Téma: Váš nejsrandovnější pád

6.4.2009 v 08:58
teť sem tak vzpomínal na zážitky z moto a napadlo mě že by nebylo marný se podělit o nějaký srandovní držkopády co se nám staly..
Já mám cca 2 jeden to se smáli všichni okolo kromě mně a to když sem vyjížděl odpoledne z práce z parkoviště .2 hodiny ze žďasu průvod lidí jak prase já dávám přednost autu pak se rozjíždím na bílé čáře mě podjíždí zadní kolo a já se válím na silnici jak trubec motka o 2 metry dál .Všichni na mě čumí já rychle zvedám moto a zbaběle ujíždím pryč naštěstí se nic nestalo jen sem si odřel na kolenu tejdem starý kalhoty... a ten druhej sem byl po noční sem přijel dom před garáž a jak sem byl ospalej tak sem myslel že už sem vystřčil boční stojánek tak pokládám moto a ře si otevřu vrata od garáže ,ale jak tam ten stojánek nebyl a já s tím nepočítal tak mě motorka převážila já spadl na zen a ona na mě to už naštěstí nikdo neviděl pak sem se hoodně z těžka zvedal .........

a co vy??
nebo sem sám takovej exot?
Anketa: tak co jak ste na tom vy??
taky se mi o občas stává
74%
zásadně nepadám protože jezdím pod svoje možnosti
26%
1 2 3 4

6.4.2009 v 09:02 | Nahoru | #1
No, kdysi na fichtlu. Nebo na CZ 175 už nevim. Zastavoval sem, už skoro stojim, chci dát nohu na zem, lehce se naklánim na stranu, tkanička se zahakuje za řadičku, nohu nemužu sundat a v nulový rychlosti padam :) Sem na zemi a umíram smíchy

6.4.2009 v 09:02 | Nahoru | #2
jednoznačně na křižovatce :)
dojel jsem na červenou, a že teda jako zastavim, sundám nohu ze stupačky, šátrám ... šátrám a zem nikde => zastavil jsem nad propadlým kanálem a protože jsem malej tak jsem ztratil rovnováhu a sekl jsem sebou ženská co seděla v autě na sedadle spolujezdce v druhým pruhu se řehtala jak pominutá ...

tak jsem se zvedl, zvedl motorku a potupně odejel

6.4.2009 v 09:04 | Nahoru | #3
To s tím stojánkem se mi stalo taky U benzínky jsem frajersky vykop bočák a odkládám motorku. Jenže mezitím se stojánek "odrazil" od dorazu a zase se zaklap... Odnesla to jen poškrábaná kapota a ohnutá spojková páčka. Spravit už jsem to ale nestihl, jelikož 14dní poté následoval další a ten už moc srandovní nebyl.

6.4.2009 v 09:10 | Nahoru | #4
1) jel jsem asi 20 v zatáčce spíš parkoviště-centrum města, šla tam mamina s kočárkem, takže jí objedu, no objel jsme ji tak šikovně, že jsem nasměroval motorku na ten nejúžší proužek štěrku jaký jsem kdy viděl a sklopil...takže jsem se vlastně svalil na místě

2)na mokré trávě jsme si říkal, jak mi to na silničních gumách jde, no najel jsem na nerovnost (díru tou trávou zarostlou) a už sem ležel pod motorkou vytlemený jak lečo

3)jako kolb.yho druhý pád-podobné - přijel jsme k ex, dám moto na bočák, zvoním u branky a najednou mě nějaký zmrd tlačí ze zadu na plot, si říkám "který cyp" a ona se na mě valila motorka - bylo to trochu z kopce a nedal jsem 1ku.

tolik lama fockewulf v praxi

Naposledy editováno 06.04.2009 09:13:29

6.4.2009 v 09:11 | Nahoru | #5
Já když jsem padala u kraje cesty skoro v centru města a ještě odpoledne, kdy je největší ruch, tak jsem stihla objat pouliční lampu a držet se na ní, než jsem se vzpamatovala a dosmála se No hodně lidem jsem zpříjemnila den

6.4.2009 v 09:11 | Nahoru | #6
Bralo mě chcaní jak sviňa. Zajíždím na takovu polňačku na kraji lesíka. Stojím, sklápím stojan na levé straně a nepochopitelně odkládám motku na pravou stranu, kde noha je pořád na stupačce a stojan na druhé straně. Pěkně pomaličku jsem si ustlal do trávy, motka a já bez nejmenšího šrámu

2 reakcí na tento příspěvek Váš nejsrandovnější pád

6.4.2009 v 09:11 | Nahoru | #7

Tak se rozhodl, že jako správnej motorkář odjeded po zadním - což se mu podařilo, bohužel ten zámek zapoměl sundat..

myslím, že je asi nesbalil

6.4.2009 v 09:19 | Nahoru | #8
Ruck> To mi připomíná, jak mi vykládal jeden nejmenovaný motorkář tady z fóra, jak se rozjel s kotoučákem, který měl alarm. Takže chudák ležel na parkovišti u obchodu pod motorkou a ještě mu houkal alarm
Že Kryšotku?

6.4.2009 v 09:19 | Nahoru | #9
muůj nejdebilnější držkopád byl kůli tomu že na staré jawě jsem nevytáhl ten zámek řízení s krku a rozjel se na tu stranu kam byly rodla zamčena. Tka se rozjedu, zatočim a že srovnám rodla a vono hovno a jak jsem se divil proč a nešlo to tak jsem lehl. Stane se co už

6.4.2009 v 09:24 | Nahoru | #10

Ruck>Mě se něco podobnýho zatím nestalo, ale kamarád si před obchoďákem zamknul mašinu zámkem na kotouč... Když vyšel ven, všimnul si, že po něm pokukují 2 holčiny ( cca 16 let ).

myslím, že je asi nesbalil

dobře on

1 reakcí na tento příspěvek Váš nejsrandovnější pád

6.4.2009 v 09:28 | Nahoru | #11
ITT 2008, po docela únavných 400km konečně v cíli, poslední úsek pršelo, brzdím na mokré trávě při zatáčení na parkplac, přímo před očima všech co už dojeli

6.4.2009 v 10:20 | Nahoru | #12
16 let, první den se skútrem - že ho jako pojedu ukázat kamarádovi. Letim tam, bydleji ve slepé ulici, takže projíždim kolem jejich zahrady, koukám že celá rodina sedí venku pod altánem. "No tak to abych se předved" pomyslel si malý Droppi (njn, 16 let). Tak letim na konec ulice (tenkrát to byla ještě nezpevněná prašná cesta), otáčim to "kolem nohy", mezitim už se všichni seběhli u plotu a já to rozhulil na těch padesát s tim, že před nima zaflejkuju zadek a udělám efektního šmejra (njn, 16 let). Kdyby nebylo toho hloupého zvyku z bicyklu, že napravo je zadní brzda a přední nalevo, tak jsem možná mohl těžce zamachrovat Takhle jsem zamachroval jen skútrem letícím stylem panna-orel, roztrhanou novou šusťákovkou z Kenvela (njn, 16 let) a slušnou sbírkou oblázků ve dlaních
Skútr zústal pojízdný a já už si od té doby brzdy nepletu

6.4.2009 v 10:32 | Nahoru | #13
No já jsem na lesní ceste zastavil na středovém pruhu, nějak mě nedošlo že ty koleje od traktorů jsou až tak hluboký a nějak jem nedošahnul na zem, no a hodil sem to do nějakýho ostnatýho keře

Naposledy editováno 06.04.2009 10:40:24

6.4.2009 v 10:35 | Nahoru | #14
nevím jestli jsou srandovní ale pár pádů jsem zažil

1)Poprvé sedám na jakoukoliv motorku(kámošova babeta),jedu po ulici,chci se otočit,vtom škub za plyn a ležíme oba na zemi

2)Jiný kámoš mi na parkovišti pujčuje simála,sedá si za mě,rozjíždíme se tak na 30km/h,najednou se blíží konec parkoviště,kámoš řve "brzdiiii",začnu zmatkovat a hlavou mi proběhne "kdeže to má vlastně brzdu?",bum! pokládám motorku na trávu,naštěstí tam nebyl patník a na moto jen pár škrábanců

to byly mé dvě první jízdy na na moto

6.4.2009 v 10:44 | Nahoru | #15
Ještě jedna veselá storka, ale bez pádu (i když moc nechybělo)

Asi čtyři roky zpátky jsme blbli s bratránkem po polních cestách, bylo to v létě. On na fekálu, já na Zetce 150c. on v jedný koleji, já v druhý, rovina, tak jsem za to zatáhl, zetka statečně "letěla" osumdesát. Mno a zrovna v tý mý koleji bylo vymletý koryto od vody, přikrytý posekanou trávou. vyhodilo mě to na zadní blatník... no nikdy bych netušil, jak rychle umím běhat, to musel bejt pohled pro bohy ale nějak jsem se opět dostal do sedla, ani jsem neubral a jelo se dál

6.4.2009 v 10:46 | Nahoru | #16
jeden trapnej taky mám na SV. Vloni v létě na cvičení sboru dobrovolných hasičů. Přijíždělo se přes travnatou plochu, jel sem trochu pozdě a všichni už tam byli, dokonce ani svoje kočky nenechali dneska doma. Tak zpomaluju a že to jako efektní otočkou o 180 zapíchnu vedle bratránkova auta Samo že se mi mašina nepovedla přetočit, místo toho mi zadní kolo pěkně podjelo a jak sem pak jako poslední řešení sáhl po přední brzdě, bylo hotovo S mašinou sem se svalil na zem a ještě se mi zahákla noha za zadní stupnu tak blbě, že sem na ně musel zavolat ať to ze mě jdou sundat Škody na mašině žádný, já jen malej škrábanecna noze a silně pošramocený ego.

Mám i jeden trapas na KLR. Nebyl to přímo pád, ale tak snad se zasmějete taky Zastavuju u benzinky, když už mám skoro dotankováno, přichází ke mě sympatická mamča s malym klukem (mohlo jí být odhadem tak 25). A říká "my vám to tu chvíli pohlídáme..". Kluk hned okukuje mašinu a dadšeně provolává "kawasaki ninjááá" "jasně, ale ne že mi s tim odjedete" povidam..
Tak zaplatim, nasednu, ustrojim se, zamávám klukovi, nastartuju..

..a NIC Motor se párkrát protočil a najednou sucho, kontrolky nejdou, světla nejdou, prostě nic. Tak jen prohlásim "hmm, tak odjezd se nekoná.."
Jesi sem se v životě cítil trapně, tak to bylo tehdy Byla to jen nějaká haluz v kontaktu u baterky..

6.4.2009 v 10:56 | Nahoru | #17
Tak já taky jemně přihodím:

1) Bylo to na loňským čundru, silná alkoholová excese - ráno se proberu ve spacáku venku, zamrdanej od trávy...kámoš kousek odemě - však ale kousek od motorek...Pod kůží ještě slušně naložíno tak se jemně opřu o moto a to následně padá na kámoše ve spacáku...ted tak minutu ticho a pak se ozve AU , výbuch smíchu jako prase...tak jsme se dobu smáli a pak jsem se jí snažil zvednout, po unavném boji jsem po čase zvítězil a motka to odnesla akorát ulomeným zrcátkem )

2)To jsem jednou neustál železniční přejezd a spadl do struhy a první kdo mě přilej na pomoc (jel kolem) byl místní HROBNÍK!

THATS ALL

1 reakcí na tento příspěvek Váš nejsrandovnější pád

6.4.2009 v 11:19 | Nahoru | #18
všechny pády byly svrchovaně srandovní nejsrandovnější bylo, když jsem si v rychlosti blížíce se 0 na fichtlu přejel vlasní nohu zadním kolem pěkná fraktůrka to tenkrát byla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váš nejsrandovnější pád

6.4.2009 v 11:21 | Nahoru | #19
134ivanek> to bych teda rád viděl jak se ti to podařilo..

6.4.2009 v 11:24 | Nahoru | #20
Peca>si představ - před sámoškou, šotolinka, téměř nulová rychlost, zatáčka, lehký podklouznutí zadního, reflexivně noha dolů, zadní stupačka a chřup řřval jsem jak u zubaře

6.4.2009 v 15:33 | Nahoru | #21
Ty woe. Moje první sezona byla na takové pády velmi plodná, ale protože už nepatřím mezi motomláďata je to velmi dlouho a vzpomínám si na tu dobu už jen velmi útržkovitě.
Každopádně jednu skvělou mam. Asi tak po třech měsících vlastnicví ŘP skupiny A jsem nabyl přesvědšení, že již všechno perfektně ovládám, ale jak jsem posléze zjistil bylo vše jinak. Ve městě si takhle pěkně razím na své super vyleštěné Hondě NX 650 Dominátor. Namachrovanej v nových hadrech. Fakt luxusní motorkář. Abych se jevil ještě lépe před všemi kolemjdoucími a řidiči plechovek, začal jsem předjíždět kolony a na držkující plechovkáře hrdě ukazovat, že jsou to jedničky. A jak si to v této euforii skvěle valím tak mi splynula bílá čára s 15 cm vysokým obrubníkem. Zbytek asi nemá cenu komentovat. Jen bych Vám nepřál vidět ty vysmátý ksichty řidičů plechovek.

6.4.2009 v 15:33 | Nahoru | #22
Minulej rok s kamosema v lomu, sjizdel sem dolu, ze si to jeste jednou vyjedu, tak jedu dolu a tak v pulce sem rek uz na to seru, ted si rozbiju hubu a jen co sem to dorek tak predni kolo zalitlo do diry a ja letim dolu

6.4.2009 v 15:57 | Nahoru | #23
Máme to plodné zážitky :)

6.4.2009 v 16:00 | Nahoru | #24
dojíždim v Rakousku ke křižovatce.. zastavuju házim neutrál... sundavam nohu abych nespad.. kurva zasekla se o takovej výrůstek na stupce.. mrd už se válim...

6.4.2009 v 16:42 | Nahoru | #25
Bylo mi asi 15 a na chalupě měli všichni kluci 250tky předělaný na krosky, jen já fichtla. Valili jsme polem pšenice, já samozřejmě s odstupem poslední a najednou všichni postupně mizeli. Říkám si nu což, dám plnej a zachvíli je mám. Pšenice mně mlátila přes nohy i ruce a valil jsem z kopce co to šlo. Najednou pole skončilo metrovou zíďkou z kamenů a o ten metr níž byla louka. Všichni mi zmizeli tím, jak skočili z té zíďky dolů na louku a valili dál, já jsem se však lekl toho skoku, tak vzal za brzdu a fichtla jsem normálně zapíchl vidlema do tý louky, jak jsem spadl z té zíďky. Fichtl na odpis, já vyklepanej a všichni ostatní se náramně bavili

6.4.2009 v 16:45 | Nahoru | #26
Ve 13 kdyz jsem lital na fochu po polnackach tak mi upadl vyfuk najedou jiny zvuk jak by jel za mnou traktor tak jsem se lek jak svina neznaje a zpanikaril blokl zadni kolo a uz se valim v prikopu cely od travy..

Tak 5 dni zpatky si pujcil kamos skutra stim ze si ho odveze domu.. Nakopl jsem mu to reknu ahoj otocim se a v tu chvili rana otocim se zpatky a kamos na skutru lezel jak vorvan.. ujel 1m a na tom to stacil polozit

6.4.2009 v 16:51 | Nahoru | #27
Můj nejlepší(a opakovaný) pád byl u Kauflandu!! Zapomněla jsem sundat z kola zamek a rozjela se :\ Moc lidí tam nebylo a spíš koukali, jestli mi něco není, ale nakonec se stejně hrozně smáli (přirozeně ) Já s nima. Hlavně když jsem sbírala kousky plastů z parkoviště

6.4.2009 v 17:08 | Nahoru | #28
po pár měsicích s dvackou sem říkal, že už to mám v ruce, samozřejmě sem dojel na benzinku, vykopl stojan, ten se mi vrátil a já důvěřivě odkládal moto na stojan...pokládám...pořád pokládám a přitom přemýšlím, kde se mi schoval stojan a už ležím na zemi. Samozřejmě předemnou stál tuzzingový golf plný nějakých ocasů, ty se málem umlátili smíchy

Naposledy editováno 06.04.2009 17:08:45

6.4.2009 v 17:14 | Nahoru | #29
Tak žádný z mých pádů nebyl moc srandovní, včera to 10 metrů předemnou položil kámoš (třeba sem napíše), nejdřív byl smutnej, ale pak se tomu smál, vymetl totiž stuhu, kde byly od podzimu jabka. Ještě jsem od toho neumyl ty boty, jak jsme to tahali.

No ale když jsem byl menší, tak jsme s bráchou měli Simsona a přijel bratránek na návštěvu. Přivezl takový ty kamínky na krk, podle znamení, který nosí štěstí. My měli fialový a on černej. Chtěl půjčit simála(Simson měl mimochodem nový lak!) No problemo. Před barákem ale byla ještě stará cesta a písek na něm, tak to v malý rychlosti složil. Brácha ho sjel jak psa, pak šel na balkon a kamínek zahodil, že je to pohřební kamínek a nosí smůlu.

6.4.2009 v 17:20 | Nahoru | #30
Jedu s Pepínem RF z Český chalupy. On měl před RF takovou starou rachotinu, já jsem tomu říkal pojízdná dýmovnice, páč to mělo v prdeli snad všechny možný tesnění, takže když mi náhodou ujel, tak já jsem ještě po 20 minutách věděl kudy se mám vydat... Sjíždíme z kopce cca 40kmh, , jedeme vedle sebe, já vpravo on vlevo. Otočím se na něj a řvu: vypni si to, ušetříš za benzín. Otočím se zpátky a koukám, že už předním kolem jedu po trávě. Tak jsem zkusil zabrzdit, přední kolo podjelo a hup do pangejtu. Nic se mi nestalo a než Pepíno stačil doběhnout zpátky ke mě, tak jsem se už řehtal na celé kolo. Super.