globalmoto_kveten





Téma: Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC
 
7.9.2009 v 21:05
Zdravim
kdyz jsem delal pistni sadu, meril jsem presne presah pist/horni hrana valce a bylo tam do plusu cca 2-3 setiny, coz je OK, ale da se sehnat silnejsi tesneni pod valec nez 0,75mm?
Slabsi jsou, 0,2 0,4 0,5mm, ale silnejsi?

Proc to chci? chci vyzkouset jak to pojede s vetsi vuli (s mensi kompresi), bude li to OK, tak motor budu setrit a vykon bude stacit, myslel jsem napr 0,80mm tesneni.

Mozna je to pic...., ale rad kutim:))

Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC

7.9.2009 v 22:33 | Nahoru | #1
dvě 0,4 na sebe by nešly? sice prasárna, ale nic jinýho mě nenapadá...

Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC

8.9.2009 v 05:15 | Nahoru | #2
Mátl § Bula Rajhrad Stará pošta,najdeš to na internetu, www.motorkari.cz/forum-detail/

Naposledy editováno 08.09.2009 05:16:09

Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC

8.9.2009 v 08:09 | Nahoru | #3
Tak samozrejme se takove veci delaji,ale pocitej s tim,ze si rozhodis casovani (budes mit dyl otevreny vyfuk napr.), zmensis sterbinu a zmensis kompresni pomer.
A jaky bude vysledek? No zkus a uvidis sam Mozna budes muset pretryskovat, mozna teplejsi svicku...co ja vim

edit: zvetsis sterbinu,zmensis kompresni pomer

Naposledy editováno 08.09.2009 10:42:14

1 reakcí na tento příspěvek Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC

8.9.2009 v 10:07 | Nahoru | #4
2x0,4mm na sebe to je mi jasne, ale prece jenom to neni to prave:)

spalovac: no myslim, si ze rozdil 0,05mm to nerozhodi a na jizde to ja ani nepoznam a motor si oddychne od vetsiho tlaku:), v manualu pisou ze nesmi byt rozdil horni hrana valce a pistu do zapornych hodnou (nesmi pist v HU byt vys nez hrana valce), min hodnotu pisou 0mm ale max nepisou:)

2 reakcí na tento příspěvek Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC

8.9.2009 v 10:39 | Nahoru | #5
a nebylo by lepší dat silnější tesnění pod hlavu než pod válec?

(reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC

8.9.2009 v 11:52 | Nahoru | #6
Yz 250> je to rozhodne efektivnejsi. Taky se me nelibi podkladani valce.

(reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC

8.9.2009 v 11:53 | Nahoru | #7
jack91> mluvil jsi o desetinach.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC

8.9.2009 v 12:58 | Nahoru | #8

Yz 250>a nebylo by lepší dat silnější tesnění pod hlavu než pod válec?



Tak to asi fakt neeee pod hlavou jsou jen o-krouzky a hlava na valec doseda lapovanyma plochama
Jack:
Klidne dej dve tesneni 0,4 na sebe, pul stovky stejne nepoznas a motor to taky neusetri.Pokud chces aby to bylo znatelny, dej tesneni milimetr tluste.Dat na sebe dve tesneni ROzhodne neni prasarna, dela se to tak i na fabrickych motorkach kdyz chteji dosahnout pozadovane tloustky tesneni.. Prasarna je srat mezi kartery silikon

Naposledy editováno 08.09.2009 12:59:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC

8.9.2009 v 13:27 | Nahoru | #9

Lenny55>Tak to asi fakt neeee pod hlavou jsou jen o-krouzky a hlava na valec doseda lapovanyma plochama
Jack:
Klidne dej dve tesneni 0,4 na sebe, pul stovky stejne nepoznas a motor to taky neusetri.Pokud chces aby to bylo znatelny, dej tesneni milimetr tluste.Dat na sebe dve tesneni ROzhodne neni prasarna, dela se to tak i na fabrickych motorkach kdyz chteji dosahnout pozadovane tloustky tesneni.. Prasarna je srat mezi kartery silikon



Lenny dikys za radu, presne tak jsem to potreboval vedet
Zkusim tam dat v dlouhych zimnich vecerach 1x40 + 1x50 a uvidime, podle me to motor musi setrit:)

P.S: mozna po 3.10. uz to resit nebudu:)

(reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC

8.9.2009 v 14:01 | Nahoru | #10
jack91> Ok. Ale pres 1mm uz asi nedavej....to je tak horni hranice

Naposledy editováno 08.09.2009 14:02:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC

8.9.2009 v 18:22 | Nahoru | #11
Lenny55> tak ja mam vzduchac me nejaka voda netrapi.

ja bych to ale nedelal mensi kompres= mensi kroutak v nizsich otackach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC

8.9.2009 v 18:28 | Nahoru | #12

spalovac>Lenny55> tak ja mam vzduchac me nejaka voda netrapi.

ja bych to ale nedelal mensi kompres= mensi kroutak v nizsich otackach



To sice ano, ale cim nizsi komprese tim se stane vykonostni krivka plynulejsi....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC

8.9.2009 v 18:45 | Nahoru | #13
Lenny55> me lip vyhoje u motokrosu spodek......

tahlejsi a tocivejsi motor je pro me lepsi na silnici..

ja bych motor spis pritvrdil

(reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC

8.9.2009 v 18:53 | Nahoru | #14
jack91> pokusum se meze nekladou proste si to zkus.

ale pozor!!!!at z toho neudelas jawa perak

Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC

8.9.2009 v 18:57 | Nahoru | #15
Myslím, že kompresní poměr až tak s životností nesouvisí, např. ostrá suzuki DRZ400E měla kompresní poměr hodně vysoký- tabulkově vyšší než tehdejší KTM a životnost toho motoru je legendární... možná to je ale u 2T jinak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC

8.9.2009 v 19:18 | Nahoru | #16
spalovac> tak si zkus jezdit enduro na KTM 300 a mit pod valcem tesneni silne 0,2 mm. ja myslim ze te tenhle ulet po par trenincich prejde a budes platit zlatem za tesneni 0,75

(reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC

8.9.2009 v 22:08 | Nahoru | #17
Lenny55> uz jsi zkousel?? ja vim,jede to jak svina netreba pritvrzovat

ale u moji 360 bych lepsi sodek uvital. ve spici tahne jako bejk. vsak ted jsem dal o zub mensi pastorek na primaru a divakum se svirali puly,jak se me to po doskoku stavelo

no..zima bude dlouha.mam tam nachstane klapky a asi jeste neco vymyslim s vyfukem.

Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC

8.9.2009 v 22:40 | Nahoru | #18
uz jsem si po necelem roce na 300 2T zvyknul a ted kdyz sednu na WR450 ci podobne 4T uz mi to na nich nebavi, zaberou jako krava od spodu ale pak nic moc, to 300 je proti nim lehounke pirkou se super prubehem vykonu, jak si na ni zvyknes je to super:)
i v extremnim bahne ci vyjezdu vzdy na svem lehkem 2T koukam na vsechny ze zhora jak se trapi:) taky uz ostatni pokukujou po 300 2T:)

ale myslenka dat sinejsi tesneni pod valec o 0.05mm me napadla pri vymene pistu a mereni rozmeru X, jen abych malinko setril motor, nic mene vykonu min nechci, libi se mi pocit jed pod plynem a radit 3,4,5 pri tom si myslim ze se seklo razeni, protoze motoru vubec, ani malinko nepadnou otacky a clovek si mysli ze nezaradil vys a najednou je tam 5:) proste narez:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist