Téma: CMN cup a moje prvni Bednááá

4.5.2009 v 05:53
Omlouvam se,ale musim se pochlubit.
Ale vubec si ze me neberte priklad a uz nikdy neposlouchejte moje rady a kecy.Kdyz se tak na ten dnesek koukam,tak kluci z Misuge maj pravdu,kdyz rikaj ze jsem jinej.Respektive ze nejsem normalniPosudte sami.
Rano po nocni sichte v kotelne a par hodinach spanku v 11h skocim na totalne zasranou motku.Jeste z toho,jak me cestou z Brna chytil peknej slejvak.Na pupme to osmrdlam vodou,sterkou na okna a v doprovodu Bubraka a mlade valime na CMN cup do Mostu.Samozrejme ze jedu v laminatech,bez svetel i SPZ na sjetych gumach jeste ze zavodu CEC2.Nejsem zadna rozmazlena panicka,abych si vozil prdel a motku v dodavce
V uplne plnem depu je videt,ze agenturni jezdeni se tesi cim dal vetsi oblibe nejen u nemcu,ale uz i u nasich.A vubec to tam nevypada na nejaky hobby krajinkarsky jezdeni.
Puvodne jsem cekal ze potkam prevazne lidi z fora a ze se bude jednat vicemene o pohodove svezeni Jako v CEC2.Ale hned v prvnim treninku jsem prisel na to,jak seredne jsem se mylil a i ve vice smerech.Prihlasilo se nas asi 60 jezdcu rozdelenych do skupin fast a medium,ale i toto se melo zahy ukazat jako opravdu velice orientacni.Asi jak si kdo napsal.Protoze jsem diky tomu zazil nejvetsi krizovku v zivote z okruhu.A fakt nechapu,ze nejenom ze okolo me v treninku litalo par kluku bezohledne palici jako prase jako by se jel zavod,ale nasli se tam kluci,kterym bych zmenil oznaceni z fast na very slow.V kostce popisu jak jeden takovy klucina proveril moje ridicske dovednosti a ani nevim kdo by nesl vetsi vinu.Nalitavam po krajnici pod Matador a asi z 210 odbrzduju do pravotocive ve snaze co nejrychleji venkem objet kluka(daval jsem mu kolo),ktery jeste pred zatackou jede tak 60kmh prostredkem trate.Ani ve snu by me nenapadlo,ze frajer se najednou nesmyslne rohodne hledat spravnou stopu,namiri si to na vnejsek ke krajnici,aby si tu zatacku asi hezky vykrouzil.Ale asi nekde videl ze v motogp se to jezdi po bile care a nenechal mi ani 10cm asfaltu na zachranu.Jasny travy je tam vsude dost tak co plasim ze jo.-)No ale v te chvili uz jsem davno vedel, ze je to naprosto v prdeli,mackam maximalne brzdu.Motorka poslusne po vzoru kaskadera Pepy Srsne(co tam zrovna taky krouzil) dela stoppie a jal jsem se po prednim kole nahrubo zezadu napalit tak ve 150 uplne novou Yamahu R1 Big Bang.Jsem rad ze to pro nas kluk nakonec udelal a ze presne ve chvili,kdy jsem si obtiskl jeho vyfuky do svoji kapotaze(opravdu jsem pak v boxu hledal kde mam rosekanou predni masku-nikde)preci jen zatocil.Nechal me prozatim zit a stale po prednim kole pokracovat do travy a nasledne do kacirku.Tam se situace dramaticky zmenila.Zadni kolo se cice davno vratilo na zem,ale zase mi zacala vytrhavat z ruky riditka a predni kolo(nemam tlumic rizeni)ta pisecna oranice.Velice tezko se soucasne brzdi zadni a jeste se u toho tou samou nohou odrazi od zeme ve snaze zabranit padu motorky.Ale da se to a funguje to a asi na 3x jsem to zavravorani ustal,zajasal ze fakt asi nespadu a pak si hned uvedomil.Ze letim primo proti balikum a svodidlum a mel bych si sam urychlene hledat misto kam s tim prasknu.Porad lepsi kacirek nez svodidla ze?(DAWA02 vi nejlip)Nakonec mi neuveritelne pomohl motokrosovy grif(nikdy jsem na krosce nejel)nevzdal jsem to,zaboril nohu znova do kacirku a skutecne jsem zastavil smykem a bokem uz zase na trave asi 50cm vedle balikuNasledovala kratka motlitba typu.To neni mozny ze jsem to ustal,to proste neni mozny.A vice mene pohodovym tempem mezi pampeliskama jsem se vydal smer hajz do boxu
[url= pres tohle zpestreni jsem dal 1:50.2 coz neni zadna slava,ale tak spatny to taky neni.Ikdyz pravda dusoval jsem se,ze mi na stopkach nekdo jednou nameril 1:48.5
Do 15minutove kvaldy se mi nejelo nejlepe,obzvlast kdyz tam hned nekdo predvedl to same co 2LEKO na stejnem miste.Krasna 100m smouha na trati,ale kluk snad v pohode(no ono se vubec docela dost padalo).PO restartu jsem to hodil za hlavu,co uz taky jinyho a diky bohu z toho vylezlo po 6ti kolech 1:49.0 coz pro me bylo super povzbuzeni a dokonce paradni 5te misto na startu z 38 kvalifikovanych.Ostatni prede mnou jeli 1:47 a to bylo nedostizne.
Start klasika,snad krome Stepose,ktery rikal ze se rozjel,dal si ruce v bok a koukal co se bude dit v retarderu byli vsichni nabuzeni,premotivovani.Frajer s R1 co jel z poleposition jel rovne a rozrazil kuzely,ktere jasne rikaji.Tudy se nejezdiSrsen na nahaci se kolem me prohnal se smykajici se a kourici gumou taky jako blazen,ale nakonec jsme se tam vsichni poskladali a ja myslim porad na svem 4-5tem miste.Nevim co se delo za mnou,ale podle toho co se delo prede mnou jsem jen neustale cekal,kdy to do me kdo zezadu napere.Protoze prvni se sice hned trosku utrhl,ale boj o 2-4 misto mi prisel jako soutez kdo bude mit vetsi honicku a kdo bude vickrat delsi...pripadne kdo udela delsi kourici smouhu na konci cilovky.No a abych nevycuhoval z davu,tak jsem to delal jako debil po nich.Ale jen chvilku a pak jsem to jen z povzdali sledovalKazdopadne Pepa Srsen to takto ustal jen asi 3 kola a adpadl,tak jsem se posunul na 4te a dale sledoval ty dva pacose jak si to davaj a prislo mi,ze se jede docela rychle a taky se jelo(uz se jelo pod 1:48)A ze na tohle nejsem z vytrvalostnich CEC2 zvyklej(jeste ze mam trenink z okrsek)
Trpelivost se nakonec preci jen vyplatila a na druhy pokus,ale uz v poslednim kole jsem to tam soupnul, kdyz byl jeden z nich zase dlouhy v retarderu.A s vedomim,ze ted po me pujde zpatky jsem se rozhodl jet co to jde a zariznout i toho na druhem miste.Mozna bych na to potreboval jeste kolo nebo dve,ale mnohem dulezitejsi nakonec bylo,ze jsem v pohode dojel na 3tim miste.A jeste lepsi byla informace hned kdyz vytiskli vysledky.Best time zavodu mi utekl o jednu desetinu a v tom poslednim kole jsem dal pro me neuveritelnych 1:46.5!A to jsem jeste porad jel v dobrem rytmu a tak,abych nemel nejakou krizovku a nespadl.Je to zvlasti ze se clovek v zavode dokaze vyhecovat k o nekolik sekund lepsimu casu,nez normalne zajizdi kdyz jede sam.
[url= a jeste zpatky k tomu ze to nemam v hlave v poradku.
V 18.15 jsem si prebiral na bedne pohar... 18.28 tankoval jeste v Moste a v 18.52 uz sem byl na Evropske v Praze,v 19:05(111KM)na jiznaku a 19:20 uz autem ale jeste v kombosce v praci na nocni v centru a tam zevloval v bile kosili a cekal az mi mlada priveze notes abych vam to mohl tak hezky napsat:-))
.Tak co tomu rikate?Jo ale jeste neco,uz muzete byt v klidu.Prehazuju to zpatky na originaly a vracim se natacet a krajinkarit na okrsky.-)
Jo a jeste zdravim vsechny moje zname co me prisli podporit a taky vsechny nove tvare z fora,ktere jsem poznal...a vubec vsechny zavodniky odsud.klidne napiste vase zazitky a taky jakej mate nick a jak jste dojeli.At vime pro proste kdo je kdo.

Naposledy editováno 04.05.2009 07:53:44

8.5.2009 v 09:55 | Nahoru | #181
kieffer> ...aaa tak už jsem doma Sorry Michale-trochu jsem to zchaosil Já u tebe viděl cestou do Mostu na vozejku dvě motky a myslel jsem,že si jel s náma powerbiky.Ten Martin Rez to rozvěsil stejně jako ty v 1.kole proto ta záměna Každopádně Rejdovi fotky jsou báječný.Ať máš motku brzo v cajku-těšim se na naše další "bitky" při CEC

9.5.2009 v 09:10 | Nahoru | #182
NoriHaga>.. V pořádku, já jsem vezl do Mostu dvě motorky ale ta druhá byla SV 1000 a ta je od otce. Měli jsme tam ježděí s Prospeedem ještě v pondělí a v úterý. Kterého jsem se já bohužel už nezúčastnil. Motorka už je rozebraná a už se čeká na díly abych jich mohl dát zase dohromady a začít znovu tahat. Snad se v Mostě potkáme na trati, abychom mohli trochu soupeřit Já totiž tuto sezónu jedu jenom šestihodinovky, takže se bohužel do Německa nepodívám. Škoda
Tak zatím ahoj

9.5.2009 v 10:20 | Nahoru | #183
Feare mrkni na nas sestrih z CMN zavodu v Moste.
Jsi tam taky.

ODKAZ

U tech videi zapni HQ mode, jinak se na to neda koukat.

Naposledy editováno 09.05.2009 10:20:34

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CMN cup a moje prvni Bednááá

9.5.2009 v 10:54 | Nahoru | #184
Dawe02> jo dikes uz jsem to objevil a obdivuju vase nadseni tocit a jeste strihat takove male tecky co se pomalicku pohybujou nekde v dali

9.5.2009 v 11:33 | Nahoru | #185
NoFear4> Feare tak tohle jsi tedy přehnal, už ti nikdy neudělám ani jednu fotku, ani tě nenatočím, pouze v případě, že tě Dawe bude předjíždět. Nazdar.

9.5.2009 v 11:34 | Nahoru | #186
Až budeš plakat v boxu, že nemáš mé úžasně rozmazané fotky (je to samozřejmě umělecký záměr) tak za mnou nechod

9.5.2009 v 11:51 | Nahoru | #187
Jita002> budu se plazit po boxech pred tebou po zemi a odmotavat cerveny koberec,aby sis neuspinila nozku a vcas se dostala do te spravne zatacky a mohla nas krasne vyfotit...to ti jde naramne a jsem za to vdecny az na pudu...ale s kamerou vas nekdy predstavim...asi se jeste moc neznate

9.5.2009 v 13:31 | Nahoru | #188

9.5.2009 v 13:36 | Nahoru | #189

Jita002>no dobrá tedy, máš štěstí, že jsi tak vtipnej. Je to pravda, odhalil jsi, natáčela jsem asi potřetí v životě, z toho poprvé to bylo na Cec2 v Brně, ale tam jsem se alepoň dostala blíž k trati. V Mostě na ty dlouhý zoomy to stálo za prd. To uznávám. Ale tak ty jsi stejně kdesi vedle psal, že už další závodění neplánuješ, tak můžeš na obslužku se mnou a můžeš mi to ukázat

Jasny pecka napad....vemu te na sedlo a pojedem po obsluzce a budem cele jedno kolo natacet toho tvyho DAWU

9.5.2009 v 13:41 | Nahoru | #190
Teda HardCore Fííre! Gratulace! A už se na to zrychlování vys.r!
Jinak s tou prací to často pytlíkuju podobně..jakože třeba beze spánku 24h na Hungáč a tam celej den "trénovat" ...čoek je pak jakoby zfetovanej.
Hele, ale gumy jsi měl slušný, nebo total vorvaný samice?? Kdybys dal nový, tak těch 45 bys mohl jet a to už je na tvou starou Kawu fakt výkon hodný uznání!

Jsem si říkal, že bych to mohl taky někdy zkusit svízt se v pohodě tady s lidma z fóra v nějakým závodě ...ale nemám tam co pohledávat, navíc účast je obrovská! Spíš mě láká dát nějaký závod CECu, uvidíme...

9.5.2009 v 14:02 | Nahoru | #191
Perňa #81> No konecne,ta tvuj komentar jsem se tesil celej tyden
Na predku jsem mel klasiku za litr buh vi po kom...a na zadku jsem si dopral opravdu hezkou gumu za dvojku....jedinej problem byl,ze uz za sebou mela zavod CEC2 a cestu domu a do mostu Ale v pohode drzela a jeste ji za 1200 nekomu nadelim
Asi by se dalo jet rychleji,kdyz by me nekdo vodil....Foukal rikal ze pod boxama to jedu uplne blbe a ma pravdu.Neskutecne jsem tam ztracel jak na tebe tenkrat,tak i ted na ty kluky z cela.Proste jeste je par mist kde vim ze by to slo lepe aniz bych musel nejak riskovat,ale nejak nebyl cas v tom kalupu na tom zapracovat a hlavne ani nemam motivaci...dokonce uz bych asi zacal mit strach,ze bych te mohl dojet a to by nevestilo nic dobreho Krouzim na pohodu,nikam se nezenu
Jo lidi asi demotivuje,kdyz se tam perdvadi nejaky dobry zavodnik a sbira poharky.Ale zas na druhou stranu,aspon je se s kym o necem poradit a pokecat.Hodne o tom vis a mel bys to vyuzit.Mozna i dat nejaky ty treninky za prachy.Kazdy se chce furt zlepsovat a myslim ze takova strelba za nebo pred dobrym a zkusenym vodicem je pro to nejlepsi cesta.A kluci by to urcite radi zaplatili,kdyz by jeli treba aspon 2-3 za tebou.
Me laka tak maximalne jet CEC2 opravdu cely sam...ale asi jen Brno..Most bych na fyzicku nedal,moc se tam brzdi a poskakuje.
Ale i ten CEC kdyby se nas par ze srandy domluvilo by jsem se mozna sklouznul.Ikdyz tam je konkurence uz uplne nekde jinde(pro me),kdyz tam jezdi i Cihak.Ale jako sranda mach proc ne.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CMN cup a moje prvni Bednááá

9.5.2009 v 14:31 | Nahoru | #192
NoFear4> hahaha ftipnej jako vzdy
CHtel bych ti pripomenout ze jsem pri me druhe navseteve Mostu jezdil asi o 2,5 vteriny horsi casy nez bylo to tvoje jarni chlubeni o 1:48.5 tak vychladni

Perna> chlape pojed s nama 18.-20.kvetna trenovat do Brna, potrebujem zrychlit a nekoho tady sundat z vavrinu

9.5.2009 v 14:49 | Nahoru | #193
Dawe02> Jo ja taky uznavam,ze jsi jel rychle!Ikdyz 2.5 vteriny neni malo a uvidime jak rychle pujdes dolu dal.A navic jsi preci zavodnik...a tim padem musis byt schopny se velice rychle adaptovat na jakoukoliv zatacku nebo okruh...jako treba Ben Spies v SBK,ten jede taky hned rychle vsude
Ale ty by ses mel spis zamyslet nad tim,jak jet rychle v Brne kde jsi doma,nez v Moste

9.5.2009 v 17:26 | Nahoru | #194

NoFear4>Perňa #81> No konecne,ta tvuj komentar jsem se tesil celej tyden

já mám taky značný rezervy a pohárky přenechávám starším lidem jen ze slušnosti

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CMN cup a moje prvni Bednááá

9.5.2009 v 17:39 | Nahoru | #195

Dawe02>NoFear4> hahaha ftipnej jako vzdy

To zní dobře. Co je to tam za akci? Na CEC na Lausitzu to nevypadá, tak bych se dojel podívat a pomotat se po Masarykáči
Ikdyž pro mě by byl největší přínos tam zajet už teď ve středu (v úterý v noci se vracím z DE), protože potřebuju jezdit před Hořicema! Jsou tam ProSPEEDi.. Ale ani pak to není od věci, těsně na to tam je mistrák...kde čtvrteční tréninky stojej tuším 40Euro půl h. :\

9.5.2009 v 17:47 | Nahoru | #196

Perňa #81>Dawe02>NoFear4> hahaha ftipnej jako vzdy

je to od Action bike pondělí až středa ale hlavně tam bude Kuba Smržím že ten by tě mohl trochu potahat ne?

9.5.2009 v 17:48 | Nahoru | #197
Perňa #81> Actionbike booking

když mě ten pomalý rychlík předěhl tak ještě téma

Naposledy editováno 09.05.2009 17:49:41

9.5.2009 v 17:54 | Nahoru | #198

stepos79>
jezdíš jak prase kuva já chci taky

Ale nejezdim voe,je tu mraky vetsich strelcu...ale jestli chces zacit zrychlovat,dam ti radu.Zacni tim nejjednodusim,nauc se ostre brzdit v primem smeru.az to budes umet,pokrocime k lekci cislo dve

9.5.2009 v 17:57 | Nahoru | #199

NoFear4>stepos79>
jezdíš jak prase kuva já chci taky

však si nemysli pokaždé si na tebe vzpomenu když brzdím je to jedna z věcí na které jsem na motorce sral a teď mi to kurva chybí

9.5.2009 v 18:07 | Nahoru | #200

stepos79>NoFear4>stepos79>
jezdíš jak prase kuva já chci taky

Jo jenze ja jsem porad hlasal ze nebrzdim temer vubec... ale prisel jsem na to,kdyz se me Bubrak ptal jak ma zrychlit.Ze se nejdriv musi naucit opravdu tvrde brzdit rovne.Pak bych teprv zacal resit jak jezdit bez brzdeni Cili stepo ostre na brzdy,zadni kolo do vzduchu a beda jak te nekdo do retarderu jeste nekdy predjede

10.5.2009 v 15:54 | Nahoru | #201
NoFear4%> zavodnik nejsem, delam to pro radost a ne pro obzivu
Jinak ten Most pujde dolu myslim snadno, hodne mist jsem jel na pohodu, takze myslim ze tam ty vterinky dokazu sundat. S Brnem jsem zatim spokojen, jeden zavod, jedno vitezstvi

Perňa #81> ve zkratce: jde o spoustu jezdeni bud na jeden den za cca 3300, nebo cele 3 dny za slusne penize (9000). Vychazi mi to mnohem lepe nez odpoledni open pitlane s Bikepromotion napr.
mrkni na Mrkni sem a napis mi jestli mas o nejaky den zajem, pripadne dotazy.

10.5.2009 v 16:48 | Nahoru | #202
[quote]Dawe02>NoFear4%> zavodnik nejsem, delam to pro radost a ne pro obzivu

no sice se to jede jinym stylem nez brno,ale to by vlastne v tvem pripade mela byt vyhoda,protoze nebudes ztracet tim tvym vykruzovanim.A nepochybuju o tom,ze pri dalsi navsteve se tam dostanes lehce pod 50

10.5.2009 v 18:16 | Nahoru | #203
Skoro vsichni vepredu jezdi Yamahy!?

10.5.2009 v 18:28 | Nahoru | #204

10.5.2009 v 19:01 | Nahoru | #205

Dawe02>NoFear4> vidim to podobne. Docela me prekvapilo ze jsem tam byl nakonec nejrychlejsi (lap time) Suzuki v ramci toho CMN. :\
Skoro vsichni vepredu jezdi Yamahy!?

to neplatí... , já musel jet kvalifikaci ve skupině Medium a tam zajet lépe a přitom venkem objet třeba 4 motorky se prostě nedalo....

10.5.2009 v 19:26 | Nahoru | #206
tomiK9> no dobre, uznavam zes mel handicap, ale v tom fastu to taky nebyl med, hodne kluku bylo docela bezohlednych. :\

10.5.2009 v 19:49 | Nahoru | #207

10.5.2009 v 20:01 | Nahoru | #208

takže Majkl faaast hmmm píšu si si nějak troufá

10.5.2009 v 20:15 | Nahoru | #209

stepos79>majkl31>Dawe02> já jsem zvědavej, jak to kluci rozhoděj v tom Brně. Jestli mě daj do fastu, tak mi pak nenadávejte, že se motám . Ale byl bych za to rád, v tom mediu bylo vážně spousta kluků co tam byli prvně, což je v pořádku , akorát že dokonce i já jsem na ně rychlej

takže Majkl faaast hmmm píšu si si nějak troufá

Takže jestli Majkl bude ve skupině fast, stepos musí být ve skupině fast and faster