paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa 350-634
2.9.2009 v 21:42
ahoj mam problem ze svoji jawou mam tam tři dny stare kladivka a kondiky a po třech dnech se mi to jedno kladivko nahlo je to normalni mam to zase naštelovat nebo ten problem byl jinde ?
Předchozí
1 2 3
Následující

Jawa 350-634

2.9.2009 v 21:54 | Nahoru | #1
jak jako natáhlo? máš namazanou vačku? (ten filc u ní)

Jawa 350-634

2.9.2009 v 21:56 | Nahoru | #2
Jak "nahlo" ? Jako že se rozešteloval předstih nebo se ohnulo? A když si ty kladívka vyměnil, seřídil jsi předstih a zajistil jsi je dobře? Zakápl jsi šroubky barvou?

Jawa 350-634

2.9.2009 v 21:56 | Nahoru | #3
cože?

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-634

2.9.2009 v 21:59 | Nahoru | #4
jinak jsem koukal do profilu a ten chromovanej blatník bych tam snad i nechal, první co by šlo dolu by byl ten strašnej zadní nosič :\

(reakce na) Jawa 350-634

2.9.2009 v 22:11 | Nahoru | #5

dva_hrnce>jinak jsem koukal do profilu a ten chromovanej blatník bych tam snad i nechal, první co by šlo dolu by byl ten strašnej zadní nosič :\



Njn, vypadá jako kus králikárny..

Ale jinak mám asi úplně stejnou, motor je typ 633, že? Nejlepší motory..

Naposledy editováno 02.09.2009 22:11:39

Jawa 350-634

2.9.2009 v 22:13 | Nahoru | #6
jj, taky jsem míval 634, vzpomínám na ní v dobrém

Jawa 350-634

2.9.2009 v 22:26 | Nahoru | #7
nosič už je pryč po příjezdu domu to mněl ten stary majtel jak s ni jel na šumavu na dovolenu jinak vačka je nova a namazana ano cele ce mi to rozeštelovalo ten předstih

Jawa 350-634

2.9.2009 v 22:52 | Nahoru | #8
Tak si jsi s největší pravděpodobnosti udělal něco špatně. Jsi si jistý, že jsi předstih seřídil správně? Když jsi ho měl seřízený, prokopl jsi párkrát motor a zkontroloval jsi, jestli se předstih nezměnil? Pokud ano a nezměnil se, tak se ti musely pootočit ty základny, málo dotaženo a nebo nezajištěno barvou.

Jawa 350-634

3.9.2009 v 00:19 | Nahoru | #9
hlavně to moc nedotahuj, nebo si prohneš celou základovou desku případně i uchycení v dynamu. celá základová deska se musí dotahovat s citem. ale nejspíš už to stejněbudeš mít zprohejbaný od původních majitelů - to se vyznačuje tím, že předstih nastavíš nějak, ale jak dotahuješ zákaldovou desku tak se to celý rozhodí.
navíc některý typy kladívek stály za houby a byly moc volný v uchycení na čepu - pak se stalo,ž e kontakty nebyly proti sobě a kladívko se vrklalo.
jestli hodláš jezdit častěji, tak si kup vape SZ13 - vyřešíš dobíjení a zapalování za vcelku slušnejch cca 5tis.

Jawa 350-634

3.9.2009 v 06:10 | Nahoru | #10
Po každém naštelování si kladívko samo sedne. Já to vždycky nakopl, nechal minutu běžet a pak překontroloval, ale už jsem se kladívka nedotýkal (nerovnal).

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-634

3.9.2009 v 06:22 | Nahoru | #11
celý kladívka úplně na hovno, VAPE a je klid

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350-634

3.9.2009 v 07:40 | Nahoru | #12

polomotor>celý kladívka úplně na hovno, VAPE a je klid



Jo, pokud má člověk peněz na rozhazování, tak je to dobrý tip.. Ale vzhledem k tomu, že to stojí více než polovinu ceny motorky, tak nevím nevím..

Na druhé jawě 634, co mám jen do lesa, jsem měl včera za 8 let první závadu.. Upadlý drátek z odrušovacího kondíku.. Poprvé za 8 let jsem se musel vrátit z projížďky potupně o jednom válci
Jinak jsem za 8 let předstih seřídil 2x, mimo to jsem nikdy neseřizoval odtrh ani jakkoliv jinak nezasahoval do zapalování.. Takže ono i mechanocké zapálování může fungovat dobře..

A to ten motor točí až nějak moc a přes to kladívka zvládají..

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-634

3.9.2009 v 10:08 | Nahoru | #13
vape sice stojí polovinu ceny horší motorky, na druhou stranu její cenu nijak nesnižuje a je to jedna z nejlepších investic, co může člověk motorce dopřát. origo dynamo má 75W při maximálním výkonu - při počtech 35W žárovka, 5W zadní a zapalko trvale (to přesně nevím kolik) je jasný, že při zaplých blinkrech a stání na semaforech to nemůže stíhat dobíjet.
zatímco u vape může dát dopředu člověk pořádnou žárovku, blikat jak chce a nemusí každou chvíli dobíjet baterku v příměstským provozu.
na svý 634 mám 61tis, když jsem měl kladívka, tak to bylo pořád něco - špatný kladívka, nekvalitní kondenzátory PSL, pecka na kladívku, nakonec mi odešel rotor a to byla poslední kapka a co mám vape, tak sem dekl sundával za posledních 10-15tis jen jednou dvakrát kvůli kontrole.
takže tak - kdo to myslí s ježděním vážně a na silnici se pohybuje často a má slušnej roční nájezd, pak je vape mnohem rozumější možnost, než starý dynamo a kontaktní zapalování.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350-634

3.9.2009 v 10:21 | Nahoru | #14

Němec>origo dynamo má 75W při maximálním výkonu - při počtech 35W žárovka, 5W zadní a zapalko trvale (to přesně nevím kolik) je jasný, že při zaplých blinkrech a stání na semaforech to nemůže stíhat dobíjet.

To mezi náma nedá ani VAPE, ale jen co se motorka rozjede, tak to velmi lehce dožene . Jinak souhlas, je to fakt nejlepší investice co může Jawa / ČZ dostat. Mám ho v obou ČeZetách a nemůžu si ho vynachválit – obě motorky zvládly Alpy (Glockner, Stelvio, Furka a další), ale bez VAPE bych si to rozhodně sjet nelajzl.

(reakce na) Jawa 350-634

3.9.2009 v 11:37 | Nahoru | #15
jirin.sv> ale zase se nikdy nemůže stát, že by vlivem vybitý baterie chcípal motor - u dynama a kladívek bylo běžný, že začal v lepším případě vynechávat jen jeden válec, v horším to chcíplo na oba. u vape jen začne pohasínat intenzita světla případně přestanou jít blinkry.

Jawa 350-634

3.9.2009 v 15:51 | Nahoru | #16
Když jsem do Jawičky nacpal Vape,přestal jsem do práce dojíždět pozdě a z rukama od šmíru...
Takže jak píší všichni,kdo chce mít klid,dá Vape.Dvě mouchy jednou ranou,vyřešíš rozesírací se dobíjení a rozesírací se mechanické zapalování...

Jawa 350-634

3.9.2009 v 17:44 | Nahoru | #17
ta deska na ktere jsou kladivka je taky nova delal mi to znamy šteloval. přez prazdniny sem robil brigadu tak idu do vapu ale je jich pry hodne druhu jsou horší jako levnejši a lepší na ktere pry už seženu dily když se mi na něm neco posere

Jawa 350-634

3.9.2009 v 18:02 | Nahoru | #18

Jawa 350-634

3.9.2009 v 18:09 | Nahoru | #19
ty potřebuješ konkrétně tohle http://www.vape.cz/e-shop/soupravy-zapalovani/A-SZ13-2/
pokud to chceš teda předělat na 12V, což znamená novou baterku, žárovky a možná klakson.

Kdyby jsi chtěl zůstat u 6V (i když to je nesmysl) tak potřebuješ http://www.vape.cz/e-shop/soupravy-zapalovani/A-SZ14-2/

Ve své 350/640-1 mám samozřejěm Vape od výroby a je to skutečně nenahraditelná věc, mám najeto 86tis km a nebylo třeba žádné údržby jako měnění upadlýh kladívek, probitých kondíků.. A hlavně už žádné laborování s předstihem..

I když už jsem musel vyměnit cívku (tehda 1900Kč) v cca 60tis km, probíjela a jeden válec vynechával.

Jawa 350-634

3.9.2009 v 19:42 | Nahoru | #20
chtel bych se jeste zeptat jak svou jawu zabezpečujete proti kradeži? např u obchodu?

Jawa 350-634

3.9.2009 v 20:14 | Nahoru | #21
No, parkuju v OV- Mariánských horách(asi tušíš co to je za část OV), 350/634 nezamykám vůbec, není čím, nemá ani spínačku, jen chcípák na řídítku, kdo chce může odjet a za 4 roky ještě nikdo neodjel..
350/640-1 zamýkám jen krk řízení (stačí škubnout a je to urvané).

Kotouč asi nemáš, takže Ti nezbyde, než normální řetěz na kolo, nejlépe, pokud můžeš motorku připoutat ke značce nebo něčemu. Jinak kdy by ji někdo chtěl, tak ji prostě dva chlapi porvou, hodí do dodávky a jedou..

A jinak je to stejně ochrana na nic, u sconta v třebovicích jsem jednou zamknul motorku řetězem , ale rozsypal se zámek (byl to řetěz z domu motocyklů za 1200,-)Byl to takový masivní, hrubý řetěz, na pohled nezničitelný. Pod bužírkou byly takové plechové "buřty" a vedlo jimi jen tenké ocelové lanko.. Vrátil jsme se do Tesca a v zoufaltsví koupil pilku na železo. Pilka prošla skrz do 30ti sekund..

Nikdo se na mě ani nepodíval, když jsem to řezal..

a to jsem byl oblečený jak na jawě, rifle a tričko.. Nikdo nemohl tušit, že motorka je moje.

Jawa 350-634

3.9.2009 v 20:19 | Nahoru | #22
měl jsem podobný, ať víte, o čem píšu.. (jen byl modrý) a neybl na plochý klíč ale na takový ten kulatý


Naposledy editováno 03.09.2009 20:22:15

Jawa 350-634

3.9.2009 v 20:27 | Nahoru | #23
tak to je maras v dome motocyklu stoji ten Vape 3850kč tak tam to asi koupim

Jawa 350-634

3.9.2009 v 22:47 | Nahoru | #24
klakson měnit nemusíš - konečně začne pořádně troubit.
ještě bude potřeba vyměnit pojistku a kontrolky. a přerušovač na blinkry je třeba vyměnit - já mám levnou variantu za 20kč z favorita z vrakoviště(váleček), na transalpa jsem kupoval za 150 z feldy.
rozhodně kup 12V sadu, těch pár stovek navíc se vyplatí - drátama Ti poteče oproti 6V jen poloviční proud, 12V žárovky koupíš na každým rohu, na rozdíl od 6V.

a kup stahovák - stojí kolem 170, bez něj rotor nesundáš. případně pasuje i ze simsona a z ČZ 150C. - ty jsou vyzkoušený, možná pasuje i z jiných.

náklady si můžeš snížit prodejem dynama + regleru + celýho zapalování - na rozdíl ode mě to máš celý funkční, takže to může mít i nějakou cenu - zpět už se stejně vracet nebudeš.

montáž je jednoduchá - celej zapalovací okruh + hlavní svazek od baterky k dynamu nahradí vape, cívka je jen jedna, u 634 není jak uchytit na rám s jejich držákem, takže ji mám uchycenou plastovýma páskama už tři roky a drží. no a vape k tomu dává tak dobrej návod, že to zvládne každej trochu zdatnej člověk se základním vybavením.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-634

3.9.2009 v 22:54 | Nahoru | #25
na jawě se rotor sundává tím, že se do něj jen našroubuje dlouhý šroub M8, ne? Na to přece není třeba stahovák..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350-634

3.9.2009 v 23:05 | Nahoru | #26

C.J.>na jawě se rotor sundává tím, že se do něj jen našroubuje dlouhý šroub M8, ne? Na to přece není třeba stahovák..

Ano, ale na VAPE stahovák potřebuješ

Jawa 350-634

3.9.2009 v 23:14 | Nahoru | #27
mno jezdím už dlouuho na ČZ 477 (jednoválec) a 471 (dvouválec)

a s dobíjením víceméně problémy nemám, když odmyslím upadlej drát od relé apod...

jen mám trošku zvedlej volnoběh, aby dobíjení dobíjelo trochu i na volnoběh, páč jinak skutečně mohou být problémy že to při dlouhém stání na volnoběh začne dělat bordel...

jezdím s tím kamkoli.. seřízení předstihu za ty léta proběhlo na 477 třikrát (jednou ušoupaný pertinax na kladívku vlivem přemazané vačky - výměna kladívka seřízení, a dvakrát když jsem sundaval zapalování při rozebírání motoru.

u 471 jednou, když jsem měnil kladívka...

mělo by se to občas kontrolovat, ale co funguje, do toho se nerochá - že

o vape přesto uvažuji, z jednho prostého důvodu.. a ten zní H4 do hlavního světlometu. asi ho přes zimu do 477 dám protože jezdí denně, na 471 to nechám originál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350-634

3.9.2009 v 23:19 | Nahoru | #28

jirin.sv>Ano, ale na VAPE stahovák potřebuješ



Aha
Já mám obyč pal altík a k tomu vape jen zapalko, kompletní náhradu alternátoru za Vape jsem na živo neviděl

Jawa 350-634

6.9.2009 v 20:15 | Nahoru | #29
moja nova hracka

[img]

Jawa 350-634

6.9.2009 v 20:17 | Nahoru | #30
moje nova hracka
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 krystofvelecky 38 20.5.2024 v 11:13 JAVR
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang Hanz647 4 29.4.2024 v 07:17 Bugs
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang Chlebnik1 8 28.4.2024 v 20:02 Frantas
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven


TOPlist