globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Monster S4, nebo 1000?
19.4.2009 v 21:14
Ahoj, jakej stroj je z hlediska výkonu, krouťáku, servisní náročnosti výhodnější. Přemýšlím o změně a Monster se mi od klukovskejch let moc líbí...

(reakce na) Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 18:03 | Nahoru | #31

miura>s4r>Dr.Ďuričko22> nepíchnul, spíš je to o tom, co každému sedí... Já jsem jezdil ještě na "horších" věcech než Monster, přesně řečeno SS a 748 a jakmile si prostě zvykneš, naučíš se to po těch našich silnicích vodit, tak je to svezení, na které se nezapomíná, byť výkonově nelámeš žádné tabulky...

A tvrdej podvozek je dobrej podvozek, nemaže ti med kolem huby a hned víš, na čem jsi...

... v pangejtě? sorry jen mě to tak napadlo



Za to nemohl podvozek, ten byl stabilní až do poslední vteřiny!

(reakce na) Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 19:32 | Nahoru | #32

Dr.Ďuričko22>No tak vidim že jsem píchnul do vosího hnízda ale rozhodně nechci nikomu nejak nutit svoje názory,to fakt ne!Ale nezdá se mi že 200kmh na Monstru jsou v pohodě,to je navíc Monstra bez tlumiče řízení musíš pořád hlídat,jinak si to jede kam chce a když přejedeš kámen tak aniž bys ho videl ses ve vetšine případů schopnej říct jakej má tvar,protože ten podvozek je hrozně tuhej a vidlice tvrdý...na naše silnice špatný



S2R je S2R, neni to S2R 1000 nebo S4R Testa, pro ty kdo jezdi na litru je to samozrejme slaba motorka, ale kdyz das dopredu 14 zubu, jede to slusne a muzes jezdit furt plnej, na okresky proste zabava..a S2R ma teda hodne mekkej podvozek, to nevim, na co si stezujes, pokud mas rad hlavne pohodlicko a houpanicko, jezdi na enduru ..muj podvozek je teda daleko drastictejsi nez S2R, ale taky presnejsi..staci tvdsi pruziny a nerovnosti to bere s prehledem..

..jinak tlumic rizeni na S2R potrebuje fakt jen nekdo, kdo neumi ridit ..vono se to totiz musi ridit, ne se nechat vozit, v tom je cela ta Ducati veda a proto nekdo rika, ze ta Ducati je neposedna ..si pamatuju jak jsem jeste S2R pujcil kamosovi a v prvni zatacce malem highsider a pry ze se to vlni, tak asi tak

..je hosi to je zase diskuse, zase muzeme tvrde hajit barvy

1 reakcí na tento příspěvek Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 19:41 | Nahoru | #33
a klasicky vsechno OffTopic

..takze k dotazu

..bral bych M1000 nebo S4R.. pak S2R 1000 a pak teda Testastrettu..

servis:
2ventil - 8pulkrouzku 1ks cca 80-100kc
4ventil - 16 pulkrouzku -"-

prace 2ventil pokud 2000, 4ventil 3500

1x za 2 roky vymenit vodu u 4ven., no a jinak spojka sucha na obou, brzdy maji taky obe a gumy taky zerou obe

(reakce na) Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 20:30 | Nahoru | #34
sors> Co to jsou ty půlkroužky? Hele, celý je to vo tom. že jsem měl jednu sezónu R1, teď mám Fároše a už mám těch supersportů asi dost. U nás na východě čech sou cesty fest rozmlácený a provoz jako kráva. No tak sem si řekl, že je čas zkusit něco jinýho. Třeba se potom k supersportu vrátím, ale nějakýho itala bych rád zkusil. Hodně se mi líbí Griso 1100, ale to je pořád hodně peněz, který do motorky vrážet prostě nechci. Navíc Monster je krásná osobitá motorka, která snad nikdy nezestárne! Pak jsem ji viděl ve filmu Vrána a tam má zvlášt zajímavý kouzlo...

Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 21:34 | Nahoru | #35
Zdar borci, neslo to nevydrzet jen cist, musim i neco napsat . Monster je perfektne vymyslena a postupem casu neustale zdokonalovana masina, coz se o nekterych Japoncich asi neda rici. (Obcas si prectu prispevky a hodne me zarazi, ze nektere novejsi modely jsou dle majitelu s jizdnimi vlstnostmi na tom hur nez ty starsi). A resit veci jako, ze se na Monstera nic nevleze neni na miste. Napr.Ferrari si take nekupuji lide co chteji jezdit o vikendu s rodinou za krasami prirody, ale kvuli pozitku z jizdy. Monster je surova, zabavna masina, ktera pri kazdem pootoceni plynu prinasi emoce. Jezdil jsem na par japoncich a nikdy jsem takovy pocit nezazil. Po case se jizda stavala fadni.
Maximalku, co dosahuje litrova prisera neni potreba sdelovat, protoze je to nahac a i kdyz stitek funguje skvele, nemam duvod tak jezdit. Monster je lehky, ovladatelny a neni pro kazdeho, nesnese levou ruku na plynu .Clovek si ho vyzkousi a hned vi, jo a nebo ne. U me to bylo tak, ze radsi tri roky bez Monstera, nez abych si koupil Japonce.

Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 21:40 | Nahoru | #36
sors> Zdar. Když už vypisuješ ty ceny...kde servisuješ? 3500 jsem dal za práci já.

2 reakcí na tento příspěvek Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 21:52 | Nahoru | #37
Tak už mě nenapínejte a prozradtě mi kuci, co jsou to ty záhadný a tajemstvím opředený půlkroužky?

(reakce na) Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 21:57 | Nahoru | #38
Drak 09> To jsou takové specialní zarážky ventilů,které se musí periodicky měnit neb dojde k jejich poškození a pak ti ventil hapá do válce a nadělá tam paseku,jsou dělány ze spec.marroše a vymačkávaj se,tak proto se musej měnít...malá nevýhoda desmorozvodu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 22:13 | Nahoru | #39
Drak 09>Tady si neco o tom prectes.

http://www.ducati.motocentrum.cz/mbp.html

(reakce na) Monster S4, nebo 1000?

20.4.2009 v 23:21 | Nahoru | #40

Blackforce>Drak 09>Tady si neco o tom prectes.

http://www.ducati.mo....cz/mbp.html [/quote]

..jo ty MBPcka jsou akorat trocha dost drazsi

1 reakcí na tento příspěvek Monster S4, nebo 1000?

21.4.2009 v 08:24 | Nahoru | #41
takhle vypadaj půlroužky d 749R po 10000km.

[img]

Naposledy editováno 21.04.2009 08:26:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

21.4.2009 v 09:38 | Nahoru | #42

DucatiSSJirka>Ten litrovej motor,bude asi ideální,teda dvouventil,do 150km/h tahá fakt solidně a není tak nákladnej na servis!



Ehm... do 150 km/h tahá fakt solidně...? Přijeď a vyzkoušej mého litra. Ve 190 Ti urve ruce a bude chtít dál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

21.4.2009 v 12:32 | Nahoru | #43

Dr.Ďuričko22>No tak vidim že jsem píchnul do vosího hnízda ale rozhodně nechci nikomu nejak nutit svoje názory,to fakt ne!Ale nezdá se mi že 200kmh na Monstru jsou v pohodě,to je navíc Monstra bez tlumiče řízení musíš pořád hlídat,jinak si to jede kam chce a když přejedeš kámen tak aniž bys ho videl ses ve vetšine případů schopnej říct jakej má tvar,protože ten podvozek je hrozně tuhej a vidlice tvrdý...na naše silnice špatný



heleď tak jsemsi přečetl celou diskuzi, chápu, že nejsi fandou Monsterů ( asi sis představoval něco jiného když sis jej kupoval a fakt že teď jezdíš na čem jezdíš mne utvrzuje o faktu že asi nejsi zrozen k vášni pro Ducati - mám za to ......ale bez toho se dá žít ) . Jezdil jsem na ledasčem, dost na kapotách ( ať už Ducati, nebo japonec.....ať už dvouvál, nebo čtyřvál ) na motardovi a nedávno jsem si pořídil S4R a po tom všem ti můžu s upřímností říct, že motorka jako celek v mnohém předčila má očekávání.....a že má očekávání nebylo skromná . Zkrátka všechno, podvozkem počínaje, přes senzační motor se snad nejvýraznějším charakterem přes jak už tu někdo zmiňoval klasický až nestárnoucí design. A tlumič řízení?.........S4R má o dost vyšší výkon a krouťák než S2R a nepociťuji, že by tam nějak moc scházel. Máš široká řidítka, která musíš pevně držet když řádíš, ale když si jedeš volnou prakticky se o ně jen opíráš.

No vida jak můžou mít dva lidi různý pohled na stejnou motorku...........jak jsem psal, připisuji to tomu, že Ducati asi nebude bajkem pro tebe.......tak hlavně dobře, že už jí nemáš a nemusíš se na tom trápit. Ale zkus přijmout realitu, že to asi nebude motorkou.....

..........nic ve zlém, chraň bůh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

21.4.2009 v 12:33 | Nahoru | #44
[quote]ilMedvědGuzzini>takhle vypadaj půlroužky d 749R po 10000km.

[img] vypadaly i na mém bývalém SSku po 10tis. km, podstatné je ale to, že to funguje, ne?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

21.4.2009 v 12:47 | Nahoru | #45

s4r>ilMedvědGuzzini>takhle vypadaj půlroužky d 749R po 10000km.

[img] vypadaly i na mém bývalém SSku po 10tis. km, podstatné je ale to, že to funguje, ne?!



přesně, spíš dokládám jako ilustraci jak to vůbec vypadá...

1 reakcí na tento příspěvek Monster S4, nebo 1000?

21.4.2009 v 13:36 | Nahoru | #46
To vahadlo nevypadá zrovna zdravě...

(reakce na) Monster S4, nebo 1000?

21.4.2009 v 14:09 | Nahoru | #47

Michal #5>To vahadlo nevypadá zrovna zdravě...



to rozhodně ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

21.4.2009 v 17:20 | Nahoru | #48

ilMedvědGuzzini>s4r>ilMedvědGuzzini>takhle vypadaj půlroužky d 749R po 10000km.

[img] vypadaly i na mém bývalém SSku po 10tis. km, podstatné je ale to, že to funguje, ne?!

přesně, spíš dokládám jako ilustraci jak to vůbec vypadá...


Na mým SSku ( ) takhle vypadaly po 6000km. (jestli to teda Marťas dělal v 10 000km) To asi praskne jen co se to tam nasadí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

21.4.2009 v 19:05 | Nahoru | #49

woko>DucatiSSJirka>Ten litrovej motor,bude asi ideální,teda dvouventil,do 150km/h tahá fakt solidně a není tak nákladnej na servis!

Ehm... do 150 km/h tahá fakt solidně...? Přijeď a vyzkoušej mého litra. Ve 190 Ti urve ruce a bude chtít dál.



Ty brepto jeden,já přijedu a dáme závod ju? Prej ve 190 rve ruce ,to jo ,ale ptž se na tom už neudržíš,Ty mluvko

(reakce na) Monster S4, nebo 1000?

21.4.2009 v 21:01 | Nahoru | #50
Boblbee> Jasny,vždyt jsem psal,že jsou to pouze subjektivní dojmy Helet,ale paradoxem je,že jsem si to kupoval právě na základě takovejch vyprávění,jako vedete vy tady.Taky me lákalo mít tu vostrou dukárnu co je naprosto jedinečná a osobitá,ale to jsou pouze dojmy,faktem je že to není motorka na naše silnice,že ale Monster jezdí jako po kolejích nepopírám...na rovném povrchu výborný,ten ale poněkud není k"dostání"na našich silnicích,takže při sportovní jízdě klepou řidítka fest...

(reakce na) Monster S4, nebo 1000?

21.4.2009 v 22:39 | Nahoru | #51

RomanSS>ilMedvědGuzzini>s4r>ilMedvědGuzzini>takhle vypadaj půlroužky d 749R po 10000km.

[img] vypadaly i na mém bývalém SSku po 10tis. km, podstatné je ale to, že to funguje, ne?!

přesně, spíš dokládám jako ilustraci jak to vůbec vypadá...
Na mým SSku ( ) takhle vypadaly po 6000km. (jestli to teda Marťas dělal v 10 000km) To asi praskne jen co se to tam nasadí.



omfg hrozim se jak to vypada u me po 1O,5tis. ted, uz to tam chrasti jak chrestys, pristi tyden okruh, za 14 dni servis, tak bud se rozpadne v Brne a dostane jmenu Ducati nebo prezije

Monster S4, nebo 1000?

21.4.2009 v 22:46 | Nahoru | #52
Ty "rozdrobený" půlkroužky nevypadaj moc dobře... Po kolika tis. km se musí měnit, když po 10 000 tis. jsou na sračku? Jak je to s výměnou desmo řemenů? Po kolika tis. a kolik to stojí? Díkes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

21.4.2009 v 23:20 | Nahoru | #53
DucatiSSJirka>

Brepta je jedna, tedy rodu ženského. Tak přijeď, prde

Monster S4, nebo 1000?

22.4.2009 v 07:46 | Nahoru | #54
Na dvouventilu se mění po 10tis se seřízením ventilů. Stojí kolem 100vky na jeden ventil. Řemeny se mění každých 20tis a stojí asi 1600. Vyměnit řemeny je záležitost půl hodinky, žádná věda.

Monster S4, nebo 1000?

22.4.2009 v 13:08 | Nahoru | #55
fiiha, tu sa clovek docita veci.......

mne zrovna vcera menili rozvody a polkruzky... A volali mi zo servisu, ze mein gott, ze oni mi to musia cele rozobrat!!!!!!!! No a?? Ani keby to bolo easy, ani tak to neurobim sama a robia to tam - tak nech to stoji za to Iba som zvedava, kolko srobov zostane, ak uz to zlozili

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

22.4.2009 v 19:52 | Nahoru | #56

woko>DucatiSSJirka>

Brepta je jedna, tedy rodu ženského. Tak přijeď, prde



Je to moc daleko ,na SBK pojedu,ale asi autem! Já vím ,že jsi holka ,jenom jsem se to snažil ignorovat,víš?Tak ve 190 Ti trhá ruce,hmmmm ,tak to budeš mít nějakej lepší motor,nebo dobrej model ve válci

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

22.4.2009 v 20:05 | Nahoru | #57

DucatiSSJirka>woko>DucatiSSJirka>

Brepta je jedna, tedy rodu ženského. Tak přijeď, prde

Je to moc daleko ,na SBK pojedu,ale asi autem! Já vím ,že jsi holka ,jenom jsem se to snažil ignorovat,víš?Tak ve 190 Ti trhá ruce,hmmmm ,tak to budeš mít nějakej lepší motor,nebo dobrej model ve válci


Jak autem? To neohneš hřbet a nedojedeš na mašině jo? Vždyť to je takovej cesťáček.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

22.4.2009 v 20:09 | Nahoru | #58

RomanSS>DucatiSSJirka>woko>DucatiSSJirka>

Brepta je jedna, tedy rodu ženského. Tak přijeď, prde

Je to moc daleko ,na SBK pojedu,ale asi autem! Já vím ,že jsi holka ,jenom jsem se to snažil ignorovat,víš?Tak ve 190 Ti trhá ruce,hmmmm ,tak to budeš mít nějakej lepší motor,nebo dobrej model ve válci
Jak autem? To neohneš hřbet a nedojedeš na mašině jo? Vždyť to je takovej cesťáček.



Nemachruj skuhro, byl jsi na kaši, když jsi jel na desmorachot!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

22.4.2009 v 20:11 | Nahoru | #59

s4r>RomanSS>DucatiSSJirka>woko>DucatiSSJirka>

Brepta je jedna, tedy rodu ženského. Tak přijeď, prde

Je to moc daleko ,na SBK pojedu,ale asi autem! Já vím ,že jsi holka ,jenom jsem se to snažil ignorovat,víš?Tak ve 190 Ti trhá ruce,hmmmm ,tak to budeš mít nějakej lepší motor,nebo dobrej model ve válci
Jak autem? To neohneš hřbet a nedojedeš na mašině jo? Vždyť to je takovej cesťáček.

Nemachruj skuhro, byl jsi na kaši, když jsi jel na desmorachot!


No to jsem brečel už v Kladnu. Já jel i za Jirkou do Hořic a to jsem brečel taky. Ještě ty Rizomy tak tlačí do rukou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster S4, nebo 1000?

22.4.2009 v 20:14 | Nahoru | #60
RomanSS> V době finanční krize?Se složíme tak akorát na naftu(Peugeot 205d+vlek )a dvě lavičky z parčíku u školy musí stačit,jinak všichni v kombi a přilby sebou to je jasný,možná se vleze i soudek a chlazení.Víš jak tam budem potom chytrý ???
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 Rafael 8 1.1.2023 v 10:01 marek78
elektro schema Ducati Monster S4 Rafael 8 25.4.2022 v 20:44 redmenn123
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 Rafael 0 13.1.2022 v 17:35 Rafael
Brzdový třmen Ducati Monster S4 Rafael 6 13.8.2019 v 23:45 M_A_B
Monster s4 ventilátory se spustí hn... Ducati Monster S4 silverrrr 11 2.5.2019 v 19:45 silverrrr


TOPlist