Téma: Pístní kroužky
 
11.12.2008 v 23:08
Ahoj.Nevíte někdo proč záleží na poloze natočení pístních kroužků?Díks!

1 reakcí na tento příspěvek Pístní kroužky

11.12.2008 v 23:11 | Nahoru | #1
? to je chyták a nebo vážně myšlená otázka?

Pístní kroužky

11.12.2008 v 23:11 | Nahoru | #2
protoze tam mas zamky a protoze maj vybehly svoje mikro ryhy ve valci...

1 reakcí na tento příspěvek Pístní kroužky

11.12.2008 v 23:11 | Nahoru | #3
kvuli tomu,aby ti sedely na zamkach.Kvuli tlakum.

2 reakcí na tento příspěvek Pístní kroužky

11.12.2008 v 23:12 | Nahoru | #4
U dvoutaktu aby byly zámky mimo kanály a tím pádem se o ně nezlomily a u 4T je to jedno bo kanály nemá

(reakce na) Pístní kroužky

11.12.2008 v 23:28 | Nahoru | #5
Bars> Čoveče u 4T to jedno není,můj výrobce udává myslím pootočení po 120 stupních,tak mi vrtá v hlavě proč zrovinka tak Dík!

(reakce na) Pístní kroužky

11.12.2008 v 23:29 | Nahoru | #6
StiefTomas> Mužeš to s těmi tlaky nějak rozvést?Plís

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pístní kroužky

11.12.2008 v 23:30 | Nahoru | #7
bathed> Nikdy jsem to neřešil,otázka je míněna vážně!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pístní kroužky

11.12.2008 v 23:56 | Nahoru | #8

Ďuričko22>bathed> Nikdy jsem to neřešil,otázka je míněna vážně!



u toho 4T je to 120 stupňů, protož jsou ty zámky tak vyrobené. O polohu nejde. Kroužek je logicky neuzavřený a má tendenci se válci roztáhnout. Jde o to, aby v pístu byl natolik volný aby se roztáhnouta utěsnit válec mohl, nicméně sezhora dolů - ve směru pohybu pístu by se hýbat neměl. Pokud by neměl zámek tak by se při pohybu pístu volně v drážce otáčel a vybrušoval tu drážku do široka. A pak je tady ten problém s 2T, kde je spousta kanálů a otvorů ve válci - kdyby do nich zajel ten zámek - místo kde je rozříznutý, zasekl by se o tu hranu kanálu a došlo by ke katastrofě. A v neposlední řadě - a to je těch tvých 120st - to je proto, že při hoblování válce se vůle zvětšuje a na kroužku se to projevuje tím že to rozřízlé místo se od sebe roztahuje. Kdyby byly takové škvíry dvě nad sebou, a ne pootočené o nějaký úhel, klesal by tlak.

Pístní kroužky

12.12.2008 v 00:30 | Nahoru | #9
Jj presne jak napsal bathed.

1 reakcí na tento příspěvek Pístní kroužky

12.12.2008 v 02:01 | Nahoru | #10
U 4T se ty kroužky za chodu pootáčejí protože nejsou zajištěný v pístu,u 2T jsou zajištěný proto aby se zámek nedostal do kanálu

2 reakcí na tento příspěvek Pístní kroužky

12.12.2008 v 07:25 | Nahoru | #11
Můžu mít dotaz jak je možné že na mojí TM300 je zámek na pístu přímo přes střed sacího kanálu a pořád to jede když sem to podle vás měl dávno zadřít

Pístní kroužky

12.12.2008 v 09:48 | Nahoru | #12
U Wiseco je to presne dane kde jaky ma byt..

(reakce na) Pístní kroužky

12.12.2008 v 10:17 | Nahoru | #13

araj01>U 4T se ty kroužky za chodu pootáčejí protože nejsou zajištěný v pístu,u 2T jsou zajištěný proto aby se zámek nedostal do kanálu



Jak u které 4T....

(reakce na) Pístní kroužky

12.12.2008 v 10:21 | Nahoru | #14
Prda1> Je to daný konstrukcí motoru, myslim že i aprilka RS125 to má taky tak ale přes výfukový kanál, ten kroužek je trošku jiný něž klasický, bohužel ti nedokážu popsat jak to funguje, takovýhle věci se blbě píšou vysvětlit slovně by to šlo ale takhle je to nadlouho

(reakce na) Pístní kroužky

12.12.2008 v 12:52 | Nahoru | #15
bathed> Tak dík

1 reakcí na tento příspěvek Pístní kroužky

15.12.2008 v 08:44 | Nahoru | #16
u 4T sou předepsaný pooteční - proč? zámky tam samozřejmě nejsou, po nasazení se kroužky poklepávají a stejně se otočí kam se jim zlíbí, takže když by mě někdo vysvětlil proč je napsané jak je umístit , zajímalo by mě to..

(reakce na) Pístní kroužky

15.12.2008 v 13:35 | Nahoru | #17
Jurawood> No aspon jeden člověk je na tom stejně jako já

Pístní kroužky

15.12.2008 v 19:29 | Nahoru | #18
No já je právě měnil na autě a byli pootečný jak se jim zachtělo

Pístní kroužky

19.12.2008 v 22:15 | Nahoru | #19
zámky na 4T pístu? takový píst jsem ještě neviděl, ale já toho ještě neviděl... a s tím pootočením jak se jim zachce - ony se přece namají proč točit, nepůsobí na ně žádná síla, která by je měla roztáčet. Nejvíc se můžou pootočit při montáži. Při těch 120-ti stupních je prostě největší teoretická šance, že se zámky překryjí. Myslím že při novém nikasilu a pístu je jedno jak budou natočené (když nebudou zrovna v zákrytu), ale pokud se jenom rozebírá a skládá motor, tak by asi stálo zato dodržet původní polohu kroužků, kvůli vyběhaným drahám

(reakce na) Pístní kroužky

21.12.2008 v 23:24 | Nahoru | #20

Bars>U dvoutaktu aby byly zámky mimo kanály a tím pádem se o ně nezlomily a u 4T je to jedno bo kanály nemá


U ctyrtaktu taky zalezi musi byt pootocene kvuli udrzeni tlaku...

(reakce na) Pístní kroužky

4.1.2009 v 10:22 | Nahoru | #21

Prda1>Můžu mít dotaz jak je možné že na mojí TM300 je zámek na pístu přímo přes střed sacího kanálu a pořád to jede když sem to podle vás měl dávno zadřít

takéto niečo som si všimol u CR 500,ale ten zámok prejde cez kanál len pri montáži,počas chodu motora krúžok už do kanála nezachádza a asi tak to bude aj v tvojom prípade

Pístní kroužky

4.1.2009 v 11:35 | Nahoru | #22
Prda1 ja si myslim ze ti ten krouzek pres ten saci kanalek nechodi protoze pres saci kanalek krouzky nechodi akorad kdyz nasacujes valec.

1 reakcí na tento příspěvek Pístní kroužky

4.1.2009 v 20:13 | Nahoru | #23
Podle me to bude mít co dělat s tím tlakem,nikdy jsem žádný motor osobně nepůlil takže nemám zkušenost jestli se kroužky během let sami posunou

(reakce na) Pístní kroužky

4.1.2009 v 20:27 | Nahoru | #24

Ďuričko22>Podle me to bude mít co dělat s tím tlakem,nikdy jsem žádný motor osobně nepůlil takže nemám zkušenost jestli se kroužky během let sami posunou



u 4T je to kvuli tlakum, nic jineho za tim neni potreba hledat. pootoceni po 120 stupnich je nejidealnejsi rozvrzeni. i kdyz se pak muzou pootacet. napisy na krouzkach byvaji, TOP a tim se to dava samozrejme nahoru :) kvuli profilu a materialu, z jakeho je krouzek vyrobeny, se nesmi obratit

1 reakcí na tento příspěvek Pístní kroužky

4.1.2009 v 20:39 | Nahoru | #25
Takže když se u nejaký starý mrchy měří tlak ve válcích,v případě že je nízký,nemusí být úplně vymalováno?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pístní kroužky

4.1.2009 v 20:41 | Nahoru | #26

Ďuričko22>Takže když se u nejaký starý mrchy měří tlak ve válcích,v případě že je nízký,nemusí být úplně vymalováno?



to v zadnem pripade. nezazil jsem motor, ktery by vykazoval nizsi tlaky jen z duvodu, ze byly pootocene pistni krouzky. pri spravne montazi by se nemely o tolik pootacet.

(reakce na) Pístní kroužky

17.1.2009 v 12:35 | Nahoru | #27

Eso_Rimmer>Ďuričko22>Takže když se u nejaký starý mrchy měří tlak ve válcích,v případě že je nízký,nemusí být úplně vymalováno?

to v zadnem pripade. nezazil jsem motor, ktery by vykazoval nizsi tlaky jen z duvodu, ze byly pootocene pistni krouzky. pri spravne montazi by se nemely o tolik pootacet.



fakt je to tak aspon nás to tak učíjou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist