1 reakcí na tento příspěvek Výfukové koleno 250 - 2T
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové koleno 250 - 2T
Mám to úplně čistý na plech a nechci, aby to zbytečně rezlo, stačí chvilka, nenatřu to lehce olejem po jízdě a mytí a je to rezavý jak kočka.
Ideální byl na to 4T, tam jsem měl nerez koleno, vyleštilo se to a byl klid na pořád.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové koleno 250 - 2T
MaTTyS>Mám to úplně čistý na plech a nechci, aby to zbytečně rezlo, stačí chvilka, nenatřu to lehce olejem po jízdě a mytí a je to rezavý jak kočka...
tohle mi dělala DOMA
ale schválně jsem to zkoušel a zjistil že čistý i rezavý výfuk jedou úplně stejně! Od té doby to mám vyřešené
záleží snad jen jestli to máš do lesa nebo na výstavu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové koleno 250 - 2T
Mimochodem - co máš za motorku? Co si pamatuju tak to bejvala TT-R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové koleno 250 - 2T
Ale moje heslo je - "motorka se líp udržuje a opravuje, když je v pořádku"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové koleno 250 - 2T
Mám YZ 250 model 2001. Měl jsem TT 600 S.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové koleno 250 - 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové koleno 250 - 2T
MaTTyS>...Mám YZ 250 model 2001...
tak u osm roků staré vrány mi starost o vzhled výfuku přijde už jako úplný nesmysl
... aniž bych tu motorku chtěl nějak hanit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové koleno 250 - 2T
hliník ne a žádná barva nevydrží
dvousložková barva ani komaxit nesnesou žár, a jednosložková barva zase není otěruvzdorná. Ostatně proti poškrábání o šutry apod. není odolná žádná barva
1 reakcí na tento příspěvek Výfukové koleno 250 - 2T
2 reakcí na tento příspěvek Výfukové koleno 250 - 2T
Já bych to řešil černou barvou na kamna.
Minimálně jednu sezonu to vydrží, a pak se stejně koleno musí obvykle přetěsnit u válce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové koleno 250 - 2T
mxbechyne.cz> barva je hnus to má každej
tak to má blbý.
Vana666> vím, ona se na to napeče hlína, to samý jsem dělal s výfukem na Bigovi.. ale přecejen na mým žebříčku estetiky je to o jeden stupeň nad rzí :)
edit: a je to nejjednodušší a nejlevnější
Naposledy editováno 19.02.2009 20:00:28
1 reakcí na tento příspěvek Výfukové koleno 250 - 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové koleno 250 - 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové koleno 250 - 2T
Naposledy editováno 19.02.2009 20:07:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfukové koleno 250 - 2T
2 reakcí na tento příspěvek Výfukové koleno 250 - 2T
Šopování hliníkem se mi taky osvědčilo, výfuk nerezne- je to ale hrubý.. jezdil jsem to na kx125 a před prodejem koleno sundal, přejel drátěnym kotoučem a bylo jako nový, teď mám nahliníkovaný svody na XT350 a drží taky, funkční a levný.. cena +-200
Vypalovací barva je nicmoc, hned u válce se vždycky vymrvila a prokvetl rez, na zbytku vyfuku OK ale u válce šla do pr__ hned..
Já tedy nevim, ale když vidim rok starou mašinu co má výfuk rezavej jako 100letý kolo venku na dešti tak je mi z toho na blití.. tyto slavné laďáky DOMA ve mě vzbuzujou značnej odpor- ty jsou dělaný aby byly jetý rok, potom je zahodit a koupit novej- fuck off doma!
Né že bych byl na estetiku ňák citlivej, ale taky nejezdim v montérkach, nenosim na motorku svářečský brejle.. a moje motorka nemusí vypadat jako cikanska skodovka..