globalmoto_kveten





Téma: Suzuki nova-kont
 
3.11.2009 v 11:20
Dobrý den,
jakou máte zkušenost s tímto dealerem?Chci u něho koupit motorku ale zatím mi nebyl schopný odpovědět ani na jeden ze tří mailů co jsem jim psal.Moc profesionální mi to chování nepřipadá.Máte s něma někdo podobnou zkušenost?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki nova-kont

3.11.2009 v 11:30 | Nahoru | #1
posli jim ctvrtej a v nem je posli do prdele... ver ze se ti ozvou.. motorku si tam ale uz nekoupis

navic... proc tam nezavolat?

Naposledy editováno 03.11.2009 11:33:56

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki nova-kont

3.11.2009 v 11:35 | Nahoru | #2
na jakej mail si to posilal? tenhle servis ma noveho majitele a jak ho znam je to ferovej a poctivej kluk kterej by se na zakaznika urcite nevykaslal (nemecka skola) ....

(reakce na) Suzuki nova-kont

3.11.2009 v 11:40 | Nahoru | #3

Cuba_ZX7R>posli jim ctvrtej a v nem je posli do prdele... ver ze se ti ozvou.. motorku si tam ale uz nekoupis

navic... proc tam nezavolat?



Volat jsem tam volal,ale potřeboval jsem poslat mailem nějáké informace.Holt jsem se ale zatím nedočkal.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki nova-kont

3.11.2009 v 11:42 | Nahoru | #4

assassin>na jakej mail si to posilal? tenhle servis ma noveho majitele a jak ho znam je to ferovej a poctivej kluk kterej by se na zakaznika urcite nevykaslal (nemecka skola) ....



Na svých stránkách mají dva maily na prodejce.První dva šly na jeden a třetí šly na pana Libanského.Přitom došlo potvrzení o tom že mail četl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki nova-kont

3.11.2009 v 12:02 | Nahoru | #5

mizzio>Na svých stránkách mají dva maily na prodejce.První dva šly na jeden a třetí šly na pana Libanského.Přitom došlo potvrzení o tom že mail četl.



taky neverim tomu, ze by na to sral... sel by sam proti sobe... spis proste moc prace, ze neni cas reagovat hned... to znam i od sebe

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki nova-kont

3.11.2009 v 12:10 | Nahoru | #6

Cuba_ZX7R>taky neverim tomu, ze by na to sral... sel by sam proti sobe... spis proste moc prace, ze neni cas reagovat hned... to znam i od sebe



Promiň,ale já dělám v autosalonu a v naší firmě nehrozí,aby zákazník čekal více jak den na emailovou odpověď.Zvlášť,když chce utratit 200 tisíc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki nova-kont

3.11.2009 v 12:11 | Nahoru | #7

mizzio>Promiň,ale já dělám v autosalonu a v naší firmě nehrozí,aby zákazník čekal více jak den na emailovou odpověď.Zvlášť,když chce utratit 200 tisíc.



nojo.. je to divny... ale zase pochybuju, ze si borec rekne... ne tomu hle nic neprodam... nechci vydelat..

(reakce na) Suzuki nova-kont

3.11.2009 v 12:14 | Nahoru | #8

mizzio>Promiň,ale já dělám v autosalonu a v naší firmě nehrozí,aby zákazník čekal více jak den na emailovou odpověď.Zvlášť,když chce utratit 200 tisíc.



jo ale mail obcas nedojde, spadne do ruznejch spam kosu atd.... ja kdyz jde o neco duleziteho radsi zavolam....(ikdyz nerad telefonuju)

(reakce na) Suzuki nova-kont

3.11.2009 v 12:15 | Nahoru | #9

mizzio>Na svých stránkách mají dva maily na prodejce.První dva šly na jeden a třetí šly na pana Libanského.Přitom došlo potvrzení o tom že mail četl.



divny, ja bych tam zavolal, maj dost prace.... treba ten zdenek co je napsanej u servisu je tam jako "sef" takze ten by v tom mel dokazat udelat poradek...

(reakce na) Suzuki nova-kont

3.11.2009 v 12:17 | Nahoru | #10

Cuba_ZX7R>nojo.. je to divny... ale zase pochybuju, ze si borec rekne... ne tomu hle nic neprodam... nechci vydelat..



Asi nechtějí.Kdybych měl kontakt na majitele,tak to řeším přímo s ním.

Suzuki nova-kont

3.11.2009 v 12:47 | Nahoru | #11
Našel bych si jinýho prodejce.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki nova-kont

3.11.2009 v 13:00 | Nahoru | #12
Zavolala bych si tam a neřešila to tady a nevymejšlela různý teorie. Já u nich měla motorku a v pohodě.

Suzuki nova-kont

3.11.2009 v 13:08 | Nahoru | #13
Mě vždycky přijdou jako když neumí do pěti počítat, ale snad budou v cajku. Jednou mi teda akorát měnili pneu a byla tam hromada novýho závaží a házelo to jako prase. Tak sem to všechno vyházel a už byla vyvážená
Ale jinak u nás všichni snad vedou podejny takovým tim lážo plážo stylem a nic moc neřešej. Furt mi přijde že v čecháčkách přetrvává ta komunistická nátura že jakmile někdo přijde tak to znamená že je hned votravujou. Pokud tam teda nedělá majitel ten za otravováním vidí ty prachy aspoň

(reakce na) Suzuki nova-kont

3.11.2009 v 13:10 | Nahoru | #14

A.F.I.>Zavolala bych si tam a neřešila to tady a nevymejšlela různý teorie. Já u nich měla motorku a v pohodě.



V pátek jsem tam volal a připomínal se,že mi ještě neodpověděli na mé maily.Chci po nich věc,která jde poslat jen mailem.
Řeším tady to,že když někam v pondělí 26.10 napíšu,ve čtvrtek 29.10 se mailem připomenu,v patek tam přímo volám a je mi sděleno,že na mail okamžitě zareagují a v pondělí píši třetí mail,tak solidní prodejce na to odpoví hned.
Sorry ale teorie nevymýšlím.jen jsem se chtěl dozvědět,zda je i někdo jiný s něma nespokojený,nebo mám tu smůlu jen já.

Suzuki nova-kont

3.11.2009 v 13:55 | Nahoru | #15
Jo, taky jsem s nima měl zkušenost prachmizernou, už je to pár let...nakonec jsem to vyřešil jiným dealerem - Suzuki "Aleš" Benátky n/Jizerou.

Suzuki nova-kont

3.11.2009 v 17:03 | Nahoru | #16
suzuki na hajích(kont)má nového majitele a řekl bych že kvalitního tam zavolej a máš to ne

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki nova-kont

3.11.2009 v 17:37 | Nahoru | #17
Ave,
taky mám zkušenost s NOVA-KONTem, že na emaily neodpovídají. Dotaz na náhradní díl poslaný na servis ani dotaz na novou moto poslaný na prodej. Vše jsem 2x opakoval,ale emailem prostě nefungujou! Možná tam mají IT problém ani o tom neví. Kec,že email nedojde je kravina, pokud nedojde odesílateli po čase přijde hlášení o nedoručení odeslané zprávy i když si to před odesláním nezadal v nastavení a i kdyby byl nějaký problém na síti tak z několika pokusů v jednom případě by se hlášení vrátilo.

Náhradní díly jsem pak zkusil zjistit po telefonu a i když fešák nevěděl měl evidentní snahu mi to pořešit, ale pak ta cena ...no,standard originál díly.

Řešil jsem u nich opravu moto po nehodě, asi v době kdy firmu přebíral nový majitel a dělal personální změny, alespoň se mi to tam i snažil servisman vysvětlit. Ale nebyl schopnej za celou zimu co měli moto v servisu pořešit jedinej telefonát z jejich strany o stavu opravy. Před začátkem jara mě to už sralo tak jsem si tam neohlášen zašel a zjistil, že na tom sice "dva šroubky" vyměnili, ale jinak nic...no, ale prej celou zimu udržovali baterku . Za dalších 14 dní bylo hotovo a aj domu mi jí holku přivezli.

Takže jestli hodnotit palcem nebo těžko říct. Jsou to matějové, možná zbytečně a nevědomky ztrácí chuť zákazníků u nich utrácet určitě zajímavý kačky. A to jen proto, že "ňáká" odpověď je vždycky lepší než žádná….

Suzuki nova-kont

3.11.2009 v 18:01 | Nahoru | #18
Já tam kupoval Busu, to jsem jednal s panem Smičkou - fajn chlap, nebyl žádnej problém. Taky jsem ale kupoval stylem zvednout telefon, zavolat, jestli mají červenou Hayabusu a za kolik... Místo zálohy jsem rovnou poslal plnou cenu a za dva dny byla motorka připravená k převzetí.
Pár much to ale mělo. Předání motorky bez úrovně na parkovišti (čert to vem). Doma jsem přišel na nepřišroubovaný sedlo řidiče. Úroveň servisu ale celkem ušla, pan Hudeček (servisní technik) je fér člověk, co má snahu vše řešit - s ním jsem vždycky vyšel. Jednou jsem doma přišel na prasklý blatník (den po odjezdu ze servisu), věc neprokazatelná, pan Hudeček mi blatník na reklamaci vyměnil za nový. Pak přišly problémy s výfukama Yoshimura (mimochodem za parádní cenu, kterou v ČR nikdo nenabízel), ale to šlo přes třetí osobu (konkrétně byla jejich dodavatelem firma DK Racing), čili to nelze zazlívat jen jim - dlouho trvala reklamace. Byl jsem tam asi na pěti garančkách a dalo by se říct, že problém nebyl.
Trochu OT - další servisní prohlídku jsem zkusil v Motocentru Pelhřimov a asi bych to už neabsolvoval...Pak MotArt a tam zase bez problémů (poprvé za 45.000 km mi v tomhle servisu byli schopný pořádně vyvážit pneu, což je v ČR asi u jiných servisů šílenej problém).

(reakce na) Suzuki nova-kont

4.11.2009 v 07:24 | Nahoru | #19
Bluemoon> S tou firmou zkušenost nemám, ale rád bych se trochu vyjádřil k těm mailům. Co tu píšeš je vcelku pravda, jen se do toho nesmí zamotat antispamy. Právě před chvílí sem začal řešit problém s tim že mail byl prokazatelně odeslán, nevrátil se a na dvě adresy v naší doměně nedorazil a na soukromej mail jo. Tak řeším jestli to zahodil náš antispam, nebo jejich, protože sme se objevili na tři dny na jednom z mnoha black listů. Tím chci jen říct, že na alerty o nedoručení, nebo o přečtení mailu se nedá spolehnout.

(reakce na) Suzuki nova-kont

4.11.2009 v 07:26 | Nahoru | #20

Bluemoon>Ave,
taky mám zkušenost s NOVA-KONTem, že na emaily neodpovídají. Dotaz na náhradní díl poslaný na servis ani dotaz na novou moto poslaný na prodej. Vše jsem 2x opakoval,ale emailem prostě nefungujou! Možná tam mají IT problém ani o tom neví. Kec,že email nedojde je kravina, pokud nedojde odesílateli po čase přijde hlášení o nedoručení odeslané zprávy i když si to před odesláním nezadal v nastavení a i kdyby byl nějaký problém na síti tak z několika pokusů v jednom případě by se hlášení vrátilo.

Náhradní díly jsem pak zkusil zjistit po telefonu a i když fešák nevěděl měl evidentní snahu mi to pořešit, ale pak ta cena ...no,standard originál díly.

Řešil jsem u nich opravu moto po nehodě, asi v době kdy firmu přebíral nový majitel a dělal personální změny, alespoň se mi to tam i snažil servisman vysvětlit. Ale nebyl schopnej za celou zimu co měli moto v servisu pořešit jedinej telefonát z jejich strany o stavu opravy. Před začátkem jara mě to už sralo tak jsem si tam neohlášen zašel a zjistil, že na tom sice "dva šroubky" vyměnili, ale jinak nic...no, ale prej celou zimu udržovali baterku . Za dalších 14 dní bylo hotovo a aj domu mi jí holku přivezli.

Takže jestli hodnotit palcem nebo těžko říct. Jsou to matějové, možná zbytečně a nevědomky ztrácí chuť zákazníků u nich utrácet určitě zajímavý kačky. A to jen proto, že "ňáká" odpověď je vždycky lepší než žádná….



myslim ze tvuj nazor o tom ze se mejl nemuze "ztratit" je chybnej ... zpravy o nedoruceni mailu jsou vec nastaveni mail serveru..takze u kazdyho se to muze chovat jinak, casto tyhle zpravy od ruznych automatickych systemu padaji do spam kose apod.... ale to neni k veci.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist