na českém trhu magnet Ecoflow. Příčina mého dlouholetého sporu s otcem, který v těchto vynálezech našel zálibu. Je to pro mě nepochopitelné, člověk s mnohaletou praxí v oblasti tribologie a zvyklý řešit zcela praktické problémy s mazáním čehokoli "on the fly" jen tak od oka a většinou správně, věří na takové pitomosti. Benzín není magnetický, jeho molekuly nelze umístěním do magnetického pole polarizovat, a i kdyby, jak to souvisí s jejich "energetickou hodnotou", no prostě takhle ne! Jenže jsou tu argumenty, které ukazují na určitý efekt těchto zařízení. Jednak se prováděly testy, které ukázaly na vliv těchto cajků v rozsahu asi 2%, a také se dějinám jaksi nedaří vypořádat se s tímto vynálezem. Jeho první použití je udáváno u motorů Daimler Benz pro Messerschmitty, kde byl konstatován 2% nárůst doletu. Namítal jsem, že při doletu Me-109 kolem 500km se jednalo asi o 10km letu, a málokterý pilot by byl ochoten pro doložení fungování magnetku riskovat nebezpečné nouzové přistání. Bráním se dalším a dalším důkazům o "účinnosti" magnetíků, zatímco otec je montuje všude možně, naposled na (ocelové) potrubí k plynovému kotli. Také jsem kdysi utratil Kč 1000,- za dvě měření na motorové bzrdě, které ukázaly asi 1% rozdíl ve prospěch omagnetkovaného motoru v maximálním výkonu, 1% je ale obvyklá chyba měření. Rád bych doložil, že magnetické švindle nefungují, ale nemám bohužel čím. Můj nedávný poněkud slaboduchý pokus, kdy jsem navrhoval stimulovat aktivitu mozkových buněk přiložením výkonných neodymových magnetů na čelo a zátylek (tkáň mozku je více magnetická než benzín), byl shledán jako dobrý nápad s poukazem na to, že při onemocnění kloubů se do ortézy také někdy vkládá magnet a je to oficiální lékařská praxe. Až tedy někde uvidíte nové zcela přelomové magnetické brain power klobouky, tak v tom jede naše rodina.
D-FENS rating: Věř a víra tvá tě udzraví.
Typický zákazník: Můj otec.
Alternativní použití: Magnety z odložených fuel savin devices se dají dát dětem na hraní nebo na nástěnku.