globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K5 problem se startovanim
19.6.2009 v 21:16
Potrebuju poradit-po jezdeni na Blankso-Sebrov nechtela nastartovat-pri startovani problikaval displej a bylo slyset cvakani jakoby relatko nebo neco takoviho z pod sedla jezdce(rozhodne nebyla prehrata nebo neco takoviho).Nepodarilo se nasratrovat tak sme roztlacili a dojel sem dom,doma zase startuje bez problemu.Je mozny ze je v haji baterka nebo dobijeni?To by se ale podle me projevilo uplne jinak nez problikavanim displeje ne?JInak machnu mam tyden,ale startovani dycky napoprvy.

Pri ceste dom,sem zjistil ze se me prepl displej z Km/h na mile(americka verze)takze asi doslo k resetovani systemu nebo co,baterku sme neodpojovali,takze nevim jakto.Dyz sme u toho-jak se to prepina z5 a kdy si to masina prepne na puvodni nastaveni?pri odpojeni baterky?
Dik za rady

Naposledy editováno 19.06.2009 21:17:56

1 reakcí na tento příspěvek K5 problem se startovanim

19.6.2009 v 21:22 | Nahoru | #1
myslím,že celý problém je se slabou baterií.Když je slabá začnou blikat kontrolky a lítat rafičky.

(reakce na) K5 problem se startovanim

19.6.2009 v 21:35 | Nahoru | #2

ninjazx10r>myslím,že celý problém je se slabou baterií.Když je slabá začnou blikat kontrolky a lítat rafičky.


Ale on blikal cely displej-zaroven s tim cvakanim...pokud by to byla jen slaba baterka bylo by to fajn,dobiju a problem vyresen,pokud teda neni spatny dobijeni na machne...coz asi je,jinak by se to nemohlo stat-baterka se behem jizdy dobiji.

K5 problem se startovanim

19.6.2009 v 22:10 | Nahoru | #3
Slabá baterie!!! Na 100%

K5 problem se startovanim

19.6.2009 v 22:26 | Nahoru | #4
No tak pokud je jen slaba baterka tak su za peknyho vola podle me se slaba baterka projevuje jinak,ale su zvyklej na jinej stroj nez gixero,tak vam budu duverovat

K5 problem se startovanim

19.6.2009 v 22:39 | Nahoru | #5
regulátor dobíjení, odkud jsi ? Vím, kde sehnat cenově dostupnou alternativní náhradu.

1 reakcí na tento příspěvek K5 problem se startovanim

19.6.2009 v 22:43 | Nahoru | #6
Tak 1.baterka ende 2.Povolený šroub plusu nebo mínusu. Resetuje se to do mílí jen když neni šťáva taky mám USA verzi stačí podržet po připojení baterky myslím SET a je to na km...

K5 problem se startovanim

19.6.2009 v 22:51 | Nahoru | #7
ewans> a hele hele, dalsi pan na holeni?
Jinak popsany problem je bud v akku nebo nekde po ceste k akku (kabelaz)

(reakce na) K5 problem se startovanim

19.6.2009 v 22:58 | Nahoru | #8

readymen>Tak 1.baterka ende 2.Povolený šroub plusu nebo mínusu. Resetuje se to do mílí jen když neni šťáva taky mám USA verzi stačí podržet po připojení baterky myslím SET a je to na km...


Povoleny srouby na baterce sem mel i na SV a tam to delalo hodne divny veci,takze se me tohle asi proste drzi.Zitra prekontroluju.Uvidim co baterka,esi staci dobit nebo je po ni...

1 reakcí na tento příspěvek K5 problem se startovanim

19.6.2009 v 22:59 | Nahoru | #9
Dawe:jojo uz sem se taky pridal mezi 4valce s ohromnym vykonem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K5 problem se startovanim

19.6.2009 v 23:01 | Nahoru | #10
ewans> tak bacha at ti nenakope prdel, nebo nepraskne ram. Tahle bestie pratri sprevodovat a na okruh, tak doufam ze se brzo uvidime

(reakce na) K5 problem se startovanim

19.6.2009 v 23:14 | Nahoru | #11
Dawe02> na ram uz su domluvenej do Breclavi a na okruh-esc to chvili potrva,ale citim ze tam patri tam je proste doma.ale nejsou zatim kapoty a nic.mam ju tyden boze

K5 problem se startovanim

19.6.2009 v 23:30 | Nahoru | #12
zpet k tematu....nevite kolik bych mel namerit spravne voltu na baterce pokud je ok a kolik voltu napovida ze je po ni?Hodim to nabit a potrebuju zjistit esi je po ni nebo ne.

K5 problem se startovanim

19.6.2009 v 23:34 | Nahoru | #13
12.8V je nominal, pod 11V stopro mrtva.

K5 problem se startovanim

19.6.2009 v 23:37 | Nahoru | #14
Dal-jak poznat ze je dobijeni ok/ko.Je dobijeni tak silny ze dyz nastartuju machnu tak to povali ikdyz odpojim baterku?Pokud chcipane-je slabi dobijeni....

K5 problem se startovanim

19.6.2009 v 23:39 | Nahoru | #15
Akumulator za chodu neodpojuj. Dobijeni bude nejspis ok, kdyz jsi po jizde opet nastartoval.
Normalne muzes promerit svorkove napeti na akku v chodu

Naposledy editováno 19.06.2009 23:41:01

K5 problem se startovanim

19.6.2009 v 23:46 | Nahoru | #16
Dik Dawe
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35648 Dnes v 21:02 assassin
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist