Téma: KTM-2010????
 
9.4.2009 v 21:36
Čus nevidel jste uz někdo KTM 2010? nemate distak foto zajímalo by mě jak vypadají:)
Předchozí
1 2
Následující

KTM-2010????

9.4.2009 v 21:51 | Nahoru | #1
to už jsou desítkový modely?

KTM-2010????

9.4.2009 v 21:57 | Nahoru | #2
POKY71>ty si děláš srandu ne? :D teďka jsou teprv všude pořádný testy MX modelů 09 a sezona začíná a ty bys chtěl zas už něco novýho to kdyby to šlo podle tebe tak v roce 2015 už se budou představovat modely 2020

1 reakcí na tento příspěvek KTM-2010????

9.4.2009 v 22:00 | Nahoru | #3
Přepákování nebude.

Návrat ke kořenům.





Naposledy editováno 09.04.2009 22:09:50

KTM-2010????

9.4.2009 v 22:01 | Nahoru | #4
a kdy bude ta stříkačka na dvoutaktu sakrblé?

Naposledy editováno 09.04.2009 22:03:27

KTM-2010????

10.4.2009 v 00:03 | Nahoru | #5
krucis ta modra KTM to by bylo endurko

KTM-2010????

10.4.2009 v 07:53 | Nahoru | #6
Já myslím že model 2010 bude vypadat nějak takhle

KTM-2010????

10.4.2009 v 08:02 | Nahoru | #7
No ale modely 2010 uz jsou to vim jiste sice jeste ne v prodeji ale jestly neutekla z továrny fotka:)

Naposledy editováno 10.04.2009 08:03:29

KTM-2010????

10.4.2009 v 10:49 | Nahoru | #8
na modely 2010 je tak 4 mesíce čas , kvůli krizi možná jen facelift modelu 09 .

KTM-2010????

10.4.2009 v 10:57 | Nahoru | #9
jj, nový polepy a barevná kombinace

KTM-2010????

10.4.2009 v 11:18 | Nahoru | #10
Bude teda to přepákování nebo ne?

KTM-2010????

10.4.2009 v 12:02 | Nahoru | #11
taky by mě zajímalo víc info plánuju kupovat exc 125...

2 reakcí na tento příspěvek KTM-2010????

10.4.2009 v 12:30 | Nahoru | #12


Martin Kohút na 2010 v Itálii letos na jaře...

(reakce na) KTM-2010????

10.4.2009 v 12:32 | Nahoru | #13
hAjPR> teď uvidíme kolik lidí si všimne kvůli čemu jsi tu fotku vložil

(reakce na) KTM-2010????

10.4.2009 v 12:33 | Nahoru | #14
Jira>
IT'S OFFICIAL!
KTM TO STICK WITH PDS SYSTEM THROUGH THE 2010 MODEL YEAR

According to KTM officials:

Parallel to the racing and test programs with the current and very successful MX generation, the KTM factory team also continuously works on constant improvement, together with the Development Centre at the company headquarters in Mattighofen, Austria. As well as testing special experimental programs with various engines and fuel-injection configurations, they also concentrate on the future development of chassis and suspension components. These tests include prototypes with various linkage systems.

"The extremely tough competition in motocross demands constant future development. This also involves periodically analysing and examining existing solutions and comparing them with alternative solutions, activities that also includes the unique KTM PDS system," says KTM Motorsports Boss Winfried Kerschhaggl. "The overall evaluation of all the characteristics and the results of all the tests on the rear wheel suspension up to this point in time has shown a clear preference for the PDS system, which will therefore continue to be used by the factory team."

"Regardless of this concentrated development work, the current successful MX1 and MX2 machines will continue to be used in the present format and the 2010 KTM MX Model Range is also based on the current winning concept of the PDS system,” says KTM's Winfried Kerschhaggl.

“Naturally we also carry out ongoing tests of other engine and chassis technology options in motorsport,” added KTM Offroad Director Pit Beirer concerning the decision to continue to use the unique chassis system. “For the coming season it is surely the best option for us to be on the start with the system that proved so successful for us especially during the course of last season. We were able to make so much progress with the chassis settings and this has allowed us to now have motorcycles capable of winning in all of the world championship classes. We would definitely not do ourselves any favours if we made any changes to this successful concept,” Beirer added. (MXA)

1 reakcí na tento příspěvek KTM-2010????

10.4.2009 v 12:34 | Nahoru | #15
V čem je vlastně řešení KTM (PDS) lepší/horší než klasické přepáčko?

(reakce na) KTM-2010????

10.4.2009 v 12:38 | Nahoru | #16

Laďa.s>V čem je vlastně řešení KTM (PDS) lepší/horší než klasické přepáčko?



TEORETICKY...méně citlivý přenos sil...ale u nás PRAKTICKY nulová údržba...

1 reakcí na tento příspěvek KTM-2010????

10.4.2009 v 12:44 | Nahoru | #17
prepakovani resi progresivitu tlumeni. U PDS musis mit progresivitu vyresenou kvalitou tlumice. To co na jine mtorce musi odvest prepakovani tady musi zvladnout samotnej tlumic.

Podle me je PDS uz tak daleko, ze to prepakovani uz moc vyhod neskyta.

Naposledy editováno 10.04.2009 12:46:38

1 reakcí na tento příspěvek KTM-2010????

10.4.2009 v 12:46 | Nahoru | #18
A co je na tom tak revolučního, že tomu říkaj PDS a má to jenom KTM? Když jde prakticky jenom o eliminaci všeho přepákování a jenom napojení to přímo? Nepřijde mi na tom nic světobornýho co by si žádalo patent?!?

Edit po Joraellovo postu: Samozřejmě, že je potřeba jinej tlumič, ale i tak to nemění podstatu otázky

Naposledy editováno 10.04.2009 12:48:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM-2010????

10.4.2009 v 12:46 | Nahoru | #19
Joraell> jo to mě právě zajímalo, jestli PDS neztrácí progresivitu oproti přepáčku... Protože občas na to PDSko čtu stížnosti (necitlivé, moc tuhé atd...)

(reakce na) KTM-2010????

10.4.2009 v 12:47 | Nahoru | #20

Carlos.>A co je na tom tak revolučního, že tomu říkaj PDS a má to jenom KTM? Když jde prakticky jenom o eliminaci všeho přepákování a jenom napojení to přímo? Nepřijde mi na tom nic světobornýho co by si žádalo patent?!?



ted jsem to tu napsal.

1 reakcí na tento příspěvek KTM-2010????

10.4.2009 v 12:50 | Nahoru | #21
Joraell: Jo sorry, jsem tě překřtil na Vespu, ale jestli je to vlastně jenom o výrobě jinýho tlumiče,tak proč to nedělaj všichni takhle jednoduše a nenechají vývin tlumiče na firmách jako Ohlins apod.?

(reakce na) KTM-2010????

10.4.2009 v 12:50 | Nahoru | #22

Laďa.s>Joraell> jo to mě právě zajímalo, jestli PDS neztrácí progresivitu oproti přepáčku... Protože občas na to PDSko čtu stížnosti (necitlivé, moc tuhé atd...)



No mas pak moznost volby jinejch pruzin a samozrejme i vnitrku tlumice. Ale nevim no ja ten rozdil oproti prepakovani nejak nepocituju. Pripadne me PDS vice stabilni kdyz jedes rychleji, TM zase tolik nekope pri pomale jizde. Kazdy ma neco a oboje se da nastavit podle potreby.

(reakce na) KTM-2010????

10.4.2009 v 12:52 | Nahoru | #23

Carlos.>Joraell: Jo sorry, jsem tě překřtil na Vespu, ale jestli je to vlastně jenom o výrobě jinýho tlumiče,tak proč to nedělaj všichni takhle jednoduše a nenechají vývin tlumiče na firmách jako Ohlins apod.?



Ale ty zijes o par let zpatky vdit Ohlins vyrabi tlumice pro tento system (BMW) a mam pocit ze i Solwa,Kayaba nebo Showa (jako tuningovej dil pro KTM/husaberg/BMW. WP si ho pouze pojmenovalo PDS a da se rict ze prvni prislo s masivnim rozsirenim tohoto druhu odpruzeni.

Vyjimecnost u KTM je ta ze to opravdu dobre funguje uz v serii, coz se treba o noveho BMW soude dle testu moc nepovedlo.

Naposledy editováno 10.04.2009 12:54:22

1 reakcí na tento příspěvek KTM-2010????

10.4.2009 v 12:55 | Nahoru | #24
Joraell: Tak proč když je to údajně podle KTM tak dobrý (mimochodem já bych to taky bral-rozebírat přepáčko 2x ročně a čistit a mazat a ještě si občas střihnout výměnu všech ložisek je celkem otrava), tak proč to nepoužívají i jiní? Myslim tim mezi ostrejma endurama / mx

1 reakcí na tento příspěvek KTM-2010????

10.4.2009 v 12:56 | Nahoru | #25
sem četl takový přirovnání.. že PDS je jako žák s 1- ve třídě plný jedničkářů :))

(reakce na) KTM-2010????

10.4.2009 v 12:58 | Nahoru | #26

Carlos.>Joraell: Tak proč když je to údajně podle KTM tak dobrý (mimochodem já bych to taky bral-rozebírat přepáčko 2x ročně a čistit a mazat a ještě si občas střihnout výměnu všech ložisek je celkem otrava), tak proč to nepoužívají i jiní? Myslim tim mezi ostrejma endurama / mx



Nevím, tezko rict, mozna je na to nejakej patent za kterej by v pripade pouziti museli platit. Urcite nikdo nezacne osazovat motorky tlumicema WP v serii, pac to patri pod KTM. No a mozna jednoduse jsou tlumice na klasiku levnejsi a jponcici jedou hodne na cenu stejne jako treba gas.

KTM-2010????

10.4.2009 v 13:02 | Nahoru | #27
Joraell: Jj, to dává smysl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM-2010????

10.4.2009 v 13:12 | Nahoru | #28
hAjPR> ale na fotce moto má přepákování...takže se dělaj 2010 i s přepákováním?

(reakce na) KTM-2010????

10.4.2009 v 13:12 | Nahoru | #29

manaposledni>hAjPR> ale na fotce moto má přepákování...takže se dělaj 2010 i s přepákováním?



ne to byl pouze test

KTM-2010????

10.4.2009 v 13:17 | Nahoru | #30
ktm už loni testovala dural na rámu
[img]
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist