1 reakcí na tento příspěvek Péče o vidlice
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Péče o vidlice
1 reakcí na tento příspěvek Péče o vidlice
Takhle to vypadá pod neoprenama po 100mth v terénu - nesundával jsem je a nečistil ani jednou - samozřejmě jsem je měl nahoře i dole stažený páskama..
naprosto čisto..
[img]
značka je Pro Line a koupil jsem je u Brumly
Jinak skrz neopreny je ještě jedna hodně důležitá věc - nesmí se roztrhnout, jinak je zle. Trhají se hlavně na levý straně o kotouč - aby se tomu zabránilo musíte si udělat nějakou krytku, z plechu nebo z plastu:
[img]
bez téhle krytky nemá cenu neopren dávat, protože se hned rozpáře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Péče o vidlice
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Péče o vidlice
Naposledy editováno 11.10.2009 14:38:30
1 reakcí na tento příspěvek Péče o vidlice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Péče o vidlice
Stancek34> Neopren a podobny vychytavky nejsou spatny, ale problem je ten ze co vleze za neopren, tak tam zustava a pacha skody.
to je možné, ale bez neoprénů by ty škody byly stokrát horší
Vespa: čistit vnitřek neoprénů jen jednou za 100 mth mi přijde jako pěkná zhovadilost
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
já je vyplachuju zevnitř při každém vapkování motorky, zároveň namáznu prachovky
Naposledy editováno 11.10.2009 17:00:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Péče o vidlice
Vana666>
Vespa: čistit vnitřek neoprénů jen jednou za 100 mth mi přijde jako pěkná zhovadilost
já je vyplachuju zevnitř při každém vapkování motorky, zároveň namáznu prachovky
Jak vidíš u mě na fotce tak nebylo CO čistit.. já tam prostě nemám ani smítko.
Měl jsem sundadé i gufera a prachovky a za nima taky čisto.
volodaj>Vespa> Nestačilo by miesto tej plechovej krytky tie neoprény cez plastové kryty len stiahnuť páskou? Vďaka krytu by neboli pritiahnuté až ku klzáku. Boli by trochu voľné, ale nedostali sa až ku kotúču. Neskúšal si to?
já myslím že ty pásky by zklouzly dolů.. ta krytka je nejlepší řešení na jaký jsem přišel
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 11.10.2009 20:41:40
Jezi>Johnyx91> to je něco špatně - čistíš kluzáky když dýl stojíš a odpouštíš tlak ? Jinak neopreny doporučuju taky, zatim sem neobjevil nic lepšího. Případně taky dost pomůže pod prachovky nacpat kousek molitanu namočenej ve voleji.
Ten molitánek je ale dobrý čas od času zkontrolovat.. já jsem to nedělal a pak jsem ho našel v jedný vidli vyplivnutej ven, a v druhý naopak vcucnutej dovnitř
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Péče o vidlice
Vespa>Jak vidíš u mě na fotce tak nebylo CO čistit.. já tam prostě nemám ani smítko.
Měl jsem sundadé i gufera a prachovky a za nima taky čisto.
a byls už někdy s motorkou v lese ?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
ani prachovky za celou tu dobu vůbec nenamažeš ?
suché přece hrozně drhnou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Péče o vidlice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Péče o vidlice
jinak u neoprénů samozřejmě je trochu riziko že nečistoty uvnitř budou trubky více ničit
proto je potřeba je při mytí motorky vypláchnout. Vespa tě ale přesvědčí, že jakékoliv čištění je úplně zbytečné
Nesetkal jsem se s případem že by tlumiče s neoprénama někdy vytekly. Bez neoprénů jsem ale vytečených tlumičů viděl už hodně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Péče o vidlice
Párkrát jsem v blátě byl, ale motorku mám od jara.. takže žádný bahenní megaorgie. Ty možná přijdou teď :)
To mazání prachovek určitě funguje, ale mě to přijde jako otročina - proč kámoš s Husqvarnou na vidlice v životě nesáhne a chodí mu jak po másle, a já budu každou vyjížďku mazat prachovky aby mě vidle chodily o 10% líp, ve výsledku furt mizerně oproti Marzochci.
To je tak nějvětší chyba mojí 450, to tření má fakt mizerný. Na předchozí 250tce mě vidle chodily mnohem líp, a to používám ty samý komponenty, olej i údržbu.
Asi soustružníkovi ve WP ujela ruka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
2 reakcí na tento příspěvek Péče o vidlice
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 11.10.2009 21:33:43
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
Vana666>Lukasisko> jj, prachovky jsou ty krytky gufer
jinak u neoprénů samozřejmě je trochu riziko že nečistoty uvnitř budou trubky více ničit
proto je potřeba je při mytí motorky vypláchnout. Vespa tě ale přesvědčí, že jakékoliv čištění je úplně zbytečné
Nesetkal jsem se s případem že by tlumiče s neoprénama někdy vytekly. Bez neoprénů jsem ale vytečených tlumičů viděl už hodně
Vše co sděluju je fakt že po 100MTH který jsem najel JÁ na MOJÍ motorce mým stylem s neoprenama značky Proline pod nima ani pod prachovkama není žádná nečistota.
Pokud to vyznělo jakože to má platit univerzálně u všech jezdců i motorek tak se omlouvám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Péče o vidlice
já s třením na 2T ani 4T zásadnější problém nemám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Péče o vidlice
Jezi>Joraell> jj to funguje dobře, ale pokud jedeš v teple (cca 25 a vejš) bláto, tak bys to musel dělat po každým druhým kole - to zkurvený bláto tam nasychá neskutečnš rychle a protahuje se pod prachovky, pak pomáhá to nastříkat volejem až to z toho teče, ale to tam zas leze ten jemnej prach - nevim no, prostě pokud nejseš kopyto a sem tam to umeješ tak sou neopreny celkem jistota, bez nich to chce o dost větší údržbu
Me zacnou tlumice tect tak 3x za rok jednou ten potom druhej a resim to jak jsem napsal zalezitost na 5 minut.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Péče o vidlice
Joraell>nopreny nemam a nikdy jsme je nemel a kdyz tlumic tekl tak stacilo sundat prachovku vzit merku na mereni ventilu projet s ni gufero a uz netekl. Tak nejak nechapu poradty stiznosti na tlumice WP :P Ja uz jsem si asi zvyknul.
Však ony tlumí v terénu výborně, jediný kde tu tuhost gufer pozoruju je třeba jízda po rozbitý silnici.. a nebo když slezu z TOM_TE450ovy 08mičky :)
Lukasisko>Vespa> Čoveče jak jsme se kdysi bavili o tom nastavení tlumičů, tuším i s Váňou, tak jsem udělal co jste mi řekli aby to tolik nemlátilo do ruk, přitahl jsem utlum na plno a rapidně se to zlepšilo..Ale dneska jsem zase sedl na kamošovu 250 exc stejneho roku jak mam ja a uplně jiné svezení..Takže bud jsem uplny nemehlo a neumim ty sve marzochy nastavit, nebo je mam taky nějaké posraté Přitom jsou ted nedavno dělané..Asi jednoho z vás na nějakých závodech budu obtěžovat at se na tom mém verglu sveze a řekne mi co a jak s tím
Tak se nech natočit na video z boku když jedeš přes nějaký drncáky, z toho se dá něco poznat :) Ale musí to být aspoň 30 fps, čím víc tím líp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Péče o vidlice
Vana666>Vespa> jestli není právě problém že to vůbec neudržuješ
já s třením na 2T ani 4T zásadnější problém nemám
Právě i 250tku jsem udržoval stejně. Teďka mám dokonce takovej stav, že pravá vidlice dře víc jak levá, a to mají obě stejný gufera, prachovky a jsou namazaný stejným olejem.
Mohl bych ale ještě zkusit tu vazelínu, používáš nějakou zvláštní?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Péče o vidlice
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)