tak se chci zeptat, ma nekdo nejake srovnani?? v cem si pomuzu, v cem si pohorsim... co se tyce motoru, podvozku, brzd, spotreby.. taky pohodli, posezu (merim 176cm, vazim 76kg), delsich tras....
a co se tyka ruznych rezimu jizdy, at uz palba, nebo cestovani, v cem je ktera lepsi??
předem dík za každou vaši zkušenost
(btw, jen dodavam ze moje ER-5 je na motoru zavrena na 25kW, kdezto to XJ by melo 25kW jenom v TP, jinak plne otevrene)
1 reakcí na tento příspěvek Možnost přestupu ER5 --> XJ600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možnost přestupu ER5 --> XJ600
JARYN82>XJ nepojede tolik od spodu a max speed kolem 190km/h nevim jestli si spíše nepohoršíš....
tak zrovna na max speed nehledim, moje zavrena ER-5 umi realnych okolo 160... to ze nepojede tak odspodu s tim pocitam, holt ma XJ dva valce navic.. na druhou stranu otevrena ER-5 ma 45Nm/7200ot, XJ ma 53Nm/7500ot... takze je na tom o neco lip.. i kdyz ma XJ asi jinou krivku, takze je dost mozny ze bych to musel drzet treba o 1000-2000 ot vys, a treba pri predjizdeni poslat dolu o rychlost vic....
nekdo dalsi nejake srovnani??
1 reakcí na tento příspěvek Možnost přestupu ER5 --> XJ600
KedaR_K>na xj jsem nikdy nejel, ale po er-5 bych si to v životě nekoupil.To už bych radši tu Kawu otevřel....
mi nejde az tak o brutalni narust vykonu.. to necekam.. a myslim ze tech 60 koni bude celkem dostatecnych.. nemam potrebu za to tahat jak blazen (ale ne ze bych neumel jezdit ostre, to zas ne, rad nekde v peknych zatackach potahnu)... ale hlavne chci po ER-5 uz neco jineho, nejakou zmenu... takze otevirat ji pro mne uz nema smysl kdyz ji stejne budu menit...
spis chci slyset nejake ty nazory v cem jsou si podobne, v cem jsou jine, co se tyce jizdy (i ve dvou, dost jezdim ve dvou), motoru, podvozku a tak celkove...
Jezdecky mi asi trošku líp sedělo to GPZto.Jaksi mi líp sedlo.Ale na to GPZtu se zas něco furt sralo(ale to byl rok 89).
Na obou motorkách jsem dělal udržbu a obě jsou jednoduché. Na GPZ jsem dělal uplně fšechno sám.Na XJ mě štvalo seřízení ventilů-jsou tam podložky.A na to jsem si netroufl a ddal to do servisu.Jednou jsem dával seřídit ventily 3!!!! První dva mi na ně ani nesáhly a vzaly si peníze!!!! Napotřetí jsem sundal hlavu a odvezl do servisu jen tu hlavu a hned na místě jsem si ty vůle poměřil. Do servisu bych si už nic nedal!! Ale zase ty ventily na XJ se seřizují až nějak po 20tisících km.S XJ jsem byl ale naprosto spokojen! Už jsem tu někde psal,že jsem měl rozebraný motor v 70tisící km a písty,ventily,vačky a válce byly jako nové!! To jse teda čuměl. To jsem měnil primární řetěz-už chrastil.
Ale kdybych si měl ted vybrat,tak bych si koupil ER5. Super stroj a uděláš si na něm všechno sám.
1 reakcí na tento příspěvek Možnost přestupu ER5 --> XJ600
takze cenovou relaci pocitam tak do 50 tisic.. takze kdyz ne XJ, tak co?? tak aby se to do tech 50 dalo koupit ve slusnym stavu, tak abych na to nemusel krom spotrebnich veci sahat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možnost přestupu ER5 --> XJ600
Jinak k tématu: To XJ by bylo kapotovaný? Taky jsem o něm do začátku uvažoval, ale spousta lidí mi řikalo, že je to takový klidný nudný cesťák. A po Er-5, no nevim. Já osobně bych do toho nešel.
zebas>Cosmogagy> Tvoje zavřená ER-5 jede reálných 160km/h? To je něco přes 170 tacho, že? Kde jsi to zkoušel? Já jel včera s mým GPZ po dálnici (nikdy víc, pokud nebudu muset) a na tachometrových 170 jsem to vzdal. Nevím, jak moc by to ještě šlo, ale asi o moc už ne.
Jinak k tématu: To XJ by bylo kapotovaný? Taky jsem o něm do začátku uvažoval, ale spousta lidí mi řikalo, že je to takový klidný nudný cesťák. A po Er-5, no nevim. Já osobně bych do toho nešel.
jj, jede neco pres 170 tacho.. na kazdy delsi rovine...(pokud neni do kopce a proti vetru ).. kdyz je hoodne dlouha rovina (treba 2-3 a vic km, tak pri bezvetri da i 180 tacho, ale to je strop...).. kamosovi jede otevrena neco pres 200 na tachu...
XJ by asi bylo kapotovany...
btw k SVcku... to mi prijde ze za 50 je minimum co se da koupit slusne.. a ja spis potrebuju aby se dala masina koupit za min, tech 50 bude opravdu max strop, a spis se na nej asi nedostanu...
1 reakcí na tento příspěvek Možnost přestupu ER5 --> XJ600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možnost přestupu ER5 --> XJ600
McMaron>by mě teda zajímalo v jakých to máte otáčkách tu er-5 při 200...
ja ne, ja nemam, moje to neda, moje je malinka
1 reakcí na tento příspěvek Možnost přestupu ER5 --> XJ600
ale momentalne to proste vypada takhle, a to XJ ma v tp psanych 25kW... takze o tom silne uvazuju... pokud bych kupoval ale masinu az pristi rok, byl by hodne boj mezi Fazerem a SV650... to bych si musel rozmyslet jestli dvouval nebo ctyrval...
tedka momentalne ale asi Fazera, Bandita, Horneta, SVcko a podobne stroje za 45000, s 25kW v technicaku, a aby byly v dobrym stavu (skrabance a tak mi nevadi), tak to asi nesezenu...
jsem sice s XJ spokojenej, jako studentovi mě vyhovuje nenáročnost, malá spořeba atd, navíc rád cestuju a je to hodně pohodlná motorka. Ale na sportování to fat neni, mam ubroušený stupačky a hlavní stojan a to se mi zdá že moc rychel nejezdim, ale na pučenej bandasce jsem taky bral všim možnym - v každym případě po ER5 nebo podobnej pětistovce bych si XJ nepořizoval
Naposledy editováno 02.07.2009 19:33:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Označení pneu v TP Yamaha XJ 600 | tompok76 | 5 | 30.4.2024 v 14:56 tompok76 |
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 | Paja.ml | 1 | 26.3.2024 v 17:13 Destroyer |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 | Rollinman | 24 | 24.3.2024 v 01:57 tompok76 |