Téma: Olej DO motoru+silikon
 
24.1.2009 v 12:08
Čus kdyz jsem dával dekl na motor a dal jsem tam silikon a kdyz tam za 1 hod naleju olej tak bude to vadit? diky

1 reakcí na tento příspěvek Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 12:21 | Nahoru | #1
já ho naleju vždy hned po zadělání výka a ještě se mi nestalo že by to teklo

(reakce na) Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 12:31 | Nahoru | #2
jeny> a dávás tam červenej silikon na motorky nabo más tesnení já mám práve silikon

1 reakcí na tento příspěvek Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 12:32 | Nahoru | #3
Dekl na motor? Myslíš víko spojky nebo magneta? Není lepší si vystřihnout papirové těsnění? Pak tu nemusíš řešit tuhnutí nějaké silisrajdy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 12:35 | Nahoru | #4
black-jack> no krit spojkdy no vís mám tam tesnení + silikon dal jem ho tam projistotu pač to tesnení neni nový uz je vymačkaný no ale já se chci zeptát jestly to nepochči nebo neco jinýho

1 reakcí na tento příspěvek Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 12:39 | Nahoru | #5
Když to staré těsnění sundáš, nebudeš shnilý a podle něj vystřihneš nové, nepoteče pak nic. Každý všude cpe zbytečně silikon a pak se diví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 13:33 | Nahoru | #6
black-jack> no já jsem tam dal silikon i papirový těsnění a teklo mě to stejně takže samospásný není ani jedno

Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 13:42 | Nahoru | #7
silikon se s olejem moc nemusí, myslim si, e to nebude dělat dobrotu. to je takovej problém koupit nový těsnění nebo ho vystřihnout? Když už to dělam tak ať to je pořádně ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 13:48 | Nahoru | #8
firecracker> to je zajímavé, že ja asi 3x lezl pod viko spojky 3x jsem si vystříhl nové těsnění a ani jednou mi to neteklo Jediný silikon, co mam na DR je pod vikem hlavy a to ještě tak tenoulinka vrstvička, že jsem mechanikovi co mi dělal rozvodak neveřil, že tam něco je Chlapi, dejte tam, co tam patří (papír) a nepatlejte silikon kde to jde...fakt miluju pohled na motory co jsou zapatlane silikonem, co si pak má člověk pomyslet o majiteli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 14:28 | Nahoru | #9
black-jack> dával jsem to na jawku 250 pod víko spojky a prostě to stejně teklo... asi nejsem kutil Tom

Naposledy editováno 24.01.2009 14:28:24

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 16:17 | Nahoru | #10

POKY71>black-jack> no krit spojkdy no vís mám tam tesnení + silikon dal jem ho tam projistotu pač to tesnení neni nový uz je vymačkaný no ale já se chci zeptát jestly to nepochči nebo neco jinýho


origo hq stoji 90kč ale řeš to zavčasu ať se letos ještě svezeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 16:18 | Nahoru | #11

firecracker>black-jack> dával jsem to na jawku 250 pod víko spojky a prostě to stejně teklo... asi nejsem kutil Tom


zřejmě tam budou nějaký nerovnosti dosedacích ploch, pak ani těsnění nefunguje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 16:47 | Nahoru | #12
ladiktm> origo za 90,- tak to je sranda, to bych se s tim asi nesrihal A pokud tam jsou nerovnosti (malé) nestačilo by dát jen ten hrubší papír (nevím přesne asi 0,4mm)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 17:13 | Nahoru | #13
black-jack> no mě se stalo že mi viko-dekl spojky (taky na hq) začal po několika letech prosakovat, a to jsem do něj nikdy nelez! ( přešel jsem šrouby a trochu jej dotahl... jako by se těsnění "zeschlo" ) ale ani pak to nebylo vyhrané, a pořad slzelo tak jsem koupil nový za těch devadesat kaček a zase pokoj. Obdivuji toho kdo vystřihuje těsnění. Jinak silikonu na motoru se vyhýbam největší oklikou (jediná vyjímka je u 2T ke jej používam na dotěsnění kolena výfuku na natrubku výfukového kanálu valce, tam funguje i při častem mytí wapkou. Rozdělavat po někom motor ze silikonu který se kolikrát válí i uvnitř motoru je jak když zednik háže maltu na zeď Pokud není možnost použit vždy nové těsnění používam na stare (ale i pro nové ) těsnění hmotu jmenem KURIL. Běžný dělník na udržbě v Tatře s tím přichází každodenně do styku, tam to mají v 20litrových kyblech. Nezasereš si motor jako od silikonu, nějaké čištění tady odpada. Nic lepšího jsem neviděl

(reakce na) Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 17:21 | Nahoru | #14
ladiktm> je to možný ... praskla mě za jizdy zadní penumatika trošku jsem to položil a možná se stupačka opřela o víko a nebo jsem to špatně utahnul kdo ví ... neměl jsem pak na to čas tak jsem to neřešil, v lete ji asi vezmu a odvezu jednomu pánovi aby mě z ní udělal veterána a ten se na to podívá

(reakce na) Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 17:58 | Nahoru | #15
ladiktm> silikon je dobra věc, ale musí se používat na správných místech, vidím, že v tom jsme za jedno Jo a kdyby stálo těsnění pod spojkový dekl na DRko 90Kč, tak bych to taky nevystřihoval

Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 19:46 | Nahoru | #16
mě se nechce strácet čas vystřihováním těsnění z papíru, prostě tam plácnu klasickej červenej silikon a nikdy se mi nestalo, že by tekl olej musí se nejdřív pořádně odmastit dotykový plochy mě těsnění pod spojkový víko stojí 220 Kč a kvůli třeba povolenýmu spojkovýmu koši objednávat těsnění a týden stat to tam radši dám silikon, ono musí se ho dávat taky s mírou aby to nevypadalo jako když ten motor má krámy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 19:48 | Nahoru | #17
ladiktm> fakt stojí 90kč! ty jo to ani nevim hale kdybych to vedel tak ho obednám no tak pro příste ale fakt díky za radu:)

(reakce na) Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 20:01 | Nahoru | #18
Já se s papírovým nestříhám - moc práce. Origo sou zase drahá.
Takže dávám silikon, ovšem velice tenoučkou vrstvu a ještě to po utažení utřu, že z venku nikdo nepozná, že je to slepené. Dovnitř se vymáčkne minimum. A nikdy se mi nestalo, že by to teklo. A naopak u Jawy sem kdysi používal papírový, až sem se na to vysral a začal to lepit silikonem a od té doby ho používám, papírové pokaždé teklo a to sem měl dosedací plochy rovné, teklo jak oiginál tak dělané, se silikonem od té doby nemám s prosakováním oleje žádné problémy.
Jo a klidně stačí použít neutrální silikon bezbarvý.

(a se silikonem sem nikdy neměl žádný problém ani na japonci, čím mám asi lepený motor na Alpovi, když jsem ho měl celý rozdelaný? )

Naposledy editováno 24.01.2009 20:03:11

1 reakcí na tento příspěvek Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 21:24 | Nahoru | #19
asi by se nekdo divil jak se na novejch moterech rozmohlo tesit Pouze silikonem.... on to není silikon kterym se tesní spáry v kachličkách ale special na motory aji na motorce používám spec tmel vždy jen 100% potřeba a vždy těsnilo. odmastit sprejem nechat oschnout (nesmí nikde olej stékat) nasadit a nechat aspon hodinku,dne zavadnout a hurá na to ...

jestli ti to nekde pořád chčije vem posuvku a prilož na hrany víka a uvidíš jestli není prohlé po pádu atp

(reakce na) Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 22:37 | Nahoru | #20
Mirek12> díky za typ v létě se na to asi mrknu

(reakce na) Olej DO motoru+silikon

24.1.2009 v 23:45 | Nahoru | #21

POKY71>ladiktm> fakt stojí 90kč! ty jo to ani nevim hale kdybych to vedel tak ho obednám no tak pro příste ale fakt díky za radu:)


jj a pod víko zapalování( na druhý straně) dokonce jen 80kč
pokud jej tam nemaš nebo je ve špatným stavu tak si jej sežeň nebo udělej vhodná opatření k tomu aby se ti tam nedostavaly nečistoty a voda ( zapalko není levna věc, navíc hq jej neprodáva po častech ale jako celej komplet za 13tis )

2 reakcí na tento příspěvek Olej DO motoru+silikon

21.2.2009 v 16:43 | Nahoru | #22
Prosimvas kde se dá sehnat papír na těsnění, ze kterého bych si mohl těsnění vystřihnout?? Jde mi konkrétně o těsnění přívěry..A dá se vystřihnout i těsnění pod válec, nebo je lepší koupit origoš??A nebo nechat staré, když není nijak vymačkané?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej DO motoru+silikon

21.2.2009 v 17:05 | Nahoru | #23

Lukasisko>Prosimvas kde se dá sehnat papír na těsnění, ze kterého bych si mohl těsnění vystřihnout?? Jde mi konkrétně o těsnění přívěry..A dá se vystřihnout i těsnění pod válec, nebo je lepší koupit origoš??A nebo nechat staré, když není nijak vymačkané?



Papir se samozrejme koupit da jako arch.... jmenuje se to Klingerit (zkus hledat na netu), tehda jsem to taky potrebvoal,nasel a objednal ale vysrali si na me, bo to asi bylo moc maly mnozstvi...
Tesneni pod valec dej nove, origo by melo stat kolem 200,-kc a v replice sezenes za podobnou cenu komplet sadu tesneni na valec,hlavu, priveru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej DO motoru+silikon

21.2.2009 v 17:09 | Nahoru | #24
Lukasisko> vždyť dnes už jde na husqvarnu sehnat cokoliv

(reakce na) Olej DO motoru+silikon

21.2.2009 v 17:34 | Nahoru | #25
ladiktm> Hey většího prudiče tady na foru snad již není

(reakce na) Olej DO motoru+silikon

21.2.2009 v 17:36 | Nahoru | #26
Lenny55> Díky A prosimtě ještě..kde shanite ty repliky?? Co jsem hledal, tak všude maji jen origo..

Naposledy editováno 21.02.2009 17:38:40

1 reakcí na tento příspěvek Olej DO motoru+silikon

21.2.2009 v 19:04 | Nahoru | #27
Jak je to s olejem do Ktm 450exc. Pisou bud 10w40/50 a nebo 15w40/50...Je to podle teploty jo. Jako v kolika stupnich se jezdi....Co tam lijete vy? Díkes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej DO motoru+silikon

21.2.2009 v 19:06 | Nahoru | #28

Watoi>Jak je to s olejem do Ktm 450exc. Pisou bud 10w40/50 a nebo 15w40/50...Je to podle teploty jo. Jako v kolika stupnich se jezdi....Co tam lijete vy? Díkes



10W40 je do teplot kolem nuly, nebo pod nulu....
15W40 je na teploty kolem 20 stupnu Celsia....

Olej DO motoru+silikon

21.2.2009 v 19:16 | Nahoru | #29
motorex 20w-60 spec. olej vyrobený ve spolupraci s výrobcem těchto strojů ( výkonostní spec. ktm ) ... pro nejtvrdší nasazení a podmínky( zaručena viskozita při vysokém namáhání a teplotách), není "lehkoběžný", v běžnem použití může snížit výkon

(reakce na) Olej DO motoru+silikon

21.2.2009 v 20:25 | Nahoru | #30
Lenny55> takze jakmile budou teploty nad nulou tak davat 15w40...Co kdyz tam budu lejt porad 10w40.?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist