paolo_novy Přidat reklamu

Téma: R1 karburátor????
4.8.2009 v 07:49
Nevíte někdo do kterého roku byla R1 karburátor?Přemíšlím totiž o koupi,ale chci už stříkačku,tak abych věděl jakej ročník... případně jestli nemáte odkaz na hystorii R1?..díkes

1 reakcí na tento příspěvek R1 karburátor????

4.8.2009 v 07:52 | Nahoru | #1
Jestli se nepletu, tak R1 od rv. 02 jsou už stříkačky...

(reakce na) R1 karburátor????

4.8.2009 v 07:57 | Nahoru | #2
C.J.> Nepleteš se je to tak. Od 2002 to jsou stříkačky.

R1 karburátor????

4.8.2009 v 08:06 | Nahoru | #3
ok díkes...tak se budu koukat od 2002 víš....je škoda,že to tam začali dávat až tak pozdě...ty 2002 sou už docela drahý...no asi budu muset rozbít prasátko..

R1 karburátor????

4.8.2009 v 08:14 | Nahoru | #4
Je sice trochu dražší, ale vyplatí se přišetřit - mám ji a je to moc dobrá motorka, motor má sily na rozdávání, ale na moji výšku (186cm) je přední kapota zabořena dost dole a řidítka jsou úzká. Loňská Honda CBR929RR byla pohodlnější, ale R1 má taky něco do sebe. Jo a stříkačka je typ RN09, tj. od toho r. v. 2002

1 reakcí na tento příspěvek R1 karburátor????

4.8.2009 v 09:00 | Nahoru | #5
Jj, taky můžu 02 doporučit, já mám 190cm a celkem se tam složím, jediná nevýhoda je že musíš pořád tankovat, ta nádrž je fakt malá

Naposledy editováno 04.08.2009 09:00:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 karburátor????

4.8.2009 v 09:34 | Nahoru | #6
athlan> Proč furt tankovat? Já od plna do rezervy cca 260 - 270km, to se dá! CBR929RR se mnou jednou najela do rezervy 300km, ale ta měla trochu větší nádrž

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 karburátor????

4.8.2009 v 09:37 | Nahoru | #7

cyklista>athlan> Proč furt tankovat? Já od plna do rezervy cca 260 - 270km, to se dá! CBR929RR se mnou jednou najela do rezervy 300km, ale ta měla trochu větší nádrž



hmmm a do kolika jí točíš??? Ty musíš vážně využít potenciál supersportu

R1 karburátor????

4.8.2009 v 10:11 | Nahoru | #8
kup busu, nebo zx12r, to jsou stříkačky od začátku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 karburátor????

4.8.2009 v 10:41 | Nahoru | #9
GRASSEL> točím tak do 5tis. ot. - víc to stejně nemá cenu. Víš co, mám motorku na to,o abych dojel, takže nemám potřebu někde točit do červeného každý kvalt a jezdit 3násobek povolené rychlosti...ale mám takovou povahu odjakživa, ale všichni nejsme stejní a proto chápu, že někdo jezdí rychlejc a druhý pomalejc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 karburátor????

4.8.2009 v 10:42 | Nahoru | #10
cyklista> a proč si nekoupíš nějakýho cestovního dvouválce??? R1 točíš do 5tis???? No to je teda gól

(reakce na) R1 karburátor????

4.8.2009 v 10:56 | Nahoru | #11
GRASSEL> Myslíš jako V- Strom 650 nebo Versys? R1 je moje 14. motorka a na každé mám nějakou psychickou brzdu u 120km/h, takže sem nikdy nepotřeboval točit víc - nemám rád, když se motor točí, tak proto si kupuju větší obsahy, nemusí se ani tolik řadit! A R1 se mně líbí! Chtěl bych na příští sezónu např. Varadero od r. v. 2003, ale na to asi nebudou peníze, takže to zřejmě jistí opět Bandit 1200 S!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 karburátor????

4.8.2009 v 11:00 | Nahoru | #12
GRASSEL> jo a nemyslím si, že by se na sportovní motorce nemohlo jezdit "normálně" - každý nemá potřebu jezdit rychle a pokud se člověku líbí odjakživa sportovní motorky, tak si přece kvůli jízdnímu stylu nebude kupovat choppera...to sem měl taky debatu na téma - proč by motorka nemohla jezdit jak auto???Proč má každý zaryté, že motorka musí jezdit rychle???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 karburátor????

4.8.2009 v 11:05 | Nahoru | #13
cyklista> a myslíš že pro R1 je ideální spektrum otáček do 5tisíc???

(reakce na) R1 karburátor????

4.8.2009 v 11:10 | Nahoru | #14
GRASSEL> je mně jasné, že skutečný výkoon je ve vyšších otáčkách, ale mně to takto vyhovuje - jede pěkně i do těch 5tis. ot - nehledě na to, že mně neubývá olej!

1 reakcí na tento příspěvek R1 karburátor????

4.8.2009 v 12:42 | Nahoru | #15
cyklista> chválím za názor a už chápu nick

1 reakcí na tento příspěvek R1 karburátor????

4.8.2009 v 12:50 | Nahoru | #16
cyklista: máš vysoký potenciál dožít se důchodového věku

PS: skoda ze neni R1 ve verzi TDI

Naposledy editováno 04.08.2009 12:50:55

1 reakcí na tento příspěvek R1 karburátor????

4.8.2009 v 13:02 | Nahoru | #17
ve 23 letech mít za sebou 14 motorek je taky vostrý....

2 reakcí na tento příspěvek R1 karburátor????

4.8.2009 v 13:11 | Nahoru | #18
podle me je R1 strikacka od 00 98 a 99 byly karbece , dal strikacky

1 reakcí na tento příspěvek R1 karburátor????

4.8.2009 v 13:14 | Nahoru | #19
Přemýšlím jestli plakat nebo se smát. R1 točit do 5000rpm a max. 120 kmh. Potěš koště...Víš že jawka 350 je fajn motorka co dobře poslouží?;)

(reakce na) R1 karburátor????

4.8.2009 v 13:19 | Nahoru | #20

Béďa>podle me je R1 strikacka od 00 98 a 99 byly karbece , dal strikacky



Ne, ne...je to opravdu až od roku 2002 viz

Yamaha R1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 karburátor????

4.8.2009 v 13:55 | Nahoru | #21

Béďa>podle me je R1 strikacka od 00 98 a 99 byly karbece , dal strikacky



Stříkačka je 02, 2000-2001 ještě karbece. Vím, co mám doma

(reakce na) R1 karburátor????

4.8.2009 v 20:01 | Nahoru | #22
racek> to máš pravdu - kdyby byla R1 TDi, tak není jiná volba - jen tak si vrnět do 5ti litrů na 100km!

(reakce na) R1 karburátor????

4.8.2009 v 20:02 | Nahoru | #23
pajachovancu> Díky! A ten nick je cíleně zvolený!

(reakce na) R1 karburátor????

4.8.2009 v 20:03 | Nahoru | #24
Zil> je toho dost, uznávám - ale furt sem špekuloval ( i 3 motorky za rok), ale většinou stejná kategorie - takže to bylo všechno téměř na jedno brdo - enduro ani choppera sem nikdy neměl.

(reakce na) R1 karburátor????

4.8.2009 v 20:04 | Nahoru | #25
Bludevil> já hlásím pořád, že až vznikne 4 - taktní 350tka, tak není jiná volba!

(reakce na) R1 karburátor????

14.8.2009 v 20:06 | Nahoru | #26
Mno, když jsem před více než rokem uvažoval o tom, jakou starší R1 si koupit, jezdili jsme nejprve po inzerátech R1 -model 02 ale jednou jsem se takhle zadíval do modelu 2000 a do teď ji mám doma a nemám sebemenší chuť tuhle kočičku vyměnit za jinou(také jsem měl i dvě motorky v garáži a žádná nevydržela déle než rok). Prostě láska na první pohled, jen mi to trochu trvalo, než jsem na to přišel, která je ta pravá. Jako se ženskýma...
Je pravda, že olej holt musím občas dolévat. na 6000km si spápne tak 0,5-0,7l, pak jde výměna, ale to je o tom vytáčení.
Kdybych chtěl stříkačku, tak asi nepůjdu hned p prvním modelu, kde ji namontovali. Ale proč nechce někdo karburátor? Co je na něm vlastně tak špatného? že by si s sebou nesl punc zastaralosti? Jak zatáhnu za plyn, karbce dávkují okamžitě...
Takže ode mne jen chvála na starší model

1 reakcí na tento příspěvek R1 karburátor????

14.8.2009 v 20:23 | Nahoru | #27
karbec je zpravidla užranej,ale hádat se s nikym nebudu,jako že sem nic neřek

(reakce na) R1 karburátor????

14.8.2009 v 22:12 | Nahoru | #28
Cíba.> mno, často se stavuji na benzině při 200km a většinou tankuji kolem 13 litrů. takže sorry, ale 6,5l/100km je parádní spotřebička, a pohybuji se ve vrchním otáčkovém spektru, ne do 5000...
Když si vzpomenu na yamahu fzr600, tak to aby člověk měl za sebou místo páva cisternu, tam ta spotřeba byla kolem 9l/100km. Stará kawa zzr600 to samé. vfr750 mi jezdila do 7l/100km. jawu nepočítám. jinak jsem měl stříkačky, ale třeba cbr600f sport, tam jsem byl se spotřebou skoro na 10l/100km!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35815 31.5.2024 v 22:26 Ghostik
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist