globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XR600 žhavé svody ? proč ?
8.2.2009 v 23:29
kamarád natočil asi po týdnu XRko 600, motor naskočil asi na 20té šlápnutí, ale co se nestalo cca po 30 ti vteřinách od naběhnutí motoru rzudly svody výfuku do červena (cca 15cm od válců), pak XRko radši chcipnul... poté opět start a vše v pořádku, s motorkama máme celkem pár let zažito, ale tohle jsme viděli poprvé

věděl by někdo co je špatně a proč se to stalo ?

XRko je serie, uprava klapek v karburatoru, koncovka vyfuku nějaký xtrap

XR600 žhavé svody ? proč ?

9.2.2009 v 00:08 | Nahoru | #1
nevlezla mu tam třeba myš ?pak už se spálila a bylo to ok

1 reakcí na tento příspěvek XR600 žhavé svody ? proč ?

9.2.2009 v 00:15 | Nahoru | #2
ucpaný výfuk, spaliny neměly kam proudit takže se shromaždovaly.

XR600 žhavé svody ? proč ?

9.2.2009 v 00:17 | Nahoru | #3
jediný co mě napadá....
tim dlouhým našlapováním by se to přechlastalo a benzín hořel až ve svodu. a protože hoří jen výpary tak to nehořelo hned od začátku. noa když měl chvilku prostor tak se pak vypařil a vyfouknul všechen a už to nedělalo

1 reakcí na tento příspěvek XR600 žhavé svody ? proč ?

9.2.2009 v 00:26 | Nahoru | #4
to by ty svody nerozžhavilo, to by akorát pomohlo lepšímu odvodu tepla

(reakce na) XR600 žhavé svody ? proč ?

9.2.2009 v 00:42 | Nahoru | #5
rollig> tak proč to dokáže vypálit katalyzátor?

XR600 žhavé svody ? proč ?

9.2.2009 v 00:47 | Nahoru | #6
hodně nevyhořené směsi ve výfuku .... + kombinace sytič a jede to jako žárovka

XR600 žhavé svody ? proč ?

9.2.2009 v 01:07 | Nahoru | #7
Škoda, že jsi to nenatočil alespoň na telefon,...to by mě taky docela zajímalo, jak to vypadalo. :\

XR600 žhavé svody ? proč ?

9.2.2009 v 06:49 | Nahoru | #8
To je moc přelité. Když nechám B na sytič víc jak 2-3minuty tak se taky rozpálí koleno do červena.

XR600 žhavé svody ? proč ?

9.2.2009 v 06:52 | Nahoru | #9
Špatný spalování - jak už bylo řečeno - moc bohatá směs.

1 reakcí na tento příspěvek XR600 žhavé svody ? proč ?

9.2.2009 v 08:06 | Nahoru | #10
natočit video jsem nestihnul, byl to docela šok

nikdy jsem nic takoveho nevidel

motorku kamarad nema moc dlouho, takze je mozny ze to XR600 bude delat casteji jak tady pisete, treba kdyz se necha delsi dobu sytic, tomu zas moc neverim, predce by se to vyfouklo ze svodu behem dvou-tri otoceni motoru

i kdyz jak pise "Hiffson" ze mu to dela taky se syticem

vim ze na XR400 se nic takoveho nedelo

me treba napadlo jestli neni neco s ventilama, zasekly nebo podpaleny vyfukovy, ze by pri expanzi letela zapalena smes do vyfuku pres ventil nebo tak neco, ale zas motor ma kompresi rekl bych velice dobrou, bez dekompresoru nelze startovat a motor vubec uslapnout, tak to asi bude bohata smes jak pisete

(reakce na) XR600 žhavé svody ? proč ?

9.2.2009 v 09:18 | Nahoru | #11
ineverexist> kdyby to mělo mechanickej důvod tak se to bude projevovat aji jindy, ty ventily by se chcípnutím nezabrousily

XR600 žhavé svody ? proč ?

9.2.2009 v 09:24 | Nahoru | #12
Dělá to sytič je to bohatá směs.Já když natočím báwko tak večer taky svítěj oba jak žarovka nic si z toho nedělej !

XR600 žhavé svody ? proč ?

9.2.2009 v 09:49 | Nahoru | #13
tak tak

(reakce na) XR600 žhavé svody ? proč ?

9.2.2009 v 11:03 | Nahoru | #14
rollig> Kdyby tomu bylo jak říkáš,tak by notor naopak zhasnul,nebo by vystřelilo nějaké těsnění či spoj výfuku.To co popisuješ dokáže i špatné načasování rozvodů,ale to by bylo trvalý,takže to není tenhle případ.Jinak souhlasím se servisákem

XR600 žhavé svody ? proč ?

9.2.2009 v 14:41 | Nahoru | #15
o.k. vyřešeno

všem dík za rady

XR600 žhavé svody ? proč ?

9.2.2009 v 17:05 | Nahoru | #16
Řěšení je nedávat plnej sytič. Já ho dávám jen v zimě a tak na 10 vteřin pak stačí stáhnout na půlku. V létě na půlku startuju i za studena. Dát plnej a nechat to stát je pěkná prasárna.

XR600 žhavé svody ? proč ?

10.2.2009 v 03:08 | Nahoru | #17
mne sa to iste stalo ked som mal honda slr 650,motor ako dominator,
mal si bohatu zmes lebo si mal naplno vytiahnuty sytic a
kedze nechytila hned na prvy druhy raz
po nastartovani dohorievalo nespalene palivo vo vyfuku
problem moze nastat pokial by si mal kapotovane enduro
mne sa na kawe tengai 650 teplom pomackala kapotaz pri
vyfukovom kolene alebo na nahaci by ti mohol pekny chromovy vyfuk chytit zltu farbu

1 reakcí na tento příspěvek XR600 žhavé svody ? proč ?

10.2.2009 v 08:36 | Nahoru | #18
tak svody jsou opalene uz z drivejska..

jen si tak rikam co si musi zazivat chudak motor

zkusime startovat se syticem ne naplno a nebo ho ubrat hned jak to najede, ale startuje to spatne, delsi stani cca 20x slapnout takze je to tezky..

jeste jednou dik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR600 žhavé svody ? proč ?

10.2.2009 v 09:57 | Nahoru | #19
ineverexist> taky jsem byl z toho vyplašenej, jak se mě ve tmě svítí svod, ale prej to neni nic nenormálního, - mam to tak už dva roky

XR600 žhavé svody ? proč ?

10.2.2009 v 13:15 | Nahoru | #20
hm

to nemuze bejt predce normalni

XR600 žhavé svody ? proč ?

10.2.2009 v 15:09 | Nahoru | #21
YZ250F taky rozžhaví svod dokonce do běla. Řešení je jak píše Hiff nenechávat dlouho sytič.

(reakce na) XR600 žhavé svody ? proč ?

10.2.2009 v 15:10 | Nahoru | #22
mikulas-JJ> To je hustý

1 reakcí na tento příspěvek XR600 žhavé svody ? proč ?

10.2.2009 v 16:20 | Nahoru | #23
Udělá to úplně každej motor,nechte to běžet v temnu 3 minuty a když nemáš dvojitý svody jako třeba Bandit tak se rožhaví na místě každej

Naposledy editováno 10.02.2009 16:21:16

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR600 žhavé svody ? proč ?

10.2.2009 v 17:16 | Nahoru | #24

VlaHa>Udělá to úplně každej motor,nechte to běžet v temnu 3 minuty a když nemáš dvojitý svody jako třeba Bandit tak se rožhaví na místě každej



Bandit dejme tomu 12ka ma dvojite svody ? jako ze ve svodech jsou uz od valcu uvnitr jeste jedny svody ? jestli jo tak to slysim prvne, a chtel bych videt foto

ja to jeste nikdy nevidel, tak me to prekvapilo

(reakce na) XR600 žhavé svody ? proč ?

10.2.2009 v 18:43 | Nahoru | #25
ineverexist> Jo má to dvojitou stěnu,foto nemám,musíš je někomu rozříznout

Naposledy editováno 10.02.2009 18:43:47

(reakce na) XR600 žhavé svody ? proč ?

10.2.2009 v 20:06 | Nahoru | #26
ineverexist> když ti bylo 10 měla spousta motorek dvojité svody aby se zabránilo zabarvení toho krásného chromu..

XR600 žhavé svody ? proč ?

12.2.2009 v 06:26 | Nahoru | #27
potom prisla era znizovania hmotnosti /trva stale/ a bohuzial i setrenia resp.znizovania vyrobnych nakladov a tak sa dvojite steny vyfuku pouzivaju hlavne u coprov nahacov a to z dovodov estetickych-malokto by chcel mat na svojej motorke zozltnuty chrom .

XR600 žhavé svody ? proč ?

17.2.2009 v 17:13 | Nahoru | #28
myslis do ruda jako nejak takhle jo :

Motorkáři

nebo

Motorkáři
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... Blackwhitee 3 8.11.2022 v 10:13 Marcel69
škubání motoru jen na jeden kvalt Honda XR 600 novej 8 21.4.2022 v 23:09 mRKEF
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto
Výška na motorku Honda XR 400, Honda XR 600, Honda XR 250R Ales5 23 26.11.2020 v 11:00 Zdenalbenal
vačka Honda XL/ XR 600 Honda XL 600, Honda XR 600 fichtlusius 9 26.9.2020 v 15:29 vladimir1974


TOPlist