Změnil jsem ti název tohodle vlákna protože samotné "dotaz" je nicneříkající, dotaz tady má každej kdo založí fórum - příště prosím pojmenuj svoje příspěvky nějak konkrétněji.
Taky v popisu toho co chceš buť trochu specifičtější, ostatní ti rádi poradí ale nejsou to telepati.
Vespa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz-enduro pro začátečníka
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz-enduro pro začátečníka
za chvili tu bude treba Joraell-TE a bude doporucovat Husky :D :D :D
doufam, ze se nanastve, nemyslim to zle ;) sranda musi byt :thmubup:
a s tou huskou za padesát tisíc to bych snad radši neriskoval :shy:
ale ono kupovat motorku za padesát tisíc je všeobecně dost riskantní...i když jsou dr,xt,xl všeobecně braný jako držáci ale jsou to pořád jen stroje.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz-enduro pro začátečníka
kdybys kupoval nějaky 600kilo za nějakejch slabejch 50 tak se sterterem bych to nevidel a ten stav, a za málo pěnízek hodně muziky bych nečekal,to nebude to pravé
chlápek co si koupil první dvácu toho pak litoval - zeptej se milína tady z fóra, koupil si Yuki 200 s tím jak je nenáročnej a jak u to v pohodě bude stačit a že silnější je zbytečnost a po pár měsících už kupoval 650 Dominátora.
Jestli to chceš převážně na silnici tak ber fakt aspoň tu šestikouli, na silnici se váhy neboj, staré XT váží 150 kg se vším všady, XR a XL dokonce jen 140. A 125ka váží cca 110-120 kg.
Ale jak říkám, na silnici váhu nemá cenu řešit, i kdyby to mělo 250 kg tak to uřídíš, tu motorku nenosíš na zádech.
Jestli to chceš víc do terénu tak se mrkni na Suzuki DR350, to je asi nejlehčí rozumnej čtyřtakt co se dá sehnat, nejlehčí modely mají 119 kg s benzínem. Ale na silnici to moc nejede..