globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki zr7s 2003
 
26.1.2007 v 18:41
Čus,všem příznivcům tohoto stroje! Pište své poznatky, zkušenosti, ale i nevýhody... prostě vše co o této motorce víte. :thmubup:

Kawasaki zr7s 2003

26.1.2007 v 18:49 | Nahoru | #1
měl sem cca 2x na opravu a vždy sem se těšil na svezení, ktery je pěkně měkéé, pozes se mi velmi líbí, a ten krásně odhadnutelněj pruběh motoru, moc sem nenajezdil bo nebyli moje ale na krásné vyjíždky ve dvou do tempa 120-140 nejspíš ideální, uvažuji o ni jako o druhé motorce k enduru za nějakej ten rok

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zr7s 2003

26.1.2007 v 18:54 | Nahoru | #2
Nevýš náhodou co se nani nejvíc sere na co bych si měl dát pozor?

(reakce na) Kawasaki zr7s 2003

26.1.2007 v 19:05 | Nahoru | #3
kawa zr7s>>
oooo tak to nevím ale měl sem dva kousky a jedem měl najeto 30tkm a druhej 56tk a u tí s 56 cvakali ventily,což by spravilo seřízení, jinak čeho se vyvaruj až sundáš kryt co zakrejvá pastorek řetězu a prochá zí jím žadička(jestli to tak máš) nělapat na ni nohou!!!! vylomí se to v motoru!!! viděl sjem a majitel musel rozdělávat moturek, tak pozor na to, tan kryt má hlavní vedení

Kawasaki zr7s 2003

26.1.2007 v 19:10 | Nahoru | #4
ok.dám na to bacha :thmubup:

Kawasaki zr7s 2003

26.1.2007 v 19:31 | Nahoru | #5
Kdyžtak si přečti tuhle diskuzi: http://mz-world.wz....;t=57128#reply_57268

A ten scanovanej test ojetiny je funkční zde: http://data2.edisk....r7.jpg_548.25kB.html

Kawasaki zr7s 2003

27.1.2007 v 11:48 | Nahoru | #6
pisni mi na mail,něco ti málo můžu přeposlat

Kawasaki zr7s 2003

29.1.2007 v 22:38 | Nahoru | #7
Tam se nemá co rozbít. Do tohohle motoru se nešahá (kromě seřizování ventilů po 12000 km). Zlé jazyky tvrdí, že nemá charisma. Kecy. Olej to nežere, po 6000 km se dostaneš od vrchní rysky po spodní, maximálně. Esko lepší na cestování. Já ji mám a v mém okolí ještě další 3 lidi od kterých jsem neslyšel žádné výtky. V testech sice vychází hodnocení typu "levná babka v novém kabátě", ale kdo ji má ten na ni nedá dopustit. Jo a spotřeba je 5 až 7 litrů, u mě většinou lehce nad šest.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zr7s 2003

15.5.2007 v 22:51 | Nahoru | #8
Koupi jsem ZR7 a chtel bych menit olej, ale nevim kolik budu potrebovat litru. Nevite nekdo?

Kawasaki zr7s 2003

15.5.2007 v 23:10 | Nahoru | #9
tedka nevím ale není to napsané na tom víku ???

(reakce na) Kawasaki zr7s 2003

16.5.2007 v 08:15 | Nahoru | #10
mmobunda>s výměnou filtru 3,5l, bez výměny filtru 3l.

Kawasaki zr7s 2003

11.9.2009 v 12:48 | Nahoru | #11
nechce se mi zbytecne zakladat dalsi vlakno tak se ptam tady: Jak startujete zr7 za studena? Ja normalne vymacknu spojku, nastartuju a dam sytic, ale proste nekdy se stane ze nez zauraduje sytic (10s mu to cca trva), tak (je to studeny a neudrzi to volnobeh) to zdechne, takze tomu musim pomahat lehce plynem (do ty doby nez sepne sytic). Zajimalo by me, jestli je todle normalni, protoze po zahrati to startuje jen na polechtani starteru bez sebemensiho problemu...

Naposledy editováno 11.09.2009 12:57:50

Kawasaki zr7s 2003

12.9.2009 v 11:05 | Nahoru | #12
tak predem neni normalni,ze trva 10 s,nez se sepne sytic,tady je logicky zakopan pes. A pokud tam mas neutral,spojku nemusis vymackavat,neni to suzuki

Kawasaki zr7s 2003

19.9.2009 v 19:39 | Nahoru | #13
ja uz prisel na to proc, se mi o par mm nevraci plyn takze to jakoby zadusil nez se sepnul sytic, a pokud neni "utopenej" plyn tak to naskoci v pohode...

Naposledy editováno 19.09.2009 19:58:41

Kawasaki zr7s 2003

20.9.2009 v 11:50 | Nahoru | #14
když sem teď v srpnu byl itálii tak za 3600km mě sežrala 1l oleje.do těch tropů to chce nalejt hustší olej než 10w40. přední vidlice je dost měkká a při ostré jízdě nestíhá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist