Nevypadá to sice moc sexy, ale jak jsem si včera ověřil jezdí to a drží to, což je hlavní.
Včera jsem se svezl na trati ve Volarech a sice mi ty Rakušáci na KTMkách ujížděli, ale nebyl to žádnej propadák a kolo bych dostal až docela za dlouho.
Důležitý je ale, že ty gumy drží. Vepředu je teda nějaká pirellka sportovní, asi 110 tuším. Ráfek je otočený z RS 50, od Vespy to mám dopasovaný, takže stačí jen jiný podložky, osa je stejná a nástavec na třmen brzdy.
Zadek mám taky kolo z RS 50 zadní, ale tam je jiná osa, malá rozeta a jinej řetěz. Jelikož nepotřebuju jezdit 140 na takovýhle koze, rozhodnul jsem se tam nechat 18ku, dal jsem tam rozetu o 44 zubech místo 46 (snad nekecam) a koupil jsem novej zlatej CZ retez. No ale to nejdulezitejsi, protoze na spalkach by to moc nejezdilo, zjistil jsem, že mitas dělá E08 ve směsi HOBBY MOTARD, což jak jsem byl informován při emailech do firmy, je stejná směs ze který se dělá 19 slik na závody MČR Mitas Cup. Pneuservis měl teda chvíli problemy ji sehnat, ale nakonec přišla, nikde si není SM označení, ale i kdyby to měla bejt obyčejná E08 tak prostě drží dobře a dokonce mam moje první žmolky v životě No a za cenu 1300 CZK jsou ty drifty do zatáček skoro bezbolestné
V těch Volarech mi to teda uklouzlo jen jednou předek a to bylo v hodně malý ryclosti kdy se člověk skoro otáčí kolem nohy, takže to bych gumě nezazlíval. Zadek jsem na výjezdech cítil lehounce ujíždět, ale to bylo spíš příjemný a čitelný. Uvidíme až začnu zrychlovat a dovolovat si víc, ale i takhle to byl fajn adros do zil.
Jediny co bych rad vedel jak zlepsit brzdy, zadek je takovej gumovej a nemam v nem cit. Vubec nebrzdi a az pak to blokne (takže jsem často prolítnul zatáčku rovně s kolem úplně bloklým) a předek teda docela brzdí, ale docela zvadne a citelně mačkám páčku víc. Nějakou racing brzdovku? Kotouč je žhavej že by v noci svítil, zajímavý je, že nejhuř to brzdí, když vyjedu po pauze zase na trať, tak první kolo to mačkám skoro až k řídítku, pak to na pár kol ztuhne a pak to zase měkne.
Abych to uzavřel, paráda.
To zadní kolo sem moc dobře nevymyslel, ale když by se ti dostalo do ruk nějaký širší ze silnice tak to nebude mít chybu :)
S brzdou nevím, já sem nikdy takhle nejezdil, ale asi bych šel postupnou cestou - brzdovka DOT 5.1, nový desky, pancéřová hadice a pak jinej třmen, jiná pumpa.. ale to už je pak drahý
Jo a nepadá ti to s tím malým předním a velkým zadním kolem hrozně do zatáčky? já jsem si musel trochu zvýšit předek abych to kompenzoval
A dej tam nějakej hezčí přední blatník :)
Naposledy editováno 24.08.2009 12:37:26
1 reakcí na tento příspěvek SM, jako social motard
2 reakcí na tento příspěvek SM, jako social motard
Celá galerka tady supermoto rajče
Naposledy editováno 01.09.2009 01:03:26
1 reakcí na tento příspěvek SM, jako social motard
1 reakcí na tento příspěvek SM, jako social motard
Ja zas mam v hlave neco podobneho,ale na CZ 360. No v podstate to bude fungovat tak, az dostavim silnicniCZ ,tak predni kolo z toho silnicka pouziju na motard. Bohuzel budu muset prohazovat predni vilici(nebo spis budu muset mit udelanou specialni predni vidlici jen pro motard) + jiny lanka na predek
predni kolo
Osobne si myslin,ale ze to bude prvni oldschool motard na svete
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM, jako social motard
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM, jako social motard
Já už v KTM novou brzdovku mám, hned se cítím líp :)
spalovac> to bude spíš "über retro"
1 reakcí na tento příspěvek SM, jako social motard
Naposledy editováno 02.09.2009 16:04:00