1 reakcí na tento příspěvek BA 91 B
Hliníková hlava má tvrzené sedla, litinová nikoliv. Má sedla jen vyfrézovaná v "měkké" litině a ta se zatloukají.
Jinak pokud jde o olovo, v žádném benzinu ani přípravku už nesmí být obsaženo, benzin Special i přípravky místo něho obsahují sloučeninu draslíku
1 reakcí na tento příspěvek BA 91 B
fallen>tak ja nevim jak u motorek, ale u moji mazdy jsem mel BA 91 B a vsichni sme do toho lili 95ku uplne vklidu, protoze BA 91 B by mel bejt NATURAL 91. A ta hodnota v technicaku je to nejnizsi co bys tam mel nalejt. Aspon tak jsme to brali.
no předpokládám že Mazda měla hliníkovou hlavu, tudíž no problema. Horší je to např u Šáde 105 - 120. Tam je opravdu potřeba lít ten speciál nebo aditivum, protože tam se ventily při použitá naturalu opravdu rády a rychle zaklepávaly Osobně vyzkoušeno
1 reakcí na tento příspěvek BA 91 B
protoze treba kdyz mam pujceny tatovo favo tak musim lejt special a kdyz kamosovo tak lije 95ku
Takže v případě tvého motoru klidně "ale prd", ale u jiného to může být "ale smrt"
tohle je citace z fora 323f.cz na dotaz jestli je chyba mit u auta z roku 96 napsano palivo BA 91 B
"Myslím ,že tato hodnota je správná - většina Japonských motocyklu a automobilů používá benzín normál(u nás Naturál 91). Měla to moje Yamaha FRZ600,Kawasaki GPZ500s a nyní ZX6R Ninja,Mazda 323F BG a nyní BA1,5. Jen některé automobily používají Naturál 95 a výš.Mazdy BG 1,6 a BA 1,5 používají podle literatury a hodnot z STK Naturál 91."
z cehoz chapu ze neni special jako normal (natural)
Naposledy editováno 14.12.2008 23:11:59
1 reakcí na tento příspěvek BA 91 B
Pidži>Co je BA 91B? Snad od jakživa se používalo označení BA91N nebo S, nepletu-li se Podle mě se akorát na úřade spletli a klepli ti tam B, protože B a N je vedle sebe...
Hele teď jsem mrkal do techničáku od káry a také tam mám B - BA 98 B. Tak to se asi nespletli. Zkusím to čeknout na pumpě, musí tam mít ocejchováno ve stojanu co v něm přesně je (označení).
1 reakcí na tento příspěvek BA 91 B
Aj mi niekto uz vysvetloval. Ze to musi byt MINIMALNE 95 oktanovy bezolovnaty benzin.
Aj som niekedy skusil dat 98 oktanovy. Udajne to ma mat potom vyssi vykon. Ale pre bezneho smrtelnika nepozoravatelny rozdiel.
Takze asi aj Ty tam mas davat minimalne 91 oktanovy. A vsetci, koho poznam so "sucasnymi" motorkami, leju do nich 95 oktanovy.
Kolega s Versysem, říkal, že rozdíl mezi 91 nebo 95 je znát, a 91 té jeho Kawce svědčí lépe (je to funglofka).