paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
9.3.2009 v 19:38
Zajímalo by mě, kolik speed triplů 1050 u nás jezdí, takže dejte vědět. Tipuji tak 30 kousků

18.5.2011 v 23:34 | Nahoru | #961
MartinXXX> bohuzel budu opet chybet... uplne jsem ten datum zazdil... mam free vikend, ale domluvil jsem se s kamosema na sraz do roznova z patku na sobotu... v sobotu, mam akci vecer doma... a v nedeli jedu do brna kuknout na mistrak...
no leda, ze bych se v patek v roznove neztrul jako hovadko a vzal to na hradec na otocku...ale tehle variante davam tak 5% jak znam moje ziznive jatro
bohuzel jsem si to nenapsal do denicku...a co tam nemam...to jakoby neexistovalo...skoda,skoda

Naposledy editováno 18.05.2011 23:36:09

19.5.2011 v 00:54 | Nahoru | #962

MilanTST píše: Hansell> sereš tady všechny , ale co s tebou máme dělat Vydržíme než si zase koupíš pořádnou motorku od Triumphu

Kucí, ale já Vám fandím, Triumph je Triumph...

19.5.2011 v 09:41 | Nahoru | #963
se mnou to s hradcem vypadá také blbě z práce se asi netrhnu a do hradce bych dorazil nejdříve tak v 12:30 a to už je po odjezdu všech , spíš to vypadá že se ukážu v sobotu nebo neděli v brně - kouknout na českej mistrák .

19.5.2011 v 11:11 | Nahoru | #964
Já bych do Hradce přijel, ale abyste mi pak nechtěli dát na tlamu...

19.5.2011 v 14:26 | Nahoru | #965
já to taky vidím těšil jsem se ,ale mám jiný povinnosti, takže se potkáme asi na na jiné akci

19.5.2011 v 15:26 | Nahoru | #966
Bohuzel v HK to bude i beze me, i kdyz bych Vas rad konecne videl "live" budu dislokovan jinde..

Tak snad nekde na trati..

19.5.2011 v 15:52 | Nahoru | #967
já hansella chápu nevím jak ta nová 08 , ale měl jsem 954 až na spotřebu všude vychvalovaná , byla dobrá ovladatelná,super motor a v tý době i menší než ostatní litry , ale když si sní šel do max. , tak se z toho stávala dost nečitelná motorka a člověk pořádně nevědel jesli něco hrozí nebo ne ( asi daň za univerzálnost a zalíbení se všem) - nakonec když jsem po pádu sledoval kam letí přední kolo a za ním vlající brzdový hadice jsem na to přišel - tohle není motorka pro mě - zkušenost za 40tis. v dílech

Duke bude super na tu ovladatelnost - někde psaly že je to první naháč se kterým se dá jezdit styl supermoto a tripla si v zatáčkách dá určitě , akorád nevím jak ten dvouválec na takhle výkonym jsem nejel jestli by mi průběh vyhovoval ,ale véčka typu SV , VTR-F co jsem měl možnost zkusit bych zahodil po 5km , chtělo by testnout

19.5.2011 v 16:10 | Nahoru | #968
wario> Duke jede od 4tis líp než RSV, potažmo tuono, ale zase tam nemůžeš čekat žádnej kopanec jakou Tuona v 6tis ot/min. Jede konstantně brutálně, stačí dát ve čtyřech tisících plnej knedlik na trojáka a motorka jde nahoru. To Triple ani náhodou, ale je taky těžší, má jinak rozloženou hmotnost a je víc na delší trasy. Na Dukovi, až pojedu do Alp, tak budu lehce vyklepanej .

Nechci tady psát bláboly, že je jedna lepší, než druhá atd. srovnání je fajn, ale každá z těch motorek má svoje. Já po pár kilometerch už vím, že mi víc sedí Duke, je na mě akorát a pohodlnějc jsem se snad na motorce necejtil nikdy.
Jinak za mě je už asi jasný, že kapotu, pokud nebude litrová Daytona, tak už kupovat nebudu. Při dnešních výkonech a stavu silnic je to sebevražda. Navíc to člověku nedá, proč bych jel 130km/h, když jede 3 kila?

19.5.2011 v 18:57 | Nahoru | #969
Hansell> posledni prispevek dobryy ... ja jsem jezdil jak na rsv tak na tunakovi... ten motor je good...cela motorka je fajn... zere to deti u cesty... ale je na ty dva hrnce nejak nejsem....
no a co se tyce duka a tebe...se ani nedivim... ten tripl musel byt pro tebe maly...myslim hlavne vysku...pro me je maly ...ale do sirky

4all> tak to bude letos slabsi tripli ucast v hradci... chtel jsem napsat...ze dame s nekteryma mozna rec v jakvartovicich...ale ted cumim, ze to je vikend 10-12.6 a nevim jestli nebudu drandit zrovna na slovaci...

wario> urcite v nedeli... budu tam taky... to bude cocckaaa...snad se neposere pocasi....

19.5.2011 v 20:31 | Nahoru | #970

Hansell píše:

Naposledy editováno 19.05.2011 20:31:20

20.5.2011 v 19:36 | Nahoru | #971
MilanTST>

20.5.2011 v 20:05 | Nahoru | #972
matesko> no jo nedá se nic dělat, snad někdy jindy

20.5.2011 v 20:31 | Nahoru | #973
MilanTST> Milane jdi do prdele mi už jsme připraveni na značkách na raní start s bráchou Čus DAVID

21.5.2011 v 15:04 | Nahoru | #974
No to uvidím v pondělí, jestli do prdele nebo ne doufám že néééééé

26.5.2011 v 17:59 | Nahoru | #975
kuciiii tady se nic nedeje :) ....
jedna rychla otazka do pranice... potrebuju objednat retezovku...ja vim, ze uz jsem se na to ptal... ale moje hlava je derava... a hledat se mi jaksik nechce
kdo a jak jste menili prevod... kolik zubu kde ...atd... v cem to je lepsi a horsi....
diiiik....
kua jsem jel vcera vecir vyfotit motorku na namesti...den pred tim si dal tu praci...retez vycistil...namazal, vsechno bylo ok...dojedu na namesti...cca 2km...pak pri foceni posouvam motorku...a cvaka v tom jak ve stare jawce u primaru...retaz je skubnuty (si myslim)... teda vubec jsem nemel cas se na to kouknout, pac doma jsem byl az ve 23:00...tak snad to je teda retez ted mi tak doslo, ze bych se mel na to radsi podivat, nez to objednam...no jo ale kdyyy
ale i tak me zajimaji ty prevody...diky za tipy...

26.5.2011 v 18:11 | Nahoru | #976
jenom takova mala ochutnavka... pak jeste neco prihodim...opet nestiham...jestli to za ten zkurveny retez stalo

kdo si pocka...ten se mozna i docka... aby vedel co je v pozadi... bohuzel mi chybela jen nejaka rostena, ktera by to dokraslila...

Naposledy editováno 26.05.2011 18:21:17

26.5.2011 v 18:16 | Nahoru | #977
jo a zapomel jsem dodat, ze se mi podarilo jeste dojebat kryt retezu... tedy zlomit, jak jsem sundaval moto ze stojanu...proste fajn vecer :DD ... no uz abych schanel na ebay ten karbonovy

26.5.2011 v 20:39 | Nahoru | #978
Pitris> jezdím není čas , převod více do síly by se hodil a nevadilo by mi že maximálka by klesla na 230km/h . zkusil bych kolečko nechat a vzadu přidat 4 zuby . ( orig je tuším 18 x 42zubů tak dát 46(což je myslím pořád ok ) ale spíše poradí okruháči jinak by bylo fajn kdyby šla na dvojáka na záda plynem ) kup kryt.řezezu s blatníčkem v celku carbon

Naposledy editováno 26.05.2011 20:44:36

28.5.2011 v 12:50 | Nahoru | #979
kluci já jsem dával řetězovku před měsícem mám tam origo poměr mě to tak vyhovuje mislím .že TRIPLÍK táhá pěkně,ale je jasné ,že každý potřebuje něco jiného jak to říká PEPA SRŠEN -pod přilbou od ucha k uchu prostě kurde fajny stroj

1.6.2011 v 21:40 | Nahoru | #980
Souhlas s Davidem na běžný jěždění jsou ty převody dost dobrý

1.6.2011 v 22:00 | Nahoru | #981
jasan... nemel jsem to cas nejak hrotit... tak jsem se o vikendu zminil kamosovi, ze potrebuju retezovku a v pondeli byla doma...zlate did a kola pbr... za peknych 3570,-...origo prevod... sice mi v nedeli jeste volal dalsi kamos...objednal mi CZtu, pac jsem zapomel, ze jsem mluvil po 10 pivu s tim kamosem na grilu....tak jsem mel malem doma retezovky dve ...nemel bych tolik chlastat ....
jeste jsem kupil olej...tak snad to bude cas nekdy vubec vymenit

1.6.2011 v 22:10 | Nahoru | #982
tak jeste par fotek ze zminovaneho foceni
autoportret

2.6.2011 v 09:05 | Nahoru | #983
Pitris> pěkné nemáš detail toho přepáčka ? a jak si sním spokojenej oproti originálu ?

2.6.2011 v 18:31 | Nahoru | #984
wario> covece fotky... zatim zadne detailnejsi nemam... ale jak najdu casek, klidne to cvaknu... prepacko je super... noha mi na nem drzi o dost lip... je jakoby vic stahnute k motorce, takze nestrkam spicky tak k asfaltu...nastaveni jsem dal zatim stred... case si s tim mozna pohraju...
4all> nemate nekdo montazni manual klinu pod motor...jakoze mam celou montazni sadu...ale manual jaksik chybi... a pokus omyl...nemam na takovou prkotinu cely den...tak jestli ho nemate nekdo treba v .pdf nebo nevite kde sosnout...ja hledal marne... ty drzaky jsou 4, kazdy uplne jiny... takze ktery kam je fakt asi na delsi dobu...nebo aspon ofotit kde ktery drzak je ...bez klinu...ale do toho se asi nikomu chtit nebude...

2.6.2011 v 19:38 | Nahoru | #985
Pitris> stav se u mě, mám to namontovaný na motorce tak můžeš kouknout.

2.6.2011 v 20:28 | Nahoru | #986
Kucí jako klín perfektní stylovka akorát mě sere to škrtání v levejch zatáčkách

2.6.2011 v 21:57 | Nahoru | #987
MilanTST> no s tim casem jsem na tom bidne... kdybych to nedal nejak do kupy a bude free time...klidne jsi udelam trip smer olmik... a podivam se kam co patri...
kluci ja to asi nafotim... kazdy ten uchyt a vy mi jen napiset kde dojde...
MartinXXX> to jste me nepotesil pane profesore... na okruhu bych to neresil...skrtas normalne i na cestach?... tot by mohl byt u me problem...rad se svezu a tohle dokaze ve slusnem naklonu asi rozhodit
no uvidime...teda jestli to letos vubec namontuju...
ale tak rysuje se na cervenec nejake slovensko... ten slovac mi 10.6 taky padnul...takze bych do jakvartovic mohl dojet na birelka... no uvidime uvidimeee

3.6.2011 v 11:37 | Nahoru | #988
škoda že si neřekl dříve měl jsem foto , ale víceméně to bylo řešený tak(laminát) že v místech kde jsou díry byli plíšky se závitem a k motoru ( šrouby použitý co tam jsou normálně se to přidělalo přes ty plíšky ( měl jsem děrovaný ) takže se nastavila správná poloha .

mě se ten klín nelíbí ani ho neplánuju , koukal jsem že dávají na 1050 klíny ze starejch modelů tak ty asi neškrtaj
nebo dát nějakej velkej

pěkný cafe

Naposledy editováno 03.06.2011 12:01:28

3.6.2011 v 13:55 | Nahoru | #989
tak klin jsem sehnal za hubicku a me se libi... montazni sadu mam original...a kazdy ten uchyt je uplne jiny... ale uz mam manual pro blbce (fitting instruction speed triple 1050 belly pan kit) sice nevim kdy ho namontuju... protoze povinosti je moc... a o vikendu musim do prace...
kurec a veci z forzy budou az za 18 dni...nu coz...do konce leta to bude mozna vypadat jak chcu

3.6.2011 v 14:44 | Nahoru | #990
Pitris> to je právě problém tripla kupuješ to jako jedinečnou motorku , která aby se odlišila ani doplňky nepotřebuje , pak to stejně nastrojíš a když už myslíš ,že je hotovo , příjde zase nějakej vocas s dalším doplňkem a ten Carbon to je svině snad největší
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 Dikobraz 10 20.4.2024 v 20:49 Marty_B
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple blážič 11 7.4.2024 v 13:49 JMan
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple vr46. 4 3.4.2024 v 22:44 Valve
Nesvítí, nestartuje [1, 2] Triumph Speed Triple ST4Marc 47 19.3.2024 v 11:05 Maxipes_Fík