globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Elektrika a jawa 250/590
1.10.2009 v 20:50
zdravim motorkáředávám dohromady 250/590 panelku...chci se zeptat nemáte někdo schéma zapojení elektřiny?našel jsem jedno na internetu...ale bohužel jsou na něm uplně jinak označené kontakty než na motorce...většina čísel se neschodují...chtěl bych elektřinu zapojit sám ale bohužel bez schéma je to asi pro mě nemožné...díky
Předchozí
1 2 3
Následující

Elektrika a jawa 250/590

1.10.2009 v 21:11 | Nahoru | #1
Měl sem někde knížku. Pokud ti tu nikdo neporadi tak se po ni rano mrknu, popřipadě naskenuju

Elektrika a jawa 250/590

1.10.2009 v 21:12 | Nahoru | #2
schéma bys měl najít v návodu k obsluze, kterej si můžeš stáhnout třeba na jawamanii v sekci technika...je tam sice pro typ 559 ale schéma sedí...

2 reakcí na tento příspěvek Elektrika a jawa 250/590

1.10.2009 v 21:17 | Nahoru | #3
schéma na ty 3 dráty?

Elektrika a jawa 250/590

1.10.2009 v 21:36 | Nahoru | #4
Mam knizku "elektricka vyzbroj motocyklu" z roku 1958.. nasel jsem tam toto.. treba ti to pomuze..ale jsem si temer jist, ze to nebude ono..

1 reakcí na tento příspěvek Elektrika a jawa 250/590

1.10.2009 v 21:38 | Nahoru | #5
takze znova

[img]

Elektrika a jawa 250/590

1.10.2009 v 21:39 | Nahoru | #6
2,

[img]

(reakce na) Elektrika a jawa 250/590

1.10.2009 v 22:04 | Nahoru | #8

C.J.>schéma na ty 3 dráty?





Pro koho je to španělská vesnice, tak má problémy i když na to má schema

(reakce na) Elektrika a jawa 250/590

1.10.2009 v 22:05 | Nahoru | #9
[quote]Hanzy.>takze znova

[img] na 250/353 a péraka nebude to pravé ořechové

Elektrika a jawa 250/590

1.10.2009 v 22:12 | Nahoru | #11

(reakce na) Elektrika a jawa 250/590

1.10.2009 v 22:14 | Nahoru | #12

Hanzy.>Tady je sice 593..ale mohlo by to byt stejny...



Nene, 593 je vodník, takže něco jinýho...

Elektrika a jawa 250/590

1.10.2009 v 22:44 | Nahoru | #13
díky chlapy...

(reakce na) Elektrika a jawa 250/590

1.10.2009 v 22:45 | Nahoru | #14
C.J.> pro tebe je to asi jinak...ale elektrika není nic pro mě...jejich tam trošku víc než tři

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrika a jawa 250/590

1.10.2009 v 22:52 | Nahoru | #15
Dingo> paráda to jsem potřeboval některé schéma už jsem měl...ale zbytek sjem eště vytiskl...a zítra skusím to dát dohromady...dneska sjem to skoušel podle toho žlutého schéma...a někde byli jinak označené kontakty...hlavně na dynamu...zítra už snad hodí jiskru ikdyž je mi pořád divné že je ukostřený +...

(reakce na) Elektrika a jawa 250/590

1.10.2009 v 23:29 | Nahoru | #16

manaposledni>Dingo> ikdyž je mi pořád divné že je ukostřený +...


Tak to pozor, většina techhle jaw měla ukostřený plus, opravdu...ale na zapalování je štítek a tam je to přesně vyznačený, exportky mívaly i minus...jinak až zase budeš něco potřebovat, zkus se zeptat na jawamanii, tam se ti nestane že ti někdo doporučí na sportku schéma elektriky z vodou chlazené motorky s motorem ze soutěžáka (593)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrika a jawa 250/590

1.10.2009 v 23:47 | Nahoru | #17

manaposledni>Dingo> paráda to jsem potřeboval některé schéma už jsem měl...ale zbytek sjem eště vytiskl...a zítra skusím to dát dohromady...dneska sjem to skoušel podle toho žlutého schéma...a někde byli jinak označené kontakty...hlavně na dynamu...zítra už snad hodí jiskru ikdyž je mi pořád divné že je ukostřený +...



Na tom že bylo kostřený + není nic divnýho - no skoro nic , myslim, že šlo jen a pouze o el.korozi kladívka, ale tim si nejsem jistý.

(reakce na) Elektrika a jawa 250/590

2.10.2009 v 10:25 | Nahoru | #18

Dingo>Na tom že bylo kostřený + není nic divnýho - no skoro nic , myslim, že šlo jen a pouze o el.korozi kladívka, ale tim si nejsem jistý.



Špekulovalo se o tom, hlavně u kontaktů relátka, ale nakonec se to nikdy neprokázalo a mínus kostra se dělá prostě že to někdo zvolil a už to měl celej svět, tak aby to neměl každej jinak.

2 reakcí na tento příspěvek Elektrika a jawa 250/590

2.10.2009 v 19:14 | Nahoru | #19
tak dneska jsem to zase skoušel zapojil jsem to podle plánku-přibližně protože u dynama je označení kontaktů jiné než na plánku...takže jsem skusil zapojit baterku...šlápnout...svíčka jiskru hází...ale podle mě divně...hází jí pořád když protáčim motor...měla by podle mě házet když jsou kladívka u sebe...a hází někdy ikdyž neprotočim motor stačí svíčku ukostřit k válci a někdy hodí jiskru...většinou chvíly po protočení motoru...pak už ne...motorku eště nemam na kolech...takže jsem eště neskoušel startovat...ale je to normální že jiskru hází pořád bez vlivu na poleze kladívek?kladívka jsem očistil...rezavé nejsou...díky

Elektrika a jawa 250/590

2.10.2009 v 19:34 | Nahoru | #20
to je někde nějaký renonc

(reakce na) Elektrika a jawa 250/590

2.10.2009 v 19:38 | Nahoru | #21
manaposledni> tak proč nevyfotíš to dynamo a ty příslušné kontakty, můžeme tě pak nasměrovat co kam přijde zapojit

Elektrika a jawa 250/590

2.10.2009 v 19:42 | Nahoru | #22
Tipuju, že tam už není orig dynamo

1 reakcí na tento příspěvek Elektrika a jawa 250/590

2.10.2009 v 19:43 | Nahoru | #23
Nebo tu elektriku aspoň nějak popiš, kde máš reglér? Na dynamu nebo na boku v kaslíku?

(reakce na) Elektrika a jawa 250/590

2.10.2009 v 19:45 | Nahoru | #24

C.J.>Nebo tu elektriku aspoň nějak popiš, kde máš reglér? Na dynamu nebo na boku v kaslíku?



Fotky budou lepší než nějaký popis

A ty fotky nesmí být rozmazané ani mrňavé ale kvalitní.

Elektrika a jawa 250/590

2.10.2009 v 20:13 | Nahoru | #25
diky,momentalne jsem u jawy...nafotim a dneska vecer to tu bude.diky moc

(reakce na) Elektrika a jawa 250/590

2.10.2009 v 20:16 | Nahoru | #26

manaposledni>hází jí pořád když protáčim motor...měla by podle mě házet když jsou kladívka u sebe...



Tyjo to sou kódy Jiskru to hodí pouze při rozpojení kontaktů, nikdy jindy. Ty prostě musíš přerušit proud primárním vinutím cívky, teprve potom se akumulovaná energie v jádře cívky přetransformuje a vybije do svíčky. Ale stejně to máš nějaký divný. Ale to zapojení zapalovacího okruhu je jednoduchý, z kladívka to připoj na svorku číslo 1 na indučce, z druhé svorky 15 indučky to zapoj do spínací skříňky, obvykle též svorka 15, ale může byt i 54. A musí to házet jak víno.

Elektrika a jawa 250/590

2.10.2009 v 20:19 | Nahoru | #27
No to náhodné házení jiskry může dělat vadný nebo blbě ukostřený kondík

1 reakcí na tento příspěvek Elektrika a jawa 250/590

2.10.2009 v 21:59 | Nahoru | #28
tady to je...[url=

Naposledy editováno 02.10.2009 22:00:24

Elektrika a jawa 250/590

2.10.2009 v 22:02 | Nahoru | #29
chlapy skuste na to prosim mrknoutdocela by pomohlo kdyby už elektrika byla zamnoudíkes

(reakce na) Elektrika a jawa 250/590

2.10.2009 v 22:25 | Nahoru | #30
manaposledni> Tak sem koukl na fotky a není mi jasný co ti na tom není jasný

D a M je na regulátoru(jo a je na něm taky B což z logiky věci je BATERIE), takže by tě mělo napadnout kam to napojit na dynamu kladívko je snad jasný a docela se divim, že tam má "bošák" a ne ten klíčkovej spínač, každopádně pořád tam jsou stejný čísla, takže podle těch schemat to musíš mít zapojený raz dva
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Veterán - výběr [1, 2] ČZ 125/473, Jawa 250/590, BMW R 35 SombreroMickey 38 22.4.2024 v 13:04 Mario1504
Jawa 559 prestavba na 590 Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 Jawa ČZ Jawa ČZ anton_ 4 1.2.2024 v 21:29 NUTELIER
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... Mario853 5 7.10.2023 v 21:25 cmiral
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... vrbkys 11 7.9.2023 v 15:10 Jenik789
dobíjanie batérie Jawa 250/590 jurasek151 10 4.5.2022 v 21:38 Ariete


TOPlist