globalmoto_kveten





Téma: SM, jako social motard
 
24.8.2009 v 12:22
Tak se musím pochlubit a zároveň třeba inspirova lidi, kteří nemají 20 tis. na druhou sadu kol.
Nevypadá to sice moc sexy, ale jak jsem si včera ověřil jezdí to a drží to, což je hlavní.



Včera jsem se svezl na trati ve Volarech a sice mi ty Rakušáci na KTMkách ujížděli, ale nebyl to žádnej propadák a kolo bych dostal až docela za dlouho.

Důležitý je ale, že ty gumy drží. Vepředu je teda nějaká pirellka sportovní, asi 110 tuším. Ráfek je otočený z RS 50, od Vespy to mám dopasovaný, takže stačí jen jiný podložky, osa je stejná a nástavec na třmen brzdy.

Zadek mám taky kolo z RS 50 zadní, ale tam je jiná osa, malá rozeta a jinej řetěz. Jelikož nepotřebuju jezdit 140 na takovýhle koze, rozhodnul jsem se tam nechat 18ku, dal jsem tam rozetu o 44 zubech místo 46 (snad nekecam) a koupil jsem novej zlatej CZ retez. No ale to nejdulezitejsi, protoze na spalkach by to moc nejezdilo, zjistil jsem, že mitas dělá E08 ve směsi HOBBY MOTARD, což jak jsem byl informován při emailech do firmy, je stejná směs ze který se dělá 19 slik na závody MČR Mitas Cup. Pneuservis měl teda chvíli problemy ji sehnat, ale nakonec přišla, nikde si není SM označení, ale i kdyby to měla bejt obyčejná E08 tak prostě drží dobře a dokonce mam moje první žmolky v životě No a za cenu 1300 CZK jsou ty drifty do zatáček skoro bezbolestné

V těch Volarech mi to teda uklouzlo jen jednou předek a to bylo v hodně malý ryclosti kdy se člověk skoro otáčí kolem nohy, takže to bych gumě nezazlíval. Zadek jsem na výjezdech cítil lehounce ujíždět, ale to bylo spíš příjemný a čitelný. Uvidíme až začnu zrychlovat a dovolovat si víc, ale i takhle to byl fajn adros do zil.

Jediny co bych rad vedel jak zlepsit brzdy, zadek je takovej gumovej a nemam v nem cit. Vubec nebrzdi a az pak to blokne (takže jsem často prolítnul zatáčku rovně s kolem úplně bloklým) a předek teda docela brzdí, ale docela zvadne a citelně mačkám páčku víc. Nějakou racing brzdovku? Kotouč je žhavej že by v noci svítil, zajímavý je, že nejhuř to brzdí, když vyjedu po pauze zase na trať, tak první kolo to mačkám skoro až k řídítku, pak to na pár kol ztuhne a pak to zase měkne.

Abych to uzavřel, paráda.

Přímý link na obrázek musí být platná url.
Tento text podmínku nesplňuje:
http://resize.like.cz/images/1251108570supermoto 013.jpg

Přímý link na obrázek musí být platná url.
Tento text podmínku nesplňuje:
http://resize.like.cz/images/1251108582supermoto 014.jpg

SM, jako social motard

24.8.2009 v 12:34 | Nahoru | #1
Paráda, jsem rád že si to užíváš
To zadní kolo sem moc dobře nevymyslel, ale když by se ti dostalo do ruk nějaký širší ze silnice tak to nebude mít chybu :)

S brzdou nevím, já sem nikdy takhle nejezdil, ale asi bych šel postupnou cestou - brzdovka DOT 5.1, nový desky, pancéřová hadice a pak jinej třmen, jiná pumpa.. ale to už je pak drahý

Jo a nepadá ti to s tím malým předním a velkým zadním kolem hrozně do zatáčky? já jsem si musel trochu zvýšit předek abych to kompenzoval

A dej tam nějakej hezčí přední blatník :)

Naposledy editováno 24.08.2009 12:37:26

SM, jako social motard

24.8.2009 v 16:26 | Nahoru | #2
dobrý , asi nejlevnější řešení by bylo dát tam opletený brzdový hadice, já je kdysi na svý DR dal a docela to pomohlo, měl jsem je od gelnara

1 reakcí na tento příspěvek SM, jako social motard

24.8.2009 v 18:05 | Nahoru | #3
Krása, není nad funkčnost . Na kolik tě orintačně vyšli ty kola?

(reakce na) SM, jako social motard

24.8.2009 v 18:08 | Nahoru | #4
kalkulačka> zadni kolo je origo 18ka co tam bylo, takze 1300 guma a 150 prezuti
predni kolo je z ty RS50 a to jsem k tomu dostal od Vespy uz pri koupi motorky, tak to musi odpovedet on

SM, jako social motard

24.8.2009 v 18:15 | Nahoru | #5
Za ten předek sem dal 2500, a je to z RS125 Plus ještě tak den práce v dílně s dopasováváním

SM, jako social motard

24.8.2009 v 23:16 | Nahoru | #6
nebyla by lepší na ten zadek H15?
jinak pěkné

Naposledy editováno 24.08.2009 23:17:08

SM, jako social motard

25.8.2009 v 09:35 | Nahoru | #7
Taky mam v plánu nějaký socky kola na exc 250 2t, jednou za rok do Sosnový to stačí.

2 reakcí na tento příspěvek SM, jako social motard

1.9.2009 v 01:02 | Nahoru | #8
tak jsem absolvoval úspěšně další testovačku a tentokrát jsem si k tomu pozval i fotografa (Hajpra snad netřeba představovat, tímto díky) takže kdo se chce nechat inspirovat, opravdu to funguje aneb za málo peněz hodně muziky



Celá galerka tady supermoto rajče

Naposledy editováno 01.09.2009 01:03:26

(reakce na) SM, jako social motard

1.9.2009 v 01:22 | Nahoru | #9
fallen> čéče vypadá to dost dobře

SM, jako social motard

1.9.2009 v 07:45 | Nahoru | #10
Mám stejný krunýř Ale jinak to vypadá good

(reakce na) SM, jako social motard

1.9.2009 v 07:59 | Nahoru | #11
fallen> týýý vole

1 reakcí na tento příspěvek SM, jako social motard

1.9.2009 v 08:01 | Nahoru | #12
Co brzdy, pomohla nová kapalina?

1 reakcí na tento příspěvek SM, jako social motard

1.9.2009 v 08:51 | Nahoru | #13
za chvilu budou upadavat stupacky :)

SM, jako social motard

1.9.2009 v 09:37 | Nahoru | #14
mas to pekny

Ja zas mam v hlave neco podobneho,ale na CZ 360. No v podstate to bude fungovat tak, az dostavim silnicniCZ ,tak predni kolo z toho silnicka pouziju na motard. Bohuzel budu muset prohazovat predni vilici(nebo spis budu muset mit udelanou specialni predni vidlici jen pro motard) + jiny lanka na predek

predni kolo

Osobne si myslin,ale ze to bude prvni oldschool motard na svete

SM, jako social motard

1.9.2009 v 10:02 | Nahoru | #15
Pěknej sociál Taky sem něco takovyho začal dělat, ale pak sem se na to vyprd, ale už mi zbejval nádstavec na třmen předku na 310mm kotouč. Pak sem koupil origo druhy kola a liťáky sem prodal. Ale asi zas seženu, naposled sem je sehnal za 2 litry komplet s brzdama aji rozetou

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM, jako social motard

2.9.2009 v 15:13 | Nahoru | #16
Vespa> jsem samozřejmě nechal starou a jak je vidět tak to ještě brzdí Ono to nebylo tak náročný jako ve Volarech, měli jsme postavenejch jen pár zatáček.

(reakce na) SM, jako social motard

2.9.2009 v 15:14 | Nahoru | #17
Joraell> no taky koukam, že už moc nechybí, to jsem vůbec nečekal. Kdybych škrtnul tak bych se asi tak lek, že bych to zahodil

SM, jako social motard

2.9.2009 v 15:29 | Nahoru | #18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM, jako social motard

2.9.2009 v 15:32 | Nahoru | #19
fallen> tak neriskuj, ono to bude furt brzdit pěkně a najednou přestane.
Já už v KTM novou brzdovku mám, hned se cítím líp :)

spalovac> to bude spíš "über retro"

(reakce na) SM, jako social motard

2.9.2009 v 15:41 | Nahoru | #20
Vespa> Ja už budu stejně brzo "zazimovávat"... jdu na školu, moc času nebude a do Prahe to nemá cenu brát

1 reakcí na tento příspěvek SM, jako social motard

2.9.2009 v 15:48 | Nahoru | #21
fallen> už takhle jezdím 2 roky a dá se to - chce to ale mít volný pondělí nebo pátek a přes týden na koleji makat, aby byl víkend free

Naposledy editováno 02.09.2009 16:04:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM, jako social motard

3.9.2009 v 13:11 | Nahoru | #22
RadoTP> no, kdyz ja vul se zapsal na dve skoly

(reakce na) SM, jako social motard

3.9.2009 v 14:24 | Nahoru | #23
fallen> tak v tom případě ámen s tebou

2 reakcí na tento příspěvek SM, jako social motard

27.2.2011 v 11:46 | Nahoru | #24
je to už starší téma ale kde berete ty nástavce na brzdiče když tam dáváte přední kotouč třeba 300 - 320mm? vyrábíte si je?

(reakce na) SM, jako social motard

27.2.2011 v 22:56 | Nahoru | #25
Tagy> ale prd, normálně to koupíš v akci za pár korun, třeba v Lídlu jako minule....

(reakce na) SM, jako social motard

27.2.2011 v 23:38 | Nahoru | #26
Tagy> ja to mel vyrobene na suzuki od predchoziho majitele a ted pocitam, ze mi to na Berga taky nekdo za cigara udela, to nemuze byt tezky.

Naposledy editováno 27.02.2011 23:38:48

SM, jako social motard

28.2.2011 v 11:10 | Nahoru | #27
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist