globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kola u motorky
 
16.5.2009 v 13:54
Ahoj! Mám možná takovej pitomej dotaz, ale stejně mi to nedá - Koukal jsem teď konrkétně na Tenerku a ta má klasická drátová kola. Tak mě tak napadlo, jestli jsou dnešní moderní stroje odolnější proti udělání "osmice." Pamatuju si dobu Pionýrů a Stadionů, kde každá díra na silnici udělala osmu jak hovado..

Kola u motorky

16.5.2009 v 14:03 | Nahoru | #1
Mam taky drátový kola a nějakou tu lochnu už jsem trefil a zatim vypadaj kola kulatě

Kola u motorky

16.5.2009 v 14:18 | Nahoru | #2
rekl bych ze dratova vic vydrzi...(a kdyztak se daji nejak opravit, pokud je rafek ocelovy)

Kola u motorky

16.5.2009 v 15:19 | Nahoru | #3
vypletený kola vydrží větší rázy, protože jsou právě díky drátům schopny relativně pružit, u litých kol stačí stejná rána a materiál může prasknout a pak to kolo můžeš zahodit, když praskne drát tak ho můžeš vyměnit a jede se dál....

1 reakcí na tento příspěvek Kola u motorky

16.5.2009 v 15:23 | Nahoru | #4
litý kola jsou asi prostě tvrdší, což má výhody i nevýhody

(reakce na) Kola u motorky

16.5.2009 v 19:55 | Nahoru | #5
vonZahn> já neříkám tak ani tak,ale na moje slova dojde

Kola u motorky

16.5.2009 v 20:40 | Nahoru | #6
ja na sve upravene 250 trefim na polu kazdou diru a v poho a myslim ze je to i tlumici ze pri najeti tam enni takovy raz a kdyz se u pioniru a stadaku tak tam zadny tlumaky skoro nebyly. ale setkal jsme se u fechtlu s osmama.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist