www.husqvarnaracingclub.cz
Naposledy editováno 30.12.2008 20:28:38
1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
2 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
Je úplně jedno, jestli natankuji klasiku 95, nebo stříkačkám víc chutnají ty "lepší" jako V-Power, Verva apod?.
Naposledy editováno 27.02.2012 00:18:24
1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
Jinak do benzinu se snazim (ale neni to vzdy) pridavat na doporuceni Otase malinko aditiva (Benadit BA).
az budes davat nadrz zpet, pozor na to cerveny kolinko z cerpadla, obcas se lame ....
Naposledy editováno 27.02.2012 07:59:16
1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
Všem díky za reakce. Tak si říkám, jestli jsem si s HSQ nenasral do bot. Snad ne :). O víkendu budu moudřejší..
Naposledy editováno 27.02.2012 12:39:54
Holt uz je to plny elektroniky ale to je v dnesni dobe vsude. Staci jeden kontakt a nepojede Huska ani KTM atd... Me TE450 (08 strikacka) fungovala super ale ted mam TXC450(09) s karbecem kde vede nejvetsi kabel do zapalka a vic skoro nic.
Kdyz to bude delat porad, zavolej Otase (mladej Otik ti urcite poradi) :)
Naposledy editováno 27.02.2012 14:14:58
lubospol píše: RadoTP : tak ikdyz to nebude svickou nebo premazanym filtrem tak se ti to neztrati, tj potreba mit doma nahradni ! Ohledne benzinu jsem vzdy tankoval normalni natural 95, obcas nekde 98 ale zmenu jsem teda nepoznal (mozna se moto min hrala). A tankuju kde zastavim.
Jinak do benzinu se snazim (ale neni to vzdy) pridavat na doporuceni Otase malinko aditiva (Benadit BA).
az budes davat nadrz zpet, pozor na to cerveny kolinko z cerpadla, obcas se lame ....
To nemas tvrzena ventilova sedla ze pridavas olovo do benalu?
olovo
RadoTP píše: Mám takový problém. Na volnoběh 1800-1900rpm jede ok, nad 3000rpm taky ok. Ale mezi to dělá co chce. Přidám milimetr plynu a otáčky kolísají od 1900 do 2500. Přidám plyn, chvíli to kucká a až pak se vytočí. Víc to děla když je pořádně zahřátá.
Nesetkal jste se u HSQ někdo s tímto problémem? Může to být špatným benzínem nebo svíčkou?
Mám TE250 r.v.2010.
Tak mám zase malý pokrok v hledání problému. Příčina je nejspíš v praskající 20A pojistce (zhasnou světla, budíky a motorce se nechce do otáček). Praskla mi i minule, ale nedával jsem to do souvislosti.
Moto byla ok přesně do doby, než pojistka praskla. Asi to bude někde chytat kostru. Teď mi trochu mrzí, že jsem nekoupil nějakou rozšířenější značku. Najít elektrické schéma pro tuhle HSQ prostě nejde...
Pokud zavadu nenajdes, zavolej Otase, mladej Otik (jeho synator) ti urcite rekne kde je nejcastejsi problem .... kontakt ti kdyztak poslu do mailu (dej vedet).
www.husqvarna-motorcycles.com/en/aftersales/download
Naposledy editováno 02.03.2012 20:59:08
2 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
Všechno jsem prošel a nejspíš bude chyba v konektorech u zadního světla. Proto se to neprojevilo v mrazech, proto mi 2x praskla pojistka cca 100m po přejetí malého potůčku. Jinak prodřenýho jsem nic nenašel, dal jsem všude nové ZIP pásky a kouknul pod ty staré. Nic, vše ok. Tak doufám, že to bude ono...
Naposledy editováno 03.03.2012 18:25:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny
1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
295$ cena za software plus kabel, 42$ poštovné, 20% DPH a nějaké to clo. Suma sumárum by to mělo vyjít na max. 8000 Kč komplet. Sice dost, ale dá se s tím dělat spoousta věcí :).
Co ta tvoje 250, uz funguje ?
Naposledy editováno 07.03.2012 07:34:09
1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
Jinak Huska snad už konečně jezdí, v neděli se závada už neprojevila
Naposledy editováno 10.03.2012 02:10:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny
2 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
Ja mam jeste TE 450 06 s karbecem, takze me to jen tak zajima..